De server kan de hoeveelheid requests niet aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
De URL naar de Bangalijst werkt niet, HW.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De server kan de hoeveelheid requests niet aan.
Klinkt als een doorsnee MSN gesprek met iemand waarvan je niet weet waarom hij/zij in je lijstje staatquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Altijd grappig als m'n vriendin gebeld wordt. altijd krijgt ze de vraag "alles goed" ze antwoord altijd met "ja" en stelt hem terug en krijgt hetzelfde antwoord.
En vervolgens kan het stil zijnEcht ik snap het niet.
Natuurlijk begrijp ik de beleefdheidsvraag wel, maar dat hoeft niet altijd aan het begin van elk gesprek.
die stilte begrijp ik niet, je belt toch meestal met een doel? tenzij het doel is om erachter te komen hoe het met de ander gaat.. dan missie volbracht!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Altijd grappig als m'n vriendin gebeld wordt. altijd krijgt ze de vraag "alles goed" ze antwoord altijd met "ja" en stelt hem terug en krijgt hetzelfde antwoord.
En vervolgens kan het stil zijnEcht ik snap het niet.
Natuurlijk begrijp ik de beleefdheidsvraag wel, maar dat hoeft niet altijd aan het begin van elk gesprek.
je vergeet de...quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een doorsnee MSN gesprek met iemand waarvan je niet weet waarom hij/zij in je lijstje staat
Hoi, alles goed?
Jahoor, met jou ook?
Ja ook
Mooi.
-stil-
NOOIT!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Echt, die met die piercingTijd voor een abbo
Gelukkig heb ik geen breezers meer in m'n MSNquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
je vergeet de...
zeg eens wat...
hoezo? jij spreekt mij toch aan?
ja ik verveeeeeel me
bestaat msn nog?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen breezers meer in m'n MSN
Dat lijkt mij dus ook, maar soort van bellen uit verveling of hopen dat de ander ergens mee komt ofzo. Ik snap het vaak ook niet .quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
die stilte begrijp ik niet, je belt toch meestal met een doel? tenzij het doel is om erachter te komen hoe het met de ander gaat.. dan missie volbracht!!
Ja! Alleen denken heel veel mensen datquote:
Wat is dat dan weer?quote:
Ow wacht. officieel zit ik ook elke dag op msn op m'n werk. (heb m'n hotmail scherm openstaan)quote:
Ik alleen als ik op mijn werk benquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik nog elke dag MSN-messenger eigenlijk.
Ja ok, ik voornamelijk ook, maar ook thuis af en toe wel.quote:
Ja dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik voornamelijk ook, maar ook thuis af en toe wel.
Het blijft makkelijker dan je mobiel gebruiken en werkt beter dan FB-chat ofzo.
Ah ja, wij hebben hier MS Communicator, maar gebruik ik ook zelden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef rival het volgende:
op werk gebruik ik jabber, maar das echt voor werk.. zitten alleen collega's in de lijst...
oh-oh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef ArTiC het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat ICQ hip was
FB op mobiel is idd kut.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik voornamelijk ook, maar ook thuis af en toe wel.
Het blijft makkelijker dan je mobiel gebruiken en werkt beter dan FB-chat ofzo.
Dat er een belletje "tringelingeling" doet bij de gesprekspartner. Voor als hij/zij niet binnen 3 nanoseconden reageert en zo.quote:
Ja! Dat vond/vind ik echt nog tofquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef ArTiC het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat ICQ hip was
O ja dat! Dat vond ik mega irritant. Zette ik altijd uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat er een belletje "tringelingeling" doet bij de gesprekspartner. Voor als hij/zij niet binnen 3 nanoseconden reageert en zo.
ik ben ook online op WA hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
FB op mobiel is idd kut.
Gelukkig WA en evt Messenger. Maar er zijn bij mij altijd maar 2 mensen online
Ja, maar jij hosselt dan ook dagelijks lekkere jonge smatjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik nog elke dag MSN-messenger eigenlijk.
En die hebben nog altijd allemaal MSN!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar jij hosselt dan ook dagelijks lekkere jonge smatjes.
ik jouw nummer welquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet
En ik doelde alleen op msn.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar jij hosselt dan ook dagelijks lekkere jonge smatjes.
Doe ik soms nog wel eens. Maar tegenwoordig heb je alleen nog van die zeikerdsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef ArTiC het volgende:
en IRC...vroeger ook heel wat nachten op doorgebracht
Oh, ik ook, heeft ook voor aardig wat hoge telefoonrekeningen gezorgd destijdsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef ArTiC het volgende:
en IRC...vroeger ook heel wat nachten op doorgebracht
7986123, beat that!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Ah ja ICQ. Wat was m'n nummer ook alweer?
De mijne begint met 72quote:
het gaat toch altijd om de lengte?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Newbie, bij ICQ ging het om de lengte.
Newbie, tegenwoordig hebben we PI's op Fok!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Newbie, bij ICQ ging het om de lengte.
Smoesjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Newbie, tegenwoordig hebben we PI's op Fok!
Klopt, ik kan ook nog steeds inloggen op m'n oude accountquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
ICQ bestaat gewoon nog!
Er is zelfs een ICQ versie voor android geschreven
Pfff ik ben hard aan het nadenken wat mijn nummer ook al weer wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ook nog steeds inloggen op m'n oude accountAan deactiveren van accounts doen ze kennelijk niet
Jammer. Zou met jou wel eens een potje willen ICQ-enquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Pfff ik ben hard aan het nadenken wat mijn nummer ook al weer was
Maar kan het niet vinden.
Dan kan jij je zeker ook niet de tijd herinneren dat je wel 50 telefoonnummers uit je hoofd kende?quote:
neequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan jij je zeker ook niet de tijd herinneren dat je wel 50 telefoonnummers uit je hoofd kende?
Groen blaadjequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Tally het volgende:
Als ik vanavond thuis zoek dan zal ik hem vast vinden aangezien ik nog een cdtje heb met backupjes
Misschien staat/stond het wel op een 3.5" diskettequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Tally het volgende:
Als ik vanavond thuis zoek dan zal ik hem vast vinden aangezien ik nog een cdtje heb met backupjes
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien staat/stond het wel op een 3.5" diskette
backstreetboys01?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Tally het volgende:
Het nummer heb ik nu alleen nog bedenken wat mijn wachtwoord was
Daar ben ik nooit fan van geweest jochie.quote:
ok, ok, dollydots01 dan, mevrouwquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit fan van geweest jochie.
frizzlesizzle dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
groeienmijnborstennogverder1?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
'Pfff, dat was inspanning genoeg. Nu ff liggen'quote:
Daar kun je een nieuwe voor aanvragen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook nog eens geprobeerd in te loggen op ICQ toen ik mijn nummer ergens vond, kwam alleen echt niet op het wachtwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je een nieuwe voor aanvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je een nieuwe voor aanvragen.Ja idd, mijn emailadres is waarschijnlijk nog @xs4all.nl, dat heb ik al 10 jaar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Of @freemailquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, mijn emailadres is waarschijnlijk nog @xs4all.nl, dat heb ik al 10 jaar niet meer.
Bedankt dat je hem even uitschrijft!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Pfff, dat was inspanning genoeg. Nu ff liggen'
Weer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Memories! Ik zou haast weer eenCU2 profiel
aanmaken.
Wrom?quote:
Oeh, oeh, en een vragenlijstje invullenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
aanmaken.
Ik heb m nog steedsquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
aanmaken.
Die zijn nog wel even verder gegroeid dan toen jaquote:
Omdat 'opa praat' niet erg sexy isquote:
zonnet , dolfijn.nlquote:
Ik zit hier niet om sexy te zijnquote:
Daar excelleer je dan ook overduidelijk in!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zit hier niet om sexy te zijn.
Ja, uiteraard, waar niet in?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar excelleer je dan ook overduidelijk in!
linkje!quote:
Want alleen als vrijgezel heb je CU2 en ICQ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb dat ook allemaal gemist ICQ en CU2 etc. Al te vroeg mezelf in een vaste relatie met mijn ex gestort denk ik. Wel uit die tijd nog van die klote geocity intresse groepen van voordat fora's echt in zwang kwamen.
Wie begint?quote:Naam:
Nickname:
Lengte:
Kleur ogen:
Schoenmaat:
School/werk:
Rook je:
Hobby's:
Broers/zussen:
Heb je verkering/een relatie:
Piercing:
Tattoo:
Vakantieland:
Is er iemand die je niet zal terugschrijven:
Leukste persoon die je dit jaar hebt leren kennen:
Persoon die je dit jaar liever niet had leren kennen:
Wie zou je graag ontmoeten:
Wie bewonder je enorm:
Meest sexy personen:
Favoriete slaapkledij:
Favoriete auto:
Favoriete film:
Favoriete muziek:
Favoriete stad:
Favoriete knuffel:
Favoriete geurtje:
Favoriete week/maandblad:
Favoriete geluid:
Favoriete TV-series:
Favoriete schrijver:
Favoriete troetelnaam:
Wat staat er op je mouse pad:
Wat ligt er onder je bed:
Lievelingskleur:
Lievelingslied allertijden:
Lievelingslied op dit moment:
Lievelingseten:
Lievelingsvak op school:
Lievelingsdrank:
Lievelingscijfer:
Wat vind je het mooist aan jezelf:
Welke deodorant gebruik je:
Welke schoenen draag je het liefst:
Hoe laat ga je slapen doordeweeks:
Welk woord of welke zin gebruik je vaak:
Het meest romantische wat je ooit is overkomen:
Het meest beschamende moment van je leven:
Ben je een buiten persoon of binnen persoon?:
Wat doe je in het weekend:
Welk vak doe/deed je niet graag op school:
Je Ontbijt:
Wat eet je absoluut niet graag:
Huisdieren:
Lachen of dromen:
Serieus of grappig:
Snel of traag:
Alleenstaand of relatie:
Simpel of ingewikkeld:
Cremeren of begraven:
Sex of alcohol:
Lang opblijven of vroeg naar bed:
Licht of donker?:
Spreken of zwijgen:
Grote of kleine vrouwen/mannen:
Krant of weekblad:
Knuffel of een kus:
Gelukkig of triestig:
Leven of dood:
Fuif of discotheek:
Links of rechts:
Saus erop of ernaast?:
Bruin of blond:
Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen:
Geloof je in reïncarnatie:
Bestaan buitenaardse wezens:
Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft:
Bestaat de ware:
Hoeveel kinderen wil je:
Waar kan je niet tegen:
Het beste gevoel ter wereld:
Het slechtste gevoel ter wereld:
Waar ben je bang voor:
Word je soms emotioneel:
Huil je tijdens films:
Droombezigheid als je ouder bent:
Geef een van je vele goede voornemens voor het jaar:
Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond:
Als welk dier zou je terug willen keren?
Wat is het mooiste aan het lichaam van een vrouw/man:
Origineelste plek om iemand ten huwelijk te vragen:
Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt:
Plek waar je het nog wel eens zou willen doen:
Wat vind je van CU2:
Wat mis je nog aan CU2:
Waar heb je deze vragenlijst vandaan:
Hoevaak up-date je je vriendenlijst:
Wat doe je nog meer op de pc naast CU2:
Mis je een vraag:
Laatste paar dagen niet zo eigenlijk. Wat is het?quote:
Omg, vroeger echt zoveel van die lijsten ingevuldquote:
Zover ik heb begrepen een soort hot-or-not lijsten van meisjes die rondgaan op middelbare scholenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laatste paar dagen niet zo eigenlijk. Wat is het?
Nou ja, het "erge' is dat het op internet staat natuurlijk, en dat blijft dus voor eeuwig staanquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen een soort hot-or-not lijsten van meisjes die rondgaan op middelbare scholen
En ik maar wachten en wachten op een reactie terugquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Ow god CU2.. die heb ik ook nog ergens rondslingeren volgens mij. Of heb ik hem al verwijderd?
Moet ik het dan verstaan als een soort van sletten-lijst?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef STING het volgende:
[..]
Zover ik heb begrepen een soort hot-or-not lijsten van meisjes die rondgaan op middelbare scholen
Een beetje hoe Facebook destijds is ontstaan dusquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, het "erge' is dat het op internet staat natuurlijk, en dat blijft dus voor eeuwig staan.
Toen geen behoefte denk aan verder contact buiten de eigen sociale kring en de fora waar ik actief was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Want alleen als vrijgezel heb je CU2 en ICQ?
Probeer anders eens 69 erachter te zetten?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef Tally het volgende:
Ben ik eindelijk op zijn achternaam is dat mijn wachtwoord niet
Er zijn tegenwoordig veel meer wegen om mij te bereikenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
En ik maar wachten en wachten op een reactie terug
Kloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:18 schreef STING het volgende:
[..]
Een beetje hoe Facebook destijds is ontstaan dus
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer anders eens 69 erachter te zetten?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef STING het volgende:
[..]
Probeer anders eens 69 erachter te zetten?
Dat hadden we totaal niet verwacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mijn profiel staat bij interesses SEX
Gohquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik mijn profiel staat bij interesses SEX
Dat zagen we inderdaad niet aankomen, hihi ik zei komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat hadden we totaal niet verwacht.
Die van mij is na een paar jaar automatisch opgehevenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:17 schreef Cue_ het volgende:
Ow god CU2.. die heb ik ook nog ergens rondslingeren volgens mij. Of heb ik hem al verwijderd?
Ik wel. En ook nog een tijdje Cu2nightquote:
Ik lach me af en toe best de pleuris als ik heel oude dingen terug vind van mezelf op internet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ben van de generatie die dondersgoed weet hoe het internet werkt, ik kan nu nog dingen van 10 jaar geleden terugvinden als ik goed zoek.
Er staat verder niet zoveel belastends van mij op Internet, wellicht wel onder HeatWave her en der, maar dan moet je tussen de 129.000 posts goed zoeken zeg maar.
Op Cu2day en Cu2night lurkte ik altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wel. En ook nog een tijdje Cu2night
lolquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:30 schreef CherryLips het volgende:
Ik had die ene stalker op CU2night gezetwas ie gelijk stil.
Niet alleen gay toch? Volgens mij waren dat de wat "stoutere" profielen.quote:
hmm was CU2Day niet voor de gay? en night inderdaad voor de stouterequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet alleen gay toch? Volgens mij waren dat de wat "stoutere" profielen.
night was gay en day hetero dacht ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Niet alleen gay toch? Volgens mij waren dat de wat "stoutere" profielen.
Kloptquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
night was gay en day hetero dacht ik.
Night was gay en day weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
night was gay en day hetero dacht ik.
Herkenbaar! Vergeet dat ook altijd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:41 schreef PeuRac het volgende:
En ik moet leren een tas mee naar de supermarkt te nemen, nu heb ik een keukenkastje vol met plastic tasjes
Herkenbaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:41 schreef PeuRac het volgende:
En ik moet leren een tas mee naar de supermarkt te nemen, nu heb ik een keukenkastje vol met plastic tasjes
Ik vind het vooral gewoon lelijk. Hopelijk wordt ie nog lang niet verplicht, of gewoon helemaal niet verplicht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vond die timeline wel wennen, maar nu ik het snap is het best handig.
Ik heb van die kleine stoffen tasjes, ik heb bijna in elke tas wel zo'n ding gefrotquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:41 schreef PeuRac het volgende:
Totdat je ze een keer gebruikt en weer geen tas in je tas hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine stoffen tasjes, ik heb bijna in elke tas wel zo'n ding gefrot
Ik vergat nl ook altijd een boodschappentas
Volgens mij gaat ie wel verplicht worden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind het vooral gewoon lelijk. Hopelijk wordt ie nog lang niet verplicht, of gewoon helemaal niet verplicht.
herkenbaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:41 schreef PeuRac het volgende:
Steeds netjes terugstoppenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totdat je ze een keer gebruikt en weer geen tas in je tas hebt
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Herkenbaar! Vergeet dat ook altijd!
Bij het de deur uit gaan dacht ik er nog aan, maar toen bedacht ik me de vuilnis mee te nemen en mijn hoofd heeft een zeer beperkt geheugenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
Herkenbaarmaar gelukkig heb ik het inmiddels zo goed als geleerd
Ik heb hier twee tassen van de supermarkt, die zijn super handig, maar net te groot om altijd in m'n tas te hebben.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb van die kleine stoffen tasjes, ik heb bijna in elke tas wel zo'n ding gefrot
Ik vergat nl ook altijd een boodschappentas
Internet zegt verplicht vanaf 30 maart a.s.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie wel verplicht worden.
quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Internet zegt verplicht vanaf 30 maart a.s.
ik heb ze zelfs in de auto liggen..... zelfs die vergeet ik nog als ik eenmaal bij de supermarkt benquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef PeuRac het volgende:
Bij het de deur uit gaan dacht ik er nog aan, maar toen bedacht ik me de vuilnis mee te nemen en mijn hoofd heeft een zeer beperkt geheugen
je kan altijd nog overstappen naar Hyves of Google+quote:
Net alsof ik die hebquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Ja ja, Cue, nu moeten ook al je babyfoto's erop
talk to the hand!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:52 schreef ArTiC het volgende:
je kan altijd nog overstappen naar Hyves of Google+
Er ontbreken nog wat functionaliteiten in G+ om het een goed alternatief te maken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je kan altijd nog overstappen naar Hyves of Google+
je meent hetquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er ontbreken nog wat functionaliteiten in G+ om het een goed alternatief te maken.
mooi event op je timeline zou dat zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef Cue_ het volgende:
Zit erover na te denken om m'n duikbrevet te gaan halen
hahaquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
ik heb ze zelfs in de auto liggen..... zelfs die vergeet ik nog als ik eenmaal bij de supermarkt ben
Je 'vrienden' krijgen een melding dat je nieuwe foto's aan je timeline hebt toegevoegd en voor welke datum dat wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:56 schreef Cue_ het volgende:
Trouwens mocht je er babyfoto's opzetten. Geen kip die ze dan nog eens gaat bekijken aangezien ze ergens in verwegistan dan op je timeline staan
Hier nog een! Alles vanaf zwangerschap totdat zo'n blaag zelf een account heeft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou echt een "baby-block" knop willen op FB.
Dat snap ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:57 schreef PeuRac het volgende:
Je 'vrienden' krijgen een melding dat je nieuwe foto's aan je timeline hebt toegevoegd en voor welke datum dat was
Dat is inderdaad irritant, dat heeft LinkedIn nu ook op de People you may know pagina. Totaal niet over nagedacht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:59 schreef Cue_ het volgende:
En het hele links/rechts kijken vind ik ook irritant
Sukkelquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef vencodark het volgende:
Shit, boete ov-jaarkaart wegens 1 maand te laat opzeggen ivm behalen diploma. 136 euro down the drain.
het is niet jouw week he?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef vencodark het volgende:
Shit, boete ov-jaarkaart wegens 1 maand te laat opzeggen ivm behalen diploma. 136 euro down the drain.
Ja, zo'n rekening heb ik ook ooit gehad.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:39 schreef vencodark het volgende:
je weet toch dat dat snel moet!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:51 schreef vencodark het volgende:
Ja, had binnen 5 dagen na vaststelling diploma gemoeten, namelijk 4 mrt ofzo.
Totaal niet nee.quote:
Onhandigquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Totaal niet nee.Zojuist 65 euro betaald aan de garage voor de accu die vervangen is en ik had vanmorgen al een conflict met het eerste gebruik van mijn nieuwe elektrische tandenborstel: klassieke fout om hm incl tandpasta erop aan de zetten zodat het alle kanten op spettert. Pff!
Yup. Ik las het gister nog in de beschrijving en toen dacht ik nog: oh maar goed dat ik het lees want anders had ik dat gehad. En prompt vanmorgen doe ik het alsnog.quote:
De gebruiksaanwijzing van een elec. tandenborstel lezenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Ik las het gister nog in de beschrijving en toen dacht ik nog: oh maar goed dat ik het lees want anders had ik dat gehad. En prompt vanmorgen doe ik het alsnog.
Beetje matige week zo.
Niet bestudeerd maar gewoon even bekeken. Moet toch weten qua opladen enzo. En ik heb hm voor het eerst dus voordat ik dat ding in mijn mond stop, wil ik wel weten waar ik mee te maken heb. Pff.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De gebruiksaanwijzing van een elec. tandenborstel lezen
Stekker in stopcontact.. ding erop.. klaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:00 schreef vencodark het volgende:
Niet bestudeerd maar gewoon even bekeken. Moet toch weten qua opladen enzo. En ik heb hm voor het eerst dus voordat ik dat ding in mijn mond stop, wil ik wel weten waar ik mee te maken heb. Pff.
Sowieso een wijze les in het levenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Niet bestudeerd maar gewoon even bekeken. Moet toch weten qua opladen enzo. En ik heb hm voor het eerst dus voordat ik dat ding in mijn mond stop, wil ik wel weten waar ik mee te maken heb. Pff.
Opladen duurt wel lang anders. Ding was bij levering al beetje opgeladen dus ik kwam vanmorgen niet verder dan mijn bovengebit. Vloekend de gewone tandenborstel maar gepakt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stekker in stopcontact.. ding erop.. klaar
Hij is vaak wel even bezig ja. Dat klopt. Gewoon nachtje laten staan en volgende dag Klaar!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:02 schreef vencodark het volgende:
Opladen duurt wel lang anders. Ding was bij levering al beetje opgeladen dus ik kwam vanmorgen niet verder dan mijn bovengebit. Vloekend de gewone tandenborstel maar gepakt.
Even doornemen om te weten met wie je te maken hebt toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die ga je daadwerkelijk even behandelen voordat ze iets van jou in haar mond mag steken?
Venco mag allesquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En die ga je daadwerkelijk even behandelen voordat ze iets van jou in haar mond mag steken?
Ik merkte dat niet want nieuw enzo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is vaak wel even bezig ja. Dat klopt. Gewoon nachtje laten staan en volgende dag Klaar!
vloekend nog wel
(als ie niet genoeg is opgeladen merk je dat snel genoeg door de kracht of eig het gemis van kracht)
Zie toevoegingquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik merkte dat niet want nieuw enzo.
En ja dat weet ik wel maar ik dacht dat 1 keer poetsen nog wel zou gaan.quote:
Komt binnenkortquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:06 schreef vencodark het volgende:
En ja dat weet ik wel maar ik dacht dat 1 keer poetsen nog wel zou gaan.Btw jij moet mij nog vertellen over je vakantie.
Dat is goed, ik zie het wel verschijnen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:12 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal zo wel eens pmén. want via tel is het wat lang verhaal natuurlijk
En nu?quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:36 schreef Cue_ het volgende:
Lol.. zet iemand het alarm op de verkeerde afdeling
Inmiddels zal het wel geregeld zijn.quote:
L-E!quote:
Ja!quote:
Ja, daar leef ik al maanden naartoe! Mag naar de orthopeed voor de uitslag van een aantal scans.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:34 schreef missbehavin het volgende:
Jeuj, de vrijdag komt al weer in zicht!
Zo rol ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, daar leef ik al maanden naartoe! Mag naar de orthopeed voor de uitslag van een aantal scans.Lief dat je zo meeleeft!
Je wil mijn strakke buikje ook, I hear ya sista!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:36 schreef missbehavin het volgende:
L-E, ik ben niet wijs! Ik heb gewoon door de pijn door getraind! Terwijl het buiten 19 graden was minstens!
Die wil ik nu alquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Je wil mijn strakke buikje ook, I hear ya sista!
Ja man, we zijn aan het trainen als een malle!quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja man, we zijn aan het trainen als een malle!
Jullie gaan toch niet van die afgetrainde vrouwen worden met van die opgeblazen aderen en zulks?quote:
HUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:39 schreef missbehavin het volgende:
L-E en ik worden van die buffed wijven!
Ja en zonder boobs.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan toch niet van die afgetrainde vrouwen worden met van die opgeblazen aderen en zulks?
Dat dan weer niet. Ik trek alleen de eerste serie cardio gewoon niet. Fuck off met je jumping jacksquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:40 schreef L-E het volgende:
Ik lig wel dusdanig te kreunen tijdens de buikspieroefeningen dat mijn buren moeten denken dat ik dagelijks geweldige seks heb als zoonlief op school zit.
In miniscule bikini's!quote:
Warum?quote:
Ja, die gaan vanzelf weg toch?quote:
Sterktequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, daar leef ik al maanden naartoe! Mag naar de orthopeed voor de uitslag van een aantal scans.Lief dat je zo meeleeft!
Oh neequote:
Geestelijk moe, verder alles prima. En jij?quote:
We krijgen een sixpack, dat is al goed nieuws!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef missbehavin het volgende:
Maar hopen op goed nieuws L-E. Ik duim iig
En dat zonder bier!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
We krijgen een sixpack, dat is al goed nieuws!
Hoe komt het?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geestelijk moe, verder alles prima. En jij?
Anale seks hoeft niet duur te zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:45 schreef missbehavin het volgende:
Crap, vriendjelief is over 2 weken jarig en ik heb heul geen geld voor een mindblowing cadeau.
Het moet toch iets speciaals zijn!quote:
Anale seks met een schaap dan. Wat kost een schaap tegenwoordig?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het moet toch iets speciaals zijn!
Ja, maar die wilde ik dus kopen, maar waren uitverkocht en toen kon hij ze nog via de Fink site met zijn cc kopen en ik heb hem niet terug kunnen betalenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
En jij had toch kaartjes voor Fink voor zn verjaardag?
Shit, had ik biggel nog niet weg moeten doen!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Anale seks met een schaap dan. Wat kost een schaap tegenwoordig?
Veel in mijn hoofd en heb onvoldoende tijd (lees: ik wil de tijd er niet voor vrij maken) om het er uit te krijgen. 90% werkgerelateerd overigens.quote:
Goeie voorspelbaarheid is goed.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef L-E het volgende:
Ik ben natuurlijk gelukkig, het wordt voorspelbaar!
Speciaal is iets anders dan duur.quote:
Werkshit is kutquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel in mijn hoofd en heb onvoldoende tijd (lees: ik wil de tijd er niet voor vrij maken) om het er uit te krijgen. 90% werkgerelateerd overigens.
[..]
Goeie voorspelbaarheid is goed.
Ja maar wát dan???quote:
Zoiets heb ik ook wel eens gehad ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar die wilde ik dus kopen, maar waren uitverkocht en toen kon hij ze nog via de Fink site met zijn cc kopen en ik heb hem niet terug kunnen betalenDus vooralsnog betaalt hij zijn eigen cadeau.
Dus wil ik nog wel iets doen....quote:
Jezelf inpakken in cadeaupapierquote:
Grmbl, valt me tegen van jullie.quote:
Ah, ik kan nooit goed tegen werkshit. Neem dat mee naar huis enzo, blegh. Haal het uit je hoofd Air, hup!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veel in mijn hoofd en heb onvoldoende tijd (lees: ik wil de tijd er niet voor vrij maken) om het er uit te krijgen. 90% werkgerelateerd overigens.
Gelukkige mensenquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe komt het?
Ik ben natuurlijk gelukkig, het wordt voorspelbaar!
quote:
van die candy lingerie troepquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel onhandig. Je hebt wel een soort van strik die je aan kunt trekken, ms is dat wat
Laat zoonlief je inpakken in de slaapkamer probleem op gelostquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wel onhandig. Je hebt wel een soort van strik die je aan kunt trekken, ms is dat wat
quote:
Oioioiquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:50 schreef missbehavin het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)ik-voor-vrouwen.html
bij de xenos voor n paar euriequote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]Dan moet ik oppassen dat ik zelf niet vast begin!
Ehm, op dat moment kan ik zoonlief niet gebruiken in de slaapkamer tijn...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat zoonlief je inpakken in de slaapkamer probleem op gelost
Ontvoer hem naar een afgelegen romantisch plekje in de duinen met mooi weer. Kleedje mee, een fles wijn en een gedichtenbundel. En dan ga je poezie voordragen, naakt, terwijl je zijn hoedje op hebt en op een ukelele tokkelt. Succes verzekerd!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef L-E het volgende:
[..]
Ontvoer hem naar een afgelegen romantisch plekje in de duinen met mooi weer. Kleedje mee, een fles wijn en een gedichtenbundel. En dan ga je poezie voordragen, naakt, terwijl je zijn hoedje op hebt en op een ukelele tokkelt. Succes verzekerd!
Het is in mijn geval gelukkig verklaarbaar en incidenteel. Afgelopen weken in verband met studie en verlof weinig op het werk geweest. Dan blijft een hoop liggen en daar ben ik nu mee bezig. Voor het weekend zou mijn hoofd weer leeg moeten zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:49 schreef L-E het volgende:
Ah, ik kan nooit goed tegen werkshit. Neem dat mee naar huis enzo, blegh. Haal het uit je hoofd Air, hup!
Als je bent ingepakt gaat hij je vriend halen en gaat daarna wegquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ehm, op dat moment kan ik zoonlief niet gebruiken in de slaapkamer tijn...
Iets waaruit blijkt hoe bijzonder hij voor je is.quote:
Je vodka.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Iets waaruit blijkt hoe bijzonder hij voor je is.
Zo werkt dat niet met zoonlief..quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je bent ingepakt gaat hij je vriend halen en gaat daarna weg
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |