De server kan de hoeveelheid requests niet aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
De URL naar de Bangalijst werkt niet, HW.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De server kan de hoeveelheid requests niet aan.
Klinkt als een doorsnee MSN gesprek met iemand waarvan je niet weet waarom hij/zij in je lijstje staatquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Altijd grappig als m'n vriendin gebeld wordt. altijd krijgt ze de vraag "alles goed" ze antwoord altijd met "ja" en stelt hem terug en krijgt hetzelfde antwoord.
En vervolgens kan het stil zijnEcht ik snap het niet.
Natuurlijk begrijp ik de beleefdheidsvraag wel, maar dat hoeft niet altijd aan het begin van elk gesprek.
die stilte begrijp ik niet, je belt toch meestal met een doel? tenzij het doel is om erachter te komen hoe het met de ander gaat.. dan missie volbracht!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Altijd grappig als m'n vriendin gebeld wordt. altijd krijgt ze de vraag "alles goed" ze antwoord altijd met "ja" en stelt hem terug en krijgt hetzelfde antwoord.
En vervolgens kan het stil zijnEcht ik snap het niet.
Natuurlijk begrijp ik de beleefdheidsvraag wel, maar dat hoeft niet altijd aan het begin van elk gesprek.
je vergeet de...quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een doorsnee MSN gesprek met iemand waarvan je niet weet waarom hij/zij in je lijstje staat
Hoi, alles goed?
Jahoor, met jou ook?
Ja ook
Mooi.
-stil-
NOOIT!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Echt, die met die piercingTijd voor een abbo
Gelukkig heb ik geen breezers meer in m'n MSNquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
je vergeet de...
zeg eens wat...
hoezo? jij spreekt mij toch aan?
ja ik verveeeeeel me
bestaat msn nog?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen breezers meer in m'n MSN
Dat lijkt mij dus ook, maar soort van bellen uit verveling of hopen dat de ander ergens mee komt ofzo. Ik snap het vaak ook niet .quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
die stilte begrijp ik niet, je belt toch meestal met een doel? tenzij het doel is om erachter te komen hoe het met de ander gaat.. dan missie volbracht!!
Ja! Alleen denken heel veel mensen datquote:
Wat is dat dan weer?quote:
Ow wacht. officieel zit ik ook elke dag op msn op m'n werk. (heb m'n hotmail scherm openstaan)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |