De server kan de hoeveelheid requests niet aanquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:16 schreef 100% Tukker het volgende:
De URL naar de Bangalijst werkt niet, HW.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De server kan de hoeveelheid requests niet aan.
Klinkt als een doorsnee MSN gesprek met iemand waarvan je niet weet waarom hij/zij in je lijstje staatquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Altijd grappig als m'n vriendin gebeld wordt. altijd krijgt ze de vraag "alles goed" ze antwoord altijd met "ja" en stelt hem terug en krijgt hetzelfde antwoord.
En vervolgens kan het stil zijnEcht ik snap het niet.
Natuurlijk begrijp ik de beleefdheidsvraag wel, maar dat hoeft niet altijd aan het begin van elk gesprek.
die stilte begrijp ik niet, je belt toch meestal met een doel? tenzij het doel is om erachter te komen hoe het met de ander gaat.. dan missie volbracht!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
Altijd grappig als m'n vriendin gebeld wordt. altijd krijgt ze de vraag "alles goed" ze antwoord altijd met "ja" en stelt hem terug en krijgt hetzelfde antwoord.
En vervolgens kan het stil zijnEcht ik snap het niet.
Natuurlijk begrijp ik de beleefdheidsvraag wel, maar dat hoeft niet altijd aan het begin van elk gesprek.
je vergeet de...quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Klinkt als een doorsnee MSN gesprek met iemand waarvan je niet weet waarom hij/zij in je lijstje staat
Hoi, alles goed?
Jahoor, met jou ook?
Ja ook
Mooi.
-stil-
NOOIT!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef STING het volgende:
[..]
Echt, die met die piercingTijd voor een abbo
Gelukkig heb ik geen breezers meer in m'n MSNquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
je vergeet de...
zeg eens wat...
hoezo? jij spreekt mij toch aan?
ja ik verveeeeeel me
bestaat msn nog?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:22 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen breezers meer in m'n MSN
Dat lijkt mij dus ook, maar soort van bellen uit verveling of hopen dat de ander ergens mee komt ofzo. Ik snap het vaak ook niet .quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
die stilte begrijp ik niet, je belt toch meestal met een doel? tenzij het doel is om erachter te komen hoe het met de ander gaat.. dan missie volbracht!!
Ja! Alleen denken heel veel mensen datquote:
Wat is dat dan weer?quote:
Ow wacht. officieel zit ik ook elke dag op msn op m'n werk. (heb m'n hotmail scherm openstaan)quote:
Ik alleen als ik op mijn werk benquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik nog elke dag MSN-messenger eigenlijk.
Ja ok, ik voornamelijk ook, maar ook thuis af en toe wel.quote:
Ja dat vind ik dus ookquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik voornamelijk ook, maar ook thuis af en toe wel.
Het blijft makkelijker dan je mobiel gebruiken en werkt beter dan FB-chat ofzo.
Ah ja, wij hebben hier MS Communicator, maar gebruik ik ook zelden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef rival het volgende:
op werk gebruik ik jabber, maar das echt voor werk.. zitten alleen collega's in de lijst...
oh-oh.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef ArTiC het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat ICQ hip was
FB op mobiel is idd kut.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja ok, ik voornamelijk ook, maar ook thuis af en toe wel.
Het blijft makkelijker dan je mobiel gebruiken en werkt beter dan FB-chat ofzo.
Dat er een belletje "tringelingeling" doet bij de gesprekspartner. Voor als hij/zij niet binnen 3 nanoseconden reageert en zo.quote:
Ja! Dat vond/vind ik echt nog tofquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef ArTiC het volgende:
ik verlang terug naar de tijd dat ICQ hip was
O ja dat! Dat vond ik mega irritant. Zette ik altijd uitquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat er een belletje "tringelingeling" doet bij de gesprekspartner. Voor als hij/zij niet binnen 3 nanoseconden reageert en zo.
ik ben ook online op WA hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
FB op mobiel is idd kut.
Gelukkig WA en evt Messenger. Maar er zijn bij mij altijd maar 2 mensen online
Ja, maar jij hosselt dan ook dagelijks lekkere jonge smatjes.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik gebruik nog elke dag MSN-messenger eigenlijk.
En die hebben nog altijd allemaal MSN!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar jij hosselt dan ook dagelijks lekkere jonge smatjes.
ik jouw nummer welquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet
En ik doelde alleen op msn.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ja, maar jij hosselt dan ook dagelijks lekkere jonge smatjes.
Doe ik soms nog wel eens. Maar tegenwoordig heb je alleen nog van die zeikerdsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef ArTiC het volgende:
en IRC...vroeger ook heel wat nachten op doorgebracht
Oh, ik ook, heeft ook voor aardig wat hoge telefoonrekeningen gezorgd destijdsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:33 schreef ArTiC het volgende:
en IRC...vroeger ook heel wat nachten op doorgebracht
7986123, beat that!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:34 schreef MissMSX het volgende:
Ah ja ICQ. Wat was m'n nummer ook alweer?
De mijne begint met 72quote:
het gaat toch altijd om de lengte?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Newbie, bij ICQ ging het om de lengte.
Newbie, tegenwoordig hebben we PI's op Fok!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Newbie, bij ICQ ging het om de lengte.
Smoesjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Newbie, tegenwoordig hebben we PI's op Fok!
Klopt, ik kan ook nog steeds inloggen op m'n oude accountquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:41 schreef Tally het volgende:
ICQ bestaat gewoon nog!
Er is zelfs een ICQ versie voor android geschreven
Pfff ik ben hard aan het nadenken wat mijn nummer ook al weer wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:42 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, ik kan ook nog steeds inloggen op m'n oude accountAan deactiveren van accounts doen ze kennelijk niet
Jammer. Zou met jou wel eens een potje willen ICQ-enquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Pfff ik ben hard aan het nadenken wat mijn nummer ook al weer was
Maar kan het niet vinden.
Dan kan jij je zeker ook niet de tijd herinneren dat je wel 50 telefoonnummers uit je hoofd kende?quote:
neequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan kan jij je zeker ook niet de tijd herinneren dat je wel 50 telefoonnummers uit je hoofd kende?
Groen blaadjequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Tally het volgende:
Als ik vanavond thuis zoek dan zal ik hem vast vinden aangezien ik nog een cdtje heb met backupjes
Misschien staat/stond het wel op een 3.5" diskettequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:48 schreef Tally het volgende:
Als ik vanavond thuis zoek dan zal ik hem vast vinden aangezien ik nog een cdtje heb met backupjes
Die heb ik niet meerquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:50 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien staat/stond het wel op een 3.5" diskette
backstreetboys01?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:53 schreef Tally het volgende:
Het nummer heb ik nu alleen nog bedenken wat mijn wachtwoord was
Daar ben ik nooit fan van geweest jochie.quote:
ok, ok, dollydots01 dan, mevrouwquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit fan van geweest jochie.
frizzlesizzle dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
groeienmijnborstennogverder1?quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:55 schreef Tally het volgende:
[..]
'Pfff, dat was inspanning genoeg. Nu ff liggen'quote:
Daar kun je een nieuwe voor aanvragen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb ook nog eens geprobeerd in te loggen op ICQ toen ik mijn nummer ergens vond, kwam alleen echt niet op het wachtwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je een nieuwe voor aanvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar kun je een nieuwe voor aanvragen.Ja idd, mijn emailadres is waarschijnlijk nog @xs4all.nl, dat heb ik al 10 jaar niet meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Of @freemailquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja idd, mijn emailadres is waarschijnlijk nog @xs4all.nl, dat heb ik al 10 jaar niet meer.
Bedankt dat je hem even uitschrijft!quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
'Pfff, dat was inspanning genoeg. Nu ff liggen'
Weer?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
Memories! Ik zou haast weer eenCU2 profiel
aanmaken.
Wrom?quote:
Oeh, oeh, en een vragenlijstje invullenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
aanmaken.
Ik heb m nog steedsquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:01 schreef 100% Tukker het volgende:
aanmaken.
Die zijn nog wel even verder gegroeid dan toen jaquote:
Omdat 'opa praat' niet erg sexy isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |