Niet?quote:
Oh ik hou wel van zo'n grote donkere tampeloeris op z'n tijd. Mits met rood strikje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, weet niet wat jij wilt¿
Ik heb er zelfs nog een topic over gemaakt, was naar aanleiding van de verkiezing van dit jaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast, weet niet meer.. kan het ook niet meer vinden
Die miss NL was vast een uitzondering dan :S
Maar ik was er niet lang geleden nog en zag best leuke exemplaren rondlopen aldaar.
En condoom met een smaakjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van zo'n grote donkere tampeloeris op z'n tijd. Mits met rood strikje.
Ik kom dagelijks langs Amersfoortquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef Yv. het volgende:
[..]
Kom jij nog weleens in Amersfoort? De tijd van de terrassen breekt weer aan.
Kan er ook gewoon een aardbeiensapje overheen gieten.quote:
neequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van zo'n grote donkere tampeloeris op z'n tijd. Mits met rood strikje.
quote:
mooi zoquote:
quick:quote:
onbesneden natuurlijk, ben geen joodquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
onbesneden natuurlijk, ben geen jood
edit: niet dat alle joden besneden zijn, maar de meeste wel![]()
OMGGGGG, misschien hebben wij elkaar wel eens een keer bijna gezien mannn een paar km van mekaar verwijderd !!!!!111quote:
Ja met 1 ander persoon dan. Verder niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn jullie nooit naar een Fok!meet geweest eigenlijk?
Dat werd neuken zekerquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met 1 ander persoon dan. Verder niet.
Ik zat te vissen naar een uitnodigingquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
OMGGGGG, misschien hebben wij elkaar wel eens een keer bijna gezien mannn een paar km van mekaar verwijderd !!!!!111
het was mozyquote:
Zegt ze toch... dat werd neukenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
kksneu natuurlijk dat meeten via een forum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |