Niet?quote:
Oh ik hou wel van zo'n grote donkere tampeloeris op z'n tijd. Mits met rood strikje.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:51 schreef wise het volgende:
[..]
ik ook niet hoor, weet niet wat jij wilt¿
Ik heb er zelfs nog een topic over gemaakt, was naar aanleiding van de verkiezing van dit jaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast, weet niet meer.. kan het ook niet meer vinden
Die miss NL was vast een uitzondering dan :S
Maar ik was er niet lang geleden nog en zag best leuke exemplaren rondlopen aldaar.
En condoom met een smaakjequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van zo'n grote donkere tampeloeris op z'n tijd. Mits met rood strikje.
Ik kom dagelijks langs Amersfoortquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef Yv. het volgende:
[..]
Kom jij nog weleens in Amersfoort? De tijd van de terrassen breekt weer aan.
Kan er ook gewoon een aardbeiensapje overheen gieten.quote:
neequote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh ik hou wel van zo'n grote donkere tampeloeris op z'n tijd. Mits met rood strikje.
quote:
mooi zoquote:
quick:quote:
onbesneden natuurlijk, ben geen joodquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:01 schreef wise het volgende:
[..]
onbesneden natuurlijk, ben geen jood
edit: niet dat alle joden besneden zijn, maar de meeste wel![]()
OMGGGGG, misschien hebben wij elkaar wel eens een keer bijna gezien mannn een paar km van mekaar verwijderd !!!!!111quote:
Ja met 1 ander persoon dan. Verder niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn jullie nooit naar een Fok!meet geweest eigenlijk?
Dat werd neuken zekerquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja met 1 ander persoon dan. Verder niet.
Ik zat te vissen naar een uitnodigingquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
OMGGGGG, misschien hebben wij elkaar wel eens een keer bijna gezien mannn een paar km van mekaar verwijderd !!!!!111
het was mozyquote:
Zegt ze toch... dat werd neukenquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
kksneu natuurlijk dat meeten via een forum![]()
Ik was 16.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:18 schreef NoelGallagher het volgende:
kksneu natuurlijk dat meeten via een forum![]()
en waar is in de buurt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik was 16.
Maar vind er niets mis mee hoor. Als er iemand hier ooit toevallig in de buurt is dan wil ik best meeten.
Ik zei toevallig in de buurt. Als jij hier weet ik wat gaat doen en daarna op een terrasje zitten en ik ga hetzelfde doen die middag, dan is meeten zo'n kleine moeite, ben dan te nieuwsgierig om het niet te doen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hmm theoretisch gezien rijbaar vanuit Zwolle/Emmen
Daarom ook theoretischquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zei toevallig in de buurt. Als jij hier weet ik wat gaat doen en daarna op een terrasje zitten en ik ga hetzelfde doen die middag, dan is meeten zo'n kleine moeite, ben dan te nieuwsgierig om het niet te doen.
Da's wel een btje triest jaquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen van Fernandes gemeet, ben ik nu sneu dan?
Nee, want die zijn ook echt tof toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb 3 mensen van Fernandes gemeet, ben ik nu sneu dan?
Gewoon best wel normaal en leuk irl?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij als tof beschouwt
Ze vinden zichzelf vooral tof, toch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij als tof beschouwt
Wie vindt zichzelf nou niet tof?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze vinden zichzelf vooral tof, toch?
Nep.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:28 schreef remi1986 het volgende:
ik zou wel willen weten wat voor figuur loveyourlife is irl
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heaven is a place on earth with you
Of een 45 jarige bierbuik of een 15 jarig puistenventjequote:Op woensdag 28 maart 2012 16:28 schreef remi1986 het volgende:
ik zou wel willen weten wat voor figuur loveyourlife is irl
Opeens niet meer zo tof?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso heeeel anders dan op FOK! dat kan ik je vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |