Dan zullen ze ook wel allemaal rond zo'n kampvuur springen en hekserij bedrijven denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef wise het volgende:
wat¿ het meerdere deel daar heeft een donkere huidskleur![]()
![]()
maar wel mijn naam een beetje ijdel gebruiken!!quote:
Oh gaat automatisch... als ik quickie zie denk ik gelijk aan eendebekken en aan jou. Maar dus niet aan het dm'enquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar wel mijn naam een beetje ijdel gebruiken!!
nee man op de meet jatten ze elkaars portemonnee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook wel allemaal rond zo'n kampvuur springen en hekserij bedrijven denk ik.
Alsof ze ooit een meet zouden hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee man op de meet jatten ze elkaars portemonnee.
in de KFC toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof ze ooit een meet zouden hebben
Het zij je vergeven man. Het is dat jij het bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Oh gaat automatisch... als ik quickie zie denk ik gelijk aan eendebekken en aan jou. Maar dus niet aan het dm'en
Nee niet gemakkelijk met eenquote:
Een aantal hebben bij mijn weten al wel gemeet in Amsterdam... en niet bij de KFCquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in de KFC toch.
[..]
Het zij je vergeven man. Het is dat jij het bent.
Voor een meet bij de KFC ben jij vanwege je voorliefde van kip vast ook wel in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een aantal hebben bij mijn weten al wel gemeet in Amsterdam... en niet bij de KFC
Toch bedankt, voelt goed komende van jou.
nee graag zo houdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn jullie nooit naar een Fok!meet geweest eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Bijnaquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Neen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor een meet bij de KFC ben jij vanwege je voorliefde van kip vast ook wel in.
Nee ik stond daar in mn eentje in de KFC en niemand kwam opdagenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo 'bijna'? did U chicken out?
Word.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijdalleen word nooit uitgenodigt
of is het WORDT UITGENODIGD?
Fok meetsliever spontaan foktheekransje.
Nope. Ik heb 2 mensen van Fok gemeet en daar hou ik het ook bij denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Pas op, dat mag niet altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Fok meetsliever spontaan foktheekransje.
Awwwquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik stond daar in mn eentje in de KFC en niemand kwam opdagen
Maar hoe vaak ben jij gegaan dan?
Misschien vonden ze je stiekem toch eng en zijn ze met zijn alleen stiekem ergens anders heen gegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik nog niemand. Al wel een paar nummers gekregen, maar ik denk er nooit aan om ze dan op te bellen/sms'en.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope. Ik heb 2 mensen van Fok gemeet en daar hou ik het ook bij denk ik.
Dus jij die hele emmer maar alleen leeggeknaagd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
Maar hoe vaak ben jij gegaan dan?
Dus sowieso 4 FOK!sters geneukt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ehm, een keer of drie. Twee keer in Stairway, Utrecht, een keer in Arnhem. Daarnaast nog wat mini-meets hier in Arnhem met de locals.
En waar woon je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef remi1986 het volgende:
Ben ik blij dat waar ik woon niet zoveel FOK!kers wonen![]()
Ja want iedere Fok!meet eindigt in een orgie, per definitie.quote:
Jij was toch laatst met remlof bier aan het drinken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jij die hele emmer maar alleen leeggeknaagd.
Ehm, een keer of drie. Twee keer in Stairway, Utrecht, een keer in Arnhem. Daarnaast nog wat mini-meets hier in Arnhem met de locals.
dat moet in het buitenland zijn, of je verkijkt je eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef remi1986 het volgende:
Ben ik blij dat waar ik woon niet zoveel FOK!kers wonen![]()
Remlof meet ik wel vaker, nooit zonder bier in die context.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was toch laatst met remlof bier aan het drinken?
Niet dan? Nou dan heb ik dus helemaal geen reden meer om te gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja want iedere Fok!meet eindigt in een orgie, per definitie.
Ik denk het ja, begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien vonden ze je stiekem toch eng en zijn ze met zijn alleen stiekem ergens anders heen gegaan.
So I've heardquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja want iedere Fok!meet eindigt in een orgie, per definitie.
quote:
Emmenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
dat moet in het buitenland zijn, of je verkijkt je erop
want je houdt niet van orgies. Begrijpelijk, vieze plakbende altijd achteraf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:46 schreef BobbyB het volgende:
Niet dan? Nou dan heb ik dus helemaal geen reden meer om te gaan.
Altijd bij iemand anders doen, dan hoef je niet op te ruimen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want je houdt niet van orgies. Begrijpelijk, vieze plakbende altijd achteraf.
Ik snap ook wel waarom je zo stond te popelen in de KFC dan.quote:
Ik hoorde dat er een onderzoek was geweest en de lelijkste mensen uit Emmen kwamen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
Emmen![]()
![]()
... ver weg van de rest
En werk in Zwolle![]()
Ja ik heb de rar gezien, had me helemaal op 1 en ander verheugd. Godverdommequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waarom je zo stond te popelen in de KFC dan.
ze houdt van negerlullen¿quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waarom je zo stond te popelen in de KFC dan.
Tja, zon wij-van-wc-eend-adviseren-wc-eend-onderzoek zekerquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een onderzoek was geweest en de lelijkste mensen uit Emmen kwamen..
no hard feelings tho just sayin
Wie in deze SC niet? Op WD en Chai na.quote:
En dat is dan nog maar de watered down version met materiaal voor 12 jaar en ouder. Kun je nágaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik heb de rar gezien, had me helemaal op 1 en ander verheugd. Godverdomme
ik ook niet hoor, weet niet wat jij wilt¿quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie in deze SC niet? Op WD en Chai na.
Behoorlijk poosje terug dat ik in A'foort wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef Yv. het volgende:
[..]
Kom jij nog weleens in Amersfoort? De tijd van de terrassen breekt weer aan.
Vast, weet niet meer.. kan het ook niet meer vindenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Tja, zon wij-van-wc-eend-adviseren-wc-eend-onderzoek zeker
Miss Nederland 2011 komt uit Emmen, dus daar ga je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |