Dus jij die hele emmer maar alleen leeggeknaagd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
Nee ik stond daar in mn eentje in de KFC en niemand kwam opdagen
Maar hoe vaak ben jij gegaan dan?
Dus sowieso 4 FOK!sters geneukt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ehm, een keer of drie. Twee keer in Stairway, Utrecht, een keer in Arnhem. Daarnaast nog wat mini-meets hier in Arnhem met de locals.
En waar woon je?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef remi1986 het volgende:
Ben ik blij dat waar ik woon niet zoveel FOK!kers wonen![]()
Ja want iedere Fok!meet eindigt in een orgie, per definitie.quote:
Jij was toch laatst met remlof bier aan het drinken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dus jij die hele emmer maar alleen leeggeknaagd.
Ehm, een keer of drie. Twee keer in Stairway, Utrecht, een keer in Arnhem. Daarnaast nog wat mini-meets hier in Arnhem met de locals.
dat moet in het buitenland zijn, of je verkijkt je eropquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:44 schreef remi1986 het volgende:
Ben ik blij dat waar ik woon niet zoveel FOK!kers wonen![]()
Remlof meet ik wel vaker, nooit zonder bier in die context.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij was toch laatst met remlof bier aan het drinken?
Niet dan? Nou dan heb ik dus helemaal geen reden meer om te gaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja want iedere Fok!meet eindigt in een orgie, per definitie.
Ik denk het ja, begrijpelijk wel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien vonden ze je stiekem toch eng en zijn ze met zijn alleen stiekem ergens anders heen gegaan.
So I've heardquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ja want iedere Fok!meet eindigt in een orgie, per definitie.
quote:
Emmenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:45 schreef wise het volgende:
[..]
dat moet in het buitenland zijn, of je verkijkt je erop
want je houdt niet van orgies. Begrijpelijk, vieze plakbende altijd achteraf.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:46 schreef BobbyB het volgende:
Niet dan? Nou dan heb ik dus helemaal geen reden meer om te gaan.
Altijd bij iemand anders doen, dan hoef je niet op te ruimen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
want je houdt niet van orgies. Begrijpelijk, vieze plakbende altijd achteraf.
Ik snap ook wel waarom je zo stond te popelen in de KFC dan.quote:
Ik hoorde dat er een onderzoek was geweest en de lelijkste mensen uit Emmen kwamen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:46 schreef remi1986 het volgende:
[..]
[..]
Emmen![]()
![]()
... ver weg van de rest
En werk in Zwolle![]()
Ja ik heb de rar gezien, had me helemaal op 1 en ander verheugd. Godverdommequote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waarom je zo stond te popelen in de KFC dan.
ze houdt van negerlullen¿quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik snap ook wel waarom je zo stond te popelen in de KFC dan.
Tja, zon wij-van-wc-eend-adviseren-wc-eend-onderzoek zekerquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoorde dat er een onderzoek was geweest en de lelijkste mensen uit Emmen kwamen..
no hard feelings tho just sayin
Wie in deze SC niet? Op WD en Chai na.quote:
En dat is dan nog maar de watered down version met materiaal voor 12 jaar en ouder. Kun je nágaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja ik heb de rar gezien, had me helemaal op 1 en ander verheugd. Godverdomme
ik ook niet hoor, weet niet wat jij wilt¿quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wie in deze SC niet? Op WD en Chai na.
Behoorlijk poosje terug dat ik in A'foort wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:50 schreef Yv. het volgende:
[..]
Kom jij nog weleens in Amersfoort? De tijd van de terrassen breekt weer aan.
Vast, weet niet meer.. kan het ook niet meer vindenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:49 schreef remi1986 het volgende:
[..]
Tja, zon wij-van-wc-eend-adviseren-wc-eend-onderzoek zeker
Miss Nederland 2011 komt uit Emmen, dus daar ga je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |