Dan zullen ze ook wel allemaal rond zo'n kampvuur springen en hekserij bedrijven denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:19 schreef wise het volgende:
wat¿ het meerdere deel daar heeft een donkere huidskleur![]()
![]()
maar wel mijn naam een beetje ijdel gebruiken!!quote:
Oh gaat automatisch... als ik quickie zie denk ik gelijk aan eendebekken en aan jou. Maar dus niet aan het dm'enquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
maar wel mijn naam een beetje ijdel gebruiken!!
nee man op de meet jatten ze elkaars portemonnee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:21 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dan zullen ze ook wel allemaal rond zo'n kampvuur springen en hekserij bedrijven denk ik.
Alsof ze ooit een meet zouden hebbenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee man op de meet jatten ze elkaars portemonnee.
in de KFC toch.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:28 schreef Sinosappel het volgende:
Alsof ze ooit een meet zouden hebben
Het zij je vergeven man. Het is dat jij het bent.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:22 schreef 2NutZ het volgende:
Oh gaat automatisch... als ik quickie zie denk ik gelijk aan eendebekken en aan jou. Maar dus niet aan het dm'en
Nee niet gemakkelijk met eenquote:
Een aantal hebben bij mijn weten al wel gemeet in Amsterdam... en niet bij de KFCquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
in de KFC toch.
[..]
Het zij je vergeven man. Het is dat jij het bent.
Voor een meet bij de KFC ben jij vanwege je voorliefde van kip vast ook wel in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een aantal hebben bij mijn weten al wel gemeet in Amsterdam... en niet bij de KFC
Toch bedankt, voelt goed komende van jou.
nee graag zo houdenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Zijn jullie nooit naar een Fok!meet geweest eigenlijk?
Nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Bijnaquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Neen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Voor een meet bij de KFC ben jij vanwege je voorliefde van kip vast ook wel in.
Nee ik stond daar in mn eentje in de KFC en niemand kwam opdagenquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hoezo 'bijna'? did U chicken out?
Word.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Altijdalleen word nooit uitgenodigt
of is het WORDT UITGENODIGD?
Fok meetsliever spontaan foktheekransje.
Nope. Ik heb 2 mensen van Fok gemeet en daar hou ik het ook bij denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:35 schreef Garisson72 het volgende:
Pas op, dat mag niet altijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef 2NutZ het volgende:
Fok meetsliever spontaan foktheekransje.
Awwwquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik stond daar in mn eentje in de KFC en niemand kwam opdagen
Maar hoe vaak ben jij gegaan dan?
Misschien vonden ze je stiekem toch eng en zijn ze met zijn alleen stiekem ergens anders heen gegaan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee ik stond daar in mn eentje in de KFC en niemand kwam opdagen
Ik nog niemand. Al wel een paar nummers gekregen, maar ik denk er nooit aan om ze dan op te bellen/sms'en.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nope. Ik heb 2 mensen van Fok gemeet en daar hou ik het ook bij denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |