Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef S-RS het volgende:
Mooi kut, dus ik kan mn ritten en de kosten van zaterdag niet opvragen? Lekker waardeloos dan.
Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kiddingquote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Morgen voor ik in de trein spring meteen maar even doen dan.
Haha, beetje een rare zin. Maar ik zat er toch echt in, en niet er tegenaanquote:Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?
Ben niet lysdectisch zover ik weet
Jawel, 1 keer eerder. Maar dat was alleen met de trein, dus heb toen gewoon het treinkaartje ingescand.quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.
Maar wel vreemd dat mijn transactie vanuit Duitsland (nog steeds) niet in het overzicht staat. Want ik heb me daar wel ingecheckt bij een Arriva paaltje.
En hoe lang was jij uiteindelijk nog in Putten dan?
Haha, zielig voor al die mensjes die dan weer vertraging hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kidding
Maar een mailtje naar de administratie plus een bosje bloemen en een reep chocola doet wonderen
Ik heb hetzelfde gezeik gehad
Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzondersquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste keer gebeld voor een klusEn niet een kleine ook.
Van Zuid-holland naar Groningen en weer terug naar Utrecht.
Ja dat soort ritjes zijn misschien normaal voor regio Groningen maar voor ons niet hoor. Heb net ook een ritje van 25 minuten gereden...quote:Op maandag 2 april 2012 10:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzonders
Lift eraan hoe ver het lopen is. Als er een bushalte naast de deur is niet, anders doe ik bij particulieren ook of ik dom ben, dat werkt vaak wel. Bij leasedepots heeft dat sowieso geen zin.quote:Op maandag 2 april 2012 12:31 schreef Maharbal het volgende:
Hoe doen jullie dat tegenwoordig nou? Nog steeds braaf afwachten tot iemand je een lift aanbiedt?
Ik weet dat het toentertijd echt niet mocht, maar ik vroeg steevast bij elk adres waar ik kwam of ze me niet ff konden wegbrengen
En als het particulieren waren dan ging ik me van den domme houden en vragen waar het station was, welke kant dat op was en of het te belopen was. Vaak kwamen ze dan zelf wel met het lumineuze idee om je ff weg te brengen
Ik vraag er nooit om, vandaag werd er aan mij gevraagd wat m'n vervoer terug was en die gast verklaarde me volgens mij voor gek dat ik dat wilde gaan lopen. Meestal vind ik het niet zo erg om een stuk te lopen, ik word toch per uur betaald en het is een fijne afwisseling op de hele dag op je reet zitten in de bus/trein/auto. Ik vraag indd wel vaak de weg naar het OV als ik eht eigenlijk wel weet, maar meestal wordt er bij mij niet zo op ingehaakt:(quote:Hoe doen jullie dat tegenwoordig nou? Nog steeds braaf afwachten tot iemand je een lift aanbiedt?[
Damn, vet!quote:Op maandag 2 april 2012 13:20 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgenavond een Panamera.. Ben benieuwd!
Pas dan wel op dat je lens niet barst.quote:Op maandag 2 april 2012 13:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Damn, vet!
Als je er nog even alleen mee bent, probeer ff een foto te maken.
Ga ik proberen.. Heb deze klant al vaker gereden, maar hiervoor reed hij in een RR Sport. Zal wel gewoon vragen of ik een foto mag maken. Zal deze klant ook niet zo moeilijk over doen denk ik.quote:Op maandag 2 april 2012 13:26 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Damn, vet!
Als je er nog even alleen mee bent, probeer ff een foto te maken.
Precies hetzelfde had ik vorige week ook, ook met zand, haren, hooi en een putlucht. Uïteraard zonder radio..quote:Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag voor het eerst 'vies' ingevuld op m'n transportformulier voor het interieur. Damn, wat was dat ding smerig.....
Was een Octavia, ruim 6 jaar oud, 2.5 ton gereden en helemaal uitgeleefd. Overal zand, haren en stof, alles plakte, volle asbak, ranzige geur... Uiteraard ook geen radio en het was op de langste rit van de dag (Nijmegen - Leiden).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |