abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109787515
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef S-RS het volgende:
Mooi kut, dus ik kan mn ritten en de kosten van zaterdag niet opvragen? Lekker waardeloos dan.
Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.

Maar wel vreemd dat mijn transactie vanuit Duitsland (nog steeds) niet in het overzicht staat. Want ik heb me daar wel ingecheckt bij een Arriva paaltje.

En hoe lang was jij uiteindelijk nog in Putten dan? :D
  zondag 1 april 2012 @ 23:39:12 #202
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109788302
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:

[..]
Morgen voor ik in de trein spring meteen maar even doen dan.
Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kidding :9

Maar een mailtje naar de administratie plus een bosje bloemen en een reep chocola doet wonderen ;)

Ik heb hetzelfde gezeik gehad :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109793979
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?

Ben niet lysdectisch zover ik weet :P
Haha, beetje een rare zin. Maar ik zat er toch echt in, en niet er tegenaan :9
Het is ook gelukt btw! ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.

Maar wel vreemd dat mijn transactie vanuit Duitsland (nog steeds) niet in het overzicht staat. Want ik heb me daar wel ingecheckt bij een Arriva paaltje.

En hoe lang was jij uiteindelijk nog in Putten dan? :D
Jawel, 1 keer eerder. Maar dat was alleen met de trein, dus heb toen gewoon het treinkaartje ingescand.

Huh, werkt die OV van ons ook in het buitenland dan? :9

Na jou nog een uur, die gast deed 55 minuten over 4 bandjes :')

De eigenaar was ontzettend blij dat die weer z'n zomerbandjes had, hij was meteen een stuk vriendelijker :9 Hij had geen goed woord over voor dat bedrijf en hij vertelde dat overwegen om daar helemaal te kappen.
Toen ik weg ging zei ik: ''Misschien tot de volgende keer'' ''Dat dacht ik niet'' _O-

quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kidding :9

Maar een mailtje naar de administratie plus een bosje bloemen en een reep chocola doet wonderen ;)

Ik heb hetzelfde gezeik gehad :')
Haha, zielig voor al die mensjes die dan weer vertraging hebben :+

Jij stuurt wel veel bloemen en chocolade naar die lui of niet? Dat is volgens mij jou oplossing voor alles :9
pi_109794135
Wat een bak die Polo GTI _O_
Da's wel even iets anders dan die Bluemotions :9
pi_109794330
Eerste keer gebeld voor een klus :D En niet een kleine ook.
Van Zuid-holland naar Groningen en weer terug naar Utrecht.
pi_109795215
Defecte bovenleiding tussen Oss en Nijmegen met een extra reistijd van meer dan een uur en verholpen rond 13.30...
Gelukkig ga ik van Breda naar Den Bosch, dus net geen last.
  maandag 2 april 2012 @ 10:22:54 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109795372
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste keer gebeld voor een klus :D En niet een kleine ook.
Van Zuid-holland naar Groningen en weer terug naar Utrecht.
Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzonders ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_109796392
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzonders ;)
Ja dat soort ritjes zijn misschien normaal voor regio Groningen maar voor ons niet hoor. Heb net ook een ritje van 25 minuten gereden...
pi_109799769
Ik zou wel wat meer van die groningse ritjes willen. Ik heb regelmatig ritjes van nog geen kwartier. net ook weer één. Ik zit liever achter het stuur dan in de trein:)
Net 2x een lift gehad. De eerste was maar 200m maar toch, en de tweede in Gorichem heeft me zo'n half uur lopen bespaard gok ik:) Die man wilde natuurlijk ook even z'n nieuwe auto gelijk testen...
pi_109799850
Hoe doen jullie dat tegenwoordig nou? Nog steeds braaf afwachten tot iemand je een lift aanbiedt?

Ik weet dat het toentertijd echt niet mocht, maar ik vroeg steevast bij elk adres waar ik kwam of ze me niet ff konden wegbrengen :P

En als het particulieren waren dan ging ik me van den domme houden en vragen waar het station was, welke kant dat op was en of het te belopen was. Vaak kwamen ze dan zelf wel met het lumineuze idee om je ff weg te brengen :+
pi_109800275
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 12:31 schreef Maharbal het volgende:
Hoe doen jullie dat tegenwoordig nou? Nog steeds braaf afwachten tot iemand je een lift aanbiedt?

Ik weet dat het toentertijd echt niet mocht, maar ik vroeg steevast bij elk adres waar ik kwam of ze me niet ff konden wegbrengen :P

En als het particulieren waren dan ging ik me van den domme houden en vragen waar het station was, welke kant dat op was en of het te belopen was. Vaak kwamen ze dan zelf wel met het lumineuze idee om je ff weg te brengen :+
Lift eraan hoe ver het lopen is. Als er een bushalte naast de deur is niet, anders doe ik bij particulieren ook of ik dom ben, dat werkt vaak wel. Bij leasedepots heeft dat sowieso geen zin.

Ook weer lekker vandaag. Moest auto ophalen bij een schadebedrijf... en ja, hij was inderdaad total loss. Nu met OV van Zwolle naar Adam nadat ik mn eerste eens in het uur bus heb gemist doordat die 5 minuten te vroeg was. Wordt nog haasten.
pi_109801006
quote:
Hoe doen jullie dat tegenwoordig nou? Nog steeds braaf afwachten tot iemand je een lift aanbiedt?[
Ik vraag er nooit om, vandaag werd er aan mij gevraagd wat m'n vervoer terug was en die gast verklaarde me volgens mij voor gek dat ik dat wilde gaan lopen. Meestal vind ik het niet zo erg om een stuk te lopen, ik word toch per uur betaald en het is een fijne afwisseling op de hele dag op je reet zitten in de bus/trein/auto. Ik vraag indd wel vaak de weg naar het OV als ik eht eigenlijk wel weet, maar meestal wordt er bij mij niet zo op ingehaakt:(

[ Bericht 6% gewijzigd door maxmin op 02-04-2012 15:06:31 ]
  maandag 2 april 2012 @ 13:09:21 #213
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109801130
Bij particulieren heb ik steevast een IQ van 20 als het op OV aankomt. Dat levert me dan ook geregeld een lift op. Bij de postbezorgers is het 7 op de 10x ook raak wat betreft krijgen van een lift, maar verder is het vaak vrij kansloos.
#26 || Luciano da Silva
pi_109801537
Morgenavond een Panamera.. Ben benieuwd!
Nee.
  maandag 2 april 2012 @ 13:26:12 #215
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_109801704
quote:
7s.gif Op maandag 2 april 2012 13:20 schreef Dimitri_ het volgende:
Morgenavond een Panamera.. Ben benieuwd!
Damn, vet!
Als je er nog even alleen mee bent, probeer ff een foto te maken. :)
pi_109802633
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:26 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Damn, vet!
Pas dan wel op dat je lens niet barst.
  maandag 2 april 2012 @ 14:29:44 #217
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109803993
Nou EW, doe eens bellen voor morgen!
#26 || Luciano da Silva
pi_109804534
Net een Skoda Octavia afgeleverd in Meppel. Was een kort ritje vanuit Groningen.
pi_109806310
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 13:26 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Damn, vet!
Ga ik proberen.. Heb deze klant al vaker gereden, maar hiervoor reed hij in een RR Sport. Zal wel gewoon vragen of ik een foto mag maken. Zal deze klant ook niet zo moeilijk over doen denk ik.
Nee.
pi_109809309
Lekker dagje vandaag. Alles ging volgens plan. In Buitenkaag met de pont naar de Kaag (kostte me 90ct) en met de opgehaalde Mini direct door naar Nijmegen. Lekker wagentje, kun je prima mee hoeken volgens mij. In Nijmegen even een half uurtje moeten reizen waarvan 20 minuten lopen (10 naar bus en 10 van bus) maar dat was geen straf want in Nijmegen scheen lekker de zon. Daar de Renault Mégane Coupé opgehaald wat met z'n 130pk een prima auto was. Wel een erg gevoelloze versnellingsbak, maar voor de rest prima. In Breda 40 minuten moeten wachten op de bus met een aantal collega's, maar dat was erg gezellig. Uiteindelijk met één van die collega's naar Leiden gereisd dus de trein was ook aangenaam. 7 en een half uur gedraaid vandaag.
  maandag 2 april 2012 @ 16:49:31 #221
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109809779
Morgen Groningen - Breda in een Audi A6 avant :) Daarna nog Rotterdam - Putten in een 308.
#26 || Luciano da Silva
pi_109810587
Morgen Meppel - Groningen in een Suzuki Alto, en daarna Kolham - Almere in een VW LT35. 5,5 uur ongeveer.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_109811268
Vandaag voor het eerst 'vies' ingevuld op m'n transportformulier voor het interieur. Damn, wat was dat ding smerig.....
Was een Octavia, ruim 6 jaar oud, 2.5 ton gereden en helemaal uitgeleefd. Overal zand, haren en stof, alles plakte, volle asbak, ranzige geur... Uiteraard ook geen radio en het was op de langste rit van de dag (Nijmegen - Leiden).
pi_109811358
Pff, gelukkig komt dat maar eens in de zoveel tijd voor maar verschrikkelijk om zo'n uitgeleefd hok te moeten rijden. Zonder radio lijkt het me verschrikkelijk in het kwadraat..
Bis vincit, qui se vincit in victoria.
pi_109811601
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 17:25 schreef Irritatie100 het volgende:
Vandaag voor het eerst 'vies' ingevuld op m'n transportformulier voor het interieur. Damn, wat was dat ding smerig.....
Was een Octavia, ruim 6 jaar oud, 2.5 ton gereden en helemaal uitgeleefd. Overal zand, haren en stof, alles plakte, volle asbak, ranzige geur... Uiteraard ook geen radio en het was op de langste rit van de dag (Nijmegen - Leiden).
Precies hetzelfde had ik vorige week ook, ook met zand, haren, hooi en een putlucht. Uïteraard zonder radio..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')