abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109773320
Gebruik eigenlijk nooit de navigatie in de auto zelf, moet ik eerst alles weer uitzoeken en heeft vaak geen flitspalen of TMC. Heb sowieso altijd mijn navigatie in de auto aan, ook al weet ik waar ik zijn moet.
pi_109773460
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik heb ook een hele oude Mio. Heb ik 2e hands via MP gekocht toen ik begon met dit baantje en heb ik me altijd mee kunnen redden. Wel fucking irritant in grote steden in het centrum, dan kan je hem beter uitzetten want dat is levensgevaarlijk als je dat ding volgt.
Inderdaad. Vroeger (niet voor AR) ook geklier gehad in de centrum van Scheveningen dacht ik. Komt erop neer dat je niet meer door de centrum mocht rijden maar navigatie dacht van wel. Eindeloze rondjes gereden.
pi_109774322
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Inderdaad. Vroeger (niet voor AR) ook geklier gehad in de centrum van Scheveningen dacht ik. Komt erop neer dat je niet meer door de centrum mocht rijden maar navigatie dacht van wel. Eindeloze rondjes gereden.
Ik ben wel eens in Den Haag een straat ingereden die niet meer vrij toegankelijk was (zo'n paal).. Echt klote is dat hoor.. Dan vervloek je dat ding.
pi_109774486
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef Mallet het volgende:

[..]

Ik ben wel eens in Den Haag een straat ingereden die niet meer vrij toegankelijk was (zo'n paal).. Echt klote is dat hoor.. Dan vervloek je dat ding.
óf het was in Den Haag. naja, scheveningen en den haag liggen vlakbij elkaar :P
  zondag 1 april 2012 @ 19:37:47 #185
182073 invine
blablabla etc.
pi_109775273
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 18:46 schreef RTS91 het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit de navigatie in de auto zelf, moet ik eerst alles weer uitzoeken en heeft vaak geen flitspalen of TMC. Heb sowieso altijd mijn navigatie in de auto aan, ook al weet ik waar ik zijn moet.
Ik heb juist precies andersom, heb nooit navigatie aan en als het erin zit vaak wel. Soms ook niet.
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_109778086
Weet iemand ook of je je ov-chip geschiedenis op die opwaardeer dingen bij het station kunt zien? Ik heb die nodig om de ov kosten van die rit van gisteren te declareren. Heb me gisteren al geregistreerd bij ov-chipkaart.nl maar dan krijg ik geen bevestigingsmail. Ik heb die lui al gemaild, maar voor dat dat in orde is ben je ook weer een paar dagen verder...
pi_109778408
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef S-RS het volgende:
Weet iemand ook of je je ov-chip geschiedenis op die opwaardeer dingen bij het station kunt zien? Ik heb die nodig om de ov kosten van die rit van gisteren te declareren. Heb me gisteren al geregistreerd bij ov-chipkaart.nl maar dan krijg ik geen bevestigingsmail. Ik heb die lui al gemaild, maar voor dat dat in orde is ben je ook weer een paar dagen verder...
Als het goed is kan je de laatste 10 transacties zien bij zo'n apparaat ja.

Op die site kan je alleen ritjes zien die je gemaakt heb na het registreren trouwens.
pi_109780583
Ik gebruik de navigatie-app Waze, is Engelstalig maar wel gratis en doet wat het moet doen :)
Meldt ook files en flitsers en berekent een nieuwe route als er file gemeld is!
pi_109781000
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als het goed is kan je de laatste 10 transacties zien bij zo'n apparaat ja.

Op die site kan je alleen ritjes zien die je gemaakt heb na het registreren trouwens.
Top, dankje! Ga ik daar morgenvroeg meteen even langs ^O^

Dat laatste wist ik trouwens niet, weer wat geleerd.
pi_109781180
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Top, dankje! Ga ik daar morgenvroeg meteen even langs ^O^

Dat laatste wist ik trouwens niet, weer wat geleerd.
Je moet het wel activeren. Standaard staat het uitgeschakeld.
pi_109783666
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Je moet het wel activeren. Standaard staat het uitgeschakeld.
Hoe bedoel je? Kan ik nu niet de geschiedenis zien van gisteren?
pi_109784334
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef S-RS het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Kan ik nu niet de geschiedenis zien van gisteren?
Bij mij was dat het geval.
pi_109784553
Vanaf dat je activeert wordt het opgeslagen. Iets met privacy te maken, ze willen het niet opslaan zonder je toestemming :') Opgeslagen wordt het wel, alleen niet voor jou.
pi_109784635
Mooi kut, dus ik kan mn ritten en de kosten van zaterdag niet opvragen? Lekker waardeloos dan.
pi_109784749
ik quote:

Transactieoverzicht

Het online transactieoverzicht is een overzicht van de reizen en transacties die u met uw persoonlijke OV-chipkaart gemaakt heeft. Alle OV-bedrijven in Nederland doen mee aan dit overzicht. U kunt dit overzicht gebruiken om reiskosten te declareren bij uw werkgever of voor uw belastingaangifte.

Eenmalig aanvragen

Om gebruik te kunnen maken van het overzicht, vraagt u eenmalig het transactieoverzicht aan. U kunt dit gelijk doen als u zich aanmeldt voor een Mijn OV-chipkaartaccount.

Na aanvragen zijn transacties zichtbaar

Vanaf het moment dat u uw online transactieoverzicht heeft aangevraagd, worden transacties getoond. U ziet dus geen transacties van reizen die u gemaakt heeft voordat u het overzicht heeft aangevraagd.

Tip: stel ook uw privacyinstelling in zodat u haltes, stations en productnamen ziet bij uw transacties.

Maximaal 18 maanden historie

Vanaf het moment dat u het online transactieoverzicht heeft aangevraagd, wordt maximaal 18 maanden historie opgebouwd.

(Nog) geen transacties

Het kan voorkomen dat het OV-bedrijf waarmee u gereisd heeft (nog) geen transacties heeft doorgestuurd, bijvoorbeeld wanneer er werkzaamheden zijn aan het systeem. In dat geval wordt uw online transactieoverzicht niet gevuld of later gevuld.

Declaratieoverzicht maken

U kunt zelf aanvinken welke transacties u terug wilt zien in een declaratieoverzicht. Voor bijvoorbeeld uw werkgever of de Belastingdienst. U leest hier meer hoe u een declaratieoverzicht maakt of bekijk de uitleg en het voorbeeld van het online transactieoverzicht (pdf).
pi_109785162
Nou, lekker dan :')

Ik weet wel wat de kosten waren, maar ik denk dat EW daar weinig mee te maken heeft omdat ze dan klant niks kunnen tonen.
pi_109785209
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef S-RS het volgende:
Nou, lekker dan :')

Ik weet wel wat de kosten waren, maar ik denk dat EW daar weinig mee te maken heeft omdat ze dan klant niks kunnen tonen.
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!
pi_109785443
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!
Ohja, even vergeten :9
Morgen voor ik in de trein spring meteen maar even doen dan.
pi_109785505
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

ik heb sinds het invoeren van de Chipkaart wel vaker ovkosten moeten declareren, en dat ging prima, ook zonder uitdraai van zo'n paal. schreef gewoon het bedrag op mn bon en dan was t geregeld
pi_109786821
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ohja, even vergeten :9
Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?

Ben niet lysdectisch zover ik weet :P
pi_109787515
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef S-RS het volgende:
Mooi kut, dus ik kan mn ritten en de kosten van zaterdag niet opvragen? Lekker waardeloos dan.
Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.

Maar wel vreemd dat mijn transactie vanuit Duitsland (nog steeds) niet in het overzicht staat. Want ik heb me daar wel ingecheckt bij een Arriva paaltje.

En hoe lang was jij uiteindelijk nog in Putten dan? :D
  zondag 1 april 2012 @ 23:39:12 #202
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109788302
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:

[..]
Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kidding :9

Maar een mailtje naar de administratie plus een bosje bloemen en een reep chocola doet wonderen ;)

Ik heb hetzelfde gezeik gehad :')
#26 || Luciano da Silva
pi_109793979
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?

Ben niet lysdectisch zover ik weet :P
Haha, beetje een rare zin. Maar ik zat er toch echt in, en niet er tegenaan :9
Het is ook gelukt btw! ^O^

quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.

Maar wel vreemd dat mijn transactie vanuit Duitsland (nog steeds) niet in het overzicht staat. Want ik heb me daar wel ingecheckt bij een Arriva paaltje.

En hoe lang was jij uiteindelijk nog in Putten dan? :D
Jawel, 1 keer eerder. Maar dat was alleen met de trein, dus heb toen gewoon het treinkaartje ingescand.

Huh, werkt die OV van ons ook in het buitenland dan? :9

Na jou nog een uur, die gast deed 55 minuten over 4 bandjes :')

De eigenaar was ontzettend blij dat die weer z'n zomerbandjes had, hij was meteen een stuk vriendelijker :9 Hij had geen goed woord over voor dat bedrijf en hij vertelde dat overwegen om daar helemaal te kappen.
Toen ik weg ging zei ik: ''Misschien tot de volgende keer'' ''Dat dacht ik niet'' _O-

quote:
1s.gif Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kidding :9

Maar een mailtje naar de administratie plus een bosje bloemen en een reep chocola doet wonderen ;)

Ik heb hetzelfde gezeik gehad :')
Haha, zielig voor al die mensjes die dan weer vertraging hebben :+

Jij stuurt wel veel bloemen en chocolade naar die lui of niet? Dat is volgens mij jou oplossing voor alles :9
pi_109794135
Wat een bak die Polo GTI _O_
Da's wel even iets anders dan die Bluemotions :9
pi_109794330
Eerste keer gebeld voor een klus :D En niet een kleine ook.
Van Zuid-holland naar Groningen en weer terug naar Utrecht.
pi_109795215
Defecte bovenleiding tussen Oss en Nijmegen met een extra reistijd van meer dan een uur en verholpen rond 13.30...
Gelukkig ga ik van Breda naar Den Bosch, dus net geen last.
  maandag 2 april 2012 @ 10:22:54 #207
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_109795372
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste keer gebeld voor een klus :D En niet een kleine ook.
Van Zuid-holland naar Groningen en weer terug naar Utrecht.
Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzonders ;)
#26 || Luciano da Silva
pi_109796392
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:22 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzonders ;)
Ja dat soort ritjes zijn misschien normaal voor regio Groningen maar voor ons niet hoor. Heb net ook een ritje van 25 minuten gereden...
pi_109799769
Ik zou wel wat meer van die groningse ritjes willen. Ik heb regelmatig ritjes van nog geen kwartier. net ook weer één. Ik zit liever achter het stuur dan in de trein:)
Net 2x een lift gehad. De eerste was maar 200m maar toch, en de tweede in Gorichem heeft me zo'n half uur lopen bespaard gok ik:) Die man wilde natuurlijk ook even z'n nieuwe auto gelijk testen...
pi_109799850
Hoe doen jullie dat tegenwoordig nou? Nog steeds braaf afwachten tot iemand je een lift aanbiedt?

Ik weet dat het toentertijd echt niet mocht, maar ik vroeg steevast bij elk adres waar ik kwam of ze me niet ff konden wegbrengen :P

En als het particulieren waren dan ging ik me van den domme houden en vragen waar het station was, welke kant dat op was en of het te belopen was. Vaak kwamen ze dan zelf wel met het lumineuze idee om je ff weg te brengen :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')