Inderdaad. Vroeger (niet voor AR) ook geklier gehad in de centrum van Scheveningen dacht ik. Komt erop neer dat je niet meer door de centrum mocht rijden maar navigatie dacht van wel. Eindeloze rondjes gereden.quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele oude Mio. Heb ik 2e hands via MP gekocht toen ik begon met dit baantje en heb ik me altijd mee kunnen redden. Wel fucking irritant in grote steden in het centrum, dan kan je hem beter uitzetten want dat is levensgevaarlijk als je dat ding volgt.
Ik ben wel eens in Den Haag een straat ingereden die niet meer vrij toegankelijk was (zo'n paal).. Echt klote is dat hoor.. Dan vervloek je dat ding.quote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger (niet voor AR) ook geklier gehad in de centrum van Scheveningen dacht ik. Komt erop neer dat je niet meer door de centrum mocht rijden maar navigatie dacht van wel. Eindeloze rondjes gereden.
óf het was in Den Haag. naja, scheveningen en den haag liggen vlakbij elkaarquote:Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Den Haag een straat ingereden die niet meer vrij toegankelijk was (zo'n paal).. Echt klote is dat hoor.. Dan vervloek je dat ding.
Ik heb juist precies andersom, heb nooit navigatie aan en als het erin zit vaak wel. Soms ook niet.quote:Op zondag 1 april 2012 18:46 schreef RTS91 het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit de navigatie in de auto zelf, moet ik eerst alles weer uitzoeken en heeft vaak geen flitspalen of TMC. Heb sowieso altijd mijn navigatie in de auto aan, ook al weet ik waar ik zijn moet.
Als het goed is kan je de laatste 10 transacties zien bij zo'n apparaat ja.quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef S-RS het volgende:
Weet iemand ook of je je ov-chip geschiedenis op die opwaardeer dingen bij het station kunt zien? Ik heb die nodig om de ov kosten van die rit van gisteren te declareren. Heb me gisteren al geregistreerd bij ov-chipkaart.nl maar dan krijg ik geen bevestigingsmail. Ik heb die lui al gemaild, maar voor dat dat in orde is ben je ook weer een paar dagen verder...
Top, dankje! Ga ik daar morgenvroeg meteen even langsquote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het goed is kan je de laatste 10 transacties zien bij zo'n apparaat ja.
Op die site kan je alleen ritjes zien die je gemaakt heb na het registreren trouwens.
Je moet het wel activeren. Standaard staat het uitgeschakeld.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Top, dankje! Ga ik daar morgenvroeg meteen even langs![]()
Dat laatste wist ik trouwens niet, weer wat geleerd.
Hoe bedoel je? Kan ik nu niet de geschiedenis zien van gisteren?quote:Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je moet het wel activeren. Standaard staat het uitgeschakeld.
Bij mij was dat het geval.quote:Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kan ik nu niet de geschiedenis zien van gisteren?
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!quote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef S-RS het volgende:
Nou, lekker dan![]()
Ik weet wel wat de kosten waren, maar ik denk dat EW daar weinig mee te maken heeft omdat ze dan klant niks kunnen tonen.
Ohja, even vergetenquote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!
ik heb sinds het invoeren van de Chipkaart wel vaker ovkosten moeten declareren, en dat ging prima, ook zonder uitdraai van zo'n paal. schreef gewoon het bedrag op mn bon en dan was t geregeldquote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!
Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten![]()
Morgen voor ik in de trein spring meteen maar even doen dan.
Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.quote:Op zondag 1 april 2012 22:25 schreef S-RS het volgende:
Mooi kut, dus ik kan mn ritten en de kosten van zaterdag niet opvragen? Lekker waardeloos dan.
Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kiddingquote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Morgen voor ik in de trein spring meteen maar even doen dan.
Haha, beetje een rare zin. Maar ik zat er toch echt in, en niet er tegenaanquote:Op zondag 1 april 2012 23:09 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?
Ben niet lysdectisch zover ik weet
Jawel, 1 keer eerder. Maar dat was alleen met de trein, dus heb toen gewoon het treinkaartje ingescand.quote:Op zondag 1 april 2012 23:24 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Hee! Jij hebt dus nog nooit OV-kosten voorgeschoten? Ik had me gelijk aan het begin al aangemeld voor transactieoverzichten.
Maar wel vreemd dat mijn transactie vanuit Duitsland (nog steeds) niet in het overzicht staat. Want ik heb me daar wel ingecheckt bij een Arriva paaltje.
En hoe lang was jij uiteindelijk nog in Putten dan?
Haha, zielig voor al die mensjes die dan weer vertraging hebbenquote:Op zondag 1 april 2012 23:39 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Als je nou even voor de trein springt hoef je er ook geen moeite meer voor te doen... Nee kidding
Maar een mailtje naar de administratie plus een bosje bloemen en een reep chocola doet wonderen
Ik heb hetzelfde gezeik gehad
Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzondersquote:Op maandag 2 april 2012 09:40 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Eerste keer gebeld voor een klusEn niet een kleine ook.
Van Zuid-holland naar Groningen en weer terug naar Utrecht.
Ja dat soort ritjes zijn misschien normaal voor regio Groningen maar voor ons niet hoor. Heb net ook een ritje van 25 minuten gereden...quote:Op maandag 2 april 2012 10:22 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Standaard ritje voor regio Groningen, niks bijzonders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |