Ik ben in Yerseke geweest (alles rook er naar vis) en Hulst. Als ik de kaart van NL bekijk kan ik echt concluderen dat ik op heeel veeel plekken ben geweest.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:03 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ik ben alleen niet in Zeeland geweest voor EW.
Ik in Middelburg en Vlissingen. Ook nog een paar keer in van die dorpen zoals Stellendam/Dirksland/Numansdorp maar volgens mij is dat nog Zuid-Holland.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 17:11 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben in Yerseke geweest (alles rook er naar vis) en Hulst. Als ik de kaart van NL bekijk kan ik echt concluderen dat ik op heeel veeel plekken ben geweest.
Ja, bus 73 stopt halte Gotenburg weg. Die rijdt de hele dag 1x per uur. Maar je hebt ook halte Narvikweg, die rijdt alleen op de tijden van de kantoren.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 16:43 schreef Panthera. het volgende:
Ik heb één keer een auto opgehaald in Groningen aan de Narvikweg, maar toen kon ik er gewoon met het OV heen? Met een bus naar Emmen, van de halte moest ik nog 5 minuten lopen ongeveer.
En dat was gewoon midden op de dag.
Nee zeker niet, dan mag ik niet meer terugkomen joh. Met mijn leeftijd.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 10:59 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb je je niet uitgeschreven dan, dat je nog smsjes krijgt?
Vind je het gek dat de bus doorreed? Dat is helemaal geen halte. Waarschijnlijk ooit wel geweest, vandaar de markeringen. Buschauffeurs in Groningen zijn niet zo happig op stoppen op plaatsen waar geen halte is. Een tijdje geleden zijn een aantal chauffeurs beboet omdat ze op het centraal station nog mensen binnenlieten terwijl ze waren weggereden van het perron (Maar wel gewoon stil stonden te wachten voordat ze het station konden verlaten).quote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)0,3.5523383298110076
Hier wachtte ik op de bus die zomaar doorreed.
Uiteindelijk zo gelopen naar de Ikea waar ik een lekkere kip pasta had!
http://maps.google.nl/map(...)irflg=w&mra=ltm&z=16
Raar ook dat de 9292OV kaart de haltes helemaal niet weergaven. Anders had ik wel een bushalte gepakt die meer dichterbij was.
Man man man. Je ziet toch aan de manier waarop die halte er bij ligt dat het al jaren geen bushalte meer isquote:Op zaterdag 31 maart 2012 19:19 schreef ikveranderhemniet het volgende:
http://maps.google.nl/map(...)0,3.5523383298110076
Hier wachtte ik op de bus die zomaar doorreed.
Uiteindelijk zo gelopen naar de Ikea waar ik een lekkere kip pasta had!
http://maps.google.nl/map(...)irflg=w&mra=ltm&z=16
Raar ook dat de 9292OV kaart de haltes helemaal niet weergaven. Anders had ik wel een bushalte gepakt die meer dichterbij was.
JIj misschienquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:18 schreef RTS91 het volgende:
Daar? Dan heb je nog amper snelheid na de rotonde.
En nog geen telefoontjes gekregen over je geringe beschikbaarheid?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 18:07 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Nee zeker niet, dan mag ik niet meer terugkomen joh. Met mijn leeftijd.
Nee nog niet. Werd laatst wel gebeld of ik een ritje kon doen. Was toen vergeten mijn beschikbaarheid te annuleren.quote:Op zondag 1 april 2012 00:06 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En nog geen telefoontjes gekregen over je geringe beschikbaarheid?
Ik bedacht me later nog, sowieso is Driebond weer vaker aan de beurt laatste tijd. Gotenburgweg, Kielerbocht, Bornholmstraat, staan ze allemaal. Soms een uurtje met laser, soms halve dag met een flitswagen.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:18 schreef RTS91 het volgende:
Daar? Dan heb je nog amper snelheid na de rotonde.
Ik heb een oude Mio. Het is alweer 5 jaar oud en dat merk ik. Soms flipt die hem als die sommige wegen niet herkent. Ik heb gelukkig nog een Xperia met google maps en navigatie (dataverkeer en GPS).quote:
Ik heb ook een hele oude Mio. Heb ik 2e hands via MP gekocht toen ik begon met dit baantje en heb ik me altijd mee kunnen redden. Wel fucking irritant in grote steden in het centrum, dan kan je hem beter uitzetten want dat is levensgevaarlijk als je dat ding volgt.quote:Op zondag 1 april 2012 17:57 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Ik heb een oude Mio. Het is alweer 5 jaar oud en dat merk ik. Soms flipt die hem als die sommige wegen niet herkent. Ik heb gelukkig nog een Xperia met google maps en navigatie (dataverkeer en GPS).
Inderdaad. Vroeger (niet voor AR) ook geklier gehad in de centrum van Scheveningen dacht ik. Komt erop neer dat je niet meer door de centrum mocht rijden maar navigatie dacht van wel. Eindeloze rondjes gereden.quote:Op zondag 1 april 2012 18:00 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik heb ook een hele oude Mio. Heb ik 2e hands via MP gekocht toen ik begon met dit baantje en heb ik me altijd mee kunnen redden. Wel fucking irritant in grote steden in het centrum, dan kan je hem beter uitzetten want dat is levensgevaarlijk als je dat ding volgt.
Ik ben wel eens in Den Haag een straat ingereden die niet meer vrij toegankelijk was (zo'n paal).. Echt klote is dat hoor.. Dan vervloek je dat ding.quote:Op zondag 1 april 2012 18:51 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Inderdaad. Vroeger (niet voor AR) ook geklier gehad in de centrum van Scheveningen dacht ik. Komt erop neer dat je niet meer door de centrum mocht rijden maar navigatie dacht van wel. Eindeloze rondjes gereden.
óf het was in Den Haag. naja, scheveningen en den haag liggen vlakbij elkaarquote:Op zondag 1 april 2012 19:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben wel eens in Den Haag een straat ingereden die niet meer vrij toegankelijk was (zo'n paal).. Echt klote is dat hoor.. Dan vervloek je dat ding.
Ik heb juist precies andersom, heb nooit navigatie aan en als het erin zit vaak wel. Soms ook niet.quote:Op zondag 1 april 2012 18:46 schreef RTS91 het volgende:
Gebruik eigenlijk nooit de navigatie in de auto zelf, moet ik eerst alles weer uitzoeken en heeft vaak geen flitspalen of TMC. Heb sowieso altijd mijn navigatie in de auto aan, ook al weet ik waar ik zijn moet.
Als het goed is kan je de laatste 10 transacties zien bij zo'n apparaat ja.quote:Op zondag 1 april 2012 20:38 schreef S-RS het volgende:
Weet iemand ook of je je ov-chip geschiedenis op die opwaardeer dingen bij het station kunt zien? Ik heb die nodig om de ov kosten van die rit van gisteren te declareren. Heb me gisteren al geregistreerd bij ov-chipkaart.nl maar dan krijg ik geen bevestigingsmail. Ik heb die lui al gemaild, maar voor dat dat in orde is ben je ook weer een paar dagen verder...
Top, dankje! Ga ik daar morgenvroeg meteen even langsquote:Op zondag 1 april 2012 20:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als het goed is kan je de laatste 10 transacties zien bij zo'n apparaat ja.
Op die site kan je alleen ritjes zien die je gemaakt heb na het registreren trouwens.
Je moet het wel activeren. Standaard staat het uitgeschakeld.quote:Op zondag 1 april 2012 21:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Top, dankje! Ga ik daar morgenvroeg meteen even langs![]()
Dat laatste wist ik trouwens niet, weer wat geleerd.
Hoe bedoel je? Kan ik nu niet de geschiedenis zien van gisteren?quote:Op zondag 1 april 2012 21:25 schreef ikveranderhemniet het volgende:
[..]
Je moet het wel activeren. Standaard staat het uitgeschakeld.
Bij mij was dat het geval.quote:Op zondag 1 april 2012 22:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Kan ik nu niet de geschiedenis zien van gisteren?
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!quote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef S-RS het volgende:
Nou, lekker dan![]()
Ik weet wel wat de kosten waren, maar ik denk dat EW daar weinig mee te maken heeft omdat ze dan klant niks kunnen tonen.
Ohja, even vergetenquote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!
ik heb sinds het invoeren van de Chipkaart wel vaker ovkosten moeten declareren, en dat ging prima, ook zonder uitdraai van zo'n paal. schreef gewoon het bedrag op mn bon en dan was t geregeldquote:Op zondag 1 april 2012 22:36 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Zoals eerder al gezegd, gewoon naar zo'n oplaadpunt toegaan. Daar kun je je laatste 10 transacties opvragen en printen!
Waarom las ik: Morgen spring ik meteen voor de trein?quote:Op zondag 1 april 2012 22:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Ohja, even vergeten![]()
Morgen voor ik in de trein spring meteen maar even doen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |