En het zijn ook weer eens buitenlanders.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Ulx het volgende:
Moet men ze nu weer gelijk neo-nazi noemen? Elke keer als een rechts persoon wat doet wat verboden is, is die persoon gelijk een neo-nazi. Bah. Ik vind dat demoniserend.
Zeg gewoon dat de daders "rechts" zijn.
Ik kijk wel link uit.quote:
Chill man.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En het zijn ook weer eens buitenlanders.
ze kerfden toch hakenkruizen in zijn rug, hoe is dit niet neonazi danquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Ulx het volgende:
Moet men ze nu weer gelijk neo-nazi noemen? Elke keer als een rechts persoon wat doet wat verboden is, is die persoon gelijk een neo-nazi. Bah. Ik vind dat demoniserend.
Zeg gewoon dat de daders "rechts" zijn.
Precies. Gewoon snel de trekker overhalen. Dit is niet menselijk.quote:
De swastika is gewoon een oud vruchtbaarheidssymbool. Gezien de discussies of homo's zich voortplanten hoeft dat dus niet te betekenen dat de daders neonazi's zijn. Ik zeg: Dit zijn gewoon rechtse mensen. Altijd maar alles op extremisme gooien is zo demoniserend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze kerfden toch hakenkruizen in zijn rug, hoe is dit niet neonazi dan
Ach kom op zeg. Iedereen op deze aardbol weet toch dat swastika's geassocieerd worden met neonazi's.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
De swastika is gewoon een oud vruchtbaarheidssymbool. Gezien de discussies of homo's zich voortplanten hoeft dat dus niet te betekenen dat de daders neonazi's zijn. Ik zeg: Dit zijn gewoon rechtse mensen. Altijd maar alles op extremisme gooien is zo demoniserend.
"Dit is geen extreem-rechts, dit is gewoon rechts.", om maar zo te zeggen.
beetje die shit goedpratenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
De swastika is gewoon een oud vruchtbaarheidssymbool. Gezien de discussies of homo's zich voortplanten hoeft dat dus niet te betekenen dat de daders neonazi's zijn. Ik zeg: Dit zijn gewoon rechtse mensen. Altijd maar alles op extremisme gooien is zo demoniserend.
Nog niet zo ziek als die neonazi's, maar wel een verrekt goede poging!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:40 schreef Ulx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:01 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nog niet zo ziek als die neonazi's, maar wel een verrekt goede poging!
Volgens mij heb je in dat soort landen een andere gevangenis dan hier. Daar draait het meer om geld en status. Je kan alles kopen enzo. Tenminste dat is wat ik gehoord heb.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef Elfletterig het volgende:
Diep triest. Ik vraag me af wat het "klimaat" in dat land is, dat zo'n terreurdaad kan plaatsvinden. Dat de daders maar levenslang in een cel mogen wegrotten.
Ik snap niet waarom de doodstraf weer gesympathiseerd wordt. Deze neonazi's waren slecht bezig, maar hen daarom doden, daar word je zelf slecht van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:27 schreef Oerbeer het volgende:
Niks celstraffen. Voor het vuurpeleton ermee. Dit soort dingen gelijk ruimen anders kom je niet van af. Soms verspeel je gewoon je bestaansrecht. Hoewel ik van mening ben dat mensen niet voor god moeten spelen, dit soort ziekigheid mag zich niet verspreiden, en is een uitzondering.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |