Eigenlijk wel leuk om heen te gaan, edit; ik zie dat het op een dinsdag is, wordt wat moeilijker danquote:
twitter:CroftyF1 twitterde op maandag 09-04-2012 om 11:54:01For those asking, the weather report I've seen for Shanghai this weekend suggested showers on Thurs, Fri, Sat and Sun, less showers on Sat reageer retweet
Dat is wel zo, maar als je door wisselvallige omstandigheden het kampioenschap spannend blijft vind ik het ook best, wordt tijd dat Schumi een podium pakt of liever nog een GP wintquote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef vosss het volgende:
Nouja ik wil gewoon zien hoe de verhoudingen nu echt liggen, want heel erg duidelijk is het nog steeds niet.
Dat zien we pas weer in Europa!quote:Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef vosss het volgende:
Nouja ik wil gewoon zien hoe de verhoudingen nu echt liggen, want heel erg duidelijk is het nog steeds niet.
Hij heeft nooit gewonnen in Shanghai dacht ikquote:Op maandag 9 april 2012 12:20 schreef vosss het volgende:
Dat zou wel mooi zijn.
En dan Kimi tweeds en Alonso derds.
De Formule 1-teams willen dat de internationale automobielfederatie FIA net als in 2011 een streep zet door de Grand Prix van Bahrein. Dat heeft een niet met naam genoemde teambaas laten weten aan The Guardian.quote:Op maandag 9 april 2012 14:51 schreef Tarado het volgende:
Formula One teams want FIA to postpone Bahrain Grand Prix
Heb ik voorlopig helemaal geen geloof in, racepace van Mercedes is gewoon dramatisch, misschien nog wel slechter dan vorig jaar.quote:Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar als je door wisselvallige omstandigheden het kampioenschap spannend blijft vind ik het ook best, wordt tijd dat Schumi een podium pakt of liever nog een GP wint![]()
[ afbeelding ]
Vergeet Button alsjeblieft niet, misschien geen echte regenrijder, maar wel goed in tactische beslissingen/veranderingen in weersomstandigheden. En Vettel heb ik nooit echt een goed regenrijder gevonden hoor, word vaker bij hem ingelopen op tijden, dan dat hij iedereen de oren wast.quote:Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
In volledig natte omstandigheden schat ik Vettel en Hamilton toch iets hoger in dan Alonso.
Monza 2008 alweer vergeten uiteraard. Mindere wagen, hele veld weggereden. Korea vorig jaar totdat de motor het begaf. Enzovoort.quote:Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vergeet Button alsjeblieft niet, misschien geen echte regenrijder, maar wel goed in tactische beslissingen/veranderingen in weersomstandigheden. En Vettel heb ik nooit echt een goed regenrijder gevonden hoor, word vaker bij hem ingelopen op tijden, dan dat hij iedereen de oren wast.
twitter:f1talks twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 13:12:22New pictures of Robert Kubica testing Clio S1600 - http://t.co/0xsbEX2j #F1 #Kubica reageer retweet
Dit geeft in ieder geval aan dat hij verder is dan menigeen dacht, of hij ooit weer in de F1 gaat komen, wie weet gaat hij ons nog meer verrassen, ik gun het hem in ieder geval van hartequote:Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef Meike26 het volgende:
Het is fijn om te weten dat men nog steeds aandacht geeft aan Kubica en zijn herstel. Dat vind ik erg fijn. Maar ik denk toch echt wel dat we kunnen stellen dat we hem niet terug zien in de F1 als race-coureur. Nu is mijn voorspelling ook wel weer dat de autosportwereld op zich nog niet van deze Pole-Pool af is.. Zoals het #WTCC zal ook een erg goede klasse voor hem kunnen zijn ! Of de rallywereld natuurlijk, zo te zien is hij het spelletje nog niet zat
Een touringcar is echt niet te vergelijken met een F1 vanuit fysiek oogpunt. Alleen al het simpele feit dat een race 2 tot 3 x zo lang duurt. Dan heb ik het nog niet over de g kracht verschillen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Atreidez het volgende:
Er gaan nog steeds geruchten dat hij gaat testen voor Ferrari in Juni toch? Met een ouder model, maar met nieuwe 1.6 Turbo motor.
http://www.formula1onlive(...)ubica-return-to.html
Ondertussen is het al April, dus misschien is er anders nieuws geweest. Maar je kan niet echt iets over ze kansen zeggen als hij nog niet in zo'n auto heeft gezeten. Denk dat hij er zelf niet blij van zou worden als hij nu al richting een touring car gebonjoured wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |