abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 april 2012 @ 13:42:15 #126
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110054942
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 13:19 schreef Fiorano het volgende:
Tof evenement van Ferrari, op Fiorano ^O^
Eigenlijk wel leuk om heen te gaan, edit; ik zie dat het op een dinsdag is, wordt wat moeilijker dan

[ Bericht 5% gewijzigd door Tarado op 08-04-2012 13:57:31 ]
  maandag 9 april 2012 @ 11:58:54 #127
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110090243
CroftyF1 twitterde op maandag 09-04-2012 om 11:54:01 For those asking, the weather report I've seen for Shanghai this weekend suggested showers on Thurs, Fri, Sat and Sun, less showers on Sat reageer retweet
pi_110090450
Ik wil eens even geen regenrace :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  maandag 9 april 2012 @ 12:10:13 #129
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110090533
quote:
8s.gif Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Zal niet zo zijn als in Sepang, maar wisselvallig weer is wat mij betreft welkom
pi_110090628
Nouja ik wil gewoon zien hoe de verhoudingen nu echt liggen, want heel erg duidelijk is het nog steeds niet.

:)
vosss is de naam,
  maandag 9 april 2012 @ 12:16:38 #131
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110090739
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef vosss het volgende:
Nouja ik wil gewoon zien hoe de verhoudingen nu echt liggen, want heel erg duidelijk is het nog steeds niet.

Dat is wel zo, maar als je door wisselvallige omstandigheden het kampioenschap spannend blijft vind ik het ook best, wordt tijd dat Schumi een podium pakt of liever nog een GP wint :)

pi_110090880
Dat zou wel mooi zijn.

En dan Kimi tweeds en Alonso derds.

:7
vosss is de naam,
pi_110090896
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 12:13 schreef vosss het volgende:

Dat zien we pas weer in Europa!
" If I knew I couldn't win races, I would have stayed in the States."
  maandag 9 april 2012 @ 12:21:54 #134
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110090909
quote:
7s.gif Op maandag 9 april 2012 12:20 schreef vosss het volgende:
Dat zou wel mooi zijn.

En dan Kimi tweeds en Alonso derds.

:7
Hij heeft nooit gewonnen in Shanghai dacht ik
pi_110094759
Tweeds en derds zijn geen bestaande woorden kom ik zojuist achter :@
vosss is de naam,
  maandag 9 april 2012 @ 14:51:31 #136
131800 Tarado
capô de fusca
  maandag 9 april 2012 @ 15:42:08 #137
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_110097246
Ach, dat ze die hele race gewoon annuleren. Permament..... Al 2 jaar gezeik nu, en dat kan nog wel even doorgaan.
Ik meen me te herinneren na een incident in Turkije (2006?), waarbij een ''vip'' de bekers overhandigde op het podium werd aangekondigd als Turks-Cypriotische Premier, er een kleine rel is ontstaan met de FIA en de organisatie van de race. De FIA stond erop dat geen enkel evenement van hun geassocieerd wil worden met de politieke belangen van een land. De FIA dreigde destijds met uitsluitsel van Turkije als race-locatie, ''gelukkig'' voor hun bleef het bij een boete van ¤5 mljn.
Dit ligt in gewoon in diezelfde lijn. Als de FIA eens een beetje nadenkt, of Ecclestone eens een peer tegen z'n muil verkoopt, dan trekken ze gewoon de stekker eruit als officieel evenement. En dat geďnteresseerde teams er rustig mogen racen, maar zonder steun van de FIA en geen punten voor het WK. Dan hebt je automatisch dat de boel verzuipt in die zandbak, aangezien er dan toch geen hond komt opdagen.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_110103438
quote:
De Formule 1-teams willen dat de internationale automobielfederatie FIA net als in 2011 een streep zet door de Grand Prix van Bahrein. Dat heeft een niet met naam genoemde teambaas laten weten aan The Guardian.

In de oliestaat is het opnieuw onrustig, hetgeen de renstallen grote zorgen baart. Demonstranten zouden de race op 22 april willen aangrijpen om te protesteren tegen het regime.

“Ik zag een interview op de BBC, waarin een mensenrechtenactivist speculeert op demonstraties. Volgens hem zou alles vreedzaam verlopen, maar zo begint elk protest”, meldt de teambaas. Hij zegt namens zijn collega’s te spreken.

De teambaas maakt zich zorgen over de veiligheid. “We hebben veel mensen in dienst. Onze eerste prioriteit is hun welzijn."

"Er is wel sprake van politieke progressie in Bahrein, maar ze zijn nog niet klaar voor de race. Het beste is als de Grand Prix wordt uitgesteld of helemaal wordt geschrapt.”

Ecclestone
Bernie Ecclestone, de commerciële baas van de Formule 1, heeft herhaaldelijk aangeven dat wat hem betreft de Grand Prix doorgaat.

“Qua veiligheid is het een normale race. Ik denk niet dat de mensen die willen demonstreren hun pijlen zullen richten op de Formule 1. Dat zou erg dom zijn”, zei de Brit onlangs.

De vorige Grand Prix van Bahrein, in 2010, werd gewonnen door Fernando Alonso, de huidige leider in het wereldkampioenschap.

http://www.nu.nl/sport/27(...)hrein-schrappen.html
pi_110106408
quote:
8s.gif Op maandag 9 april 2012 12:07 schreef vosss het volgende:
Alonso _O_
pi_110117302
In volledig natte omstandigheden schat ik Vettel en Hamilton toch iets hoger in dan Alonso.
pi_110117364
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar als je door wisselvallige omstandigheden het kampioenschap spannend blijft vind ik het ook best, wordt tijd dat Schumi een podium pakt of liever nog een GP wint :)

[ afbeelding ]
Heb ik voorlopig helemaal geen geloof in, racepace van Mercedes is gewoon dramatisch, misschien nog wel slechter dan vorig jaar.
pi_110118113
quote:
0s.gif Op maandag 9 april 2012 23:02 schreef M.Melandri het volgende:
In volledig natte omstandigheden schat ik Vettel en Hamilton toch iets hoger in dan Alonso.
Vergeet Button alsjeblieft niet, misschien geen echte regenrijder, maar wel goed in tactische beslissingen/veranderingen in weersomstandigheden. En Vettel heb ik nooit echt een goed regenrijder gevonden hoor, word vaker bij hem ingelopen op tijden, dan dat hij iedereen de oren wast.
  maandag 9 april 2012 @ 23:20:42 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_110118234
quote:
1s.gif Op maandag 9 april 2012 23:18 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Vergeet Button alsjeblieft niet, misschien geen echte regenrijder, maar wel goed in tactische beslissingen/veranderingen in weersomstandigheden. En Vettel heb ik nooit echt een goed regenrijder gevonden hoor, word vaker bij hem ingelopen op tijden, dan dat hij iedereen de oren wast.
Monza 2008 alweer vergeten uiteraard. Mindere wagen, hele veld weggereden. Korea vorig jaar totdat de motor het begaf. Enzovoort.

Volgens mij ontloopt het elkaar niet zo veel in de regen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_110118470
Monza vond ik nog niet eens zo bijzonder omdat Toro Rosso toen gewoon goed gokte met full wet afstelling zelfs Bourdais was super snel. Fuji 2007 was wel erg indrukwekkend tot aan zijn aanrijding, Hamilton was die race ook erg sterk en een halve seconde per ronde sneller dan Alonso.

Button en Alonso vind ik sterker op een opdrogende baan op inters, Canada vorig jaar was Hamilton ook veel sneller dan Button op full wets.

[ Bericht 0% gewijzigd door M.Melandri op 10-04-2012 11:15:35 ]
  dinsdag 10 april 2012 @ 13:15:47 #145
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110133213
f1talks twitterde op dinsdag 10-04-2012 om 13:12:22 New pictures of Robert Kubica testing Clio S1600 - http://t.co/0xsbEX2j #F1 #Kubica reageer retweet
pi_110141972
Het is fijn om te weten dat men nog steeds aandacht geeft aan Kubica en zijn herstel. Dat vind ik erg fijn. Maar ik denk toch echt wel dat we kunnen stellen dat we hem niet terug zien in de F1 als race-coureur. Nu is mijn voorspelling ook wel weer dat de autosportwereld op zich nog niet van deze Pole-Pool af is.. Zoals het #WTCC zal ook een erg goede klasse voor hem kunnen zijn ! Of de rallywereld natuurlijk, zo te zien is hij het spelletje nog niet zat ^O^
  dinsdag 10 april 2012 @ 16:51:50 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110142108
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 16:47 schreef Meike26 het volgende:
Het is fijn om te weten dat men nog steeds aandacht geeft aan Kubica en zijn herstel. Dat vind ik erg fijn. Maar ik denk toch echt wel dat we kunnen stellen dat we hem niet terug zien in de F1 als race-coureur. Nu is mijn voorspelling ook wel weer dat de autosportwereld op zich nog niet van deze Pole-Pool af is.. Zoals het #WTCC zal ook een erg goede klasse voor hem kunnen zijn ! Of de rallywereld natuurlijk, zo te zien is hij het spelletje nog niet zat ^O^
Dit geeft in ieder geval aan dat hij verder is dan menigeen dacht, of hij ooit weer in de F1 gaat komen, wie weet gaat hij ons nog meer verrassen, ik gun het hem in ieder geval van harte
pi_110142662
Dat zeer zeker, dus van mij mag hij me in mijn ongelijk stellen. Graag zelfs :Y

Maar puur realistisch, zijn leeftijd, de grote kans dat hij net als de rentree van Schumacher, Badoer en Massa niet te vergeten ook tegen gaat vallen? Als PA zou ik met hem toch eens gaan kletsen om de droom van F1 te laten gaan en pijlen te richten op bijvoorbeeld WTCC, DTM , Le Mans series en WRC wellicht.

Hij is een echte racer en vind het erg jammer dat hij uit de F1 is voordat hij zijn hoogtepunt daar heeft bereikt. Ik vind het TE optimistisch te denken dat dit nog kan gebeuren. Dan kan je beter je plezier in het racen omzetten naar haalbare doelen en voor een rally-, toer- of endurance wagen te kiezen. En daar valt voor hem nog wel heel veel te winnen ^O^
pi_110145361
Er gaan nog steeds geruchten dat hij gaat testen voor Ferrari in Juni toch? Met een ouder model, maar met nieuwe 1.6 Turbo motor.

http://www.formula1onlive(...)ubica-return-to.html

Ondertussen is het al April, dus misschien is er anders nieuws geweest. Maar je kan niet echt iets over ze kansen zeggen als hij nog niet in zo'n auto heeft gezeten. Denk dat hij er zelf niet blij van zou worden als hij nu al richting een touring car gebonjoured wordt :P
Where facts are few, experts are many.
pi_110145557
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 april 2012 18:19 schreef Atreidez het volgende:
Er gaan nog steeds geruchten dat hij gaat testen voor Ferrari in Juni toch? Met een ouder model, maar met nieuwe 1.6 Turbo motor.

http://www.formula1onlive(...)ubica-return-to.html

Ondertussen is het al April, dus misschien is er anders nieuws geweest. Maar je kan niet echt iets over ze kansen zeggen als hij nog niet in zo'n auto heeft gezeten. Denk dat hij er zelf niet blij van zou worden als hij nu al richting een touring car gebonjoured wordt :P
Een touringcar is echt niet te vergelijken met een F1 vanuit fysiek oogpunt. Alleen al het simpele feit dat een race 2 tot 3 x zo lang duurt. Dan heb ik het nog niet over de g kracht verschillen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')