Het is de vraag of boeken 20 euro moeten kosten. Als er concurrentie is (lees: vaste boekenprijs wordt afgeschaft) gaan prijzen vanzelf naar beneden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er worden fatsoenlijke boeken geschreven, alleen iedere keer 20 euro aftikken als fervent boekenlezer gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ik snap jullie wel, met de gratis ebooks.
Bibliotheek ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er worden fatsoenlijke boeken geschreven, alleen iedere keer 20 euro aftikken als fervent boekenlezer gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ik snap jullie wel, met de gratis ebooks.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of boeken 20 euro moeten kosten. Als er concurrentie is (lees: vaste boekenprijs wordt afgeschaft) gaan prijzen vanzelf naar beneden.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of boeken 20 euro moeten kosten. Als er concurrentie is (lees: vaste boekenprijs wordt afgeschaft) gaan prijzen vanzelf naar beneden.
Ben ik al sinds kleine CindieY lid vanquote:
Ik ben ook lid van de biebquote:
GROFquote:
En dat, ik kom nergens aan toequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Pffffffffff, wat een dag... om knettergek van te worden!
Niet huilen broertjequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Pffffffffff, wat een dag... om knettergek van te worden!
quote:
bawhhhh kusjekroelquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]kutdag
Zit een hoop tegen vandaag, dikke stressdag (vooral omdat ik afhankelijk ben van anderen)
twitter:Domien twitterde op woensdag 28-03-2012 om 16:44:24Gekkenhuis! Aanstaande vrijdag @Work3FM, @coenensander en @ekstraweekend in m'n agenda. #deleven reageer retweet
nou hoera. Hij valt zeker ook in voor Sander, dubbelsaai dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik neem vrijdag vrij!twitter:Domien twitterde op woensdag 28-03-2012 om 16:44:24Gekkenhuis! Aanstaande vrijdag @Work3FM, @coenensander en @ekstraweekend in m'n agenda. #deleven reageer retweet
zaterdag moet je dan zeker naar Ik Hou van Holland kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef alors het volgende:
Wat een horror trouwens die Gers reclame. Ik kwam al nooit bij de Mac, maar nu ga ik er zeker nooit meer heen
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 28-03-2012 om 12:48:12Ofcourse pop! For you, always! RT @ladygaga Do you come to my birthday party this afternoon? I have applevlaai in the house. XoXo reageer retweet
ik hoop dat ze snel op zijn dan.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zaterdag moet je dan zeker naar Ik Hou van Holland kijken
Wow idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:06 schreef alors het volgende:
[..]
nou hoera. Hij valt zeker ook in voor Sander, dubbelsaai dus.
De Levenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik neem vrijdag vrij!twitter:Domien twitterde op woensdag 28-03-2012 om 16:44:24Gekkenhuis! Aanstaande vrijdag @Work3FM, @coenensander en @ekstraweekend in m'n agenda. #deleven reageer retweet
idem, maar dan zonder mute. maar zaterdag is Gers te gast dus ik zit met mijn halslappe kokosmakroon voor de buis!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef alors het volgende:
[..]dat kijk ik al helemaal niet, het staat wel eens op mute omdat het voor Dit Was Het Nieuws komt en er geen reclame tussen zit, en zonder geluid is het al tergend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |