Het is de vraag of boeken 20 euro moeten kosten. Als er concurrentie is (lees: vaste boekenprijs wordt afgeschaft) gaan prijzen vanzelf naar beneden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er worden fatsoenlijke boeken geschreven, alleen iedere keer 20 euro aftikken als fervent boekenlezer gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ik snap jullie wel, met de gratis ebooks.
Bibliotheek ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er worden fatsoenlijke boeken geschreven, alleen iedere keer 20 euro aftikken als fervent boekenlezer gaat je ook niet in de koude kleren zitten. Ik snap jullie wel, met de gratis ebooks.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of boeken 20 euro moeten kosten. Als er concurrentie is (lees: vaste boekenprijs wordt afgeschaft) gaan prijzen vanzelf naar beneden.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is de vraag of boeken 20 euro moeten kosten. Als er concurrentie is (lees: vaste boekenprijs wordt afgeschaft) gaan prijzen vanzelf naar beneden.
Ben ik al sinds kleine CindieY lid vanquote:
Ik ben ook lid van de biebquote:
GROFquote:
En dat, ik kom nergens aan toequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Pffffffffff, wat een dag... om knettergek van te worden!
Niet huilen broertjequote:Op woensdag 28 maart 2012 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Pffffffffff, wat een dag... om knettergek van te worden!
quote:
bawhhhh kusjekroelquote:Op woensdag 28 maart 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]kutdag
Zit een hoop tegen vandaag, dikke stressdag (vooral omdat ik afhankelijk ben van anderen)
twitter:Domien twitterde op woensdag 28-03-2012 om 16:44:24Gekkenhuis! Aanstaande vrijdag @Work3FM, @coenensander en @ekstraweekend in m'n agenda. #deleven reageer retweet
nou hoera. Hij valt zeker ook in voor Sander, dubbelsaai dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik neem vrijdag vrij!twitter:Domien twitterde op woensdag 28-03-2012 om 16:44:24Gekkenhuis! Aanstaande vrijdag @Work3FM, @coenensander en @ekstraweekend in m'n agenda. #deleven reageer retweet
zaterdag moet je dan zeker naar Ik Hou van Holland kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:08 schreef alors het volgende:
Wat een horror trouwens die Gers reclame. Ik kwam al nooit bij de Mac, maar nu ga ik er zeker nooit meer heen
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 28-03-2012 om 12:48:12Ofcourse pop! For you, always! RT @ladygaga Do you come to my birthday party this afternoon? I have applevlaai in the house. XoXo reageer retweet
ik hoop dat ze snel op zijn dan.quote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zaterdag moet je dan zeker naar Ik Hou van Holland kijken
Wow idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:06 schreef alors het volgende:
[..]
nou hoera. Hij valt zeker ook in voor Sander, dubbelsaai dus.
De Levenquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:01 schreef 3rdRock het volgende:
ik neem vrijdag vrij!twitter:Domien twitterde op woensdag 28-03-2012 om 16:44:24Gekkenhuis! Aanstaande vrijdag @Work3FM, @coenensander en @ekstraweekend in m'n agenda. #deleven reageer retweet
idem, maar dan zonder mute. maar zaterdag is Gers te gast dus ik zit met mijn halslappe kokosmakroon voor de buis!quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:11 schreef alors het volgende:
[..]dat kijk ik al helemaal niet, het staat wel eens op mute omdat het voor Dit Was Het Nieuws komt en er geen reclame tussen zit, en zonder geluid is het al tergend.
quote:
Nee.quote:
Thnx, bij mij hetzelfdequote:Op woensdag 28 maart 2012 17:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Lang niet meer gehoord, bedankt. Tof nummer.
yeah! ik ga de site in de gaten houden en een lijstje invullen. als ik er net als vorig jaar bij de boybands 5 mag kiezen denk ik dat Wow en Solid Harmonie erin staan. en wellicht ook B*Witchedquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:27 schreef alors het volgende:
Jaaaaa, weer een boybandgirlband hitlijst![]()
![]()
Bij mij Spice Girls, Solid Harmonie, Close2You en ehmm All Saints en TLC, denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yeah! ik ga de site in de gaten houden en een lijstje invullen. als ik er net als vorig jaar bij de boybands 5 mag kiezen denk ik dat Wow en Solid Harmonie erin staan. en wellicht ook B*Witched
oe, Close II You is er ook zo 1 ja.....quote:Op woensdag 28 maart 2012 18:44 schreef alors het volgende:
[..]
Bij mij Spice Girls, Solid Harmonie, Close2You en ehmm All Saints en TLC, denk ik.
Ik jaag zelfs hier iedereen weg...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom is het zo rustig in het 3FM topic?
Anyway, volgende week op 4 april komt wereldster Jason Mraz op bezoek bij Giel. Dus dat wordt luisteren in de vroege ochtend.
Ah, dan moet ik die dag maar even wat later aan het werk dus.quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Anyway, volgende week op 4 april komt wereldster Jason Mraz op bezoek bij Giel. Dus dat wordt luisteren in de vroege ochtend.
als Carly Rae Jepsen nou langs zou komen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:35 schreef Asskicker14 het volgende:
Masturberen op haar geile stem in de vroege ochtend met geneuzel van Giel ertussendoor...jummiequote:Op woensdag 28 maart 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
als Carly Rae Jepsen nou langs zou komen...
Pien!!quote:
38 ja? Niet te oud? Of hou je daar wel vanquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Pien!!![]()
Man waarvan ik zou willen dat 'ie 20 jaar ouder en single was
Nee hoor, liever iets ouder dan veel te jong!quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
38 ja? Niet te oud? Of hou je daar wel van
Waarvan voelen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, liever iets ouder dan veel te jong!
Al verschil ik daarover wel van mening met een collega, volgens haar voel je daar niks van
quote:
Ik vind alleen de echt oude (dus jongequote:
na Toxic is het idd berg afwaarts gegaanquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:02 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Ik vind alleen de echt oude (dus jonge) Britney leuk
Die vond ik eerlijk gezegd al niet meer leukquote:Op woensdag 28 maart 2012 22:07 schreef Evertjan het volgende:
[..]
na Toxic is het idd berg afwaarts gegaan
koppeling is om 6:32 p.m. ET (00:32 NL Tijd)quote:Op woensdag 28 maart 2012 22:41 schreef Pino112 het volgende:
Voor de ISS-fans: http://www.ustream.tv/channel/live-iss-stream
Aankoppeling vrachtschip.
Dank je!!quote:
"Een film"?! Je hebt het hier wel over Anchorman, ja!quote:Op donderdag 29 maart 2012 00:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je!!![]()
Ik mag eerst een film afkijken, ik mag mezelf wel vandaag![]()
Sorryquote:Op donderdag 29 maart 2012 00:46 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Een film"?! Je hebt het hier wel over Anchorman, ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |