He meis, hoe gaat het met je vader?quote:
wel goed, geen schade aan hart,.1 flinke vernauwing die ze waarschijnlijk met dotteren gaan weg werken, wanneer nog niet bekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He meis, hoe gaat het met je vader?
Gelukkig geen schade, maar wel schrikken zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel goed, geen schade aan hart,.1 flinke vernauwing die ze waarschijnlijk met dotteren gaan weg werken, wanneer nog niet bekend.
Ik sta erop!quote:
Ik ben vrij vandaag.quote:
enorm schrikken, mn vader mankeert nooit ietsquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig geen schade, maar wel schrikken zeg.
Nou sterkte iigquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm schrikken, mn vader mankeert nooit iets
Watskebeurt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm schrikken, mn vader mankeert nooit iets
Jeweettochquote:
pas aan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
TT had natuurlijk : Nu met Bangalijst, moeten zijn.
Ik heb nog geen lijst gezienquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
TT had natuurlijk : Nu met Bangalijst, moeten zijn.
Neuhquote:
Nee, daarom doe ik het ook maar niet nogquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plaats met Tally?
Wat heb je al?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik het ook maar niet nog.
Ik weet dat je in Limburg zit, maar daar kan je toch ook gewoon het nieuws volgen?quote:
Ik zou zeggen: Date HWquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zit ik een half uur als een dolle te F5'en... voor niks...
het is work in progressquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zit ik een half uur als een dolle te F5'en... voor niks...
Ripley had eigenlijk allang een bangalijstquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is work in progress.
Eigenlijk hebben we alles allang, maar de lijstjes van Ripley heb ik nog niet weten te bemachtigen.
We hadden natuurlijk al jaren boebiedoe's lijst, dat was serieus gewoon een bangalijst natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ripley had eigenlijk allang een bangalijst
Al stond er niet bij wat ze deden of wat ze hadden gedaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk al jaren boebiedoe's lijst, dat was serieus gewoon een bangalijst natuurlijk.
Ja, maar dat is met "echte" bangalijst, waar ze het nu over hebben overal, ook zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Al stond er niet bij wat ze deden of wat ze hadden gedaan!
En veel onzin staat er ook in
In mijn geval issie nooit accuraat geweestquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met "echte" bangalijst, waar ze het nu over hebben overal, ook zo.
Ooit was de lijst behoorlijk accuraat.
Als jij dat wilt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon de kroeg in als heteromannen mag ook?
Bij mij klopte hij welquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
In mijn geval issie nooit accuraat geweest
[..]
Als jij dat wilt.
Zucht. Oke. Vooruit dan maar.quote:
Volgens mij mag jij deze zin eens opnieuw gaan formulerenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef Partingglass het volgende:
Die lijst is allen accuraat met wat FOK ook bereikt heeft daadwerkelijk. Ik denk dat er de nodige dingen meet zijn gebeurd dan wat zon lijst ooit bereikt.
Pot vaseline onder de arm en in de ander een glas bier!quote:
Familie van Tijn?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij deze zin eens opnieuw gaan formuleren
Ik moest ook 80x lezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij deze zin eens opnieuw gaan formuleren
Alleen als je er tien keer op staat dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar bangalijst is toch n slettenlijst, toch wel amders dan.de boelijst, 1x op boelijst maakt je niet meteen n slet
ja zoiets. Dus hw hoort wel op de bangalijst,.sowieso.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je er tien keer op staat dan.
Daar waren we allang achterquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Partingglass het volgende:
Ben idd wat warrig sorry.
Samengevat. Zo'n lijst is nooit accuraat want niet alles wat er gebeurd tussen leden zal op het forum bekend worden.
Ja, pas bij tien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je er tien keer op staat dan.
Er wordt heel veel gepraakt, ook buiten het forum omquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Partingglass het volgende:
Ben idd wat warrig sorry.
Samengevat. Zo'n lijst is nooit accuraat want niet alles wat er gebeurd tussen leden zal op het forum bekend worden
Sowieso pretty kansloos zo'n lijst in mijn ogen. En dan een met de sletjes en ook eentje met de "haantjes" of wat?
Weet je meteen wat de easy catch en de kansloze zijn haha.
Maakt 10 bedpartners iemand een slet? Over welke tijdsperiode is dat? Als het over 10-12 jaar is, vind ik het nog wel meevallen.quote:
Daarbij ligt het ook aan de persoon die het beoordeeld, als die zelf 10 bedpartners per week heeft en dit normaal vind, zal hij een ander met hetzelfde patroon niet snel een slet noemen (lijkt me).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt 10 bedpartners iemand een slet? Over welke tijdsperiode is dat? Als het over 10-12 jaar is, vind ik het nog wel meevallen.
Binnen een week is het wel wat anders.
Dt neem ik wel aan. Maar dan nog.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er wordt heel veel gepraakt, ook buiten het forum om
Neem mij vooral niet serieus als ik zulke dingen zeg Peu. Ik vind niet snel iemand een slet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt 10 bedpartners iemand een slet? Over welke tijdsperiode is dat? Als het over 10-12 jaar is, vind ik het nog wel meevallen.
Binnen een week is het wel wat anders.
Misschien zijn het wel 10 vaste sexpartners! Jahaaaaa en dan! He he he he..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij ligt het ook aan de persoon die het beoordeeld, als die zelf 10 bedpartners per week heeft en dit normaal vind, zal hij een ander met hetzelfde patroon niet snel een slet noemen (lijkt me).
Mannen kunnen geen slet zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zoiets. Dus hw hoort wel op de bangalijst,.sowieso.
Het is allemaal zo moeilijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef Tally het volgende:
Misschien zijn het wel 10 vaste sexpartners! Jahaaaaa en dan! He he he he..
Is het dan nog een slet?
Niet persoonlijk bedoelt trouwens Cue![]()
Sletquote:
10 vaste scharrels ja, dan is iemand gewoon heel trouw toch!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel 10 vaste sexpartners! Jahaaaaa en dan! He he he he..
Is het dan nog een slet?
Niet persoonlijk bedoelt trouwens Cue![]()
Wikipedia, totaal onbetrouwbaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Slet
Ga naar: navigatie, zoeken
Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del, sloerie of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst.
Zoals vaak het geval is heeft het woord sinds de jaren '90 ook een alternatieve niet-pejoratieve betekenis gekregen - wat we een geuzen-betekenis zouden kunnen noemen - precies in die milieus waarin polyamoureuse of niet-monogame leefstijlen in zijn en avontuurlijke seks, vrij en gevarieerd, beschouwd wordt als een plezierige ervaring. Een milieu dat onder meer bij Catherine Millet geschilderd wordt maar ook bij Michel Houellebecq en die oude voorloper, de Markies de Sade (niet te verwarren met Leopold von Sacher-Masoch, de man die naast De Sade zijn naam gaf aan het sadomasochisme).
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt.
De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
Binnen sommige populaire jeugdculturen worden woorden als (breezer)slet en snol ook met een minder negatieve connotatie gebruikt. De omschrijving heeft dan vaak meer te maken met typerende kleding en andere uiterlijke kenmerken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Vind ik wel ja! Probeer dat maar eens bij te houden in 1 week!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
10 vaste scharrels ja, dan is iemand gewoon heel trouw toch!
elke dag 1tje en wat meer in het weekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik wel ja! Probeer dat maar eens bij te houden in 1 week!
Wanneermoet je dan de boel scheren en je nagels doen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
elke dag 1tje en wat meer in het weekend.
Geen avondje meer voor jezelf over
Na de seks,zodat je klaar bent als de volgende erop gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef L-E het volgende:
Wanneermoet je dan de boel scheren en je nagels doen?
Als je in het weekend nu 3 op een dag doet. Want je hebt toch vrij dat weekend. En dan door de weeks die andere 4 heb je ook nog een dag voor jezelf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
elke dag 1tje en wat meer in het weekend.
Geen avondje meer voor jezelf over
Drukke boel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na de seks,zodat je klaar bent als de volgende erop gaat.
maar wat als er nu ineens een verjaardag of een andere feestje in het weekend is? Pff wat een geregel zegquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef Tally het volgende:
Als je in het weekend nu 3 op een dag doet. Want je hebt toch vrij dat weekend. En dan door de weeks die andere 4 heb je ook nog een dag voor jezelf!
bijna altijd, daar ga je al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
itt populaire meningen hou ik het bijna altijd bij 1 tegelijk.
Dan over dag! Of na een feestje eentje meenemen naar huis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar wat als er nu ineens een verjaardag of een andere feestje in het weekend is? Pff wat een geregel zeg
Meenemen van het feestje mag niet, want dan ben je niet meer trouw aan de 10 die je al hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan over dag! Of na een feestje eentje meenemen naar huis.
Pfff inderdaad een geregel.
Ik ben ook heel stoer.quote:
Ja maar je hebt 1 van die 10 toch ergens op gedaan. Zal je ook vast in je kringen tegen komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meenemen van het feestje mag niet, want dan ben je niet meer trouw aan de 10 die je al hebt
Natuurlijk is het mogelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar je hebt 1 van die 10 toch ergens op gedaan. Zal je ook vast in je kringen tegen komen.
Dus het kan wel! Ha!
En anders toch maar 2 tegelijk.
Ik maak vooral notities.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
de vrouwen hier zijn ervaringen en tips aan het uitwisselen?
Iets met e-penis enzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef rival het volgende:
[..]
makkelijke uitspraak zo op een internetforum
Die heb ik niet!quote:
Ik wil er best eens 2 tegelijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is het mogelijk!
Lekker feestje
Nice try, girlsquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Mannen die vrouwen een slet vinden zijn alleen maar onzeker dat ze niet aan haar verwachtingen kunnen voldoen. En hebben zelf waarschijnlijk niet zoveel vrouwen gehad.
quote:
Maar die hoeft geen 30 cm te zijn hoorquote:
Ik had het bijnaaaaaa voor elkaar!quote:
ik ben niet bang voor de vrouwen die ik een slet noem, integendeelquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Nouk84 het volgende:
Mannen die vrouwen een slet vinden zijn alleen maar onzeker dat ze niet aan haar verwachtingen kunnen voldoen. En hebben zelf waarschijnlijk niet zoveel vrouwen gehad.
Been there, done thatquote:
2 vrouwen regelen is vaak net wat makkelijker dan twee mannenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that.
Met 2 foksters nogwel.
Nee hoor, dat valt wel meequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
2 vrouwen regelen is vaak net wat makkelijker dan twee mannen
perhapsquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2 vrouwen regelen is vaak net wat makkelijker dan twee mannen
Ik met een FOK!ker en een FOK!sterquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done that.
Met 2 foksters nogwel.
Ligt er misschien aan wat/wie je precies wilt regelen, maar als ik kijk naar de mogelijkheden die ik heb gehad was mvv niet moeilijk te regelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:30 schreef Nouk84 het volgende:
Nee hoor, dat valt wel mee![]()
En vrouwen zijn al helemaal niet makkelijk te regelenVrouw-gezeik krijg je er gratis bij
De eerste keer ging het wel verder dan voorspel met 1 van de 2.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar nog niet helemaal
Zelf enkel tot wat voorspel gekomen.
ik ben weer met iemand gegaan hoorquote:
Volgens mij met name om er eentje te vinden waar wat me op te bouwen is. En je het betekenis loze stadium mee uitkomt zeg maar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
perhaps. Al heeft half FOK! al meer dan genoeg met 1 vrouw vinden
.
Maar ik snap je, ik zou het zelf ook niet echt een idee vinden.
Ik doe het nog met mijn eerste en enige Fokker. Wie wil mij aanraken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben een FOK!-maagd. Wie wil me aanraken?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben een FOK!-maagd. Wie wil me aanraken?
Gedoe is altijd leukquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
De eerste keer ging het wel verder dan voorspel met 1 van de 2.
De ander keek wat toe en wilde ook wel mee doen maar toen stopte de ander
En het regelen. Mja. Ik kreeg op het moment dat het zou gaan gebeuren wat gezeur met 1 van de 2Jammer hoor
toekijken hoe een ander mijn vriendin paalt... ik sterf lieverquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou het iig nooit doen met mijn vriendin en dan iemand erbij. Dat geeft gewoon gezeik.
Wat zei ze precies in die sms?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef rival het volgende:
[..]
ik ben weer met iemand gegaan hoor
1 keertje mee staan zoenen..... in het sms verkeer werd alweer begonnen over kinderen......
hoe vind ik ze toch
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef rival het volgende:
ik ben weer met iemand gegaan hoor
1 keertje mee staan zoenen..... in het sms verkeer werd alweer begonnen over kinderen......
hoe vind ik ze toch
Wat dat betreft heb je ook zat mannen die kunnen zeiken als vrouwenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gedoe is altijd leuk![]()
Ik was toen toch echt te ziek om het verder te laten lopen. en daarbij ook veels te verlegen
'Ik haat kinderen?'quote:
En dat is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik doe het nog met mijn eerste en enige Fokker. Wie wil mij aanraken!
Je weet toch dat ik een grote borsten fobie heb?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:33 schreef Tally het volgende:
[..]Ik wilde je neuken maar dat wilde je ook niet.
Dat geloof ik graag. Ben ze gelukkig nog niet tegengekomenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:34 schreef Tally het volgende:
Wat dat betreft heb je ook zat mannen die kunnen zeiken als vrouwen
Je praat elke dag met ze, hierquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Ben ze gelukkig nog niet tegengekomen
mvv is op zich ook niet moeilijk, maar je moet niet heel veel eisen hebben. vv is ook wel makkelijk te regelen, maar op het moment dat je iemand wil leren kennen, krijg je het gezeik erbij. mmv is zo geregeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef Cue_ het volgende:
Ligt er misschien aan wat/wie je precies wilt regelen, maar als ik kijk naar de mogelijkheden die ik heb gehad was mvv niet moeilijk te regelen.
Je moet ze ook niet willen leren kennenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:36 schreef Nouk84 het volgende:
mvv is op zich ook niet moeilijk, maar je moet niet heel veel eisen hebben. vv is ook wel makkelijk te regelen, maar op het moment dat je iemand wil leren kennen, krijg je het gezeik erbij. mmv is zo geregeld.
Ja spontaan is vrij lastig inderdaad..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Cue_ het volgende:
Je moet ze ook niet willen leren kennen
ik kom alleen mannen tegen die geen andere man erbij willen hebben.. of ze kennen elkaar niet en het geregel eromheen zou teveel gedoe zijn. Hou toch meer van de spontaniteit.
Duidelijk!quote:
Snap ik, je moet dan haast wel. Lastig allemaal hequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja spontaan is vrij lastig inderdaad..
Ooh, maar ik wilde diegene juist leren kennen, ik wilde namelijk niet maar een keer
Ieuw nee! Met z'n tweeen vind ik al lastig genoegquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is best leuk om een keer mee te maken, maar ik moet er niet aan denken om altijd met zijn 3en in bed te moeten liggen.
Nou ja, lastigquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef Cue_ het volgende:
Ieuw nee! Met z'n tweeen vind ik al lastig genoeg
Hoeft ook niet altijd, maar vaker dan 1x is welkom voor mijquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Ach, het is best leuk om een keer mee te maken, maar ik moet er niet aan denken om altijd met zijn 3en in bed te moeten liggen.
Zie toevoegingquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, lastigMaar een driehoeksverhouding bijv zou ik echt niet trekken.
.
Oh ja, als ik echt single ben is het altijd welkom hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet altijd, maar vaker dan 1x is welkom voor mij
de vraag was wat ik ging doen,.. ik ging naar mijn zus want die had foto's van de echo.....quote:
Zat ze je niet gewoon te fucken? Anders moet ze dood, zo iemand is een gevaar voor de samenleving.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
de vraag was wat ik ging doen,.. ik ging naar mijn zus want die had foto's van de echo.....
dus was duidelijk dat zus zwanger is.. toen vroeg ze naar haar leeftijd... (31)
haar antwoord was dus.. oh dan heb ik nog 2 jaar.......
ik dacht dat ze een grapje maakte dus reageerde al met de vraag of ze dan perse op dezelfde leeftijd als mijn zus een kind wilde?
in het gesprek daarna werd wel duidelijk hoe serieus ze was....
Bij mij hadden ze best op schoot mogen zitten. Als ze borstenjes hadden, hè...quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Toch maar een beetje afstand gehouden haha.
Je hebt toch wel eens dat het gewoon klikt met iemand ondanks het leeftijdsverschil? Zolang je er niet mee bij je ouders op de koffie komt moet het gewoon kunnen hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht altijd dat jongens onder de 23 gewoon echt niet leuk waren. Op vakantie met een 18!!! jarige gezoend![]()
![]()
Zijn vriend was ook wel interessant, maar daarvan werd gezegd dat ie 15 was (niet dat ik dat geloofde), maar boven de 18 zou ie niet zijn geweest. Toch maar een beetje afstand gehouden haha.
echt nietquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:49 schreef L-E het volgende:
[..]
Zat ze je niet gewoon te fucken? Anders moet ze dood, zo iemand is een gevaar voor de samenleving.
en het moet wel legaal blijven natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je hebt toch wel eens dat het gewoon klikt met iemand ondanks het leeftijdsverschil? Zolang je er niet mee bij je ouders op de koffie komt moet het gewoon kunnen hoor.
Wel als ze ouder zijn. Jonger nog niet meegemaakt. Zit gewoon fucking 8 jaar leeftijdsverschil tussen.. en voor mijn gevoel echt de verkeerde kant opquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:52 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt toch wel eens dat het gewoon klikt met iemand ondanks het leeftijdsverschil? Zolang je er niet mee bij je ouders op de koffie komt moet het gewoon kunnen hoor.
Dan verplaatsten we het feest toch gewoon naar Saudi Arabië...quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
en het moet wel legaal blijven natuurlijk
Ze zijn niet zo van de legaliteit in Curacao dus denk dat ik er wel mee weg was gekomenquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:53 schreef rival het volgende:
en het moet wel legaal blijven natuurlijk
oh, dan moet je vooral doen waar je zin in hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze zijn niet zo van de legaliteit in Curacao dus denk dat ik er wel mee weg was gekomen
Das denk ik beetje typisch vrouw, ik heb echt totaal geen moeite (goh, echt?) met jongere vrouwen. En echt niet alleen qua uiterlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wel als ze ouder zijn. Jonger nog niet meegemaakt. Zit gewoon fucking 8 jaar leeftijdsverschil tussen.. en voor mijn gevoel echt de verkeerde kant op
Maargoed, was leuk voor die avond .
net alsof er ergens een fucking deadline voor isquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Heb me een tijdje geleden ook prima vermaakt met iemand die 2 jaar ouder is dan ik hoor, maar dat ging idd toch te snel richting te serieus.
Ik vind ze al vaak zo snel kinderlijk en alles, zeker als ze nog op school/studie zitten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:56 schreef HeatWave het volgende:
Das denk ik beetje typisch vrouw, ik heb echt totaal geen moeite (goh, echt?) met jongere vrouwen. En echt niet alleen qua uiterlijk.
Heb me een tijdje geleden ook prima vermaakt met iemand die 2 jaar ouder is dan ik hoor, maar dat ging idd toch te snel richting te serieus.
Die is er ook voor vrouwen die kinderen willen natuurlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
net alsof er ergens een fucking deadline voor is
Ik gok dat er geen rendez-vous komt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:53 schreef rival het volgende:
[..]
echt niet
het kwam er in ieder geval op neer dat zij een uiterste datum had waarop ze zwanger wilde zijn....
ik probeerde haar nog duidelijk te maken dat het er toch eigenlijk om gaat dat je met iemand gelukkig bent, en samen de wens hebt om een kind te krijgen...
Nou ja, blijkbaar wel. En ergens snap ik het wel, dat je geen tijd meer wil verspillen aan iets dat niet levensvatbaar is, maar ik vind niet dat je dat altijd maar na 5-6 dates hoeft te beslissen....quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
net alsof er ergens een fucking deadline voor is
Nee hoor, niet balen, ik wil ook graag iets serieus op dit momentquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik vind ze al vaak zo snel kinderlijk en alles, zeker als ze nog op school/studie zitten.
Maarja, deze was m'n duikinstructeur en had leuke ogen![]()
Jij zit idd in zo'n leeftijdsfase waarbij oudere vrouwen vaak net wat meer serieuziteit willen. Balen
Natuurlijk is er opzich wel een deadline, een oude moeder worden/zijn is natuurlijk niet altijd ideaal. Maar je moet er wel mee oppassen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, blijkbaar wel. En ergens snap ik het wel, dat je geen tijd meer wil verspillen aan iets dat niet levensvatbaar is, maar ik vind niet dat je dat altijd maar na 5-6 dates hoeft te beslissen....
maar die grens ligt niet op 30quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die is er ook voor vrouwen die kinderen willen natuurlijk
dat dus.... hoe moet ik na een maandje oid al weten of ik met haar de rest van mijn leven wil delen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, blijkbaar wel. En ergens snap ik het wel, dat je geen tijd meer wil verspillen aan iets dat niet levensvatbaar is, maar ik vind niet dat je dat altijd maar na 5-6 dates hoeft te beslissen....
Ik vind het een beetje onzin, je gaat geen maanden en maanden door met zoiets, maar moet het echt binnen 1 maand duidelijk zijn? We hadden echt 2 nachtjes samen doorgebracht....quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Natuurlijk is er opzich wel een deadline, een oude moeder worden/zijn is natuurlijk niet altijd ideaal. Maar je moet er wel mee oppassen.
Begrijpen doe ik het ook wel. Je wil op een gegeven moment ook gewoon niet (meer) investeren in mannen die serieus lijken te zijn en het toch niet echt blijken te zijn. Want die tijd 'heb je niet meer'
quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
oh, dan moet je vooral doen waar je zin in hebt
ik zeg altijd: laten we eens beginnen met 1 week en dan zien we wel weerquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:01 schreef rival het volgende:
[..]
dat dus.... hoe moet ik na een maandje oid al weten of ik met haar de rest van mijn leven wil delen?
en zolang ik dat niet weet denk ik zeker niet aan kinderen....
Nee, maar veel vrouwen die kinderen willen willen ze voor hun 35e, omdat boven die leeftijd de risico's voor een zwangerschap toenemen. En voor je een kind krijgt wil je wel een tijdje een relatie hebben. Dus gaan ze rond hun 30e daar wel meer aan denken.quote:
Al takelt de baarmoeder wel na 30 langzaam afquote:
Dat is natuurlijk veels te snel. Ik praatte dan ook meer in het algemeen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het een beetje onzin, je gaat geen maanden en maanden door met zoiets, maar moet het echt binnen 1 maand duidelijk zijn? We hadden echt 2 nachtjes samen doorgebracht....
Ik denk dat je naar een 6 dates opzich wel redelijk moet kunnen inschatten of iets levensvatbaar is of niet. En wat is te snel? Als het goed voelt is het goed genoeg voor mij om er serieus mee verder te gaan. Hoe snel ook.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Al takelt de baarmoeder wel na 30 langzaam af
Een seksrelatie is ook iets moois!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik denk dat je naar een 6 dates opzich wel redelijk moet kunnen inschatten of iets levensvatbaar is of niet. En wat is te snel? Als het goed voelt is het goed genoeg voor mij om er serieus mee verder te gaan. Hoe snel ook.
Maar goed ben absoluut geen type voor veel betekenisloze dates en sekscontacten ben ik achter. Ben toch meer van het proberen met een leuke persoon iets moois op te bouwen.
Ik weet het ook niet, ik weet alleen dat ik het niet zo zag zitten, maar goed, als ik achteraf eerlijk ben denk ik ook niet dat het het was gewordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk veels te snel. Ik praatte dan ook meer in het algemeen.
Misschien was ze wel verliefd naar 2 nachten en moest ze die zekerheid wel zien te krijgen omdat ze anders met enorme liefdesverdriet zou zitten
Jij wilt toch geen kinderen CLquote:
Anders had je wel gezegd van "ik weet het nog niet hoe of wat precies maar vind je wel leuk" of iets in die geest.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het ook niet, ik weet alleen dat ik het niet zo zag zitten, maar goed, als ik achteraf eerlijk ben denk ik ook niet dat het het was geworden.
Inmiddels boeit het me echt geen ene moer meer.
Kinderen hebben altijd de neiging om mij een keiharde kopstoot te gevenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Jij wilt toch geen kinderen CL
Je mag de mijne wel komen knuffelen
Dat hoor je idd ook wel vaker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
Maat van me ging 6 jaar met zijn vriendin, terwijl hij wist dat zij heel graag kinderen wilde en hij wil pertinent geen kinderen. Zijn ook uit elkaar gegaan. Zij hoopte dat hij wel zou bijdraaien.
Zoiets heb ik ook gezegd, en dat was niet genoegquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders had je wel gezegd van "ik weet het nog niet hoe of wat precies maar vind je wel leuk" of iets in die geest.
Dan kan je haar liever kwijt zijn dan rijk. Gedoequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:07 schreef HeatWave het volgende:
Zoiets heb ik ook gezegd, en dat was niet genoeg.
Oh well, water under the bridge.
Herkenbaar ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
Maat van me ging 6 jaar met zijn vriendin, terwijl hij wist dat zij heel graag kinderen wilde en hij wil pertinent geen kinderen. Zijn ook uit elkaar gegaan. Zij hoopte dat hij wel zou bijdraaien.
You win some, you lose somequote:Op woensdag 28 maart 2012 12:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan kan je haar liever kwijt zijn dan rijk. Gedoe
Dat doen ze vaker bij mensen die hen willen opeten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kinderen hebben altijd de neiging om mij een keiharde kopstoot te geven
quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Tally het volgende:
Dat is ook zeker mooi en ook erg genieten maar voor mij haalt het, het gewoon niet hij een relatie en seks waarbij de passie en liefde erafspat. Het geeft zoveel meer intensiteit en diepgang. Dat het mij niet meer waard is teveel energie in te steken.quote:
Uiteraard, je kan niet altijd krijgen wat je wil.quote:
Als iemand er nog niet over nagedacht heeft wel ja...maar als je al een paar jaar een relatie met iemand hebt dan maak je voor jezelf daar wel een beslissing over. Ik kan mij niet voostellen dat als je bewust geen kinderen wil dat je dan later ineens van mening veranderd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:10 schreef L-E het volgende:
[..]
Het kan toch? Niets zo veranderlijk als de mens.
Mijn vriend wilt ze juist eigenlijk voor zijn 30e (is nu 28) omdat hij zich anders te oud vindt wanneer ze bijvoorbeeld 15 zijn. Hij denkt dat er dan een te groot generatieverschil is ofzo. Ik deel die mening niet en ik vind het nu echt nog te vroeg om kinders te krijgen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar veel vrouwen die kinderen willen willen ze voor hun 35e, omdat boven die leeftijd de risico's voor een zwangerschap toenemen. En voor je een kind krijgt wil je wel een tijdje een relatie hebben. Dus gaan ze rond hun 30e daar wel meer aan denken.
Ik mot geen kinderen, dus ik heb al die issues niet gelukkig
Dan ben je dood.. dat is ook niet altijd wat je wilquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Uiteraard, je kan niet altijd krijgen wat je wil.
Alhoewel, als je maar lang genoeg wacht.
We weten niet hoe dat exact is gegaan tussen die twee natuurlijk, er zijn wel mensen die van gedachten veranderen. Ik persoonlijk zou ook niet mijn hoop vestigen op het 'bijdraaien' van een ander, maar voor mezelf uitzoeken wat waardevoller is: mijn relatie, of de kinderwens. Ik weet wel waarvoor ik zou kiezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Als iemand er nog niet over nagedacht heeft wel ja...maar als je al een paar jaar een relatie met iemand hebt dan maak je voor jezelf daar wel een beslissing over. Ik kan mij niet voostellen dat als je bewust geen kinderen wil dat je dan later ineens van mening veranderd.
Dit sloeg even op mij persoonlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan ben je dood.. dat is ook niet altijd wat je wil![]()
Al misschien op den duur natuurlijk wel weer
Je hebt al een kindquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:15 schreef L-E het volgende:
[..]
We weten niet hoe dat exact is gegaan tussen die twee natuurlijk, er zijn wel mensen die van gedachten veranderen. Ik persoonlijk zou ook niet mijn hoop vestigen op het 'bijdraaien' van een ander, maar voor mezelf uitzoeken wat waardevoller is: mijn relatie, of de kinderwens. Ik weet wel waarvoor ik zou kiezen.
Mijn tekst ook. jij wil ook dood op een dag!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit sloeg even op mij persoonlijk.
Dat is natuurlijk helemaal niet gezegdquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn tekst ook. jij wil ook dood op een dag!
dat zeg ik ook niet. Maar zolang je maar lang genoeg wacht en je leven duurt lang genoeg wil jij wel op een dag doodquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk helemaal niet gezegd.
Als ik vandaag opeens onder een tram kom heb ik nooit dood gewild.
Dit is wel een beetje makkelijk praten als je al een kind hebt, of niet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:04 schreef L-E het volgende:
Vrouwen met een sterke kinderwens raken vertroebeld door die wens. Ik zou me idd eerst willen richten op de man in mijn leven, investeren in ons, en dan later kijken of we dat willen uitbreiden. Maar ik ben jong en ik heb alle tijd nog,voor mijn gevoel. Als je 36 bent en single en je wil dolgraag kinderen sta je daar anders in, dat begrijp ik echt wel. Er zit wel een uiterste houdbaarheiddatum op de mogelijkheid tot een kind.
Hoe is het met die sambaballen in jouw lichaam?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje makkelijk praten als je al een kind hebt, of niet?
Ze zijn toch niet van chocola, gekkie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doen ze vaker bij mensen die hen willen opeten.
Wat is 'makkelijk praten'? Ik zeg toch juist dat ik goed begrijp waarom vrouwen daar op een bepaalde manier in staan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje makkelijk praten als je al een kind hebt, of niet?
Ook toen ik geen kind had stond ik daar op deze manier in. Wellicht zou dat anders zijn als ik nog kinderloos was, dat weet ik niet. Jij ook niet.quote:
Laten we deze weg gooien kunnen we samen een versie 2.0 maken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook toen ik geen kind had stond ik daar op deze manier in. Wellicht zou dat anders zijn als ik nog kinderloos was, dat weet ik niet. Jij ook niet.
ik kan sowieso niet voor een ander praten, alleen voor mijzelf en ik weet heel goed wat ik wil.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ook toen ik geen kind had stond ik daar op deze manier in. Wellicht zou dat anders zijn als ik nog kinderloos was, dat weet ik niet. Jij ook niet.
Maar had je dat vroeger niet ook met dingen waar je nu heel anders over denkt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan sowieso niet voor een ander praten, alleen voor mijzelf en ik weet heel goed wat ik wil.
Jammer dat het bij wet verboden isquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik kan sowieso niet voor een ander praten, alleen voor mijzelf en ik weet heel goed wat ik wil.
Ik zou willen dat het al weer 5 uur wasquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:40 schreef CherryLips het volgende:
Mijn productiviteit is alweer tot stilstand gekomen vandaag. ik heb echt het gevoel alsof het al vijf uur is ofzo.
Ja, welke smaak Calippo het lekkerste was maar over kinderen denk ik al 15 jaar hetzelfde.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar had je dat vroeger niet ook met dingen waar je nu heel anders over denkt?
neuh...de ondergrens ligt op 10 jaar jongerquote:
Ja daag, en dan ga je bij me weg omdat je toch maar geen kind wil zeker.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laten we deze weg gooien kunnen we samen een versie 2.0 maken!
Hebben we tenminste geneukt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja daag, en dan ga je bij me weg omdat je toch maar geen kind wil zeker.
Boos wordenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik weet niet of ik moet huilen of lachen
Het is een truitje. Wat is het probleem? Ze worden niet gebruikt als voodoo pop.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Idd, ik weet niet of ik moet huilen of lachen
Het is wel een pokkewerk geweest om die pakjes aan te trekken, lijkt me.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een truitje. Wat is het probleem? Ze worden niet gebruikt als voodoo pop.
Die neiging heb ik wel als ik dieren in kleding zie.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is een truitje. Wat is het probleem? Ze worden niet gebruikt als voodoo pop.
Ik wil ook vaak ergens inprikken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Die neiging heb ik wel als ik dieren in kleding zie.
T hoeft echt niet uit, als t maar uit de weg isquote:
Extremistische modus aan: Ze zijn met te veel bij elkaar, zijn er gestrest uit, staan naast verkeer en op het trottoir wat voor die beestjes erg vee lstress geeft en zo te zijn zijn ze nog erg jong wrss onder de leeftijd dat ze bij moeders weg mogen. Een konijn is bijzonder gevoelig voor stress. Het zijn prooidieren dus sowieso zonder schuilmogelijkheid is al niet goed, geen water, geen hooi enzovoort : extremistische modus uit:quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vond het erger dat ze op elkaar gestapeld in de drukte in de zon staan eigenlijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ach, ik kan me wel zieligere dingen indenken dan een konijn met een truitje aaneerlijk gezegd.
Zo is er altijd wel een overtreffende trap natuurlijk...quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ach, ik kan me wel zieligere dingen indenken dan een konijn met een truitje aaneerlijk gezegd.
Zonder eten/drinken inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het erger dat ze op elkaar gestapeld in de drukte in de zon staan eigenlijk
nomquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Heb ook wel zin in een lekker konijntje
dat noemt men een festivalquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond het erger dat ze op elkaar gestapeld in de drukte in de zon staan eigenlijk
Dan moeten ze blij zijn dat ze zo dicht op elkaar zitten.. kunnen ze makkelijk neuken en dat schijnen ze leuk te vinden!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Konijntjes hebben ook recht op eeen beetje fun!
Rabbits just wanna have fun?quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Konijntjes hebben ook recht op eeen beetje fun!
Die 4 dagen van stress. Ze moeten niet zeurenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
En die miljoenen wormen onder het grasveld van Lowlands? Die staan 4 dagen minimaal onder ware stress door alle mensen, werkzaamheden en muziek. Vele duizenden slcahtoffers
en de mieren, kevers, mollen etcquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
En die miljoenen wormen onder het grasveld van Lowlands? Die staan 4 dagen minimaal onder ware stress door alle mensen, werkzaamheden en muziek. Vele duizenden slcahtoffers
En ze hoeven er geeneens kaartjes voor te kopen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:19 schreef Godtje het volgende:
die konijnen dan... hooguit 5 minuten voor die fotoshootquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die 4 dagen van stress. Ze moeten niet zeuren
Daarom. Niets mis meequote:Op woensdag 28 maart 2012 13:21 schreef rival het volgende:
die konijnen dan... hooguit 5 minuten voor die fotoshoot
Uiteraard. Maar ik vond het wat overdreven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel een overtreffende trap natuurlijk...
F&F heet dat hier op fok!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik vond het wat overdreven.
Ik had ook ooit een collega die elke dag een update gaf van zijn zieke konijn. Ik ben dol op dieren hoor, maar dat soort gedrag vind ik soms een beetje hysterisch.
Prima dat iemand ergens mee zit, maar de mate van delen met anderen is idd een ander verhaal. Ben er zelf ook allergisch om regelmatig van iemand dezelfde ellende te moeten horen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:26 schreef Ripley het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik vond het wat overdreven.
Ik had ook ooit een collega die elke dag een update gaf van zijn zieke konijn. Ik ben dol op dieren hoor, maar dat soort gedrag vind ik soms een beetje hysterisch.
Vind ik op zich nog niet zo'n probleem, wat ik wel echt heel storend vind is als mensen ALTIJD willen laten merken/weten dat dat wat zij hebben, vele malen erger is dan dat van een ander. Of het verhaal van een ander altijd onderbreken met hun eigen verhalen en misery.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:28 schreef STING het volgende:
Prima dat iemand ergens mee zit, maar de mate van delen met anderen is idd een ander verhaal. Ben er zelf ook allergisch om regelmatig van iemand dezelfde ellende te moeten horen.
Ja, dat helemaal. Die mensen heb je inderdaad ook, waar alles draait om hun wereld en ellende en evt. open staan voor jouw ellende staan ze niet. Het scheelt inderdaad enorm als er een beetje balans is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik op zich nog niet zo'n probleem, wat ik wel echt heel storend vind is als mensen ALTIJD willen laten merken/weten dat dat wat zij hebben, vele malen erger is dan dat van een ander. Of het verhaal van een ander altijd onderbreken met hun eigen verhalen en misery.
ik heb er hier 1.... haar man heeft alles en is volgens mij ook overal allergisch voor....quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, dat helemaal. Die mensen heb je inderdaad ook, waar alles draait om hun wereld en ellende en evt. open staan voor jouw ellende staan ze niet. Het scheelt inderdaad enorm als er een beetje balans is.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:40 schreef STING het volgende:
Ja, dat helemaal. Die mensen heb je inderdaad ook, waar alles draait om hun wereld en ellende en evt. open staan voor jouw ellende staan ze niet. Het scheelt inderdaad enorm als er een beetje balans is.
ik heb eerder het idee dat je de mensen die een echt slechte jeugd hebben gehad weinig hoortquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel gemerkt dat de mensen met een slechte jeugd en veel ellende enzo daar erg goed in zijn![]()
En mij overtreffen in een slechte jeugd en dergelijke is niet zo heel moeilijk
Ik ben ook veel te oplossingsgericht om negatieve verhalen te moeten aanhoren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:45 schreef Cue_ het volgende:
Heb wel gemerkt dat de mensen met een slechte jeugd en veel ellende enzo daar erg goed in zijn![]()
En mij overtreffen in een slechte jeugd en dergelijke is niet zo heel moeilijk
herkenning!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:47 schreef STING het volgende:
Ik ben ook veel te oplossingsgericht om negatieve verhalen te moeten aanhoren.
Ok, genoeg gezeurd, ga er dan eens wat aan doen![]()
Het ligt natuurlijk niet altijd zo makkelijk, maar toch
als ze ergens niet op zitten te wachten dan is het adviesquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben ook veel te oplossingsgericht om negatieve verhalen te moeten aanhoren.
Klopt, opper je dan iets wat naar iets positiefs reikt, wordt het genegeerd of afgedaan als onzinquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
als ze ergens niet op zitten te wachten dan is het advies
Vrouwen willen hun verhaal kwijtquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt, opper je dan iets wat naar iets positiefs reikt, wordt het genegeerd of afgedaan als onzin
Maar, schijnt ook zo te zijn dat vooral mannen zo snel mogelijk alles willen fixen, wat bij vrouwen dan weer in slechte aarde valt
ik hou het tegenwoordig dan ook maar bij... he, wat vervelend nou!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:50 schreef STING het volgende:
Maar, schijnt ook zo te zijn dat vooral mannen zo snel mogelijk alles willen fixen, wat bij vrouwen dan weer in slechte aarde valt
Die mensen ken ik (helaas) maar al te goedquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vind ik op zich nog niet zo'n probleem, wat ik wel echt heel storend vind is als mensen ALTIJD willen laten merken/weten dat dat wat zij hebben, vele malen erger is dan dat van een ander. Of het verhaal van een ander altijd onderbreken met hun eigen verhalen en misery.
In een hokje stoppen met bamboe!quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:53 schreef Godtje het volgende:
ZIELIG! Warm! In de zon! Met een kleedje aan! Zielig!
[ afbeelding ]
Ik vind het vervelend als mensen vragen hoe het gaat en ik dan eerlijk antwoord geef dat ze vervolgens niet weten wat ze ermee aanmoeten. Vraag het dan gewoon niet hoe het gaat, ook niet uit beleefdheid.quote:Op woensdag 28 maart 2012 13:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Haai, alles goed?Ik wilde je nog even spreken over blablabla"quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als mensen vragen hoe het gaat en ik dan eerlijk antwoord geef dat ze vervolgens niet weten wat ze ermee aanmoeten. Vraag het dan gewoon niet hoe het gaat, ook niet uit beleefdheid.
Of dat ze helemaal je antwoord niet afwachten en maar meteen vertellen hoe het met hen gaatquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vind het vervelend als mensen vragen hoe het gaat en ik dan eerlijk antwoord geef dat ze vervolgens niet weten wat ze ermee aanmoeten. Vraag het dan gewoon niet hoe het gaat, ook niet uit beleefdheid.
Dat is niet erg, als ze meteen doorgaan dan kan je de eerste vraag skippen, maar als er een symbolische pauze valt tussen die twee zinnen tja, dan kan ik kiezen voor liegen goed (maar via via kunnen ze weten dat ik nu lieg) of ik zeg de waarheid en tja, dan sta je daar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
"Haai, alles goed?Ik wilde je nog even spreken over blablabla"
Klopt, die vraag moet je eigenlijk gewoon helemaal niet stellen, als je het puur doet vanuit beleefheid / etiquette ipv oprechte interesse.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is niet erg, als ze meteen doorgaan dan kan je de eerste vraag skippen, maar als er een symbolische pauze valt tussen die twee zinnen tja, dan kan ik kiezen voor liegen goed (maar via via kunnen ze weten dat ik nu lieg) of ik zeg de waarheid en tja, dan sta je daar.
Ik hanteer gewoon het principe dat als mij het gewoon niet kan boeien hoe het met ander gaat ik die vraag dan ook niet stel.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Of dat ze helemaal je antwoord niet afwachten en maar meteen vertellen hoe het met hen gaat
Zo hoort het vind ik ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik hanteer gewoon het principe dat als mij het gewoon niet kan boeien hoe het met ander gaat ik die vraag dan ook niet stel.
Maar dat is prima te begrijpen. Dan daarbij als je daar komt vanwege een uitgescheurde prostaat omdat je butt-plug toch te diep ging dan wil je die vraag ook helemaal niet horen en toelichten.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:12 schreef rival het volgende:
ik werk nu in een ziekenhuis, kom ik een bekende tegen dan laat ik de "hoe gaat ie?" maar ff lekker achterwege
Tenzij StBabsquote:Op woensdag 28 maart 2012 14:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dan daarbij als je daar komt vanwege een uitgescheurde prostaat omdat je butt-plug toch te diep ging dan wil je die vraag ook helemaal niet horen en toelichten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |