He meis, hoe gaat het met je vader?quote:
wel goed, geen schade aan hart,.1 flinke vernauwing die ze waarschijnlijk met dotteren gaan weg werken, wanneer nog niet bekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He meis, hoe gaat het met je vader?
Gelukkig geen schade, maar wel schrikken zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel goed, geen schade aan hart,.1 flinke vernauwing die ze waarschijnlijk met dotteren gaan weg werken, wanneer nog niet bekend.
Ik sta erop!quote:
Ik ben vrij vandaag.quote:
enorm schrikken, mn vader mankeert nooit ietsquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gelukkig geen schade, maar wel schrikken zeg.
Nou sterkte iigquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm schrikken, mn vader mankeert nooit iets
Watskebeurt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
enorm schrikken, mn vader mankeert nooit iets
Jeweettochquote:
pas aan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
TT had natuurlijk : Nu met Bangalijst, moeten zijn.
Ik heb nog geen lijst gezienquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:29 schreef HeatWave het volgende:
TT had natuurlijk : Nu met Bangalijst, moeten zijn.
Neuhquote:
Nee, daarom doe ik het ook maar niet nogquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gedeelde eerste plaats met Tally?
Wat heb je al?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, daarom doe ik het ook maar niet nog.
Ik weet dat je in Limburg zit, maar daar kan je toch ook gewoon het nieuws volgen?quote:
Ik zou zeggen: Date HWquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zit ik een half uur als een dolle te F5'en... voor niks...
het is work in progressquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, zit ik een half uur als een dolle te F5'en... voor niks...
Ripley had eigenlijk allang een bangalijstquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is work in progress.
Eigenlijk hebben we alles allang, maar de lijstjes van Ripley heb ik nog niet weten te bemachtigen.
We hadden natuurlijk al jaren boebiedoe's lijst, dat was serieus gewoon een bangalijst natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ripley had eigenlijk allang een bangalijst
Al stond er niet bij wat ze deden of wat ze hadden gedaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We hadden natuurlijk al jaren boebiedoe's lijst, dat was serieus gewoon een bangalijst natuurlijk.
Ja, maar dat is met "echte" bangalijst, waar ze het nu over hebben overal, ook zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:42 schreef Tally het volgende:
[..]
Al stond er niet bij wat ze deden of wat ze hadden gedaan!
En veel onzin staat er ook in
In mijn geval issie nooit accuraat geweestquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar dat is met "echte" bangalijst, waar ze het nu over hebben overal, ook zo.
Ooit was de lijst behoorlijk accuraat.
Als jij dat wilt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gewoon de kroeg in als heteromannen mag ook?
Bij mij klopte hij welquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:47 schreef Tally het volgende:
[..]
In mijn geval issie nooit accuraat geweest
[..]
Als jij dat wilt.
Zucht. Oke. Vooruit dan maar.quote:
Volgens mij mag jij deze zin eens opnieuw gaan formulerenquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef Partingglass het volgende:
Die lijst is allen accuraat met wat FOK ook bereikt heeft daadwerkelijk. Ik denk dat er de nodige dingen meet zijn gebeurd dan wat zon lijst ooit bereikt.
Pot vaseline onder de arm en in de ander een glas bier!quote:
Familie van Tijn?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij deze zin eens opnieuw gaan formuleren
Ik moest ook 80x lezen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens mij mag jij deze zin eens opnieuw gaan formuleren
Alleen als je er tien keer op staat dan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar bangalijst is toch n slettenlijst, toch wel amders dan.de boelijst, 1x op boelijst maakt je niet meteen n slet
ja zoiets. Dus hw hoort wel op de bangalijst,.sowieso.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je er tien keer op staat dan.
Daar waren we allang achterquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Partingglass het volgende:
Ben idd wat warrig sorry.
Samengevat. Zo'n lijst is nooit accuraat want niet alles wat er gebeurd tussen leden zal op het forum bekend worden.
Ja, pas bij tien?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen als je er tien keer op staat dan.
Er wordt heel veel gepraakt, ook buiten het forum omquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Partingglass het volgende:
Ben idd wat warrig sorry.
Samengevat. Zo'n lijst is nooit accuraat want niet alles wat er gebeurd tussen leden zal op het forum bekend worden
Sowieso pretty kansloos zo'n lijst in mijn ogen. En dan een met de sletjes en ook eentje met de "haantjes" of wat?
Weet je meteen wat de easy catch en de kansloze zijn haha.
Maakt 10 bedpartners iemand een slet? Over welke tijdsperiode is dat? Als het over 10-12 jaar is, vind ik het nog wel meevallen.quote:
Daarbij ligt het ook aan de persoon die het beoordeeld, als die zelf 10 bedpartners per week heeft en dit normaal vind, zal hij een ander met hetzelfde patroon niet snel een slet noemen (lijkt me).quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt 10 bedpartners iemand een slet? Over welke tijdsperiode is dat? Als het over 10-12 jaar is, vind ik het nog wel meevallen.
Binnen een week is het wel wat anders.
Dt neem ik wel aan. Maar dan nog.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Er wordt heel veel gepraakt, ook buiten het forum om
Neem mij vooral niet serieus als ik zulke dingen zeg Peu. Ik vind niet snel iemand een slet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt 10 bedpartners iemand een slet? Over welke tijdsperiode is dat? Als het over 10-12 jaar is, vind ik het nog wel meevallen.
Binnen een week is het wel wat anders.
Misschien zijn het wel 10 vaste sexpartners! Jahaaaaa en dan! He he he he..quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:08 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Daarbij ligt het ook aan de persoon die het beoordeeld, als die zelf 10 bedpartners per week heeft en dit normaal vind, zal hij een ander met hetzelfde patroon niet snel een slet noemen (lijkt me).
Mannen kunnen geen slet zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja zoiets. Dus hw hoort wel op de bangalijst,.sowieso.
Het is allemaal zo moeilijkquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef Tally het volgende:
Misschien zijn het wel 10 vaste sexpartners! Jahaaaaa en dan! He he he he..
Is het dan nog een slet?
Niet persoonlijk bedoelt trouwens Cue![]()
Sletquote:
10 vaste scharrels ja, dan is iemand gewoon heel trouw toch!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Misschien zijn het wel 10 vaste sexpartners! Jahaaaaa en dan! He he he he..
Is het dan nog een slet?
Niet persoonlijk bedoelt trouwens Cue![]()
Wikipedia, totaal onbetrouwbaarquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Slet
Ga naar: navigatie, zoeken
Slet is een scheldwoord waarmee een persoon (doorgaans een vrouw maar het kan - overdrachtelijk - ook om een man gaan) met een brede seksuele activiteit wordt aangeduid die in de ogen van de gebruiker van het woord, de grenzen van het seksueel aanvaardbare overschrijdt. Synoniemen zijn snol, del, sloerie of hoer, alhoewel die laatste term eerder naar professionele sekswerkers verwijst.
Zoals vaak het geval is heeft het woord sinds de jaren '90 ook een alternatieve niet-pejoratieve betekenis gekregen - wat we een geuzen-betekenis zouden kunnen noemen - precies in die milieus waarin polyamoureuse of niet-monogame leefstijlen in zijn en avontuurlijke seks, vrij en gevarieerd, beschouwd wordt als een plezierige ervaring. Een milieu dat onder meer bij Catherine Millet geschilderd wordt maar ook bij Michel Houellebecq en die oude voorloper, de Markies de Sade (niet te verwarren met Leopold von Sacher-Masoch, de man die naast De Sade zijn naam gaf aan het sadomasochisme).
De oorspronkelijke betekenis van een slet was een dweil en de stap naar de slet van nu is die naar een vrouw waarmee je de vloer dweilt.
De woorden slettebak of sletje zijn van het woord slet afgeleid.
Binnen sommige populaire jeugdculturen worden woorden als (breezer)slet en snol ook met een minder negatieve connotatie gebruikt. De omschrijving heeft dan vaak meer te maken met typerende kleding en andere uiterlijke kenmerken.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slet
Vind ik wel ja! Probeer dat maar eens bij te houden in 1 week!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef L-E het volgende:
[..]
10 vaste scharrels ja, dan is iemand gewoon heel trouw toch!
elke dag 1tje en wat meer in het weekend.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Vind ik wel ja! Probeer dat maar eens bij te houden in 1 week!
Wanneermoet je dan de boel scheren en je nagels doen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
elke dag 1tje en wat meer in het weekend.
Geen avondje meer voor jezelf over
Na de seks,zodat je klaar bent als de volgende erop gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef L-E het volgende:
Wanneermoet je dan de boel scheren en je nagels doen?
Als je in het weekend nu 3 op een dag doet. Want je hebt toch vrij dat weekend. En dan door de weeks die andere 4 heb je ook nog een dag voor jezelf!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
elke dag 1tje en wat meer in het weekend.
Geen avondje meer voor jezelf over
Drukke boel!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Na de seks,zodat je klaar bent als de volgende erop gaat.
maar wat als er nu ineens een verjaardag of een andere feestje in het weekend is? Pff wat een geregel zegquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef Tally het volgende:
Als je in het weekend nu 3 op een dag doet. Want je hebt toch vrij dat weekend. En dan door de weeks die andere 4 heb je ook nog een dag voor jezelf!
bijna altijd, daar ga je al.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:16 schreef HeatWave het volgende:
itt populaire meningen hou ik het bijna altijd bij 1 tegelijk.
Dan over dag! Of na een feestje eentje meenemen naar huis.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maar wat als er nu ineens een verjaardag of een andere feestje in het weekend is? Pff wat een geregel zeg
Meenemen van het feestje mag niet, want dan ben je niet meer trouw aan de 10 die je al hebtquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan over dag! Of na een feestje eentje meenemen naar huis.
Pfff inderdaad een geregel.
Ik ben ook heel stoer.quote:
Ja maar je hebt 1 van die 10 toch ergens op gedaan. Zal je ook vast in je kringen tegen komen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meenemen van het feestje mag niet, want dan ben je niet meer trouw aan de 10 die je al hebt
Natuurlijk is het mogelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:20 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja maar je hebt 1 van die 10 toch ergens op gedaan. Zal je ook vast in je kringen tegen komen.
Dus het kan wel! Ha!
En anders toch maar 2 tegelijk.
Ik maak vooral notities.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:22 schreef JoeBravo het volgende:
de vrouwen hier zijn ervaringen en tips aan het uitwisselen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |