1 gesprekje bij de advocaat, meer is het niet waard.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
voor sommigen is het alles...
(en nee, dit is niet de bittere ikIk zie aan mijn vriendinnetje dat ze het heel belangrijk vindt, ikzelf heb nog twijfels bij de intenties...)
gaat over snowbase was van vorige week.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, dat is nu ook op rtl4 he... Wat een stel dooien bij elkaar...
Niet zo raar dat de tv vreemd begint te doen bij de aanblik van dat vreselijke overdreven Zeppelin mensquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:09 schreef E.T. het volgende:
De tv vliegt op kinderslot tijdens zeppelin
Isabeau heeft bij ons kinderslot op NL3 gezet en ik krijg het er niet meer af!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niet zo raar dat de tv vreemd begint te doen bij de aanblik van dat vreselijke overdreven Zeppelin mens![]()
Oh Diaan dat was bij mij ook zo... Had ik de ene vriending huilend bij me zitten omdat ze iets wilden doen waarvan zij wist dat ik het niet wilde... en de volgende dag de ander boos bjij me omdat iedereen tegenwerkte... is ook fijn. uiteindelijk is het helemaal goed gekomen gelukkig! Een versierde fiets (is overheen te komen) en naar de Apeneheul en toen heerlijk gegeten en geborreld in de stad!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, mijn schoonzusje gaat met/voor haar zusje bordjes kleien in Hengelo. Ieder gaat dan ook een wens op het bordje zetten. Maar het is veel gedoe. Want mijn schoonzus weet dat haar zusje niet teveel gedoe wil, één vriendin denk er anders over en die wil met veel poeha. Die gaat nu niet mee.
Ik ben de tweede keer gewoon lekker uiteten geweest en daarna terrasje gepakt. Vond ik super!![]()
Goedemorgen!
ik hoefde ook niet perse hoor, vond dit heel leuk, maar ik wilde absoluut niet verkleed allerlei "leuke" opdrachtjes doen! dan was ik echt naar huis gegaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:55 schreef Grijs het volgende:
Ik heb helemaal geen vrijgezellenfeestje gehad. Vond ik ook fijn.
Mannenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:16 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook geen vrijgezellenfeest gehad. Mijn zus daarentegen.... daar heb ik er al twee voor georganiseerd.Allebei zo rond de 60 euro, maar wel met eten en drinken en activiteit. Op zich zijn dat normale prijzen als je ergens gaat eten en met drinken erbij.
Mijn man had vorig jaar een vrijgezellenfeest van een vriend en dat zou in eerste instantie 250 euro zijn. Want ze gingen met het vliegtuig naar Warschau en daar dan overnachten en zo. Daar hebben we nog ruzie over gehad. Ik vond dat belachelijk veel geld en waarom zou je naar Polen gaan?Maar mijn vent had zoiets nou als iedereen dat toch gewoon wil betalen dan doe ik dat ook. Ik kon me echt niet voorstellen dat niemand dat teveel vond. En inderdaad, een dag later belde een andere vriend op om te vragen wat mijn man van dat bedrag vond.
Die had ook een vriendin die het belachelijk vond denk ik. Uiteindelijk gingen ze wat anders doen.
ja oma 330 guldenquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:05 schreef Saffier het volgende:
150 euro.... da's Fl 330,--!!!! Voor een middag/avondje? Echt niet
Daar kan ik idd heel wat meer dingen van doen.
Best voer bij jou thuis dan denk ikquote:Op woensdag 28 maart 2012 13:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Dat van mijn zwager moest ook 150 euro kosten. Want hij houdt zo van luxe en hippe dingen. Ja, de tering, laat ie dat dan lekker zelf betalen! Daar eten wij een week van.
Nou ja, drie opgroeiende jongens, daar verdwijnt het nodig in ja.quote:
Pubers eten je echt arm ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 14:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, drie opgroeiende jongens, daar verdwijnt het nodig in ja.
Die vind ik serieus onwijs vet!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net de taart voor mijn nichtje klaar en wil hem stiekem even hier showen hoor!
[ afbeelding ]
daar komen wij ook wel overheen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:15 schreef lily het volgende:
150 euro per week aan eten is toch niet zo veel?
Dat kooitje bestaat uit 2 halve bollen, gevuld met aardbeienfruitpasta en daarna bekleed met marsepein. Ik heb in CUL een stappenplan gefotografeerd, maar voor hier leek me 1 foto gepaster omdat het hier eigenlijk helemaal niet hoort.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:32 schreef lily het volgende:
prachtig, spuuglokje
hoe kom je aan dat kooitje?
Zoveel? Daar probeer ik een maand mee te doen (ok, dat lukt ook niet, maar per maand besteed ik minder dan 300 euro aan eten).quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, precies dat eigenlijk.... 150 euro, maar dan moet er niks geks gebeuren. Heerlijk, ik voel me gewoon weer normaal!
Hoe doe je dat Grijs?? Ik zit aan ongeveer 125 euro per week.quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:55 schreef Grijs het volgende:
[..]
Zoveel? Daar probeer ik een maand mee te doen (ok, dat lukt ook niet, maar per maand besteed ik minder dan 300 euro aan eten).
Hier ook hoor denk ik. Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee wat ik per week of per maand uitgeef aan boodschappen. En dat was zonder kind ook al zo. Ik let er ook te weinig op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:22 schreef trui het volgende:
ik vind 't echt knap, zo weinig in de week/maand uitgeven. als ik alleen al de weekend boodschappen bekijk komen we vaak wel op de 100 euro uit (en daar zit dan eten voor 4 dagen bij, plus allerlei basisdingen die een mens nodig kan hebben).
dan doen we de overige 3 dagen nog apart boodschappen, en daarbij kom ik ook wel aan die 50 euro in totaal.
Ik begon me al af te vragen of ik de enige was die geen idee heeft wat er per week of per maand uitgaat aan boodschappenquote:Op woensdag 28 maart 2012 16:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hier ook hoor denk ik. Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee wat ik per week of per maand uitgeef aan boodschappen. En dat was zonder kind ook al zo. Ik let er ook te weinig op.
Het is onze keus geweest ja. In eerste instantie riep ik heel hard nee. En heeft hij het aanbod afgehouden omdat ik het dus niks vond. Maar hij was zo ongelukkig op zijn huidige werk dat dat ook niet langer zo ging. Dus toen alles bekeken en en gewikt en gewogen en besloten er toch maar voor te gaan. Sinds hij zijn ontslag heeft genomen is hij ineens weer de vrolijke, relaxte man die hij altijd was.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:34 schreef livelink het volgende:
Is het de eigen keus geweest van je man, Estrys? Ik kan me je onzekerheid voorstellen hoor. Ik ben ook van de zekerheid, dus ik begrijp het goed.
ik dacht even dat dat dan wel aardappels moesten zijn, tot ik je volgende zin las. maar wat voor groente heb jij in zulke hoeveelheden voor zo weinig geld?quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:31 schreef Ticootje het volgende:
Ik moet gaan kijken wat ik zo voor mezelf kwijt ben.
Ik heb nu alvast voor 5 dagen groente besteld, dat was 4 euro...
ik hou 't ook niet zo goed bij. al zou dat misschien wel verstandig zijn, we zitten aan 't eind van de maand standaard krap.quote:Op woensdag 28 maart 2012 16:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik begon me al af te vragen of ik de enige was die geen idee heeft wat er per week of per maand uitgaat aan boodschappen
Dat dus wel weer, inderdaadquote:Op woensdag 28 maart 2012 17:10 schreef trui het volgende:
[..]
ik hou 't ook niet zo goed bij. al zou dat misschien wel verstandig zijn, we zitten aan 't eind van de maand standaard krap.
Gewoon sperziebonen, bietjes, hutspot en zuurkool.quote:Op woensdag 28 maart 2012 17:09 schreef trui het volgende:
[..]
ik dacht even dat dat dan wel aardappels moesten zijn, tot ik je volgende zin las. maar wat voor groente heb jij in zulke hoeveelheden voor zo weinig geld?
heb je een foto? *pedicure is*quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:22 schreef Keshet het volgende:
Nou, of E. er 1 heeft. Ik denk van wel maar ik vind het ook zo wat om er mee langs de huisarts ofzo te gaan.
Tssk. Had Dr. Google 't mooi fout!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Lois het volgende:
Dit lijkt op een voetwrat Keshet, ik zou formule W doen. (Mooi voordeel, als het een likdoorn is helpt formule W ook)
Oja waarom denk ik wrat? Vorm en vooral locatie eigenlijk.
oh dem, ik heb oudere kinderen dus daar niet aangedacht, stom!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Troel het volgende:
Kan dat wrattenspul al op die leeftijd? Ik kreeg het pas bijna mee voor waterwratjes, maar vanaf 4 jaar, dus maar niet meegenomen
WOW!quote:Op woensdag 28 maart 2012 15:26 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik heb net de taart voor mijn nichtje klaar en wil hem stiekem even hier showen hoor!
[ afbeelding ]
Ja! Daar kwam ik dus eigenlijk voor he!quote:
Ik kreeg iets met sperziebonen kan ik me vaag herinneren?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:52 schreef Leandra het volgende:
Mijn moeder deed vroeger altijd een pleister met stroop op wratjes....
Geen idee of het werkelijk hielp, maar ik neem aan van wel als ze het bleef gebruiken
Waterwratjes gaan als een speer weg ket betadinescrub. Ze lijken een soort te 'rijpen' en barsten open (quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:44 schreef Troel het volgende:
Kan dat wrattenspul al op die leeftijd? Ik kreeg het pas bijna mee voor waterwratjes, maar vanaf 4 jaar, dus maar niet meegenomen
En als ik dit dan hoor, dan denk ik, misschien moet ik het toch maar proberen. Maar het lijkt me zo pijnlijk voor hem. Hoe vaak scrub je dan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waterwratjes gaan als een speer weg ket betadinescrub. Ze lijken een soort te 'rijpen' en barsten open () en zijn dan weg! Echt super. Mijn jongens zaten echt ónder, jarenlang en binnen een week allemaal weg!
Hier deed het niets, helaas. Middelste lijkt wel een krentenbol, zit helemaal onderquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waterwratjes gaan als een speer weg ket betadinescrub. Ze lijken een soort te 'rijpen' en barsten open () en zijn dan weg! Echt super. Mijn jongens zaten echt ónder, jarenlang en binnen een week allemaal weg!
werkt idd super!!quote:Op woensdag 28 maart 2012 20:59 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
werkt dat nou echt, formule W? Rné heeft een wrat en als ik die bij de HA aan laat stippen dan denk ik dat ze heel Den Helder gaan ontruimen ivm luchtalarmquote:Op woensdag 28 maart 2012 20:43 schreef Lois het volgende:
Dit lijkt op een voetwrat Keshet, ik zou formule W doen. (Mooi voordeel, als het een likdoorn is helpt formule W ook)
Oja waarom denk ik wrat? Vorm en vooral locatie eigenlijk.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
werkt dat nou echt, formule W? Rné heeft een wrat en als ik die bij de HA aan laat stippen dan denk ik dat ze heel Den Helder gaan ontruimen ivm luchtalarm
whelp.. er staat me dan wat te wachten, weet je hoe puberpoten maat 40/41 ruiken?quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Lois het volgende:
Ik heb bij Iris een aantal voetwratjes ermee weggekregen. (Moet ik wel heel eerlijk zeggen dat ik eerst heb laten weken, eeltige huid wat er bovenop zat weggeschraapt zodat het weefsel goed zacht was, fomule W erop en pleisteren, kortom pielen en rommelen maar het hielp wel)
Eerst weken in badje (met lekker ruikend spullie?)quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef moussy het volgende:
[..]
whelp.. er staat me dan wat te wachten, weet je hoe puberpoten maat 40/41 ruiken?
nee, vertel eensquote:Op woensdag 28 maart 2012 21:11 schreef moussy het volgende:
[..]
whelp.. er staat me dan wat te wachten, weet je hoe puberpoten maat 40/41 ruiken?
hier totaal.niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:06 schreef moussy het volgende:
[..]
werkt dat nou echt, formule W? Rné heeft een wrat en als ik die bij de HA aan laat stippen dan denk ik dat ze heel Den Helder gaan ontruimen ivm luchtalarm
2!quote:
Dus hij is toen beroofd van al zijn spullen en heeft de sloten niet laten vervangen? Toen wel braaksporen dan?quote:Op donderdag 29 maart 2012 08:53 schreef snoopy het volgende:
Mogge.
Hier net een fijne brief van de politie in de bus: er is pas ingebroken bij uw buren dus de kans is groot dat dat binnenkort ook bij u gaat gebeuren![]()
De buurman beweert dat hij een half jaar geleden is beroofd van al zijn spullen maar hij heeft zijn sloten toen niet vervangener waren dus geen sporen van braak vorige week maar er was een laptop verdwenen. Ik vind het maar een vaag verhaal. Maar ergens voelt het natuurlijk niet zo prettig.
Da's een goede.quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:36 schreef Leandra het volgende:
Misschien was de laptop niet gedekt bij de beroving en denkt hij hem bij een inbraak wel vergoed te krijgen?
Ik vind het wel apart dat de politie de inbraak zonder sporen van braak zo serieus neemt dat ze de buren zelfs informeren.quote:
quote:Op donderdag 29 maart 2012 10:36 schreef Leandra het volgende:
Misschien was de laptop niet gedekt bij de beroving en denkt hij hem bij een inbraak wel vergoed te krijgen?
Waar heb je die salsa workshop + tapas maken gedaan?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef mikoxx het volgende:
Ik heb destijds een heerlijk dagje sauna gehad, daarna een salsaworkshop en tapas gegeten. Daarna de stad in, stappen. Was superleuk!
wij zijn een keer met willem naar een huidarts geweest hiervoor, omdat de wratten na formuleW, en herhaaldelijk 'aanstippen' zoals dat zo mooi verbloemend genoemd wordt nog niet weg gingen. die huidarts zei dat je bij wratten onder de voet eigenlijk nooit moest wegbranden, omdat dat een heel infectiegevoelig gebied is en je maakt in feite toch een brandwond onder je voet. Hij heeft ons een methode aangeraden die goed bevallen is (is zowel bij Willem als Cato al een keer effectief gebleken). Het kost wel veel tijd maar is relatief pijnloos en gaat als volgt: we kregen een zalfje waar hetzelfde middel inzit als in die zalfjes van de drogist (salicylzuur), maar dan in veel sterkere concentratie. we moesten elke avond voor 't slapen gaan de wrat en de huid eromheen goed schuren (met schuurpapier). dan insmeren met een dun laagje van dat spul, een paar van die doorzichtige pleisters (leukoflex) erover heen en slapen maar. de volgende ochtend mogen die pleisters er dan af, de huid is wat week en wit geworden. overdag niks aan doen, 's avonds weer schuren en smeren en plakken. het kan zo'n 8 (!) weken duren, maar op den duur heb je de wortel van de wrat te pakken en als die eruit is ben je klaar.quote:Op woensdag 28 maart 2012 21:08 schreef Leandra het volgende:
Ik heb een keer een wrat onder m'n voet gehad (in het eelt precies in de bal van m'n voet) maar ik ben bijna flauwgevallen van de pijn toen die aangestipt werd, en ik ben niet iemand die flauwvalt...
Geloof je, dat wil je met iemand van mijn postuur niet meemaken![]()
Jawel. Bij ons hebben ze toen de brievenbus open gehengeld en er lag niet eens echt iets overhoop (alles stond gewoon op tafel voor ze om mee te nemenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:47 schreef snoopy het volgende:
[..]maar als er geen sporen van braak zijn krijg je vast niks vergoed?
Affijn, het blijft maf. In de brief stond dat eventuele inbrekers nu een goed beeld zouden hebben van de indeling van het huis en beter zouden weten hoe ze binnen moeten komen en waar de eventuele vluchtwegen zich bevinden. De waarschuwing is dus best nuttig.
Anderhalf jaar later hebben ze een koevoet tussen de deur gezet en brak de schoot van het slot en toen was er wel wat meer rommel, maar kregen we ook weer alles vergoed.quote:Op donderdag 29 maart 2012 11:06 schreef simmu het volgende:
en bij mij hadden ze de deur opengebroken en alles lag overhoop en we kregen maar de helft vergoed ofzo, want ze geloofden ons niet.
het is soms gewoon echt vreselijk willekeurig.
Uhm... Groningenquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:52 schreef Feya het volgende:
[..]
Waar heb je die salsa workshop + tapas maken gedaan?
Ik zelf woon in Limburg, echt op dit gebied bijna niets origineels te vinden![]()
Ben zoekende voor mijn zus welke in de lente volgend jaar gaat trouwen... hulp!
ja zoiets, huis inpakken en ergens neerzetten. Mijn opa & oma hebben dat eens gedaan, wil ik ook!quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef Vicky het volgende:
heel spannend mikoxx..
ik zou wel weillen verhuizen.. althans, ik wil mijn huis meenemen en beneden zetten. Mijn huis is prima maar ik mis een tuin...
bel de gemeente en vraag of ze de tuin even willen ophogenquote:Op donderdag 29 maart 2012 21:27 schreef Vicky het volgende:
heel spannend mikoxx..
ik zou wel weillen verhuizen.. althans, ik wil mijn huis meenemen en beneden zetten. Mijn huis is prima maar ik mis een tuin...
Ja, je kan op een Kenwood álle toevoegingen kopen, maar dan ben je 1200 euro opstap.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 08:05 schreef miss_sly het volgende:
Kim, jij had laatst zo'n mooie nieuwe keukenmachine, van welk merk is die ook alweer?
En dames, advies gevraagd. Is er een keukenmachine (Magimix, Kitchenaid, ander merk) die alles combineert: deegkom en raspen en dergelijke, maar ook sapcentrifuge(functie) en eventueel citruspers, blender? Zo eentje waarbij ik dus alleen mijn tosti-ijzer moet bewaren en alle andere dingen worden vervangen door één keukenmachine.
Ow ja, goedemorgen!
Bij de magimix zit een ding om sap mee te persen van sinaasappels e.d. en je kan een opzet kopen om er een sapcentrifuge van te maken. Dat heb ik niet gedaan, want ik heb een losse sapcentrifuge (die een hele plank in beslag neemt, handig dingquote:Op vrijdag 30 maart 2012 11:48 schreef miss_sly het volgende:
Mixer heb ik ook, uiteraard.
De citruspers is kapot, dus die moet vervangen. En ik wil al tijden heel graag een sapcentrifuge. Lijkt me heerlijk, die verse sapjes. Die dingen zijn alleen best duur, dus ik dacht: als ik nou een behoorlijk (ook dure, maar vooruit) keukenmachine koop die alles kan en ik verder niets meer nodig heb, zou dat ideaal zijn.
Ik zag dat Magimix een keukenmachine heeft waarbij ze zeggen dat die ook verse vruchten- en groentesoepen kan maken. Ik vraag me dan alleen af of er dan een sapcentrifugeding inzit, of dat ze daarvoor een blender gebruiken. Misschien moeten we gewoon eens bij Bijenkorf of een andere winkel gaan kijken om het te zien en uit te laten leggen.
Ja, die heb ik tegenwoordig ook... het kostte nog even voor hij eindelijk onder de kerstboom lag, want mijn moeder vroeg ooit half februari of ik blij was met de citruspers, en toen had ik geen flauw idee waar ze het over had, maar na een flinke tijd zoeken bleek ze hem thuis zo goed verstopt te hebben dat hij niet meegekomen was met de kerstboomcadeautjesquote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:00 schreef moussy het volgende:
ik heb gewoon zo'n ding;
[ afbeelding ]
de elektrische heb ik weggeooid, ivm schoonmaakdrama, dit haal je uit elkaar en gooi je in de vaatwasser.
Gebruik je de sapcentrifuge wel vaak?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 14:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bij de magimix zit een ding om sap mee te persen van sinaasappels e.d. en je kan een opzet kopen om er een sapcentrifuge van te maken. Dat heb ik niet gedaan, want ik heb een losse sapcentrifuge (die een hele plank in beslag neemt, handig ding![]()
).
Ik ben heel erg blij met m'n Magimix
Vaak? Nou, bij vlagen, als ik de geest krijg zeg maarquote:Op vrijdag 30 maart 2012 15:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Gebruik je de sapcentrifuge wel vaak?
En is het dan ruimtetechnisch niet handig je sapcentrifuge weg te doen en dat opzetdeel te kopen?
Dat is precies de reden waarom ik me dus even wil oriënteren. Een sapcentrifuge is al duur, als ik dat nou combineer en alles in een koop, ben ik wel wat meer kwijt, maar zijn alle oude spullen overbodig en heb ik alleen zo'n machine n mijn kast staan. Het idee is om hem iedere ochtend te gebruiken. Nu persten we iedere ochtend verse jus, maar dan zouden we ook andere sapjes kunnen maken.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vaak? Nou, bij vlagen, als ik de geest krijg zeg maar. En ruimtetechnisch misschien wel, maar ik ben daar echt te krenterig voor
![]()
En dan zo'n heel klereding iedere dag schoonmaken?quote:Op vrijdag 30 maart 2012 19:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik me dus even wil oriënteren. Een sapcentrifuge is al duur, als ik dat nou combineer en alles in een koop, ben ik wel wat meer kwijt, maar zijn alle oude spullen overbodig en heb ik alleen zo'n machine n mijn kast staan. Het idee is om hem iedere ochtend te gebruiken. Nu persten we iedere ochtend verse jus, maar dan zouden we ook andere sapjes kunnen maken.
Datgene wat je gebruikt hebt, gaat toch gewoon in de vaatwasser? Dat is wel het idee, anders hoeft het niet!quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:00 schreef moussy het volgende:
[..]
En dan zo'n heel klereding iedere dag schoonmaken?
Jep! Ik heb hem ook pas gekocht toen ik een vaatwasser had, anders gebruik je hem volgens mij zelden of nooit.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Datgene wat je gebruikt hebt, gaat toch gewoon in de vaatwasser? Dat is wel het idee, anders hoeft het niet!
ja, hier ookquote:
die heb ik gelukkig l een hele tijd niet gehoord.quote:
Da's discriminaaaaasie!!!!quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef k_i_m het volgende:
En dan op de terugweg een bakje koffie komen drinken.
dat sowieso. Dus éérst naar den oma, dan naar de shop en dan naar Kim.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:49 schreef k_i_m het volgende:
En dan op de terugweg een bakje koffie komen drinken.
Ja hoor. En de stroomrekening die erbij hoortquote:Op zaterdag 31 maart 2012 11:15 schreef livelink het volgende:
Nee, ik prefereer kou nog wel boven 37 graden, hoor. Ik ben zeker niet jaloers op jou, wat dat betreft, Gao.
Heb je geen airco in huis?
Nee joh, ze hebben allemaal het licht, de pc en mobiel uit vanwege Earth Hourquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:58 schreef Gaoxing het volgende:
Zijn jullie nou allemaal je belastingaangifte aan het doen?
laptop aan, computer + tv aan, aquarium aan, vaatwasser aan en 1 lamp aan.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:02 schreef debuurvrouw het volgende:
ik heb juist expres de vaatwasser nog ff aangedaan. Domme gehype.
ik kreeg vorige week vrijdag pas het laatste stukje wat ik nodig hadquote:Op zaterdag 31 maart 2012 20:59 schreef Vicky het volgende:
mijnese is al weeeeeeeeeeken geleden de deur uitgegaan
wij krijgen wel aardig wat terug dit jaarquote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:15 schreef moussy het volgende:
[..]
ik kreeg vorige week vrijdag pas het laatste stukje wat ik nodig hadmaakte niet eens verschil
Wij vliegen er in mei mee naar Antalya. Eerste keer ook, maar de tickets waren het goedkoopst daar.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
wij krijgen wel aardig wat terug dit jaar
iemand wel eens met Pegasus gevlogen??
ben benieuwd naar je ervaring..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij vliegen er in mei mee naar Antalya. Eerste keer ook, maar de tickets waren het goedkoopst daar.
quote:
Wanneer vliegen jullie er mee?quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:33 schreef Vicky het volgende:
[..]
ben benieuwd naar je ervaring..
Scheelt idd aardig in prijs.
nou nog niet maar we zijn naar een vakantie aan het kijken.quote:
Wij vliegen 10 mei, dus dan kan ik wat laten weten. Ik had wel gezocht naar ervaringen en die waren best aardig, over het algemeen. Een slechte met vertragingen, maar dat kun je helaas altijd hebben.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:45 schreef Vicky het volgende:
[..]
nou nog niet maar we zijn naar een vakantie aan het kijken.
willen 6 juli weg.
Ik ken alleen die uit het bloed van Medusa ontstond. En voor de rest ga ik altijd met de auto.quote:
kan best zijn dat ik er daar ook een van geweest ben vroegahquote:DELFT - De beroemde kogelgaten in de muur van Het Prinsenhof in Delft, zijn daadwerkelijk de gaten die de kogels achterlieten die Willem van Oranje in 1584 hebben gedood.
'Kogelgaten moord Van Oranje zijn authentiek' Fotoserie
Dat blijkt uit een uitgebreide reconstructie van de moord die het Erfgoed Delft en het EO-programma Blauw Bloed hebben gemaakt met moderne forensische onderzoeksmethoden.
Onderzoeksbureau DelftTech heeft een 3D-scan gemaakt van de hal waar de moord plaatsvond. Hieruit blijkt dat de muur waar de gaten in zitten daadwerkelijk de muur is die er in 1584 ook al stond.
Schietproeven
De politie heeft met een vergelijkbaar wapen als moordenaar Balthasar Gerards gebruikte, schietproeven gedaan om te kijken of de kogels inderdaad het lichaam van de prins weer hebben kunnen verlaten.
Dit blijkt het geval te zijn. De kogelgaten zijn wel in de loop der tijd groter geworden doordat mensen er met hun vingers in hebben zitten peuren. Loden kogels uit radslotpistolen, die Gerards gebruikte, laten kleine inslagen in het stucwerk van een muur achter.
Laatste woorden
Eerder maakten de onderzoekers al bekend dat uit de reconstructie ook is gebleken dat Willem van Oranje zijn historische laatste woorden niet kan hebben gesproken. De ‘Vader des Vaderlands’ was toen hij op 10 juli 1584 werd neergeschoten op slag dood.
De meeste geschiedenisboeken stellen dat Van Oranje in zijn laatste adem de woorden ''Mijn God, heb medelijden met mij en met dit arme volk'' uitsprak. Maar een forensisch arts heeft nu het originele sectierapport opnieuw geïnterpreteerd, waaruit blijkt dat de prins hiertoe niet meer in staat was.
Cold Case
Willem van Oranje leidde in de tweede helft van de 16e eeuw de opstand tegen de koning van Spanje, die ontaardde in de Tachtigjarige Oorlog. Vanaf 1 april is in Het Prinsenhof in Delft de tentoonstelling Cold Case te zien, over de reconstructie van de moord.
Klinkt als een goeie 1 aprilgrap Vicky! ..quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:24 schreef Vicky het volgende:
mooi gemaakt!!
[..]
kan best zijn dat ik er daar ook een van geweest ben vroegah
Oh joh, wat eng! En ja, er zit (of hoort) altijd sesampasta in hummus. Getver, durf je 'm wel alleen te laten? Ik ben na bijna 6 jaar nog steeds het beeld van jongste in shock niet helemaal kwijt. Hij ook niet, trouwens. Bij een bepaald soort hoestje wil 'ie perse naar de dokter.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 21:10 schreef snoopy het volgende:
Ik was even naar de HAP met MorrisIk dacht, we eten lekker pitabroodjes met kip en humus. Blijkt er sesampasta in die humus te zitten
Alles in zijn mond en keel begon te prikken en zijn lippen zwollen op. Hij ademde nog wel gewoon maar huilen huilen.
Dus als de wiedeweerga in de auto en bij de dokter heeft hij nog overgegeven in de spreekkamer en daarna nog in de auto en thuis ook nog. Het lijkt nu beter te gaan. De dokter heeft alles nagekeken (saturatie, longen en keel) maar gelukkig was er geen zwelling in zijn keel, alleen zijn lippen. Bleh, ik voel me er echt zo naar over. Mijn schuld gewoon, ik heb niet op het etiket gekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |