1 gesprekje bij de advocaat, meer is het niet waard.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:39 schreef RockabeIIa het volgende:
voor sommigen is het alles...
(en nee, dit is niet de bittere ikIk zie aan mijn vriendinnetje dat ze het heel belangrijk vindt, ikzelf heb nog twijfels bij de intenties...)
gaat over snowbase was van vorige week.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:04 schreef RockabeIIa het volgende:
oh, dat is nu ook op rtl4 he... Wat een stel dooien bij elkaar...
Niet zo raar dat de tv vreemd begint te doen bij de aanblik van dat vreselijke overdreven Zeppelin mensquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:09 schreef E.T. het volgende:
De tv vliegt op kinderslot tijdens zeppelin
Isabeau heeft bij ons kinderslot op NL3 gezet en ik krijg het er niet meer af!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niet zo raar dat de tv vreemd begint te doen bij de aanblik van dat vreselijke overdreven Zeppelin mens![]()
Oh Diaan dat was bij mij ook zo... Had ik de ene vriending huilend bij me zitten omdat ze iets wilden doen waarvan zij wist dat ik het niet wilde... en de volgende dag de ander boos bjij me omdat iedereen tegenwerkte... is ook fijn. uiteindelijk is het helemaal goed gekomen gelukkig! Een versierde fiets (is overheen te komen) en naar de Apeneheul en toen heerlijk gegeten en geborreld in de stad!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:54 schreef Diaan73 het volgende:
Rocka, mijn schoonzusje gaat met/voor haar zusje bordjes kleien in Hengelo. Ieder gaat dan ook een wens op het bordje zetten. Maar het is veel gedoe. Want mijn schoonzus weet dat haar zusje niet teveel gedoe wil, één vriendin denk er anders over en die wil met veel poeha. Die gaat nu niet mee.
Ik ben de tweede keer gewoon lekker uiteten geweest en daarna terrasje gepakt. Vond ik super!![]()
Goedemorgen!
ik hoefde ook niet perse hoor, vond dit heel leuk, maar ik wilde absoluut niet verkleed allerlei "leuke" opdrachtjes doen! dan was ik echt naar huis gegaan!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:55 schreef Grijs het volgende:
Ik heb helemaal geen vrijgezellenfeestje gehad. Vond ik ook fijn.
Mannenquote:Op woensdag 28 maart 2012 12:16 schreef Estrys het volgende:
Ik heb ook geen vrijgezellenfeest gehad. Mijn zus daarentegen.... daar heb ik er al twee voor georganiseerd.Allebei zo rond de 60 euro, maar wel met eten en drinken en activiteit. Op zich zijn dat normale prijzen als je ergens gaat eten en met drinken erbij.
Mijn man had vorig jaar een vrijgezellenfeest van een vriend en dat zou in eerste instantie 250 euro zijn. Want ze gingen met het vliegtuig naar Warschau en daar dan overnachten en zo. Daar hebben we nog ruzie over gehad. Ik vond dat belachelijk veel geld en waarom zou je naar Polen gaan?Maar mijn vent had zoiets nou als iedereen dat toch gewoon wil betalen dan doe ik dat ook. Ik kon me echt niet voorstellen dat niemand dat teveel vond. En inderdaad, een dag later belde een andere vriend op om te vragen wat mijn man van dat bedrag vond.
Die had ook een vriendin die het belachelijk vond denk ik. Uiteindelijk gingen ze wat anders doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |