Kun je wel stoer doen, maar je kan 1945, 1954, 1963 en 1965 zien als begin van de oorlog.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:28 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Laat maar, hij heeft er vandaag voor het eerst over gelezen
quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:32 schreef FokNederland het volgende:
[..]
Kun je wel stoer doen, maar je kan 1945, 1954, 1963 en 1965 zien als begin van de oorlog.
Daar is gewoon geen duidelijk oordeel over te vellen. Vandaar dat ik mijn eerste post terugtrek.
Nee, want voor de examens wordt daar nauwelijks over verteld dus is het ook niet van wezelijk belang en was het er wel, maar niet echt belangrijk voor de oorlog.quote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:26 schreef RonaldV het volgende:
[..]
En wat de Fransen
deden was geen oorlog?
Ben je nou serieus? Lolquote:Op zaterdag 31 maart 2012 22:33 schreef FokNederland het volgende:
[..]
[..]
Nee, want voor de examens wordt daar nauwelijks over verteld dus is het ook niet van wezelijk belang
Sorry dubbelpost
jah, maar een krent is een krent.( en geen rozijn)quote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef 1lluminati het volgende:
Dat rozijnen gedroogde druiven zijn, kwam ik achter op mijn 8e.
Maar wel een gedroogde druif, alleen van een ander ras.quote:Op zondag 1 april 2012 20:31 schreef robber57 het volgende:
[..]
jah, maar een krent is een krent.( en geen rozijn)
En een kruideniertje is een krentenweger.quote:Op zondag 1 april 2012 21:23 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Maar wel een gedroogde druif, alleen van een ander ras.
The besten, the meister, the champions ofzoietsquote:Op dinsdag 3 april 2012 20:36 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Dat ze in die Champions League tune "The champions" zeggen
Die meister, die besten, les grandes équipes, the champions!quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:46 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
The besten, the meister, the champions ofzoiets
Serieusquote:Op dinsdag 3 april 2012 21:14 schreef Beavis het volgende:
[..]
Die meister, die besten, les grandes équipes, the champions!
en je hebt ook: "ils sont les meilleurs, Sie sind die besten, these are the champions"
En let vooral niet op spelling enzo
Haha die letters zijn me ook nooit opgevallen, wel het poppetjequote:Op woensdag 4 april 2012 12:00 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Het is een mannetje met een bril op z'n dikke neus.
Het zijn drie letters: B-O-L
Nooit eerder opgevallen!
Bij mij dus precies andersom! Grappigquote:Op woensdag 4 april 2012 14:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Haha die letters zijn me ook nooit opgevallen, wel het poppetje
quote:Op zondag 1 april 2012 20:20 schreef 1lluminati het volgende:
Dat rozijnen gedroogde druiven zijn, kwam ik achter op mijn 824e.
Waaant dan zou het tapenade heten toch?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Dat pesto helemaal niet van olijven gemaakt is...
Dat!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:51 schreef Gitank2 het volgende:
Ik herinner me niet eens dat logo eerder te hebben gezien
En wist je dat het afgelopen donderdag witte donderdag was? (en vrijdag goede vrijdag, maar dat zal iedereen wel weten)quote:Op zaterdag 7 april 2012 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
Ik kwam er zojuist door de TV-gids achter dat de zaterdag voor Pasen blijkbaar Stille Zaterdag heet. Nog nooit eerder van gehoord.
Vergeet as-woensdag nietquote:Op zaterdag 7 april 2012 23:33 schreef Miendientje het volgende:
[..]
En wist je dat het afgelopen donderdag witte donderdag was? (en vrijdag goede vrijdag, maar dat zal iedereen wel weten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |