abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109575104
De Slankreeks

Vorige topics: [Gezond Slank] #1847 - WOW

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 27-03-2012 18:40:39 ]
pi_109575133
Bah het moet 48 zijn ;(
pi_109575136
O, ik was al een topictitel "..met waar je een courgette zoal in kunt stoppen" aan het aanmaken, maar was te laat. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_109575141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Wat je gegeten heb is iniedergeval heel netjes, maar er mag zeker nog wel wat bij! Misschien wat zuivel ook, extra stuk fruit? En die rosti, why not!
oh, in m'n havermout zat banaan. En misschien inderdaad na het eten nog wat yoghurt, met wat granola ofzo.

Thanks! :)
pi_109575143
Ha, ik heb net de courgette op het aanrecht gelegd om te slachten, ging nog ff Fok bijlezen.
Koekjeeeesss :Y)

Ik ben alleen te lui om te raspen, dus ik ga 'm door het staafmixerhakding doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109575166
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:

O: havermout
L: kikkererwten/wittebonen/canneloni/spercieboon/doperwt/tonijn salade op een bedje van rauwe spinazie
T: 150 gram broccoli, gekookt ei
T: appel
D: in ieder geval gebakken ei en nog wat van die salade bij L (is niet zoveel), en een gegrilde courgette. Ik zit te twijfelen of ik daar nog wat rosti bij zal bakken. M'n lijstje is niet zoveel van vandaag, denk ik. Wat denken jullie?
Heb je er zin in/honger? Dan doen :Y Je kan er ook wat nootjes bij doen!
Be someone that makes you happy
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:08:13 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109575182
Vandaag (tot nu toe):

T: sap + creatine + glutamine, glas water
O: 6x eiwit, 2x eigeel, 2x plak salami, 1 plakje casselrib, dotje ketchup en peper
T: koffie
L: 2 bth met pindakaas, peer
T: sap + glutamine
D: 170 g entrecote, 340g broccoli, 80g wortel, 130g ui, halve eetlepel sojasaus, 3 a 4 eetlepels olijfolie, 3 a 4 eetlepels runderbouillon, halve eetlepel stevia, eetlepel volkorenbloem

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 27-03-2012 19:33:07 (taalfoutjes) ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109575195
quote:
Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snack

really :P?
Worry is a misuse of imagination
pi_109575317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snack

really :P?
Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit! :)
pi_109575326
Twee hele topics in 1 dag :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Probability het volgende:
Hm. Conflict met mijn vader. Hij vertoond zulk ontwijkend gedrag :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver, wat vervelend. Ik heb ook zo'n rare pa en snap dat je voor een dilemma staat. Sterkte :*

Marmar: okay, verkeerd gezien. :P
pi_109575346
Oooo, daar hebben we de Asteroids Galaxy Tour weer op de radio. Even dansen. Toch alleen op kantoor. :)
pi_109575395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit! :)
Ik wil iets met courgette dat een beetje vult, maar vind het moeilijk in te schatten wat nu echt voorgerechtjes zijn en wat echte maaltijden
pi_109575451
http://www.culinaryjourne(...)inem-plascku-in.html

deze leek mij lekker maar het recept is in het turks ;(

deze ook al :?!! Of nou ja kroatisch dan :P Ook goed

http://bite-my-cake.blogs(...)sosu-od-rajcica.html
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:17:15 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109575501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef minilot het volgende:
Oooo, daar hebben we de Asteroids Galaxy Tour weer op de radio. Even dansen. Toch alleen op kantoor. :)
Djiez Louis!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109575515
Billy, ik kan deze aanraden:

Pasta with zucchini sauce - Kayotic Kitchen

Ik maak 'm met spelt-, kamut- of farropasta maar met volkoren kan natuurlijk ook. Volkoren: betere carbs. Ik vind volkoren pasta alleen zelf niet zo lekker, dus dan kies ik liever gewoon voor een heel andere graansoort ķf ik eet gewoon lekkere normale witte pasta, maar dan een wat kleinere hoeveelheid..

pi_109575554
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Djiez Louis!
Jaaaa.

Wat jammer toch dat ik niet de bouw heb voor zulke beentjes!
pi_109575571
Hoera; geen jarigen en geen bakjes paaseieren vandaag, dus mijn lijstje blijft:

O (07.30) magere kwark, druiven, muesli
T/L/T (08.30-17.00) 5 volkoren boterhammen met margarine, 2x kaas en tomaat, 2xhazelnoot/amandelspread, 1x bio sandwichspread
T (17.30) kiwi
B 2x30 minuten fietsen
D berg quinoa met erwtjes en twee paprika's, vegaschijf uit de oven
evT iets alcoholisch

ben tevreden :).
pi_109575606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef minilot het volgende:
Billy, ik kan deze aanraden:

Pasta with zucchini sauce - Kayotic Kitchen

Ik maak 'm met spelt-, kamut- of farropasta maar met volkoren kan natuurlijk ook. Volkoren: betere carbs. Ik vind volkoren pasta alleen zelf niet zo lekker, dus dan kies ik liever gewoon voor een heel andere graansoort ķf ik eet gewoon lekkere normale witte pasta, maar dan een wat kleinere hoeveelheid..

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.
pi_109575609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaaaa.

al gezien? Na Jillian! :+
Ja doei.
pi_109575661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef Probability het volgende:

[..]

SPOILER
Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.
Ik denk dat t en zonder kaas en zonder bacon wel wat saai wordt. Heb je wel andere kaas?
pi_109575663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Haaa, ik durf niet!
pi_109575665
Dámn. Buren zijn zo te ruiken aan het O+ barbecueën O+ ;( en ik moet zo Jillian doen in die heerlijke lucht :') :@
Ja doei.
pi_109575666
quote:

[..]

SPOILER
vooral de parmezaan zou ik missen denk ik. Bacong eeft veel smaaktoevoeging, maar vaak kun je het ook prima weglaten...
pi_109575685
quote:

[..]

SPOILER
Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja. :) Maar ik gebruik er maar de helft van!

Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar. :9
pi_109575698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja. :) Maar ik gebruik er maar de helft van!
Bacon overheerst idd vrij snel... dus uit een recept gebruik ik ook meestal maar de helft :Y
Ja doei.
pi_109575709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaaaa.

Kende ik helemaal niet :@ Maar wat een rotstem heeft zij zeg! :')
pi_109575719
Sorry hoor, maar..

O+

Het perfecte meisje!

Waanzinnig fijn liedje ook. *vingerknip*
pi_109575726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi. :@ Een paar van die dames zijn ook echt 'breed'.

En we hebben je foto gisteren toch gezien, heul niet meer nodig :{w :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109575741
O ja de rest ga ik nog wel halen maar twijfelde over de bacon :P Omdat je niet echt iets hebt aan bacon, toch?

Een roux kan ik nog wel maken, is dat jaartje voeding toch nog ergens goed voor geweest :P!!
pi_109575820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi. :@ Een paar van die dames zijn ook echt 'breed'.

En we hebben je foto gisteren toch gezien, heul niet meer nodig :{w :D
Zoals ik al zei: broeken liegen niet, en die wil ik graag weer helemaal mooi en goed passen voor ik tevreden ben :6 Maar de spiegel wordt elke week wat toffer op 't moment, 't gaat echt ontzettend lekker hier! :@ *klopt af*

Maar bedankt :@ overtuigend hč, dat Jillian, en dat na 10 dagen al!!

Maargoed dat hele gespierde hoeft voor mij ook niet, maar daar heb ik sowieso niet echt aanleg voor en als ik zo de dames daar bekeek waren er ook mensen die 'gewoon' strakker werden zonder te verhulken! :+
Ja doei.
pi_109575827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Probability het volgende:
Omdat je niet echt iets hebt aan bacon, toch?
:o !

:'( !
pi_109575859
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
Ja doei.
pi_109575873
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
Sorry hoor, maar..

O+

Het perfecte meisje!

Waanzinnig fijn liedje ook. *vingerknip*
Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stem }:| Hoe oud is de dan? Ze klinkt erg jong in ieder geval.
pi_109575893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef minilot het volgende:

[..]

:o !

:'( !
Qua voedingsstoffen..
pi_109575914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar. :9
Het is toevallig op, vind het ook best duur :o
pi_109575948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stem }:| Hoe oud is de dan? Ze klinkt erg jong in ieder geval.
Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan. :)

O+
pi_109575976
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
O, wat spannend! Wat stoer. Ik ben zeer benieuwd! Ik vrees dat ik zelf eerst wat balans- en evenwichtsissues weg te werken heb voordat ik level 2 kan overleven. :)
pi_109576067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Kende ik helemaal niet :@ Maar wat een rotstem heeft zij zeg! :')
Datte. :D
pi_109576106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109576166
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Datte. :D
Iets anders, iets stoerders om een waarachtige girl boner van te krijgen dan? Nathalie Portman!

O+

Goed! Genoeg inspirerende meisjeslijven bekeken. Ik ga nog even werken. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 27-03-2012 18:43:47 ]
pi_109576196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan. :)

O+
:')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:38:45 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109576249
Bacon O+
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109576327
Whoops!

Lijstje:

O: 1 stukje krentenbrood en gedurende de morgen nog 2 andere boterhammen met filet en geitenkaas
T: een half bakje pistache noten met zout en peper
L: griekse salade met feta en 2,5 gebakken ei met champi's
T: restje pistache (bakje is nu leeg)
T: blokje choco
D: bloemkool met curry en kipfilet en daarbij bulghur
T: fruit heb nog een halve oogmeloen en appels
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109576342
Geīnspireerd op Co drink ik een glaasje Stolichnaya, dat was toch het geheime wonderdrankje om eeuwig 18 te blijven?
pi_109576449
Van alleen die turbofire krijg je echt niet zulke spierballen heur :')
pi_109576514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef An24 het volgende:
Twee hele topics in 1 dag :')
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Siral het volgende:
Van alleen die turbofire krijg je echt niet zulke spierballen heur :')
Dat vroeg ik me ook af. :') Tenzij er gewichten gebruikt worden lijkt het me heeeel sterk om zulke spieren te vormen..
pi_109576533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Dat vroeg ik me ook af. :') Tenzij er gewichten gebruikt worden lijkt het me heeeel sterk om zulke spieren te vormen..
Ja niet HAHA. Da's dikke cardio die turbofire, niet meer.
pi_109576547
Welke parmezaanse kaas van de appie raden jullie aan? Die uit het koelvak?
pi_109576645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef Probability het volgende:
Welke parmezaanse kaas van de appie raden jullie aan? Die uit het koelvak?
Geen voorgeraspte nemen! :r Gewoon een heel stuk en zelf raspen.
pi_109576689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen voorgeraspte nemen! :r Gewoon een heel stuk en zelf raspen.
Easy met die smiley!
Ik heb het ook over die hele stukken uit het (verse) koelvak
pi_109576735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Easy met die smiley!
Ik heb het ook over die hele stukken uit het (verse) koelvak
Ooo, sorry! :) :@

De Parmigiano-Reggiano! ^O^
pi_109576762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooo, sorry! :) :@

De Parmigiano-Reggiano! ^O^
Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die van jou eens proberen!
pi_109576794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die eens proberen!
Grana Padano is qua smaak echt veel minder rijk, en de textuur is ook lang niet zo lekker kruimelig als die van echte parmezaan :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:58:17 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109576954
Wederom schijtdag. Hoogste tijd voor verandering.

Lijstje
o. kwark + duits broodje varkensfilet
T. 5 wortels
l. Boerenkool met spekjes en mosterd
T.. Duits broodje rookvlees + mueslireep
d. 2 gepaneerde bloemkoolschijven + kwarksaus + gemengde salade + glas witte wijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109576960
Nu foodgawker afsluiten, omkleden en naar de boksles... NU :P
pi_109576975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterkte :*
Thanks! Had 't nodig! Mčn!!! :%

Maar wel leuk om andere oefeningen te doen _O_ ben benieuwd of deze oefeningen na 10 dagen ook makkelijker gaan. Wat een hel soms :')
Ja doei.
pi_109577027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Thanks! Had 't nodig! Mčn!!! :%

Maar wel leuk om andere oefeningen te doen _O_ ben benieuwd of deze oefeningen na 10 dagen ook makkelijker gaan. Wat een hel soms :')
Ha, maar je bleef wel overeind dus? :) Mooi! En bravo voor jou! Wat vond je het moeilijkst?
pi_109577055
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef Nallie het volgende:
Nu foodgawker afsluiten, omkleden en naar de boksles... NU :P
Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker.. }:|
pi_109577089
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, maar je bleef wel overeind dus? :) Mooi! En bravo voor jou! Wat vond je het moeilijkst?
Eigenlijk alles waar je bij moet 'planken': vind het nog moeilijk om een houding te vinden tussen de comfortabele maar zeer niet nuttige holle rug en een plattere houding die niet meteen overal pijn gaat doen :@
Ja doei.
pi_109577160
Mweeh, mweeh }:|
*hoofd onder dekens stopt*

lijstje van vandaag:

O: 1 waldkorn pindakaas, kom bioyoghurt aardbei vanille
T: twee mandarijntjes
L: drie waldkorn, twee 30+ belegen, een pindakaas
T: peer
T: drie paaseitjes
D: zelfgemaakte pasta met saus (courgette, paprika, ui, tomatenblokjes, gehakt)
pi_109577266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrr :')
pi_109577314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef LieLie het volgende:
Mweeh, mweeh }:|
*hoofd onder dekens stopt*

lijstje van vandaag:

O: 1 waldkorn pindakaas, kom bioyoghurt aardbei vanille
T: twee mandarijntjes
L: drie waldkorn, twee 30+ belegen, een pindakaas
T: peer
T: drie paaseitjes
D: zelfgemaakte pasta met saus (courgette, paprika, ui, tomatenblokjes, gehakt)
Wat is er mweeh? :*
pi_109577439
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat is er mweeh? :*
Ik vooral denk ik :+
moe, hoofdpijn, hormonen, druk op het werk, wat gezeur op het werk, alleen thuis en dat is de rest van de week zo 's avonds (nouja donderdag zelf nog etentje).. Van die dingen ;)
pi_109577469
Boh, gelukkig gaat Mr.Mo mee hardlopen, want anders was ik écht niet meer gegaan denk ik *stort in*
Ja doei.
pi_109577596
Nu kan hij je eindelijk bijhouden? :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:13:49 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109577626
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrr :')
Heb ik wat gemist?
pi_109577637
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu kan hij je eindelijk bijhouden? :P
Die kans is vandaag vrij groot, ben redelijk verrot! _O-
Ja doei.
pi_109577697
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?
Ff terug lezen in vorige topic ;)

Lielie: vervelend. Goed voor jezelf zorgen he?!
pi_109577918
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Ff terug lezen in vorige topic ;)

Lielie: vervelend. Goed voor jezelf zorgen he?!
Ja, komt goed :) en mijn lijstje is best oke toch?
pi_109578097
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, komt goed :) en mijn lijstje is best oke toch?
Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen. :@ Maar dat ik het anders zou doen, zegt niets over de kwaliteit van het lijstje. Zelf zou ik op 1 dag niet twee keer brood en ook nog pasta eten bijvoorbeeld. Maar slecht is het zeker niet.
pi_109578130
Ik zag bakbacon, bacon en euroshopper bacon. Ik ben voor de tweede gegaan.

1 oz/ounce is 28 gram toch?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ounce
pi_109578387
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:35:42 #74
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109578527
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die kans is vandaag vrij groot, ben redelijk verrot! _O-
:D
Ik ga deel 1 ook weer oppakken morgen.. Iedere dag gaat me niet lukken maar een paar keer per week en ik ben benieuwd hoe snel ik naar level 2 kan. Vind 1 wel pittig maar niet veel té :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:36:05 #75
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109578542
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
SPOILER
O+ Die film (any given sunday) is MEESTERLIJK!!!!!

Voor motivatie vind ik deze persoonlijk ook perfect:
SPOILER
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:38:28 #76
248287 LieLie
ISTJ
pi_109578652
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen. :@ Maar dat ik het anders zou doen, zegt niets over de kwaliteit van het lijstje. Zelf zou ik op 1 dag niet twee keer brood en ook nog pasta eten bijvoorbeeld. Maar slecht is het zeker niet.
Mjah, daar zit wel wat in hoor :Y
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:41:19 #77
111075 An24
pi_109578795
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mjah, daar zit wel wat in hoor :Y
Proberen overdag meer groenten te integreren? Je hebt dan de voedingsstoffen harder nodig dan savonds.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:42:05 #78
216210 Ml-etje
pi_109578825
Als niet ICT nerd.. vraag ik me 4 dingen af Sigme:

- begrijpt iedereen het filmpje (ivm taal)
- wat is het doel
- ketsen ze niet meteen af op het onderwerp (voetbal)

Verder dacht ik 04:29 whut! maar hij wist me wel redelijk te boeien al krijg ik er geen *O* gevoel van maar ik behoor ook niet tot de doelgroep :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:47:15 #79
359357 xliefs.
pi_109579055
Oke, gister misschien te weinig maar voor iemand die om 2 uur zijn ogen opende ;)

Vandaag:

O= 2 beschuitjes met pasta
L= 2 bb met kaas
T, stukje kaas, appel en banaan
A= Prei, gekruide varkens reepjes, en aardappelpuree
T? Sowieso nog iets met melk qua drinken,
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:51:48 #80
357322 ElDinosaur
pi_109579273
quote:
SPOILER
Ik haak altijd een beetje af bij dat soort 'geleende' inspiratiefilmpjes. Als je een goede brug kan maken naar het bedrijf is het prima, maar als dat niet lukt is het 'gewoon een filmpje'..
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlBoek goedkoper bij booking.comF1 Store - Voor al je F1 Gear
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:54:01 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109579382
Aan mijn lijstje kunnen nog twee bolletjes geweldige vijgen-kaneelijs worden toegevoegd
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:56:20 #82
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109579501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Ik ga deel 1 ook weer oppakken morgen.. Iedere dag gaat me niet lukken maar een paar keer per week en ik ben benieuwd hoe snel ik naar level 2 kan. Vind 1 wel pittig maar niet veel té :)
Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor! _O- En het ging súper lekker. :@ :?
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:01:47 #83
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109579797
fijn, moblo!

Mijn definitieve lijstje:

O: havermout met banaan
L: kikkererwt/wittebonen/cannelonibonen/spercibonen/doperwt/tonijn salade op bed van rauwe spinazie
T: 150 gram broccoli en gekookt ei
D: rösti, gebakken ei, gegrilde courgette en 3 plakken gebakken bacon
T: yoghurt met granola.

Tevreden!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:02:40 #84
859 Isabeau
ISFP
pi_109579846
Jagär, is granola iets als cruesli of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:04:42 #85
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109579973
Lijstje hier is veranderd in:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst vandaag:

O: 2 grote dikke plakken roggebrood met wat boter en motardella
T: banaan
L: grote kom yoghurt met walnoten en honing 2 plakken roggebrood, 1 met motardella, 1 met hummus en een mok melk
T: gekookt eitje op een plak roggebrood met motardella
B: heen en weer naar de uni fietsen in dit heerlijke weer O+
S: Jillian
S: hardlopen, 5km
T: wat Griekse yoghurt
D: halve kip met potato wedges en wat gegrilde groenten met een kerriesausje
T: handje walnoten
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:06:31 #86
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109580081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Jagär, is granola iets als cruesli of zo?
ja. of meer gebakken muesli met wat honing.

Tenminste, ik heb die van mij zelfgemaakt. Wat havervlokken, lijnzaad, zonnebloempitten en boekweit door elkaar gemixt, daar honing en kaneel overheen, en in de oven. Het blijft apart, en gaat niet zo samen clusteren als cruesli, en is ook veel minder zoet. Ik vind het heerlijk...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:09:51 #87
859 Isabeau
ISFP
pi_109580254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Jagärtrut het volgende:

ja. of meer gebakken muesli met wat honing.

Tenminste, ik heb die van mij zelfgemaakt. Wat havervlokken, lijnzaad, zonnebloempitten en boekweit door elkaar gemixt, daar honing en kaneel overheen, en in de oven. Het blijft apart, en gaat niet zo samen clusteren als cruesli, en is ook veel minder zoet. Ik vind het heerlijk...
Dat klinkt wel als iets om een keer uit te proberen :Y
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:17:02 #88
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109580673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor! _O- En het ging súper lekker. :@ :?
^O^ :D
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:17:10 #89
332853 Probability
pi_109580678
Ik ben lekker aan het eten :9!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:19:44 #90
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109580795
Hier zit een kip van 1,9kg in de oven 8-)
Ja doei.
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVoordelig uit? Ticketveiling.nlVattenfall cadeau
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:23:49 #91
859 Isabeau
ISFP
pi_109580983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zit een kip van 1,9kg in de oven 8-)
Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetje
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:25:49 #92
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109581086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetje
Ook zo'n hele? Uit de oven? :9

Die 1,9 gaan we natuurlijk NOOIT opkrijgen, MAAR daar is aan gedacht: morgen maken we dan fajitas! Met de restjes kip, wat spinazie, knoflook en uitgebakken bacon (!!!) restjes als lunch :9
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:28:56 #93
211002 Goodbye
Awesome!
pi_109581246
Ik ga morgen denk ik die ratatouille van ´t linkje van minilot maken! :9
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:30:50 #94
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109581337
Die lijkt me ook lekker! Maar bewaar ik voor ergens als we terug zijn uit Nederland.

Hier morgen de chilli con carne van DarkElf! _O_
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:38:42 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109581665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker.. }:|
En ik heb geen benul wat het is :').

Uit eten was ok. Niet heel hoogdravend, maar prima.

Veel sporters hier vanaaf! ^O^ ik kan/mag donderdag weer :).
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:40:44 #96
859 Isabeau
ISFP
pi_109581748
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

En ik heb geen benul wat het is :').

Ik ben er aan het rondklikken as we speak :') Zo slecht voor een dieet, want ik wil nu alweer van alles maken waar mijn heupen alleen maar breder van worden.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:52:09 #97
111075 An24
pi_109582338
quote:
SPOILER
Wat dino zegt sigme.

Als trainer en coach heb ik zelf ook veel gedaan met motiveringstechnieken en het doorbreken van weerstand. Als je iets wilt zeggen, moet je dat in anderhalve minuut doen (net als met een reclame eigenlijk). Want veel uit het filmpje is onzin, je kan de helft schrappen, omdat mensen anders zullen gaan gapen ;)

Verder ben ik niet voor de houding van Pacino (als je het moet linken aan een bedrijf). Een motivator moet zelf de energie uistalen die hij wil uitdragen, anders werkt het niet.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:53:14 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109582393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

SPOILER
:')
:D Bedankt voor het lachen!

MarMar en Mo :9~

De laatste tijd doe ik het niet meer maar droom er wel over een hele kip met patat.. Dat krijg ik namelijk makkelijk op :')

Wil op zoveel reageren...

Heb een lijstje, beetje triest wel :')
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, likje mayo, tomaat. Kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
T's: 100 gram drop, 3 Lindt chocoladeballen, kwart meloen, klein zakje naturel chips, handje katjang
D: 500 gr ijsbergsalade, 150 gram tonijn met olie uit blik, 2 tomaten, halve komkommer, gekookt ei, 3 augurken, 1 grote rauwe ui, beetje rauwe paprika, potje sperziebonen en een dressing van : olijfolie, dille, zout, peper, mosterd, suiker, bieslook, curry en mayonaise, lekker voor miijzelf alleen.
T: zoute stokjes en wokkels omdat het kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:53:55 #99
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109582433
uniek! :*
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:54:08 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109582443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook zo'n hele? Uit de oven? :9

Die 1,9 gaan we natuurlijk NOOIT opkrijgen, MAAR daar is aan gedacht: morgen maken we dan fajitas! Met de restjes kip, wat spinazie, knoflook en uitgebakken bacon (!!!) restjes als lunch :9
OMG :9~
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zoek je mobiel op gsmwebKnab - Jouw online bankVodafone aanbiedingen
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:54:49 #101
221912 minilot
Nancy boy
pi_109582478
Nou, dat 25 minuten hardlopen werd.. vier minuten hardlopen. :')
Ik heb gisteren veertig minuten op mijn hurken gezeten (onderste keukenkastjes uitgebaggerd, gesopt en opnieuw ingedeeld, én keukenvloeg gedweild zonder dweil, dus met spons en emmer..)
Ik had er gisteren eigenlijk helemaal geen last van maar OEI! Hardlopen zit er vandaag even niet in! :D

Jillian-lesje wel gedaan, maar zonder de beenspieroefeningen - dat ging echt niet. Tweekilo-gewichtjes redde ik dit keer wél prima: progressie dus! :+

Even bijkomen nu en dan koken..
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:54:51 #102
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109582481
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Die lijkt me ook lekker! Maar bewaar ik voor ergens als we terug zijn uit Nederland.

Hier morgen de chilli con carne van DarkElf! _O_
Ja wat gaan jullie nou morgen eten? :D
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:55:42 #103
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109582521
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja wat gaan jullie nou morgen eten? :D
Chilli con carne voor lunch, de fajitas met kip als lunch :P
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:56:44 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109582576
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Chilli con carne voor lunch, de fajitas met kip als lunch :P
Ah! Lekker!!

XM waar en wat hebben jullie gegeten?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:57:43 #105
111075 An24
pi_109582633
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

:D Bedankt voor het lachen!

MarMar en Mo :9~

De laatste tijd doe ik het niet meer maar droom er wel over een hele kip met patat.. Dat krijg ik namelijk makkelijk op :')

Wil op zoveel reageren...

Heb een lijstje, beetje triest wel :')
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, likje mayo, tomaat. Kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
T's: 100 gram drop, 3 Lindt chocoladeballen, kwart meloen, klein zakje naturel chips, handje katjang
D: 500 gr ijsbergsalade, 150 gram tonijn met olie uit blik, 2 tomaten, halve komkommer, gekookt ei, 3 augurken, 1 grote rauwe ui, beetje rauwe paprika, potje sperziebonen en een dressing van : olijfolie, dille, zout, peper, mosterd, suiker, bieslook, curry en mayonaise, lekker voor miijzelf alleen.
T: zoute stokjes en wokkels omdat het kan
Al die ijsbergsla...okay....al de snoepjes, mwah....maar champignoncremesoep met BALLEN! Hoe kan je een soep verkr... Dat kan echt niet uniekje :N :*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:00:03 #106
111075 An24
pi_109582779
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef minilot het volgende:
Nou, dat 25 minuten hardlopen werd.. vier minuten hardlopen. :')
Ik heb gisteren veertig minuten op mijn hurken gezeten (onderste keukenkastjes uitgebaggerd, gesopt en opnieuw ingedeeld, én keukenvloeg gedweild zonder dweil, dus met spons en emmer..)
Ik had er gisteren eigenlijk helemaal geen last van maar OEI! Hardlopen zit er vandaag even niet in! :D

Jillian-lesje wel gedaan, maar zonder de beenspieroefeningen - dat ging echt niet. Tweekilo-gewichtjes redde ik dit keer wél prima: progressie dus! :+

Even bijkomen nu en dan koken..
Tof dat je het toch geprobeerd hebt! ^O^
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:00:11 #107
248287 LieLie
ISTJ
pi_109582787
Ik overweeg om naar bed te gaan.. Beetje vroeg :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:00:37 #108
43653 sigme
Veraan
pi_109582810
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ik haak altijd een beetje af bij dat soort 'geleende' inspiratiefilmpjes. Als je een goede brug kan maken naar het bedrijf is het prima, maar als dat niet lukt is het 'gewoon een filmpje'..
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat dino zegt sigme.

Als trainer en coach heb ik zelf ook veel gedaan met motiveringstechnieken en het doorbreken van weerstand. Als je iets wilt zeggen, moet je dat in anderhalve minuut doen (net als met een reclame eigenlijk). Want veel uit het filmpje is onzin, je kan de helft schrappen, omdat mensen anders zullen gaan gapen ;)

Verder ben ik niet voor de houding van Pacino (als je het moet linken aan een bedrijf). Een motivator moet zelf de energie uistalen die hij wil uitdragen, anders werkt het niet.
Dank voor de reactie :)
SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:01:59 #109
216210 Ml-etje
pi_109582878
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:02:19 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109582891
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Wat deden ze er dan mee? :o

Ik heb het na een minuutje afgezet, vond het niet zo spannend :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Hoesjes? Casetify!De beste bordspellen vind je bij 999 GamesBunq - bank of the free
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:04:27 #111
214942 norich
delicate
pi_109583018
O: yoghurt, beschuit jam
L: 2 vk bth ei, glas melk
D: penne met tuinbonen, courgette, ui, gehakt, peterselie
S: body jam
T: kwark, amandelen, knäcker kaas
Turn the world into your dance floor.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:05:56 #112
111075 An24
pi_109583113
quote:

[..]

[..]

SPOILER
Haha, goede tactiek! ^O^ (In mijn geval zat ik gewoon in mijn coachingsmodus. Ondertussen gaan er dan wolkjes boven mij hoofd verschijnen met onder andere |:( :') ;( }:| :X )
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:08:59 #113
111075 An24
pi_109583282
loveli: wat vind jij van de voedingswaarde van polenta? Ik zoek naar meer ontbijtopties.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:09:52 #114
216210 Ml-etje
pi_109583332
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
loveli: wat vind jij van de voedingswaarde van polenta? Ik zoek naar meer ontbijtopties.
Griesmeel van maīs?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:11:00 #115
43653 sigme
Veraan
pi_109583405
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Haha, goede tactiek! ^O^ (In mijn geval zat ik gewoon in mijn coachingsmodus. Ondertussen gaan er dan wolkjes boven mij hoofd verschijnen met onder andere |:( :') ;( }:| :X )
Bedtijd voor mij, maar ik wil morgen nog best even je eerlijke oprechte professionele mening weten nu je weet hoe het ongeveer zit ;).
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:11:42 #116
111075 An24
pi_109583448
I know, maar het gaat mij even om de voedingsstoffen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:12:22 #117
216210 Ml-etje
pi_109583490
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef An24 het volgende:
I know, maar het gaat mij even om de voedingsstoffen.
Volgens mij was Li geen maīs fan /kortdoordebocht
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:13:02 #118
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109583522
Maar menschen..... even eerlijk.
Jullie zijn allemaal niet helemaal onnozel toch?

Als jullie een lijstje hier neergooien dan scan je er voor jezelf toch anders over of niet?
Soms valt het mee, soms valt het tegen. In je hoofd heb je toch vaak anders gegeten.

Dus lijstje doen en dan ZELF een beoordeling erbij doen, want de meeste weten dan wel wat ze te veel, te weinig, te zoet, te vet, te wat dan ook. En ook waarom het niet goed ging die dag.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:13:43 #119
111075 An24
pi_109583556
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Volgens mij was Li geen maīs fan /kortdoordebocht
Ja, vooral vanwege de suikers geloof ik. Maar ik kan me zo voorstellen dat de suikersamenstelling verandert als je er meel/ polenta van maakt? /noobopmerking
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:14:28 #120
216210 Ml-etje
pi_109583599
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja, vooral vanwege de suikers of zo. Maar ik kan me zo voorstellen dat de suikersamenstelling verandert als je er meel/ polenta van maakt? /noobopmerking
Vanwege het idee dat je het al genoeg binnen krijgt via andere wegen (oa vlees dacht ik).
Maar ik ben net zo'n noob hoor :D
Vodafone aanbiedingenAliExpress - die hebben ALLES!Voordelig uit? Ticketveiling.nl
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:32:02 #121
111075 An24
pi_109584617
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef sigme het volgende:

[..]

Bedtijd voor mij, maar ik wil morgen nog best even je eerlijke oprechte professionele mening weten nu je weet hoe het ongeveer zit ;).
Dan lees je dit vast morgen wel :P

SPOILER
Dus... :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:32:38 #122
255877 Nallie
Einde.
pi_109584657
Lekker gaan slapen Lie, morgen weer een nieuwe dag! *O*

Mijn afspraak morgenavond is afgezegd }:| maar dan kan ik wel lekker gaan kokkerellen voor mezelf :9 eens even kijken op mijn nog-te-maken-recepten-lijstje.

Net heerlijk gebokst en net een briljante eiwitshake op met cacao, banaan, kokos en rijstemelk :Y)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:38:10 #123
357322 ElDinosaur
pi_109584963
Ik snap het niet meer, sigme. :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:39:36 #124
111075 An24
pi_109585055
Jagar: als je granola lekker vindt: dit vond ik al snuffelend:

http://www.theyummylife.c(...)ous+autumn+breakfast
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:43:03 #125
216210 Ml-etje
pi_109585250

Ben je van het positief beginnen en eindigen An?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:43:45 #126
111075 An24
pi_109585289
haha
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:46:04 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109585416
Ik was mijn slagroomhoorn vergeten :o

Dit is gewoon mijn hemel op aarde, beter kan gewoon niet (behalve wokken, vanilleijs, melk enzo) :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:48:34 #128
216210 Ml-etje
pi_109585552
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:

Dit is gewoon mijn hemel op aarde, beter kan gewoon niet (behalve wokken, vanilleijs, melk enzo) :')
[ afbeelding ]
}:| zo wil ik slagroom gaan kloppen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:50:25 #129
255877 Nallie
Einde.
pi_109585646
Slagroom :X
Ik kokos, jij slagroom uniek ;)
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 21:51:08 #130
70532 loveli
N
pi_109585684
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
Naam klinkt bekend, maar geen idee wat het is. Als ik niet meer mobiel zit en tijd heb kijk ik het na.
crap in = crap out
Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nlBoek goedkoper bij booking.comVodafone aanbiedingen
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:53:43 #131
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109585839
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef An24 het volgende:
Jagar: als je granola lekker vindt: dit vond ik al snuffelend:

http://www.theyummylife.c(...)ous+autumn+breakfast
En ik kwam net dit tegen

dinsdag 27 maart 2012 @ 21:54:19 #132
82136 Xennia
gekroond
pi_109585871
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:

[ afbeelding ]
Hoe kun je dat nou vergeten? De foto alleen al staat nu op mijn netvlies gebrand.

Vanavond ga ik vast dromen over slagroomhoorntjes die me achterna rennen en willen saboteren.
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 21:54:37 #133
70532 loveli
N
pi_109585889
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Griesmeel van maīs?
Als maīs, dan slecht. Verkeerde vetzuren.
crap in = crap out
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:58:40 #134
111075 An24
pi_109586153
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:53 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

En ik kwam net dit tegen

[ afbeelding ]
Jij wint! :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 21:59:19 #135
111075 An24
pi_109586200
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Naam klinkt bekend, maar geen idee wat het is. Als ik niet meer mobiel zit en tijd heb kijk ik het na.
Dank :*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:06:04 #136
268312 Sarabi
pi_109586603
Weer lekker hyper van de buikdanstraining *O* complimentjes gekregen dus dat is altijd fijn.
Nu nog even iets eten want ik heb honger gekregen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:07:26 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109586705
Bwaah ik zou wel op capoeira willen :D Maar heb al nauwelijks tijd om datgene (qua sport enzo) te doen wat ik nu kan doen, zeg maar :')

En afgemeld voor een weekend leuks doen want nu ik een working gal ben trek ik een heel weekend weg + treinen niet zo goed :@ :') </fail> Stom wel want leuk. Maar heel weekend weg zijn is nie echt uitrusten.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:07:40 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109586718
Die karretjes :D _O-
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:08:37 #139
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109586777
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaah ik zou wel op capoeira willen :D Maar heb al nauwelijks tijd om datgene (qua sport enzo) te doen wat ik nu kan doen, zeg maar :')
Capoeiera lijkt me echt supertof, maar is ook supermoeilijk! :D
Maar ik struikel ook over mijn eigen voeten, dus dat scheelt natuurlijk al. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:10:01 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109586863
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Capoeiera lijkt me echt supertof, maar is ook supermoeilijk! :D
Maar ik struikel ook over mijn eigen voeten, dus dat scheelt natuurlijk al. :P
Nouja ze zeggen dus dat je totaal niet lenig hoeft te zijn maar wel leniger zult worden enzo *) Al vraag ik me dan wel af of het nog steeds cool is om als beginner te doen :+
Vodafone aanbiedingenZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingF1 Store - Voor al je F1 Gear
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:13:15 #141
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109587068
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nouja ze zeggen dus dat je totaal niet lenig hoeft te zijn maar wel leniger zult worden enzo *) Al vraag ik me dan wel af of het nog steeds cool is om als beginner te doen :+
Ik gok dat het afhangt van de instructeur en de groep. :P Als iedereen supergoed is en jij bakt er niets van, dan is het niet leuk.
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:16:43 #142
231020 MevrouwPuff
pi_109587313
:W vanuit de logeerkamer. Slapen op je werk :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:18:04 #143
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109587413
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gezellig! :D

Voordeel: weinig snaaiwerk in de buurt gok ik!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:19:50 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109587533
quote:
Zou soms willen dat het mocht :').

Morgen ook overnachting ivm het werk. In Berg en Terblijt oid. Wifi bsb dus ik kom de avond wel door :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:23:12 #145
216210 Ml-etje
pi_109587760
No way zeg :D

Maarja dat zegt degene met werkoverleg op vrijdagavond :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:28:40 #146
111075 An24
pi_109588175
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Zou soms willen dat het mocht :').

Morgen ook overnachting ivm het werk. In Berg en Terblijt oid. Wifi bsb dus ik kom de avond wel door :P
Volgens mij is jou baan ook best leuk!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:28:44 #147
223810 _aurum_
pi_109588179
Gefeli Nallie! Waar ga je wonen? :P

Hpkw: lopen die nieuwe laarzen nou fijn?

Hardlopen is 'm niet geworden, goede daad gedaan en de belastingshizzle van mijn bruder geregeld. Ik ren morgen wel van de sportschool naar huis :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:34:37 #148
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109588628
Die met de lage hak (die zwarte) lopen geweldig.
Die met de hoge hak (die paarse) is iets meer wennen. Zeg maar. :P Vandaag een rondje mee over de markt gedaan, maar ze daarna toch maar uitgedaan. :P
Moet nog wel even wennen aan de hakhoogte zeg maar. Maar ze lopen goed!

Ben overigens ook tot de conclusie gekomen dat de schroeven in mn enkel zorgen voor 1 cm meer enkelomtrek en dat daardoor mijn linkerlaars (die met de hoge hak) minder makkelijk uit gaat! :o
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:37:56 #149
255877 Nallie
Einde.
pi_109588903
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Nallie! Waar ga je wonen? :P

Hpkw: lopen die nieuwe laarzen nou fijn?

Hardlopen is 'm niet geworden, goede daad gedaan en de belastingshizzle van mijn bruder geregeld. Ik ren morgen wel van de sportschool naar huis :D
Amsterdam nog steeds, maar dan in de pijp :)

Nobel van de belasting!! Karma :P

Truste slankies!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:43:10 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109589277
Nallie wat super!
Jaloers, wil ook in de stad wonen O+

Ga deze week toch maar de kreeft van de Lidl halen.. ff kieken wat ik ermee doe
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoSpeel mee met Lucky Day en win!Bunq - bank of the free
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:47:12 #151
327254 the85mc
pi_109589565
Nice die karretjes, ook goede training om ze allemaal te verplaatsen ;)
Mijn ene witbiertje werden er 2, verder redelijk goed gegeten vandaag. Heb nu nog teveel energie, maar twijfel of ik nog wat zal gaan doen. Niets intensiefs anders word ik nog actiever. Maar niks doen kan ook niet want dan kan ik niet slapen..
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:49:41 #152
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109589733
quote:
*Boks* (Ik doe zelfs dutjes op het werk, kan ik tot 's avonds laat doorwerken...)

Lijstje: Niet schitterend, vooral niet die halve koffiekoek, maar daarna vind ik het wel ok. Misschien wat weinig.
O: 20 gram havermout + 250 gram magere kwark
T: halve koffiekoek
L: Plat broodje met kruidenkaas en rauwe ham
T: Magere kwark, beetje muesli, kiwi, sinasappel, appel
D: 3 stronken witloof, halve komkommer, 2 wortels, stukje bloemkool. 2 bruine boterhammen met kipfilet.
T: Kwartje cup a soup. Knolselderfrietjes.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:50:49 #153
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109589804
Och en straks waarschijnlijk nog S: Jillian (in mijn kamertje waar ik slaap). Ik ben vanmorgen wel mijn fitnessmatje vergeten op de trein...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:59:56 #154
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_109590381
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:06 schreef electrocrash het volgende:

[..]

Ik wil gewoon eerst thuis proberen met de fiets wat cardio doen en na een tijd misschien naar de sportschool of gaan zwemmen.
nee godverdomme dat wil je helemaal niet

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Sjaapje het volgende:
Och en straks waarschijnlijk nog S: Jillian (in mijn kamertje waar ik slaap). Ik ben vanmorgen wel mijn fitnessmatje vergeten op de trein...
met je blote poten op het zeil en knallen maar
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:05:32 #155
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109590704
quote:
8s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

nee godverdomme dat wil je helemaal niet

[..]

met je blote poten op het zeil en knallen maar
Die lichaamsdelen noemen handen, en die vormen ook het probleem niet...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:09:48 #156
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_109590925
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Die lichaamsdelen noemen handen, en die vormen ook het probleem niet...
Waar heb je een matje voor nodig dan.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:13:54 #157
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109591121
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar heb je een matje voor nodig dan.
Mijn tenen...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:14:41 #158
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_109591155
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:13 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Mijn tenen...
the fuck wie heeft je dat aangepraat
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:15:13 #159
216210 Ml-etje
pi_109591173
Panzermaus :W
Rustig aan met je toon ;)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:17:29 #160
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109591288
quote:
13s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

the fuck wie heeft je dat aangepraat
Mijn dokter, zou heel goed zijn voor de spierontwikkeling.
Ik bijt!
(Zachtjes)
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:18:22 #161
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109591330
Há, precies op tijd terug voor gezelligheid!

De kip is no wai opgegaan _O- we hadden allebei nog de hele kipfilet over, dus morgen ga ik een voorraadje vulling maken waarvan de helft dan ook weer in de vriezer kan voor een volgende keer lunch! *O* Nu al zin in! Zit al helemaal te bedenken wat er allemaal bij in kan, maar ik weet zeker dat er een mengsel van spinazie (vers!), knoflook, creme fraiche en rode ui doorheen gaat :9 wellicht nog meer! En ik heb er ook al zin in om er een fotoverslagje van te maken voor m'n blog 8-)
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:19:09 #162
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109591370
Oh we hebben weer een troll zie ik ...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:19:49 #163
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109591400
Even tussendoor: littekencreme smeren, geeft dat ook nog nut als je daar later aan begint? Zeg een jaar na de operatie? Of 3 maanden na een brandwond op je kuit?
Of moet je daar eerder mee beginnen?
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:20:56 #164
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109591473
Moblo, ik krijg honger!!! Het klinkt ongeloofelijk lekker.
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:21:15 #165
216210 Ml-etje
pi_109591486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even tussendoor: littekencreme smeren, geeft dat ook nog nut als je daar later aan begint? Zeg een jaar na de operatie? Of 3 maanden na een brandwond op je kuit?
Of moet je daar eerder mee beginnen?
Kan vaak in het begin niet aan littekens komen en later hielp het ook wel :Y

Sunblock smeren overigens ook, werden ze witter van op een of andere manier blijvend zelfs.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:21:54 #166
264840 Panzermaus
Lyubvi
pi_109591520
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:15 schreef Ml-etje het volgende:
Panzermaus :W
Rustig aan met je toon ;)
Hoi!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Mijn dokter, zou heel goed zijn voor de spierontwikkeling.
Grapjas. Jij en die dokter.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:22:38 #167
216210 Ml-etje
pi_109591557
_O- Bedtijd!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:22:47 #168
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109591567
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:21 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Kan vaak in het begin niet aan littekens komen en later hielp het ook wel :Y

Sunblock smeren overigens ook, werden ze witter van op een of andere manier blijvend zelfs.
ok, Tnx! Maakt get dan nog uit welke ik koop?
De Etos op het station had biodermal en een of andere olie.
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:23:40 #169
216210 Ml-etje
pi_109591620
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Oh ik heb er alleen calendula zalf op gesmeerd.
Die bio oil schijnt echt goed te zijn maar denk dat het gewoon testen is.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:23:49 #170
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109591628
Oh, en ik wil ook even melden dat ik me vandaag braaf heb ingesmeerd met zonnebrandcreme! *)
Ja doei.
BonprixZavvi - Fandom en GeekgearANWB Verzekeringen
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 23:24:00 #171
70532 loveli
N
pi_109591639
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Biodermal, er is ook een andere die goed werkt, even zoeken wat het actieve ingredient is.

SPOILER
crap in = crap out
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:24:45 #172
216210 Ml-etje
pi_109591678
Oi Li, doe eens een pm, wilde toch updaten.
Die lees ik dan morgen pas maar soit.
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 23:26:34 #173
70532 loveli
N
pi_109591764
http://www.deonlinedrogis(...)0c0d4f2320043f3349ee
Werkt erg goed bij mij. Ook na koortslip minder littekenvorming.

En op een brandwond een grote compeed of andere pleister met hydrocolloid.
crap in = crap out
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:26:41 #174
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109591766
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef Sjaapje het volgende:
Moblo, ik krijg honger!!! Het klinkt ongeloofelijk lekker.
Ja, de trut :(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:27:56 #175
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109591833
Ik ga morgen wel even googlen. B-)
Nu slapen ofzo.

Heb mn eerste hooikoortspilletje weer ingenomen zojuist. Een vriendin van me had ooit de briljante ingeving, dat als je dan toch zo suf werd van die pillen, je ze maar beter s avonds kon innemen. *)
ĄMe gusta!
Doe wat je niet durft.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:27:57 #176
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_109591836
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, de trut :(
Inderdaad, ik heb mijn lijstje al op, maar waarschijnlijk nog enkele uurtjes werk. Nu krijg ik sappige kip visioenen...
*Sjaap eet nog een wortel*
Ik bijt!
(Zachtjes)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:29:32 #177
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109591904
Ik krijg er zelf ook trek van :') Zo maar eens een handje walnoten naar binnen werken :9
Ja doei.
  Vis een optie? dinsdag 27 maart 2012 @ 23:29:53 #178
70532 loveli
N
pi_109591916
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga morgen wel even googlen. B-)
Nu slapen ofzo.

Heb mn eerste hooikoortspilletje weer ingenomen zojuist. Een vriendin van me had ooit de briljante ingeving, dat als je dan toch zo suf werd van die pillen, je ze maar beter s avonds kon innemen. *)
ĄMe gusta!
Cetirizine? Ken iemand bij wie dat vreselijk goed helpt. Nadeeltje is dat het de eetlust ook vreselijk bevordert.
crap in = crap out
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:34:50 #179
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109592093
Mijn D: anderhalf pistoletje. 1 met kaas en 1 met ham.
Verder nog een cola light in de pauze en na afloop 2 mini snacks en een biertje.

Al met al had het slechter gekund.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:58:47 #180
365263 creepycookie
chaos
pi_109592990
Haai O+

Bijlezen en slapen :)
F1 Store - Voor al je F1 GearHoesjes? Casetify!Fiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  woensdag 28 maart 2012 @ 00:00:43 #181
365263 creepycookie
chaos
pi_109593069
Ik vind het trouwens raar dat ik als student moet betalen aan de belastingdienst, ik kreeg altijd terug -O- Misschien toch nog even nakijken ofzo
  woensdag 28 maart 2012 @ 00:50:49 #182
231020 MevrouwPuff
pi_109594305
Raar idd creepie!
Nadeel van op werk slapen, ze willen vaker dat je gaat kijken. :{
SPOILER
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:05:11 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109595698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:00 schreef creepycookie het volgende:
Ik vind het trouwens raar dat ik als student moet betalen aan de belastingdienst, ik kreeg altijd terug -O- Misschien toch nog even nakijken ofzo
als student betaal je ook belasting volgens mij? Wel als uitkeringstrekker iig, ik kreeg ook nog geld terug.

Pff alweer een te korte baggernacht met gepieker, ik ga er vanavond eens vroeg in.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:11:32 #184
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109595714
Hier ook gepieker. Mijn gevoel zegt stoppen met mijn baan. Nu! Mijn ratio vind dat ik het nog tot mei/juni een kans moet geven.
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:24:25 #185
43653 sigme
Veraan
pi_109595733
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 06:11 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook gepieker. Mijn gevoel zegt stoppen met mijn baan. Nu! Mijn ratio vind dat ik het nog tot mei/juni een kans moet geven.
:*
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:26:07 #186
43653 sigme
Veraan
pi_109595737
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Dan lees je dit vast morgen wel :P

SPOILER
Dus... :')
SPOILER
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:45:12 #187
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109595768
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Cetirizine? Ken iemand bij wie dat vreselijk goed helpt. Nadeeltje is dat het de eetlust ook vreselijk bevordert.
Die heb ik idd! Eerste reactie : extreem duf wakker worden!
Nouja, desnoods vanmiddag maar thuis werken en een uurtje extra slaap pakken ofzo. :) Over een paar dagen gaat het vast beter!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 06:50:17 #188
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109595787
quote:
Vervelend Tink!
Ik weet niet waar je precies tegenaan loopt, maar als je het trekt dan denk ik wel dat je het nog een paar maanden de kans moet geven. Het zijn veel veranderingen en die hebben tijd nodig!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:35:31 #189
255877 Nallie
Einde.
pi_109595955
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 06:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Die heb ik idd! Eerste reactie : extreem duf wakker worden!
Nouja, desnoods vanmiddag maar thuis werken en een uurtje extra slaap pakken ofzo. :) Over een paar dagen gaat het vast beter!
Maar werkt het dan nog wel overdag? ik moet de mijne namelijk echt 's ochtends nemen, omdat t gedurende 12 uur de actieve stof afgeeft...
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:36:10 #190
255877 Nallie
Einde.
pi_109595959
En balen Tink! Luister wel goed naar je gevoel ook. Heb geen blije Tink gezien de laatste tijd...
Vattenfall cadeauVattenfall cadeauANWB Verzekeringen
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:47:36 #191
357322 ElDinosaur
pi_109596051
Pfff, slecht geslapen vannacht. }:| :O

quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 06:26 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Nu snap ik het weer. :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:52:43 #192
100341 MarMar
pi_109596083
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]

Ben je van het positief beginnen en eindigen An?
lol!
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:52:51 #193
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109596085
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Maar werkt het dan nog wel overdag? ik moet de mijne namelijk echt 's ochtends nemen, omdat t gedurende 12 uur de actieve stof afgeeft...
Uh.... goede vraag! Ik ben er iig nog wel mega suf van en ik mag er een per 24 uur innemen, dus ik ga er wel van uit! :D
Ga ik ook even googlen!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:53:39 #194
100341 MarMar
pi_109596095
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:34 schreef Ticootje het volgende:
Mijn D: anderhalf pistoletje. 1 met kaas en 1 met ham.
Verder nog een cola light in de pauze en na afloop 2 mini snacks en een biertje.

Al met al had het slechter gekund.
maar ook beter!
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 07:55:12 #195
70532 loveli
N
pi_109596105
quote:
Waar wringt het?

Vaak als je goed in je vel zit maakt het niet uit welke problemen je tegenkomt, maar als je niet goed in je vel zit is alles mis (en lijkt de oorzaak in de problemen waar je tegenaan loopt te zitten).

Je zat al niet lekker in je vel toen je hier begon. Is het baan slecht - tink slecht of omgekeerd?

[ Bericht 23% gewijzigd door loveli op 28-03-2012 08:01:26 ]
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:01:46 #196
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109596152
Goeiemorgen! Met honger en slaapgebrek in de trein. Date was gezellig maar of het meer wordt dan dat? Maar ik wil nog wel een keer afspreken en dan zien we wel :-) Ik ben nooit zo snel kapot van een vrouw en als ik t wel ben, dan van de verkeerde :') ze heeft trouwens dezelfde naam als een Slankie :P
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:02:22 #197
223810 _aurum_
pi_109596157
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 06:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Vervelend Tink!
Ik weet niet waar je precies tegenaan loopt, maar als je het trekt dan denk ik wel dat je het nog een paar maanden de kans moet geven. Het zijn veel veranderingen en die hebben tijd nodig!
^^

Ik gebruik voor hooikoorts trouwens die pillen van de kruidvat: Loratadine 10 mg huismerk. Werkt bij mij wel goed en ik word er niet duf van.

If all else fails dan heb ik nog een of andere neusspray en mijn inhaler :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:04:36 #198
223810 _aurum_
pi_109596177
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Met honger en slaapgebrek in de trein. Date was gezellig maar of het meer wordt dan dat? Maar ik wil nog wel een keer afspreken en dan zien we wel :-) Ik ben nooit zo snel kapot van een vrouw en als ik t wel ben, dan van de verkeerde :') ze heeft trouwens dezelfde naam als een Slankie :P
Mjaah, ik weet niet hoe het bij jou werkt.... maar ik weet binnen 10 seconden wel of het wat wordt of niet.

Iig qua sex appeal :9 Als ik er niet warm van word, dan wordt 't 'm niet.

Want ik ga er vanuit dat je wel gemaild hebt en dat je weet of je qua interesses/intelligentie op 1 lijn zit.
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:06:23 #199
223810 _aurum_
pi_109596190
oh en Puff, hoe krijgt je broer dat voor elkaar? En kunnen ze 'm nu niet van de opleiding afgooien, want het is wel vaak dat het misgaat :X

Ik ben ook aan vakantie toe -> druk, te weinig slaap iedere nacht. Kost wat moeite om de wereld over te nemen :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:07:52 #200
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109596204
Haha, die discussie had ik afgelopen zondag nog. Als je niet gelijk de behoefte hebt om de ander tegen de muur te gooien en heftig te zoenen, dan wordt het niets zeggen sommigen.
Ik ben niet zo tegen de muur gooierig. :P
Doe wat je niet durft.
Zoek je mobiel op gsmwebBunq - bank of the freeVoordelig uit? Ticketveiling.nl
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:10:03 #201
248287 LieLie
ISTJ
pi_109596228
Zo, vanaf half tien geslapen :P
Nu snel ontbijten en naar t werk.

De weegschaal liet weer wat beweging zien en ga vandaag mijn fiets ophalen!
Dus al met al begint het wel weer goed ;)
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:15:17 #202
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109596262
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:04 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Mjaah, ik weet niet hoe het bij jou werkt.... maar ik weet binnen 10 seconden wel of het wat wordt of niet.

Iig qua sex appeal :9 Als ik er niet warm van word, dan wordt 't 'm niet.

Want ik ga er vanuit dat je wel gemaild hebt en dat je weet of je qua interesses/intelligentie op 1 lijn zit.
ja dat laatste wel dus ik vind dat ik het een serieuze kans moet geven.

Laatste keer dat ik datete was het een duidelijke nee, daarvoor was het een twijfel met lichte neiging naar ja (en dat werd dus ook wat), jaren geleden trok ik een hele middag met iemand op en pas aan het eind van de middag sloeg ik volledig om. Dus het kan, maar ik denk het niet. Nog een keer afspreken zal uitsluitsel bieden. Nu maar hopen dat zij niet wel helemaal stuk is van mij :').

En liefde op het eerste gezicht is zeldzaam natuurlijk. Vraag is altijd of je er genoeg in ziet om door te gaan en op welk punt je besluit dat het niets gaat worden. Maar als dit ook idd niets wordt, beschouw ik mezelf wel als een tamelijk hopeloos geval :')
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:19:13 #203
223810 _aurum_
pi_109596301
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, die discussie had ik afgelopen zondag nog. Als je niet gelijk de behoefte hebt om de ander tegen de muur te gooien en heftig te zoenen, dan wordt het niets zeggen sommigen.

Er moet naar mijn mening qua interesses/intelligentie een klik zijn, maar lichamelijk moet er imo ook een klik zijn.

Als het eerste er niet is dan krijg ik zo'n David Beckham gevoel bij een man. Leuk om naar te kijken, maar laat hij alsjeblieft!!!!! zijn mond niet open doen :')

En als jij niet zo gooierig bent, dan mag je wederhelft het gooiwerk ook wel doen ;) :+
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:20:48 #204
223810 _aurum_
pi_109596316
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik datete was het een duidelijke nee, daarvoor was het een twijfel met lichte neiging naar ja (en dat werd dus ook wat), jaren geleden trok ik een hele middag met iemand op en pas aan het eind van de middag sloeg ik volledig om. Dus het kan, maar ik denk het niet. Nog een keer afspreken zal uitsluitsel bieden. Nu maar hopen dat zij niet wel helemaal stuk is van mij :').

En liefde op het eerste gezicht is zeldzaam natuurlijk. Vraag is altijd of je er genoeg in ziet om door te gaan en op welk punt je besluit dat het niets gaat worden. Maar als dit ook idd niets wordt, beschouw ik mezelf wel als een tamelijk hopeloos geval :')
Ik denk dat liefde op het eerste gezicht moeilijker wordt naarmate dat je ouder wordt, want je leeft/leert/gaat op je bek/staat weer op -> je wordt voorzichtiger.

Je kan imo wel snel zeggen of je denkt dat iemand bij je past. En dan zal de tijd uitwijzen of het werkt of niet.
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 08:21:44 #205
70532 loveli
N
pi_109596326
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ben ook wat minder licht ontvlambaar dan sommige andere mensen. Of heet dat kieskeurig?
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:22:14 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109596330
Als het tweede er niet is schiet het ook niet op. Ik ben niet op zoek naar gezelligheid, daar heb ik andere mensen voor :P.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:25:46 #207
211002 Goodbye
Awesome!
pi_109596363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Er moet naar mijn mening qua interesses/intelligentie een klik zijn, maar lichamelijk moet er imo ook een klik zijn.

Als het eerste er niet is dan krijg ik zo'n David Beckham gevoel bij een man. Leuk om naar te kijken, maar laat hij alsjeblieft!!!!! zijn mond niet open doen :')

En als jij niet zo gooierig bent, dan mag je wederhelft het gooiwerk ook wel doen ;) :+
^^ :D
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:25:48 #208
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109596364
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2350
werkingsduur een dag, bijwerkingen vermoeidheid en een droge mond.
Gelukkig is de vermoeidheid tijdelijk. :)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:27:36 #209
211002 Goodbye
Awesome!
pi_109596381
Planning voor vandaag!

O: bakje magere kwark met havermout/muesli
T: grof volk. boterham pindakaas, appel
L: 2 grof volk. boterhammen gelderse worst
D: ratatouille, ik denk met wat couscous er bij
S: kwartiertje hardlopen (da's mijn max nog maar :@ )
T: ?
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:30:16 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109596412
Ik ben ook begonnen met 5 keer 1 minuut met 2 minuten wandelen tussendoor, dus komt goed!
Niet meer actief op Fok!
Big Fish GamesMailbird - E-mail made beautifulVodafone aanbiedingen
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:42:21 #211
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_109596523
Planning :

O yoghurt banaan honing muesli
t twee bth kaas
l twee bth kaas
T appel
D auberginemeuk van Jamie Oliver
t trosje druiven
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:43:18 #212
245270 .Bo
pi_109596532
mijn planning!

O1: verse ananas
O2: volkoren boterham met kaas en gebakken ei
T: witlofsalade met yoghurtdressing en een paar druiven
L: 3 volkoren boterhammen, 2x sandwichspread & 1x hazelnoot/amandelpasta, groot glas half sinaasappelsap/half karnemelk
D: linzensoep met veel groente
T: magere kwark met muesli
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:51:45 #213
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109596612
Jillian here I come *O*

-O- buuhhhhh.. die zomertijd is nog wel ff een dingetje hier..

Maar goed, ik ga mijn best doen *O* :')
  woensdag 28 maart 2012 @ 08:51:51 #214
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109596615
Goeiemorgen!

Ik heb al 5 km. hardgelopen, de was zit in de droger en ik ben gedouched! Nu nog even ontbijten, en de dag kan beginnen!
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:01:51 #215
268312 Sarabi
pi_109596741
Succes Sun! en Jagar is al goed bezig geweest *O*

Vandaag weer ontbijten met een overnight oatmeal met ook nog vruchtjes en lijnzaad erdoor.
In ieder geval een gezond begin van de dag :) of het zo blijft weet ik nog niet want vanavond voor het eerst weer BBQen *O* gezellig met vriend en beste vriendin in onze tuin.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:01:52 #216
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109596742
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

En wat nu als het potentiele gooislachtoffer zelf ook niet zo gooiierig is? :D
Afijn, ook dat kan gefikst worden natuurlijk, duurt alleen wat langer. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:21 schreef loveli het volgende:

[..]

Ben ook wat minder licht ontvlambaar dan sommige andere mensen. Of heet dat kieskeurig?
Laten we dat voorop stellen! Ik ben sowieso niet zo ontzettend licht ontvlambaar, moet bij mij altijd groeien. :)

En voor de ontopic een lijstje:
O: melk, havermout, appel, koffie verkeerd
T/L: 2 boterhammen walnotenkaas, 2 boterhammen avocado, 2 boterhammen pindakaas
T: bakje griekse yoghurt
D: geen idee! Ik heb bloemkool en broccoli liggen.
S: heel veel trappen lopen (leve de 11e verdieping! *O*) en vanavond een rondje rennen en pushups en wat core stability. :)
Doe wat je niet durft.
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 09:03:44 #217
70532 loveli
N
pi_109596770
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En wat nu als het potentiele gooislachtoffer zelf ook niet zo gooiierig is? :D
Afijn, ook dat kan gefikst worden natuurlijk, duurt alleen wat langer. :P
Hypothetisch? O-)
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:04:26 #218
287558 anna82
pi_109596785
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Als het tweede er niet is schiet het ook niet op. Ik ben niet op zoek naar gezelligheid, daar heb ik andere mensen voor :P.
Van de hele dag sexen word je best moe heur.

ik denk niet dat je hopeloos bent als dit niet wat wordt. Zo'n serial dater ben je toch niet geweest?

Goodmorning!
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:04:46 #219
100341 MarMar
pi_109596794
Ohja, goedemorgen.
Blij dat ik gister vroeg op bed gegaan ben, Mila had twee keer een bloedneus vannacht en sliep niet zo heel goed.. ik dus ook niet :')
Ze heeft inmiddels geen belachelijk hoge koorts meer (maandag hing het rond de 40) maar nog wel rond de 38.

Mijn lijstje voor vandaag:

O: havermout
T: cappuccino, appel
L: soep, rauwkost, cracker hamkaas x2, karnemelk
T: cappuccino, banaan
D: runderstoofvlees, spinazie
T: yoghurt met druiven
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:06:21 #220
332853 Probability
pi_109596833
Ik zie op FB een foto voorbij komen bij mijn stamcafé/kroeg dinges met m'n ex + nieuwe vriendin er op. This is my part of town!! Hoe durft ie :P
Knab - Jouw online bankDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlVattenfall cadeau
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:06:34 #221
117113 Perruche
Muffin!
pi_109596839
hoI! Jullie gaan veel te snel!

Gisteren keurig netjes (huhu) aan mijn lijstje gegouden Behalve dat ik nog een cocktail en een glas wijn op heb :'). Maar goed! Dat mag de pret niet drukken. Ik had alleen de mineola niet op, die komt dus vandaag.

Planning voor vandaag:
O: 2 vk bth kaas
T: peer, mineola, banaan
L: salade met gegrilde groenten en gekookt ei
T: 150 ml yoghurt met bosbessen en walnootjes
T: 2 vk bth kaas
B: 2x20 minuten fietsen
S: bodypump
S: Evy les 2
D: pompoen/wortel/ ui gegrild uit de oven (van zaterdag nog) met een stuk gerookte kip
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:07:03 #222
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109596851
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Hypothetisch? O-)
Uh... nee! :D
Maar komt goed. B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:07:24 #223
268312 Sarabi
pi_109596857
Perruche na bodypump nog hardlopen? Wow
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:08:00 #224
287558 anna82
pi_109596868
Lijstje:

O: dubbele volk boterham met appelstroop
L: dubbele boterham met ei, tomaat, komkommer, bak rauwkost, flesje jus
T: boterham pindakaas
S: wielrennen!
D: gegrillde en gevulde biologische kiprolletjes met een frisse salade
T: bakje kwark
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:08:29 #225
117113 Perruche
Muffin!
pi_109596879
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef Sarabi het volgende:
Perruche na bodypump nog hardlopen? Wow
Ja evy les 2 stond op de planning. In de toekomst wil ik dan in de pauze in mijn werk gaan maar nu gaat dat even niet :'). Dus dan maar na de pump. Het is ook niet zo intensief he, het is maar les 2, dus dat moet lukken! Zal trouwens nog een eiwitshake nemen voor vizormansss.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:09:04 #226
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109596897
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:

O: dubbele volk boterham met appelstroop
L: dubbele boterham met ei, tomaat, komkommer, bak rauwkost, flesje jus
T: boterham pindakaas
S: wielrennen!
D: gegrillde en gevulde biologische kiprolletjes met een frisse salade
T: bakje kwark
ik zou een wat grotere D nemen na het wielrennen, denk ik Anna. Voor de rest, mooi lijsjte!
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:10:04 #227
117113 Perruche
Muffin!
pi_109596924
Oh en ik ben erg licht ontvlambaar qua mannen :'). En als ik er niet gelijk dingen mee wil doen dan komt het ook niet meer. Maar mannen :9.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:13:20 #228
268312 Sarabi
pi_109596991
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ja evy les 2 stond op de planning. In de toekomst wil ik dan in de pauze in mijn werk gaan maar nu gaat dat even niet :'). Dus dan maar na de pump. Het is ook niet zo intensief he, het is maar les 2, dus dat moet lukken! Zal trouwens nog een eiwitshake nemen voor vizormansss.
Ik vind hardlopen altijd intensief :D maar als je een betere conditie hebt zal het inderdaad makkelijk gaan :Y
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:26:48 #229
223810 _aurum_
pi_109597256
HPKW: Krijgen we nog een date update?

Anna: Hoeveel/lang ga je fietsen? Want ik zou er na het trainen nog wat carbs ingooien, je trekt jezelf helemaal leeg met dat fietsen :X
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:29:46 #230
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597316
:% zo.. dat is ook weer gedaan..

Ik zag hier iets over zonnebrand voorbij komen. Iemand nog tips voor een niet vette variant? Ik haat zonnebrand omdat het zo'n vies laagje achter laat waar mijn poriën van gaan dichtzitten. Ik heb een zeer lichte dagcrčme die ik net aan tolereer :P en smeer dus geen zonnebrand omdat ik het zo vervelend vind, terwijl mijn huid het wel echt nodig heeft (ik ben niet wit, ik ben haast groen :+ )
Big Fish GamesF1 Store - Voor al je F1 GearAliExpress - die hebben ALLES!
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:32:40 #231
117113 Perruche
Muffin!
pi_109597369
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:

Ik zag hier iets over zonnebrand voorbij komen. Iemand nog tips voor een niet vette variant? Ik haat zonnebrand omdat het zo'n vies laagje achter laat waar mijn poriën van gaan dichtzitten. Ik heb een zeer lichte dagcrčme die ik net aan tolereer :P en smeer dus geen zonnebrand omdat ik het zo vervelend vind, terwijl mijn huid het wel echt nodig heeft (ik ben niet wit, ik ben haast groen :+ )
Ik heb van Clarins, factor 30 speciaal voor gezicht. Was 20 euro. Ik gebruik het nu ipv normale dagcreme.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:34:53 #232
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597412
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb van Clarins, factor 30 speciaal voor gezicht. Was 20 euro. Ik gebruik het nu ipv normale dagcreme.
En die is echt niet vet? Voor ik allerlei dure zooi koop wat ik vervolgens toch niet gebruik :+
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:35:47 #233
287558 anna82
pi_109597425
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

Anna: Hoeveel/lang ga je fietsen? Want ik zou er na het trainen nog wat carbs ingooien, je trekt jezelf helemaal leeg met dat fietsen :X
Denk 1,5 - 2 uurtjes, maar niet max voluit hoor, dat hou ik nog niet vol. Kan eventueel wat aardappels bij de kip eten, maar dan wordt het zo'n carby geheel...
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:36:53 #234
100341 MarMar
pi_109597456
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:

Collistar dry oil. Niet goedkoop, wel heel fijn!
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:38:49 #235
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef MarMar het volgende:

[..]

Collistar dry oil. Niet goedkoop, wel heel fijn!
Ik schrijf hem op het lijstje ;)
eigenlijk eens op zoek naar een toko waar ik het gewoon ff kan proberen voor ik het koop..
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:39:34 #236
245270 .Bo
pi_109597521
of nog een beetje muesli door je kwark als je toch nog zin/trek hebt, anna? al zal het m.i. niet zo'n vaart lopen als je niet uren lang gaat beuken over mooie dijkjes. ik probeer dan altijd gewoon-gewoon te eten en de allereerste honger als je net thuis komt een beetje te negeren. werkt prima voor mij.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:39:39 #237
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109597526
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Denk 1,5 - 2 uurtjes, maar niet max voluit hoor, dat hou ik nog niet vol. Kan eventueel wat aardappels bij de kip eten, maar dan wordt het zo'n carby geheel...
Of wat bonen ofzo. Ik vind dat na 2 uur wielrennen je wel wat koolhydraten mag eten..
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:40:28 #238
117113 Perruche
Muffin!
pi_109597541
Sunny ik weet niet zo goed wat jij "niet vet" vind. Maar voor mij voelt ie net zo als een daggcreme, trekt snel in en geen glimkop.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:41:46 #239
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597575
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Sunny ik weet niet zo goed wat jij "niet vet" vind. Maar voor mij voelt ie net zo als een daggcreme, trekt snel in en geen glimkop.
het moet snel voelen alsof er niets op zit O-)
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:43:55 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109597620
Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Special K, Kellogg's 2 kopje 151 kcal 0 0
• Halfvolle melk 1 beker 118 kcal 3 4
• Bruinbrood 3 snee 248 kcal 0 2
• La vache qui rit 3 voor 1 snee 119 kcal 6 10
Chili con carne 1 bord 548 kcal 8 2
• Zilvervliesrijst, gekookt 2 opscheplepel 157 kcal 0 1
• Ontbijtkoek 60 gram 185 kcal 0 1
• Eierkoek 1 stuks 86 kcal 0 1
• Cola light 2 longdrinkglas 0 kcal 0 0
Totaal aantal kcal. 1612 17 41

Dat wordt m vandaag (JA, geen red bull)

Producten totaal Aantal Eenheid Kcal Verzadigd vet Totaal vet
• Special K, Kellogg's 2 kopje 151 kcal 0 0
• Halfvolle melk 1 beker 118 kcal 3 4
• Bruinbrood 2 snee 165 kcal 0 1
• La vache qui rit 2 voor 1 snee 79 kcal 4 7
• Achterham 1 voor 1 snee 28 kcal 0 1
• Witte pistolet 1 broodje 124 kcal 0 1
• 48+ kaas 1 voor 1 snee 76 kcal 4 6
• Sultana, naturel 1 pakje 169 kcal 0 4
• Appel (met schil) 1 stuks 81 kcal 0 0
• Red Bull 3 blikje 293 kcal 0 0
• Banaan 1 kleine 95 kcal 0 0
• Chocolaatje 3 stuks 82 kcal 3 5
• Cola light 1 longdrinkglas 0 kcal 0 0
• Bier 1 bierglas 113 kcal 0 0
Totaal aantal kcal. 1573 15 30

Dat was m gister in totaal...
Dus ik kom echt netjes rond de 1600 op een dag. Dan vul ik echt alles netjes in. (nee ik smeer geen boter op mn brood..)
Zavvi - Fandom en GeekgearSpeel mee met Lucky Day en win!Zavvi - Fandom en Geekgear
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:44:21 #241
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109597632
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

het moet snel voelen alsof er niets op zit O-)
ik heb een spray van de Kruidvat die daar aan voldoet! Denk ik. Zal zo de specs even opzoeken.
Ja doei.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:45:05 #242
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109597646
OH, en de special K is nu op, dus ik heb mn mam gevraagd om havermout mee te nemen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:45:42 #243
223810 _aurum_
pi_109597658
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:

[..]

Volgens mij zit het carby geheel in je hoofd :P

Zelfs als is het niet max voluit, dan moet je goed eten met de hoeveelheid sport die je doet :)

Eet je ook meer op de dagen dat je sport? Want dat zie ik niet echt aan je lijstjes af.
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 09:47:27 #244
70532 loveli
N
pi_109597691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:

[..]

Die is fijn O+
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:48:46 #245
294490 Cocotrimonium
pi_109597725
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 08:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, wel in lust op het eerste gezicht :+

Wat overigens niet wil zeggen dat dat niet later nog kan komen. Vaak zat gehad dat ik na een tijdje iemand wel aantrekkelijk ga vinden. Soms kan persoonlijkheid zoveel extra toevoegen, dat een normaal uitziend iemand ineens woest aantrekkelijk wordt O+
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 09:49:21 #246
70532 loveli
N
pi_109597741
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:43 schreef Ticootje het volgende:
Ontbijtkoek
Eierkoek
Dat krijgen we er ook nog wel uit :+
quote:
(nee ik smeer geen boter op mn brood..)
Waarom niet? Boter :9
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:49:59 #247
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109597753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

Omdat ik mn brood op mn werk smeer, en hier geen ding met boter heb staan.. Puur lui.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:50:37 #248
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109597774
Oh en ja, het fruit was op.. :(

Kan dus zijn dat ik vanavond na het spinnen nog wel een banaan naar binnen prop.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:50:44 #249
294490 Cocotrimonium
pi_109597777
quote:
8s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef Probability het volgende:
Ik zie op FB een foto voorbij komen bij mijn stamcafé/kroeg dinges met m'n ex + nieuwe vriendin er op. This is my part of town!! Hoe durft ie :P
Je hebt het over ex van een hele tijd terug, toch? Want met vriendje was het weer ok-ish, niet? Of hoe gaat het eigenlijk met vriendje?
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:50:47 #250
6970 Joene
Nerd.
pi_109597782
quote:

[..]

[..]

Wat is er mis met ontbijtkoek of ben je ook van de maffia :D
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
BonprixVodafone aanbiedingenSpeel mee met Lucky Day en win!
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 09:51:50 #251
70532 loveli
N
pi_109597811
quote:
8s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'ook'? Ik ben de maffia.
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:52:01 #252
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109597814
taliban.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 09:52:29 #253
70532 loveli
N
pi_109597821
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:52 schreef motorbloempje het volgende:
taliban.
Whatever. Als de ontbijtkoek maar in de kliko verdwijnt.
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:52:36 #254
357322 ElDinosaur
pi_109597825
Slankie Terrorcorps.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:53:10 #255
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109597842
Ik vind ontbijtkoek en eierkoek prima tussendoortjes. Zeker om gewoon lekker te blijven eten, en dat het ook nog een beetje vult.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:53:25 #256
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597846
quote:
8s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Joene het volgende:

[..]

Sugar.. tududututududuu honey honey...
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:53:30 #257
6970 Joene
Nerd.
pi_109597847
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:51 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'ook'? Ik ben de maffia.
Ok. Thanx
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:53:57 #258
6970 Joene
Nerd.
pi_109597865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Sugar.. tududututududuu honey honey...
Je mag gerust nog wel iets met suiker O+
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:54:35 #259
357322 ElDinosaur
pi_109597879
Dat zit genoeg in dat kellogs ontbijtspul. :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:55:49 #260
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_109597902
quote:

[..]

[..]

Nou, geen Redbull en havermout O+ is al heel prima. Een koekje tussendoor mag c_/ maar het werkt niet zo mee in het wegkrijgen van de buikrol :{ (ik bedoel nu mijn buikrol trouwens en ik had geen koekjes maar drop. En hazelnootmousse. Met een schep chocomousse erdoor oO< Ik geef de allegietabletten de schuld :{w )
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
ANWB VerzekeringenBekijk het streamingaanbod van PrimevideoDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:56:32 #261
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597910
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef Joene het volgende:

[..]

íets ja.. nuttige suikers dan toch wel het liefste. Zonde van de moeite er omheen anders he ;)
Maar goed, dat is mijn mening, doe vooral wat je zelf wilt :Y
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:58:58 #262
6970 Joene
Nerd.
pi_109597960
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

íets ja.. nuttige suikers dan toch wel het liefste. Zonde van de moeite er omheen anders he ;)
Maar goed, dat is mijn mening, doe vooral wat je zelf wilt :Y
Nou sorry hoor maar van 1 plak ontbijtkoek , en of 1 eierkoek en als je gewoon netjes 1580/1600 kcal per dag haalt is het toch gewoon prima , waarom wordt je hier ongeveer afgeschoten als je ook maar iets met suiker neemt ?
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:59:20 #263
268312 Sarabi
pi_109597971
Vanavond *O* BBQen net allemaal lekkere dingen gehaald.
Vooral veel groente en frisse dingetjes (okay en kipsate.....)
  woensdag 28 maart 2012 @ 09:59:51 #264
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109597979
Ik denk dat je, zeker als je er zo uit ziet als Tico, een balans moet vinden tussen eten voor het gezonde en lekker eten. Als jij echt geniet van die ontbijtkoek, lekker eten. Als je je iets lekkerders voor kunt stellen, dan zou ik dat eten. Want als je het eet als een gezond tussendoortje slaat het de plank mis, maar als je het eet omdat je het lekker vind (met een laag roomboter, heerlijk!), dan lekker doen!
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:00:43 #265
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109597999
quote:
5s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef Joene het volgende:

[..]

Nou sorry hoor maar van 1 plak ontbijtkoek , en of 1 eierkoek en als je gewoon netjes 1580/1600 kcal per dag haalt is het toch gewoon prima , waarom wordt je hier ongeveer afgeschoten als je ook maar iets met suiker neemt ?
waarom wordt een opmerking over ontbijtkoek als afschieten gezien? Ik heb niets tegen ontbijtkoek, vind het alleen nutteloos voedsel dus beschouw het als 'snoep' en niet als een 'verantwoord tussendoortje' zoals de reclame je doet geloven. That's all :) Van mij mag je hoor, ik heb gister nog een bonbonnetje gehad. Maar ik doe iig niet alsof dat een verstandige keuze was als het om gezond eten gaat :+
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:00:50 #266
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_109598003
Ik had gisteren trouwens ook de courgettepannenkoekjes. Denk alleen niet dat het de bedoeling was om het in je eentje allemaal op te eten :')

Overigens wil ik wel een man die me tegen de muur smijt :9 (FIGUURLIJK!). Want zelf ben ik best een suffe muts die graag op sleeptouw wordt genomen O+ Tot nu toe had ik steeds vriendjes die deden alsof ze heel veel zelfvertrouwen etc hadden maar als puntje bij paaltje kwam werd er niks gesmeten :'( of in elk geval niet met mij
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:02:20 #267
255877 Nallie
Einde.
pi_109598034
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:00 schreef Syrena het volgende:
Ik had gisteren trouwens ook de courgettepannenkoekjes. Denk alleen niet dat het de bedoeling was om het in je eentje allemaal op te eten :')

Overigens wil ik wel een man die me tegen de muur smijt :9 (FIGUURLIJK!). Want zelf ben ik best een suffe muts die graag op sleeptouw wordt genomen O+ Tot nu toe had ik steeds vriendjes die deden alsof ze heel veel zelfvertrouwen etc hadden maar als puntje bij paaltje kwam werd er niks gesmeten :'( of in elk geval niet met mij
Jij bent leuk! Waren de pannekoekjes lekker?
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:02:52 #268
357322 ElDinosaur
pi_109598041
Ah, de eerste zak chips is geopend op de afdeling. :')

Natuurlijk moet je een balans vinden qua 'ongezonde' lekkere dingen en gezond eten. Er zullen weinig mensen zijn die zich voor langere tijd aan een dieet kunnen houden zonder af en toe te 'zondigen'. Het is alleen belangrijk om af en toe niet te laten verslonzen tot regelmatig.. en daar helpen zulke opmerkingen over suiker wel tegen. :Y
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:03:38 #269
100341 MarMar
pi_109598057
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef Joene het volgende:

[..]

Suikers zitten in special K, in fruit, in brood etc.. Suikers genoeg zonder koekjes :)
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:04:07 #270
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109598072
en dan moet je het zondigen ook niet als zondigenz ien, vind ik.

Nu wil ik afvallen, maar als ik straks 8-10 kilo kwijt ben wil ik weer minder over m'n eten hoeven na te denken. En ik denk dat ik nu met m'n eetwijze al een hele stap ben, maar het kan nog beter....
Speel mee met Lucky Day en win!Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingHoesjes? Casetify!
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:04:20 #271
255877 Nallie
Einde.
pi_109598079
quote:

[..]

Geen sprake van afschieten. Je kan ook 1600 calorieen aan vettigheid eten. Je valt wel af, maar het is gewoon zonde imo als je dan nog zoveel suiker binnenkrijgt. Daarbij draagt suiker bij aan het buikvet (insuline/cortisol toch Loveli?).
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:04:23 #272
100341 MarMar
pi_109598080
quote:

[..]

1600 kcal is niet zoveel, ik zou dat persoonlijk liever vullen met alleen gezonde dingen die écht wat toevoegen. Een keer suiker is prima, elke dag 2 keer vind ik dan weer minder prima.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:07:44 #273
46684 Syrena
Boo-Ya
pi_109598151
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:02 schreef Nallie het volgende:

[..]

Jij bent leuk! Waren de pannekoekjes lekker?
De tweede batch wel, de eerste waren niet genoeg gekruid. En ik heb echt zooooo weinig geduld, ben tussendoor maar gaan fokken om te voorkomen dat ik ze te vroeg ging omdraaien en ze uit elkaar zouden vallen. Maar ze moeten eigenlijk ergens bij. Misschien iets met zalm ofzo c_/
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:08:00 #274
287558 anna82
pi_109598158
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:45 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Volgens mij zit het carby geheel in je hoofd :P

Zelfs als is het niet max voluit, dan moet je goed eten met de hoeveelheid sport die je doet :)

Eet je ook meer op de dagen dat je sport? Want dat zie ik niet echt aan je lijstjes af.
Het topic heeft mijn carb-angst aangewakkerd ;)

Zal op sportdagen ook eens mijn 'eindlijst' posten, doorgaans wordt het meer dan de planning ivm honger.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:08:25 #275
357322 ElDinosaur
pi_109598169
Niks mis met een goede lading carbs op een sportdag?
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:08:25 #276
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109598171
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik denk dat je, zeker als je er zo uit ziet als Tico, een balans moet vinden tussen eten voor het gezonde en lekker eten. Als jij echt geniet van die ontbijtkoek, lekker eten. Als je je iets lekkerders voor kunt stellen, dan zou ik dat eten. Want als je het eet als een gezond tussendoortje slaat het de plank mis, maar als je het eet omdat je het lekker vind (met een laag roomboter, heerlijk!), dan lekker doen!
Helemaal mee eens. :)

Vandaag ga ik weer voor een mooi dagje, wat mooi past bij 't lekkere weer!

O: Griekse yoghurt met walnoten en een spuitje honing
T: gekookt eitje
L: 2 volkorenwraps (kleintjes) met kip/spinazie/knof/creme fraiche vulling
T: ? (plakje Fries roggebrood met pindakaas?)
S: Jillian
S: Spinnen, 45 minuten + erheen fietsen en weer terug (meer een B)
D: Natriumarme chilli con carne van DarkElf met erbij wat basmati rijst.
T: ?
Ja doei.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:09:21 #277
111075 An24
pi_109598188
quote:

[..]

Mjah, het gaat ook om referentiekader. Hier zitten mensen die net heel veel zijn afgevallen, nog een beetje willen afvallen, of gewoon heel gezond willen zijn.

Ik ben ook net als jij te dik geweest en vroeger vond ik ook dat er niets mis was met ontbijtkoek. Maar nu zit ik op het niveau dat ik mijn hele leefstijl volledig wil opschonen. Het is dus geen afschieten wat we doen, maar wij geven aan wat je kunt doen om je eetstijl volledig op te schonen. Jij bepaalt zelf op welk niveau je wilt zitten.
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 10:10:13 #278
70532 loveli
N
pi_109598211
quote:

[..]

Suiker eten werkt suiker eten in de hand. Misschien kun jij het wel bij 1 houden, maar als hier een doos Guylian chocola staat, dan moet 'ie leeg. En aangezien ik de neiging had kiloverpakkingen te kopen.. :+

Suikerinname => insulinereactie. Eet je snelle suikers, dan maakt je lichaam meer insuline aan dan nodig. Langzame suikers zorgen voor een geleidelijke toename van bloedsuiker, er wordt insuline gemaakt om dat te neutraliseren. Snelle suikers geven een hoge glucosepiek, er wordt veel insuline aangemaakt, maar omdat het lichaam meer voedsel verwacht wat niet komt, daalt het bloedsuiker weer onder het gewenste niveau. Gevolg: honger, suiker nodig!!!

Fructose geeft die reactie niet. Fructose wordt in de lever afgebroken en niet met hulp van insuline. Klinkt op het eerste gezicht goed tegen diabetes, want geen extreme insulinereacties. Maar... uit onderzoek blijkt dat je van grote hoeveelheden fructiose insulineresistent wordt. En dat er geen verzadigingsgevoel optreedt, maar juist een hongergevoel.

Gewone witte tafelsuiker bestaat uit een glucose en fructosemolecuul. Bloedsuiker = glucose. We kunnen uit andere stoffen dan koolhydraten ook glucose maken. Kort door de bocht, daarom werkt low carb en daarom gaan we niet dood als we geen carbs eten.

Filmpje/eye-opener:

En ik eet liever iets echt lekkers wanneer ik aan de suiker ga :P
crap in = crap out
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:10:30 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109598219
Oh ja vanavond half uurtje buikspierklasje en 50 mins spinnen.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:10:41 #280
111075 An24
pi_109598225
quote:
14s.gif Op woensdag 28 maart 2012 06:26 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Dat is erg stoer van je! En je hebt gelijk :Y
Vattenfall cadeauZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVodafone aanbiedingen
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:11:41 #281
287558 anna82
pi_109598249
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
en dan moet je het zondigen ook niet als zondigenz ien, vind ik.

Nu wil ik afvallen, maar als ik straks 8-10 kilo kwijt ben wil ik weer minder over m'n eten hoeven na te denken. En ik denk dat ik nu met m'n eetwijze al een hele stap ben, maar het kan nog beter....
En dat!
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:17:20 #282
92279 N.icka
Windforce 11
pi_109598407
Wat zijn nou toch die miles van,ene Jillian die men hier doet ?
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:17:39 #283
111075 An24
pi_109598416
Thuis werken vandaag. Ik wil proberen drie rapporten te maken (a 10-15 kantjes) en dan heb ik productie van twee weken gedaan. Zou wel stoer zijn als het lukt :+

Planning lijstje:

O: 1 sneetje rusticobrood met kaas en roerei, 1 sneetje rusticobrood met sandwichspread, thee met melk
T: amandelen
L: Ik denk verse courgette-spinaziesoep met een beetje parmezaanse kaas, een glas karnemelk
T: Rood fruit met Griekse yoghurt
D: Nog over na te denken
T: zie D

Het is nog niet veel, maar ik ga het goed maken zodra ik weet wat mijn D wordt.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:18:17 #284
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109598437
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef N.icka het volgende:
Wat zijn nou toch die miles van,ene Jillian die men hier doet ?
Miles is niet van Jillian, dat doen ze in het Dieettopic. Jillian is een thuiscombinatieprogramma voor kracht/abs/cardiotraining:

Ja doei.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:21:18 #285
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109598499
Suiker is soms lekker :9
Suiker is niet gezond. :N

Wat je met deze info doet in je leven is je eigen pakkie an :+

Verder werd bovenstaande gewoon verkondigd geloof ik, dus niks nie afschieten maar gewoon een tip :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:21:45 #286
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109598510
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Suiker is soms lekker :9
Suiker is niet gezond.

Wat je met deze info doet in je leven is je eigen pakkie an :+

Verder werd bovenstaande gewoon verkondigd geloof ik, dus niks nie afschieten maar gewoon een tip :P
En niet gezond is soms lekker :7.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:09 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_109598520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En niet gezond is soms lekker :7.
Cirkeltje rond O+
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:28 #288
92279 N.icka
Windforce 11
pi_109598525
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Miles is niet van Jillian, dat doen ze in het Dieettopic. Jillian is een thuiscombinatieprogramma voor kracht/abs/cardiotraining:

dank je ! :)
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:30 #289
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109598527
Rond! Hoi!
Ja doei.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:22:48 #290
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109598535
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:22 schreef N.icka het volgende:

[..]

dank je ! :)
Het is écht leuk én het is zwaar! :o :% En dan volg ik nog de beginners-shizzle! :@
Ja doei.
Boek je safari bij Beekse BergenSpeel mee met Lucky Day en win!Bespaar op je energiekosten - gaslicht.nl
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:24:27 #291
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109598576
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:

Ga ik regelen. B-)
Of nee, die doe ik morgen wel live. *)

En eens vwb de carbs van Anna. Meer eten als je veel sport!
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:25:55 #292
100341 MarMar
pi_109598617
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:10 schreef An24 het volgende:

[..]

Dat is erg stoer van je! En je hebt gelijk :Y
Eens!!! Stoer Sig, en groot gelijk!
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:26:11 #293
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109598622
Na 50 mins spinnen, is dan een banaan genoeg? Of kan ik dan ent zo goed nog een bord chili opbakken :9
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:26:47 #294
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109598633
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Na 50 mins spinnen, is dan een banaan genoeg? Of kan ik dan ent zo goed nog een bord chili opbakken :9
ik zou vooral wat eiwitten proberen binnen te krijgen. Een banaan geprakt in een bak yoghurt met wat muesli, bijvoorbeeld?
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:30:13 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109598716
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik zou vooral wat eiwitten proberen binnen te krijgen. Een banaan geprakt in een bak yoghurt met wat muesli, bijvoorbeeld?
Oh, ik ga je knuffelen!!! Er staat een bak met vanille yoghurt uit oostenrijk, die mn opa en oma hebben meenomen... Die gaat dus baas.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:37:00 #296
223810 _aurum_
pi_109598908
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ga ik regelen. B-)
Of nee, die doe ik morgen wel live. *)

En eens vwb de carbs van Anna. Meer eten als je veel sport!
You had me in a state of panic :+ Het is morgen donderdag!
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:48:02 #297
159579 conleche
pi_109599223
gisteren:
O: 1x geroosterd Allinson met Milner. (ik vind dat normaal prima kaas, maar deze keer is het net plastic )
L: 2x geroosterd Allinson met roerei van 2 eieren en 4 plakjes uitgebakken verkruimeld ontbijtspek en mayo ipv boter
T: bakje volle Griekse yoghurt
S: rustdag, misschien wat oefeningen
T: wodka, papadum met beetje chilisaus x2
D: gegrilde rib eye met gewokte ui/spinazie
T: mango beetje fruit 'n fibre met halfvolle melk

Vandaag:

O: 2x volkoren beschuit met boter en extra pure hagelslag
L: 2x geroosterd Allinson met mayo, sambal en rauwkost
S: hardlopen
T: wodka, katjang
D: broccolisoep met verkruimeld uitgebakken ontbijtspek en geitenkaas.
T: volle Griekse yoghurt
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:48:13 #298
265927 HenkPietKlaasWim
pi_109599229
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

You had me in a state of panic :+ Het is morgen donderdag!
Hehehe, sorry! :D
Nieuw gebouw, veel trappen en ik ben helemaal in de war met de dagen. :P
Morgen ga ik bingoën, dat vergt zoveel van mijn voorstellingsvermogen, dat ik niet meer zo goed functioneer. :P
Doe wat je niet durft.
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:49:10 #299
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109599261
Sunnythesun: ik heb 'Solait' factor 20 van Kruidvat! Vind het prima spul! Zeer makkelijk ook en totaal niet 'vet'.
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 28 maart 2012 @ 10:50:16 #300
70532 loveli
N
pi_109599297
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hehehe, sorry! :D
Nieuw gebouw, veel trappen en ik ben helemaal in de war met de dagen. :P
Morgen ga ik bingoën, dat vergt zoveel van mijn voorstellingsvermogen, dat ik niet meer zo goed functioneer. :P
Goodbye cruel world!
crap in = crap out
Hoesjes? Casetify!Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoVattenfall cadeau
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:50:35 #301
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109599309
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:50 schreef loveli het volgende:

[..]

Goodbye cruel world!
_O-