*Adds website to favs*quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Foodgawker is je vriend!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh, in m'n havermout zat banaan. En misschien inderdaad na het eten nog wat yoghurt, met wat granola ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat je gegeten heb is iniedergeval heel netjes, maar er mag zeker nog wel wat bij! Misschien wat zuivel ook, extra stuk fruit? En die rosti, why not!
Heb je er zin in/honger? Dan doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: havermout
L: kikkererwten/wittebonen/canneloni/spercieboon/doperwt/tonijn salade op een bedje van rauwe spinazie
T: 150 gram broccoli, gekookt ei
T: appel
D: in ieder geval gebakken ei en nog wat van die salade bij L (is niet zoveel), en een gegrilde courgette. Ik zit te twijfelen of ik daar nog wat rosti bij zal bakken. M'n lijstje is niet zoveel van vandaag, denk ik. Wat denken jullie?
Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snackquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Foodgawker is je vriend!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snack
really?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Probability het volgende:
Hm. Conflict met mijn vader. Hij vertoond zulk ontwijkend gedragGadver, wat vervelend. Ik heb ook zo'n rare pa en snap dat je voor een dilemma staat. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marmar: okay, verkeerd gezien.![]()
Ik wil iets met courgette dat een beetje vult, maar vind het moeilijk in te schatten wat nu echt voorgerechtjes zijn en wat echte maaltijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit!
Djiez Louis!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef minilot het volgende:
Oooo, daar hebben we de Asteroids Galaxy Tour weer op de radio. Even dansen. Toch alleen op kantoor.
Jaaaa.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef minilot het volgende:
Billy, ik kan deze aanraden:
Pasta with zucchini sauce - Kayotic Kitchen
Ik maak 'm met spelt-, kamut- of farropasta maar met volkoren kan natuurlijk ook. Volkoren: betere carbs. Ik vind volkoren pasta alleen zelf niet zo lekker, dus dan kies ik liever gewoon voor een heel andere graansoort ķf ik eet gewoon lekkere normale witte pasta, maar dan een wat kleinere hoeveelheid..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.Worry is a misuse of imagination
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaaa.
Wat jammer toch dat ik niet de bouw heb voor zulke beentjes!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef Probability het volgende:
[..]Ik denk dat t en zonder kaas en zonder bacon wel wat saai wordt. Heb je wel andere kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.Be someone that makes you happy
Haaa, ik durf niet!quote:
[..]vooral de parmezaan zou ik missen denk ik. Bacong eeft veel smaaktoevoeging, maar vaak kun je het ook prima weglaten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.
[..]Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.Maar ik gebruik er maar de helft van!
Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar.
Let me see you stripped down to the bone
Bacon overheerst idd vrij snel... dus uit een recept gebruik ik ook meestal maar de helftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja.Maar ik gebruik er maar de helft van!
Kende ik helemaal nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaaa.
Wat jammer toch dat ik niet de bouw heb voor zulke beentjes!
Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi.quote:
Zoals ik al zei: broeken liegen niet, en die wil ik graag weer helemaal mooi en goed passen voor ik tevreden benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi.Een paar van die dames zijn ook echt 'breed'.
En we hebben je foto gisteren toch gezien, heul niet meer nodig![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Probability het volgende:
Omdat je niet echt iets hebt aan bacon, toch?
Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
Sorry hoor, maar..
![]()
Het perfecte meisje!
Waanzinnig fijn liedje ook. *vingerknip*
Het is toevallig op, vind het ook best duurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja.Maar ik gebruik er maar de helft van!
Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar.![]()
Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stemHoe oud is de dan? Ze klinkt erg jong in ieder geval.
O, wat spannend! Wat stoer. Ik ben zeer benieuwd! Ik vrees dat ik zelf eerst wat balans- en evenwichtsissues weg te werken heb voordat ik level 2 kan overleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
Datte.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Kende ik helemaal nietMaar wat een rotstem heeft zij zeg!
Sterktequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
Iets anders, iets stoerders om een waarachtige girl boner van te krijgen dan? Nathalie Portman!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan.
![]()
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Siral het volgende:
Van alleen die turbofire krijg je echt niet zulke spierballen heur
Ja niet HAHA. Da's dikke cardio die turbofire, niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag.
[..]
Dat vroeg ik me ook af.Tenzij er gewichten gebruikt worden lijkt het me heeeel sterk om zulke spieren te vormen..
Geen voorgeraspte nemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef Probability het volgende:
Welke parmezaanse kaas van de appie raden jullie aan? Die uit het koelvak?
Easy met die smiley!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen voorgeraspte nemen!Gewoon een heel stuk en zelf raspen.
Ooo, sorry!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Easy met die smiley!
Ik heb het ook over die hele stukken uit het (verse) koelvak
Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die van jou eens proberen!quote:
Grana Padano is qua smaak echt veel minder rijk, en de textuur is ook lang niet zo lekker kruimelig als die van echte parmezaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die eens proberen!
Thanks! Had 't nodig! Mčn!!!quote:
Ha, maar je bleef wel overeind dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! Had 't nodig! Mčn!!!
Maar wel leuk om andere oefeningen te doenben benieuwd of deze oefeningen na 10 dagen ook makkelijker gaan. Wat een hel soms
Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef Nallie het volgende:
Nu foodgawker afsluiten, omkleden en naar de boksles... NU
Eigenlijk alles waar je bij moet 'planken': vind het nog moeilijk om een houding te vinden tussen de comfortabele maar zeer niet nuttige holle rug en een plattere houding die niet meteen overal pijn gaat doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, maar je bleef wel overeind dus?Mooi! En bravo voor jou! Wat vond je het moeilijkst?
Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrrquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag.
Wat is er mweeh?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef LieLie het volgende:
Mweeh, mweeh![]()
*hoofd onder dekens stopt*
lijstje van vandaag:
O: 1 waldkorn pindakaas, kom bioyoghurt aardbei vanille
T: twee mandarijntjes
L: drie waldkorn, twee 30+ belegen, een pindakaas
T: peer
T: drie paaseitjes
D: zelfgemaakte pasta met saus (courgette, paprika, ui, tomatenblokjes, gehakt)
Ik vooral denk ikquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrr
Ja, komt goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Ff terug lezen in vorige topic
Lielie: vervelend. Goed voor jezelf zorgen he?!
Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, komt goeden mijn lijstje is best oke toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die kans is vandaag vrij groot, ben redelijk verrot!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die film (any given sunday) is MEESTERLIJK!!!!!
Voor motivatie vind ik deze persoonlijk ook perfect:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Mjah, daar zit wel wat in hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen.Maar dat ik het anders zou doen, zegt niets over de kwaliteit van het lijstje. Zelf zou ik op 1 dag niet twee keer brood en ook nog pasta eten bijvoorbeeld. Maar slecht is het zeker niet.
Proberen overdag meer groenten te integreren? Je hebt dan de voedingsstoffen harder nodig dan savonds.quote:
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.Ik haak altijd een beetje af bij dat soort 'geleende' inspiratiefilmpjes. Als je een goede brug kan maken naar het bedrijf is het prima, maar als dat niet lukt is het 'gewoon een filmpje'..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik ga deel 1 ook weer oppakken morgen.. Iedere dag gaat me niet lukken maar een paar keer per week en ik ben benieuwd hoe snel ik naar level 2 kan. Vind 1 wel pittig maar niet veel té
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst vandaag:
O: 2 grote dikke plakken roggebrood met wat boter en motardella
T: banaan
L: grote kom yoghurt met walnoten en honing 2 plakken roggebrood, 1 met motardella, 1 met hummus en een mok melk
T: gekookt eitje op een plak roggebrood met motardella
B: heen en weer naar de uni fietsen in dit heerlijke weer
S: Jillian
S: hardlopen, 5km
T: wat Griekse yoghurt
D: halve kip met potato wedges en wat gegrilde groenten met een kerriesausje
T: handje walnoten
ja. of meer gebakken muesli met wat honing.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Jagär, is granola iets als cruesli of zo?
Dat klinkt wel als iets om een keer uit te proberenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Jagärtrut het volgende:
ja. of meer gebakken muesli met wat honing.
Tenminste, ik heb die van mij zelfgemaakt. Wat havervlokken, lijnzaad, zonnebloempitten en boekweit door elkaar gemixt, daar honing en kaneel overheen, en in de oven. Het blijft apart, en gaat niet zo samen clusteren als cruesli, en is ook veel minder zoet. Ik vind het heerlijk...
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor!En het ging súper lekker.
![]()
Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zit een kip van 1,9kg in de oven
Ook zo'n hele? Uit de oven?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetje
En ik heb geen benul wat het isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker..
Ik ben er aan het rondklikken as we speakquote:
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.Wat dino zegt sigme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als trainer en coach heb ik zelf ook veel gedaan met motiveringstechnieken en het doorbreken van weerstand. Als je iets wilt zeggen, moet je dat in anderhalve minuut doen (net als met een reclame eigenlijk). Want veel uit het filmpje is onzin, je kan de helft schrappen, omdat mensen anders zullen gaan gapen![]()
Verder ben ik niet voor de houding van Pacino (als je het moet linken aan een bedrijf). Een motivator moet zelf de energie uistalen die hij wil uitdragen, anders werkt het niet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het lachen!
MarMar en Mo![]()
De laatste tijd doe ik het niet meer maar droom er wel over een hele kip met patat.. Dat krijg ik namelijk makkelijk op
Wil op zoveel reageren...
Heb een lijstje, beetje triest wel
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, likje mayo, tomaat. Kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
T's: 100 gram drop, 3 Lindt chocoladeballen, kwart meloen, klein zakje naturel chips, handje katjang
D: 500 gr ijsbergsalade, 150 gram tonijn met olie uit blik, 2 tomaten, halve komkommer, gekookt ei, 3 augurken, 1 grote rauwe ui, beetje rauwe paprika, potje sperziebonen en een dressing van : olijfolie, dille, zout, peper, mosterd, suiker, bieslook, curry en mayonaise, lekker voor miijzelf alleen.
T: zoute stokjes en wokkels omdat het kanNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
OMGquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook zo'n hele? Uit de oven?
Die 1,9 gaan we natuurlijk NOOIT opkrijgen, MAAR daar is aan gedacht: morgen maken we dan fajitas! Met de restjes kip, wat spinazie, knoflook en uitgebakken bacon (!!!) restjes als lunch
Ja wat gaan jullie nou morgen eten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
Die lijkt me ook lekker! Maar bewaar ik voor ergens als we terug zijn uit Nederland.
Hier morgen de chilli con carne van DarkElf!
Chilli con carne voor lunch, de fajitas met kip als lunchquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja wat gaan jullie nou morgen eten?
Ah! Lekker!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Chilli con carne voor lunch, de fajitas met kip als lunch
Al die ijsbergsla...okay....al de snoepjes, mwah....maar champignoncremesoep met BALLEN! Hoe kan je een soep verkr... Dat kan echt niet uniekjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]Bedankt voor het lachen!
MarMar en Mo![]()
De laatste tijd doe ik het niet meer maar droom er wel over een hele kip met patat.. Dat krijg ik namelijk makkelijk op
Wil op zoveel reageren...
Heb een lijstje, beetje triest wel
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, likje mayo, tomaat. Kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
T's: 100 gram drop, 3 Lindt chocoladeballen, kwart meloen, klein zakje naturel chips, handje katjang
D: 500 gr ijsbergsalade, 150 gram tonijn met olie uit blik, 2 tomaten, halve komkommer, gekookt ei, 3 augurken, 1 grote rauwe ui, beetje rauwe paprika, potje sperziebonen en een dressing van : olijfolie, dille, zout, peper, mosterd, suiker, bieslook, curry en mayonaise, lekker voor miijzelf alleen.
T: zoute stokjes en wokkels omdat het kan
Tof dat je het toch geprobeerd hebt!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:54 schreef minilot het volgende:
Nou, dat 25 minuten hardlopen werd.. vier minuten hardlopen.![]()
Ik heb gisteren veertig minuten op mijn hurken gezeten (onderste keukenkastjes uitgebaggerd, gesopt en opnieuw ingedeeld, én keukenvloeg gedweild zonder dweil, dus met spons en emmer..)
Ik had er gisteren eigenlijk helemaal geen last van maar OEI! Hardlopen zit er vandaag even niet in!![]()
Jillian-lesje wel gedaan, maar zonder de beenspieroefeningen - dat ging echt niet. Tweekilo-gewichtjes redde ik dit keer wél prima: progressie dus!![]()
Even bijkomen nu en dan koken..
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik haak altijd een beetje af bij dat soort 'geleende' inspiratiefilmpjes. Als je een goede brug kan maken naar het bedrijf is het prima, maar als dat niet lukt is het 'gewoon een filmpje'..
Dank voor de reactiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef An24 het volgende:
[..]
Wat dino zegt sigme.
Als trainer en coach heb ik zelf ook veel gedaan met motiveringstechnieken en het doorbreken van weerstand. Als je iets wilt zeggen, moet je dat in anderhalve minuut doen (net als met een reclame eigenlijk). Want veel uit het filmpje is onzin, je kan de helft schrappen, omdat mensen anders zullen gaan gapen![]()
Verder ben ik niet voor de houding van Pacino (als je het moet linken aan een bedrijf). Een motivator moet zelf de energie uistalen die hij wil uitdragen, anders werkt het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
[..]
[..]
Dank voor de reactieWat deden ze er dan mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het na een minuutje afgezet, vond het niet zo spannend![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
[..]
[..]
Dank voor de reactieHaha, goede tactiek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(In mijn geval zat ik gewoon in mijn coachingsmodus. Ondertussen gaan er dan wolkjes boven mij hoofd verschijnen met onder andere
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Griesmeel van maīs?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
loveli: wat vind jij van de voedingswaarde van polenta? Ik zoek naar meer ontbijtopties.
Bedtijd voor mij, maar ik wil morgen nog best even je eerlijke oprechte professionele mening weten nu je weet hoe het ongeveer zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Haha, goede tactiek!(In mijn geval zat ik gewoon in mijn coachingsmodus. Ondertussen gaan er dan wolkjes boven mij hoofd verschijnen met onder andere
![]()
![]()
![]()
![]()
)
Volgens mij was Li geen maīs fan /kortdoordebochtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef An24 het volgende:
I know, maar het gaat mij even om de voedingsstoffen.
Ja, vooral vanwege de suikers geloof ik. Maar ik kan me zo voorstellen dat de suikersamenstelling verandert als je er meel/ polenta van maakt? /noobopmerkingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Volgens mij was Li geen maīs fan /kortdoordebocht
Vanwege het idee dat je het al genoeg binnen krijgt via andere wegen (oa vlees dacht ik).quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:13 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja, vooral vanwege de suikers of zo. Maar ik kan me zo voorstellen dat de suikersamenstelling verandert als je er meel/ polenta van maakt? /noobopmerking
Dan lees je dit vast morgen welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Bedtijd voor mij, maar ik wil morgen nog best even je eerlijke oprechte professionele mening weten nu je weet hoe het ongeveer zit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was mijn slagroomhoorn vergeten
Dit is gewoon mijn hemel op aarde, beter kan gewoon niet (behalve wokken, vanilleijs, melk enzo)
[ afbeelding ]
Naam klinkt bekend, maar geen idee wat het is. Als ik niet meer mobiel zit en tijd heb kijk ik het na.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef An24 het volgende:
loveli: wat vind jij van de voedingswaarde van polenta? Ik zoek naar meer ontbijtopties.
En ik kwam net dit tegenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef An24 het volgende:
Jagar: als je granola lekker vindt: dit vond ik al snuffelend:
http://www.theyummylife.c(...)ous+autumn+breakfast
Hoe kun je dat nou vergeten? De foto alleen al staat nu op mijn netvlies gebrand.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik was mijn slagroomhoorn vergeten
Dit is gewoon mijn hemel op aarde, beter kan gewoon niet (behalve wokken, vanilleijs, melk enzo)
[ afbeelding ]
Jij wint!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:53 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
En ik kwam net dit tegen
[ afbeelding ]
Dankquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Naam klinkt bekend, maar geen idee wat het is. Als ik niet meer mobiel zit en tijd heb kijk ik het na.
Capoeiera lijkt me echt supertof, maar is ook supermoeilijk!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bwaah ik zou wel op capoeira willenMaar heb al nauwelijks tijd om datgene (qua sport enzo) te doen wat ik nu kan doen, zeg maar
Nouja ze zeggen dus dat je totaal niet lenig hoeft te zijn maar wel leniger zult worden enzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:08 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Capoeiera lijkt me echt supertof, maar is ook supermoeilijk!
Maar ik struikel ook over mijn eigen voeten, dus dat scheelt natuurlijk al.
Ik gok dat het afhangt van de instructeur en de groep.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja ze zeggen dus dat je totaal niet lenig hoeft te zijn maar wel leniger zult worden enzoAl vraag ik me dan wel af of het nog steeds cool is om als beginner te doen
Gezellig!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
vanuit de logeerkamer. Slapen op je werk
Zou soms willen dat het mochtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
Volgens mij is jou baan ook best leuk!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou soms willen dat het mocht.
Morgen ook overnachting ivm het werk. In Berg en Terblijt oid. Wifi bsb dus ik kom de avond wel door
Amsterdam nog steeds, maar dan in de pijpquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:28 schreef _aurum_ het volgende:
Gefeli Nallie! Waar ga je wonen?
Hpkw: lopen die nieuwe laarzen nou fijn?
Hardlopen is 'm niet geworden, goede daad gedaan en de belastingshizzle van mijn bruder geregeld. Ik ren morgen wel van de sportschool naar huis
*Boks* (Ik doe zelfs dutjes op het werk, kan ik tot 's avonds laat doorwerken...)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
nee godverdomme dat wil je helemaal nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:06 schreef electrocrash het volgende:
[..]
Ik wil gewoon eerst thuis proberen met de fiets wat cardio doen en na een tijd misschien naar de sportschool of gaan zwemmen.
met je blote poten op het zeil en knallen maarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:50 schreef Sjaapje het volgende:
Och en straks waarschijnlijk nog S: Jillian (in mijn kamertje waar ik slaap). Ik ben vanmorgen wel mijn fitnessmatje vergeten op de trein...
Die lichaamsdelen noemen handen, en die vormen ook het probleem niet...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
nee godverdomme dat wil je helemaal niet
[..]
met je blote poten op het zeil en knallen maar
Waar heb je een matje voor nodig dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:05 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Die lichaamsdelen noemen handen, en die vormen ook het probleem niet...
Mijn tenen...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar heb je een matje voor nodig dan.
Mijn dokter, zou heel goed zijn voor de spierontwikkeling.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
the fuck wie heeft je dat aangepraat
Kan vaak in het begin niet aan littekens komen en later hielp het ook welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Even tussendoor: littekencreme smeren, geeft dat ook nog nut als je daar later aan begint? Zeg een jaar na de operatie? Of 3 maanden na een brandwond op je kuit?
Of moet je daar eerder mee beginnen?
Hoi!quote:
Grapjas. Jij en die dokter.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:17 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Mijn dokter, zou heel goed zijn voor de spierontwikkeling.
ok, Tnx! Maakt get dan nog uit welke ik koop?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kan vaak in het begin niet aan littekens komen en later hielp het ook wel
Sunblock smeren overigens ook, werden ze witter van op een of andere manier blijvend zelfs.
Oh ik heb er alleen calendula zalf op gesmeerd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ok, Tnx! Maakt get dan nog uit welke ik koop?
De Etos op het station had biodermal en een of andere olie.
Biodermal, er is ook een andere die goed werkt, even zoeken wat het actieve ingredient is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
ok, Tnx! Maakt get dan nog uit welke ik koop?
De Etos op het station had biodermal en een of andere olie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.crap in = crap out
Ja, de trutquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:20 schreef Sjaapje het volgende:
Moblo, ik krijg honger!!! Het klinkt ongeloofelijk lekker.
Inderdaad, ik heb mijn lijstje al op, maar waarschijnlijk nog enkele uurtjes werk. Nu krijg ik sappige kip visioenen...quote:
Cetirizine? Ken iemand bij wie dat vreselijk goed helpt. Nadeeltje is dat het de eetlust ook vreselijk bevordert.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ga morgen wel even googlen.
Nu slapen ofzo.
Heb mn eerste hooikoortspilletje weer ingenomen zojuist. Een vriendin van me had ooit de briljante ingeving, dat als je dan toch zo suf werd van die pillen, je ze maar beter s avonds kon innemen.
ĄMe gusta!
als student betaal je ook belasting volgens mij? Wel als uitkeringstrekker iig, ik kreeg ook nog geld terug.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:00 schreef creepycookie het volgende:
Ik vind het trouwens raar dat ik als student moet betalen aan de belastingdienst, ik kreeg altijd terugMisschien toch nog even nakijken ofzo
quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:11 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook gepieker. Mijn gevoel zegt stoppen met mijn baan. Nu! Mijn ratio vind dat ik het nog tot mei/juni een kans moet geven.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:32 schreef An24 het volgende:
[..]
Dan lees je dit vast morgen wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Die heb ik idd! Eerste reactie : extreem duf wakker worden!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Cetirizine? Ken iemand bij wie dat vreselijk goed helpt. Nadeeltje is dat het de eetlust ook vreselijk bevordert.
Vervelend Tink!quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:11 schreef Tinkepink het volgende:
Hier ook gepieker. Mijn gevoel zegt stoppen met mijn baan. Nu! Mijn ratio vind dat ik het nog tot mei/juni een kans moet geven.
Maar werkt het dan nog wel overdag? ik moet de mijne namelijk echt 's ochtends nemen, omdat t gedurende 12 uur de actieve stof afgeeft...quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Die heb ik idd! Eerste reactie : extreem duf wakker worden!
Nouja, desnoods vanmiddag maar thuis werken en een uurtje extra slaap pakken ofzo.Over een paar dagen gaat het vast beter!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:26 schreef sigme het volgende:
[..]Nu snap ik het weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lol!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:43 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je van het positief beginnen en eindigen An?
Uh.... goede vraag! Ik ben er iig nog wel mega suf van en ik mag er een per 24 uur innemen, dus ik ga er wel van uit!quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar werkt het dan nog wel overdag? ik moet de mijne namelijk echt 's ochtends nemen, omdat t gedurende 12 uur de actieve stof afgeeft...
maar ook beter!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:34 schreef Ticootje het volgende:
Mijn D: anderhalf pistoletje. 1 met kaas en 1 met ham.
Verder nog een cola light in de pauze en na afloop 2 mini snacks en een biertje.
Al met al had het slechter gekund.
Waar wringt het?quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:11 schreef Tinkepink het volgende:
^^quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Vervelend Tink!
Ik weet niet waar je precies tegenaan loopt, maar als je het trekt dan denk ik wel dat je het nog een paar maanden de kans moet geven. Het zijn veel veranderingen en die hebben tijd nodig!
Mjaah, ik weet niet hoe het bij jou werkt.... maar ik weet binnen 10 seconden wel of het wat wordt of niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:01 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen! Met honger en slaapgebrek in de trein. Date was gezellig maar of het meer wordt dan dat? Maar ik wil nog wel een keer afspreken en dan zien we wel :-) Ik ben nooit zo snel kapot van een vrouw en als ik t wel ben, dan van de verkeerdeze heeft trouwens dezelfde naam als een Slankie
ja dat laatste wel dus ik vind dat ik het een serieuze kans moet geven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:04 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Mjaah, ik weet niet hoe het bij jou werkt.... maar ik weet binnen 10 seconden wel of het wat wordt of niet.
Iig qua sex appealAls ik er niet warm van word, dan wordt 't 'm niet.
Want ik ga er vanuit dat je wel gemaild hebt en dat je weet of je qua interesses/intelligentie op 1 lijn zit.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, die discussie had ik afgelopen zondag nog. Als je niet gelijk de behoefte hebt om de ander tegen de muur te gooien en heftig te zoenen, dan wordt het niets zeggen sommigen.
Ik ben niet zo tegen de muur gooierig.
Ik denk dat liefde op het eerste gezicht moeilijker wordt naarmate dat je ouder wordt, want je leeft/leert/gaat op je bek/staat weer op -> je wordt voorzichtiger.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat laatste wel dus ik vind dat ik het een serieuze kans moet geven.
Laatste keer dat ik datete was het een duidelijke nee, daarvoor was het een twijfel met lichte neiging naar ja (en dat werd dus ook wat), jaren geleden trok ik een hele middag met iemand op en pas aan het eind van de middag sloeg ik volledig om. Dus het kan, maar ik denk het niet. Nog een keer afspreken zal uitsluitsel bieden. Nu maar hopen dat zij niet wel helemaal stuk is van mij.
En liefde op het eerste gezicht is zeldzaam natuurlijk. Vraag is altijd of je er genoeg in ziet om door te gaan en op welk punt je besluit dat het niets gaat worden. Maar als dit ook idd niets wordt, beschouw ik mezelf wel als een tamelijk hopeloos geval
Ben ook wat minder licht ontvlambaar dan sommige andere mensen. Of heet dat kieskeurig?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:07 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Haha, die discussie had ik afgelopen zondag nog. Als je niet gelijk de behoefte hebt om de ander tegen de muur te gooien en heftig te zoenen, dan wordt het niets zeggen sommigen.
Ik ben niet zo tegen de muur gooierig.
^^quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Er moet naar mijn mening qua interesses/intelligentie een klik zijn, maar lichamelijk moet er imo ook een klik zijn.
Als het eerste er niet is dan krijg ik zo'n David Beckham gevoel bij een man. Leuk om naar te kijken, maar laat hij alsjeblieft!!!!! zijn mond niet open doen![]()
En als jij niet zo gooierig bent, dan mag je wederhelft het gooiwerk ook wel doen![]()
http://www.apotheek.nl/Me(...)x?mId=10704&rId=2350quote:Op woensdag 28 maart 2012 07:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Maar werkt het dan nog wel overdag? ik moet de mijne namelijk echt 's ochtends nemen, omdat t gedurende 12 uur de actieve stof afgeeft...
En wat nu als het potentiele gooislachtoffer zelf ook niet zo gooiierig is?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:19 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Er moet naar mijn mening qua interesses/intelligentie een klik zijn, maar lichamelijk moet er imo ook een klik zijn.
Als het eerste er niet is dan krijg ik zo'n David Beckham gevoel bij een man. Leuk om naar te kijken, maar laat hij alsjeblieft!!!!! zijn mond niet open doen![]()
En als jij niet zo gooierig bent, dan mag je wederhelft het gooiwerk ook wel doen![]()
Laten we dat voorop stellen! Ik ben sowieso niet zo ontzettend licht ontvlambaar, moet bij mij altijd groeien.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Ben ook wat minder licht ontvlambaar dan sommige andere mensen. Of heet dat kieskeurig?
Hypothetisch?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En wat nu als het potentiele gooislachtoffer zelf ook niet zo gooiierig is?![]()
Afijn, ook dat kan gefikst worden natuurlijk, duurt alleen wat langer.
Van de hele dag sexen word je best moe heur.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:22 schreef Viking84 het volgende:
Als het tweede er niet is schiet het ook niet op. Ik ben niet op zoek naar gezelligheid, daar heb ik andere mensen voor.
Uh... nee!quote:
Ja evy les 2 stond op de planning. In de toekomst wil ik dan in de pauze in mijn werk gaan maar nu gaat dat even nietquote:
ik zou een wat grotere D nemen na het wielrennen, denk ik Anna. Voor de rest, mooi lijsjte!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O: dubbele volk boterham met appelstroop
T: banaan
L: dubbele boterham met ei, tomaat, komkommer, bak rauwkost, flesje jus
T: boterham pindakaas
T: appel
S: wielrennen!
D: gegrillde en gevulde biologische kiprolletjes met een frisse salade
T: bakje kwark
Ik vind hardlopen altijd intensiefquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ja evy les 2 stond op de planning. In de toekomst wil ik dan in de pauze in mijn werk gaan maar nu gaat dat even niet. Dus dan maar na de pump. Het is ook niet zo intensief he, het is maar les 2, dus dat moet lukken! Zal trouwens nog een eiwitshake nemen voor vizormansss.
Ik heb van Clarins, factor 30 speciaal voor gezicht. Was 20 euro. Ik gebruik het nu ipv normale dagcreme.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
zo.. dat is ook weer gedaan..
Ik zag hier iets over zonnebrand voorbij komen. Iemand nog tips voor een niet vette variant? Ik haat zonnebrand omdat het zo'n vies laagje achter laat waar mijn poriën van gaan dichtzitten. Ik heb een zeer lichte dagcrčme die ik net aan tolereeren smeer dus geen zonnebrand omdat ik het zo vervelend vind, terwijl mijn huid het wel echt nodig heeft (ik ben niet wit, ik ben haast groen
)
En die is echt niet vet? Voor ik allerlei dure zooi koop wat ik vervolgens toch niet gebruikquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb van Clarins, factor 30 speciaal voor gezicht. Was 20 euro. Ik gebruik het nu ipv normale dagcreme.
Denk 1,5 - 2 uurtjes, maar niet max voluit hoor, dat hou ik nog niet vol. Kan eventueel wat aardappels bij de kip eten, maar dan wordt het zo'n carby geheel...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
HPKW: Krijgen we nog een date update?
Anna: Hoeveel/lang ga je fietsen? Want ik zou er na het trainen nog wat carbs ingooien, je trekt jezelf helemaal leeg met dat fietsen
Collistar dry oil. Niet goedkoop, wel heel fijn!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Sunnythesun het volgende:
zo.. dat is ook weer gedaan..
Ik zag hier iets over zonnebrand voorbij komen. Iemand nog tips voor een niet vette variant? Ik haat zonnebrand omdat het zo'n vies laagje achter laat waar mijn poriën van gaan dichtzitten. Ik heb een zeer lichte dagcrčme die ik net aan tolereeren smeer dus geen zonnebrand omdat ik het zo vervelend vind, terwijl mijn huid het wel echt nodig heeft (ik ben niet wit, ik ben haast groen
)
Ik schrijf hem op het lijstjequote:Op woensdag 28 maart 2012 09:36 schreef MarMar het volgende:
[..]
Collistar dry oil. Niet goedkoop, wel heel fijn!
Of wat bonen ofzo. Ik vind dat na 2 uur wielrennen je wel wat koolhydraten mag eten..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Denk 1,5 - 2 uurtjes, maar niet max voluit hoor, dat hou ik nog niet vol. Kan eventueel wat aardappels bij de kip eten, maar dan wordt het zo'n carby geheel...
het moet snel voelen alsof er niets op zitquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:40 schreef Perruche het volgende:
Sunny ik weet niet zo goed wat jij "niet vet" vind. Maar voor mij voelt ie net zo als een daggcreme, trekt snel in en geen glimkop.
ik heb een spray van de Kruidvat die daar aan voldoet! Denk ik. Zal zo de specs even opzoeken.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
het moet snel voelen alsof er niets op zit
Volgens mij zit het carby geheel in je hoofdquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:35 schreef anna82 het volgende:
[..]
Denk 1,5 - 2 uurtjes, maar niet max voluit hoor, dat hou ik nog niet vol. Kan eventueel wat aardappels bij de kip eten, maar dan wordt het zo'n carby geheel...
Die is fijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:32 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik heb van Clarins, factor 30 speciaal voor gezicht. Was 20 euro. Ik gebruik het nu ipv normale dagcreme.
Ik geloof niet in liefde op het eerste gezicht, wel in lust op het eerste gezichtquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat laatste wel dus ik vind dat ik het een serieuze kans moet geven.
Laatste keer dat ik datete was het een duidelijke nee, daarvoor was het een twijfel met lichte neiging naar ja (en dat werd dus ook wat), jaren geleden trok ik een hele middag met iemand op en pas aan het eind van de middag sloeg ik volledig om. Dus het kan, maar ik denk het niet. Nog een keer afspreken zal uitsluitsel bieden. Nu maar hopen dat zij niet wel helemaal stuk is van mij.
En liefde op het eerste gezicht is zeldzaam natuurlijk. Vraag is altijd of je er genoeg in ziet om door te gaan en op welk punt je besluit dat het niets gaat worden. Maar als dit ook idd niets wordt, beschouw ik mezelf wel als een tamelijk hopeloos geval
Dat krijgen we er ook nog wel uitquote:
Waarom niet? Boterquote:(nee ik smeer geen boter op mn brood..)
Omdat ik mn brood op mn werk smeer, en hier geen ding met boter heb staan.. Puur lui.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Dat krijgen we er ook nog wel uit
[..]
Waarom niet? Boter
Je hebt het over ex van een hele tijd terug, toch? Want met vriendje was het weer ok-ish, niet? Of hoe gaat het eigenlijk met vriendje?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef Probability het volgende:
Ik zie op FB een foto voorbij komen bij mijn stamcafé/kroeg dinges met m'n ex + nieuwe vriendin er op. This is my part of town!! Hoe durft ie
Wat is er mis met ontbijtkoek of ben je ook van de maffiaquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Boter
Hoe bedoel je 'ook'? Ik ben de maffia.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is er mis met ontbijtkoek of ben je ook van de maffia
Sugar.. tududututududuu honey honey...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Wat is er mis met ontbijtkoek of ben je ook van de maffia
Ok. Thanxquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:51 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe bedoel je 'ook'? Ik ben de maffia.
Je mag gerust nog wel iets met suikerquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sugar.. tududututududuu honey honey...
Nou, geen Redbull en havermoutquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef loveli het volgende:
[..]
[..]
Waarom niet? Boter
íets ja.. nuttige suikers dan toch wel het liefste. Zonde van de moeite er omheen anders hequote:Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Je mag gerust nog wel iets met suiker
Nou sorry hoor maar van 1 plak ontbijtkoek , en of 1 eierkoek en als je gewoon netjes 1580/1600 kcal per dag haalt is het toch gewoon prima , waarom wordt je hier ongeveer afgeschoten als je ook maar iets met suiker neemt ?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
íets ja.. nuttige suikers dan toch wel het liefste. Zonde van de moeite er omheen anders he![]()
Maar goed, dat is mijn mening, doe vooral wat je zelf wilt
waarom wordt een opmerking over ontbijtkoek als afschieten gezien? Ik heb niets tegen ontbijtkoek, vind het alleen nutteloos voedsel dus beschouw het als 'snoep' en niet als een 'verantwoord tussendoortje' zoals de reclame je doet geloven. That's allquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar van 1 plak ontbijtkoek , en of 1 eierkoek en als je gewoon netjes 1580/1600 kcal per dag haalt is het toch gewoon prima , waarom wordt je hier ongeveer afgeschoten als je ook maar iets met suiker neemt ?
Jij bent leuk! Waren de pannekoekjes lekker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:00 schreef Syrena het volgende:
Ik had gisteren trouwens ook de courgettepannenkoekjes. Denk alleen niet dat het de bedoeling was om het in je eentje allemaal op te eten![]()
Overigens wil ik wel een man die me tegen de muur smijt(FIGUURLIJK!). Want zelf ben ik best een suffe muts die graag op sleeptouw wordt genomen
Tot nu toe had ik steeds vriendjes die deden alsof ze heel veel zelfvertrouwen etc hadden maar als puntje bij paaltje kwam werd er niks gesmeten
of in elk geval niet met mij
Suikers zitten in special K, in fruit, in brood etc.. Suikers genoeg zonder koekjesquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Je mag gerust nog wel iets met suiker
Geen sprake van afschieten. Je kan ook 1600 calorieen aan vettigheid eten. Je valt wel af, maar het is gewoon zonde imo als je dan nog zoveel suiker binnenkrijgt. Daarbij draagt suiker bij aan het buikvet (insuline/cortisol toch Loveli?).quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Nou sorry hoor maar van 1 plak ontbijtkoek , en of 1 eierkoek en als je gewoon netjes 1580/1600 kcal per dag haalt is het toch gewoon prima , waarom wordt je hier ongeveer afgeschoten als je ook maar iets met suiker neemt ?
1600 kcal is niet zoveel, ik zou dat persoonlijk liever vullen met alleen gezonde dingen die écht wat toevoegen. Een keer suiker is prima, elke dag 2 keer vind ik dan weer minder prima.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
De tweede batch wel, de eerste waren niet genoeg gekruid. En ik heb echt zooooo weinig geduld, ben tussendoor maar gaan fokken om te voorkomen dat ik ze te vroeg ging omdraaien en ze uit elkaar zouden vallen. Maar ze moeten eigenlijk ergens bij. Misschien iets met zalm ofzoquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:02 schreef Nallie het volgende:
[..]
Jij bent leuk! Waren de pannekoekjes lekker?
Het topic heeft mijn carb-angst aangewakkerdquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:45 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
Volgens mij zit het carby geheel in je hoofd
Zelfs als is het niet max voluit, dan moet je goed eten met de hoeveelheid sport die je doet
Eet je ook meer op de dagen dat je sport? Want dat zie ik niet echt aan je lijstjes af.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik denk dat je, zeker als je er zo uit ziet als Tico, een balans moet vinden tussen eten voor het gezonde en lekker eten. Als jij echt geniet van die ontbijtkoek, lekker eten. Als je je iets lekkerders voor kunt stellen, dan zou ik dat eten. Want als je het eet als een gezond tussendoortje slaat het de plank mis, maar als je het eet omdat je het lekker vind (met een laag roomboter, heerlijk!), dan lekker doen!
Mjah, het gaat ook om referentiekader. Hier zitten mensen die net heel veel zijn afgevallen, nog een beetje willen afvallen, of gewoon heel gezond willen zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
Suiker eten werkt suiker eten in de hand. Misschien kun jij het wel bij 1 houden, maar als hier een doos Guylian chocola staat, dan moet 'ie leeg. En aangezien ik de neiging had kiloverpakkingen te kopen..quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:58 schreef Joene het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:26 schreef sigme het volgende:
[..]Dat is erg stoer van je! En je hebt gelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dat!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
en dan moet je het zondigen ook niet als zondigenz ien, vind ik.
Nu wil ik afvallen, maar als ik straks 8-10 kilo kwijt ben wil ik weer minder over m'n eten hoeven na te denken. En ik denk dat ik nu met m'n eetwijze al een hele stap ben, maar het kan nog beter....
Miles is niet van Jillian, dat doen ze in het Dieettopic. Jillian is een thuiscombinatieprogramma voor kracht/abs/cardiotraining:quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:17 schreef N.icka het volgende:
Wat zijn nou toch die miles van,ene Jillian die men hier doet ?
En niet gezond is soms lekkerquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
Suiker is soms lekker![]()
Suiker is niet gezond.
Wat je met deze info doet in je leven is je eigen pakkie an![]()
Verder werd bovenstaande gewoon verkondigd geloof ik, dus niks nie afschieten maar gewoon een tip
dank je !quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Miles is niet van Jillian, dat doen ze in het Dieettopic. Jillian is een thuiscombinatieprogramma voor kracht/abs/cardiotraining:
Ga ik regelen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef _aurum_ het volgende:
HPKW: Krijgen we nog een date update?
Anna: Hoeveel/lang ga je fietsen? Want ik zou er na het trainen nog wat carbs ingooien, je trekt jezelf helemaal leeg met dat fietsen
Eens!!! Stoer Sig, en groot gelijk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat is erg stoer van je! En je hebt gelijk
ik zou vooral wat eiwitten proberen binnen te krijgen. Een banaan geprakt in een bak yoghurt met wat muesli, bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Ticootje het volgende:
Na 50 mins spinnen, is dan een banaan genoeg? Of kan ik dan ent zo goed nog een bord chili opbakken
Oh, ik ga je knuffelen!!! Er staat een bak met vanille yoghurt uit oostenrijk, die mn opa en oma hebben meenomen... Die gaat dus baas.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik zou vooral wat eiwitten proberen binnen te krijgen. Een banaan geprakt in een bak yoghurt met wat muesli, bijvoorbeeld?
You had me in a state of panicquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:24 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ga ik regelen.
Of nee, die doe ik morgen wel live.
En eens vwb de carbs van Anna. Meer eten als je veel sport!
Hehehe, sorry!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:37 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
You had me in a state of panicHet is morgen donderdag!
Goodbye cruel world!quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hehehe, sorry!![]()
Nieuw gebouw, veel trappen en ik ben helemaal in de war met de dagen.
Morgen ga ik bingoën, dat vergt zoveel van mijn voorstellingsvermogen, dat ik niet meer zo goed functioneer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |