*Adds website to favs*quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Foodgawker is je vriend!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
oh, in m'n havermout zat banaan. En misschien inderdaad na het eten nog wat yoghurt, met wat granola ofzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Siral het volgende:
[..]
Wat je gegeten heb is iniedergeval heel netjes, maar er mag zeker nog wel wat bij! Misschien wat zuivel ook, extra stuk fruit? En die rosti, why not!
Heb je er zin in/honger? Dan doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:
O: havermout
L: kikkererwten/wittebonen/canneloni/spercieboon/doperwt/tonijn salade op een bedje van rauwe spinazie
T: 150 gram broccoli, gekookt ei
T: appel
D: in ieder geval gebakken ei en nog wat van die salade bij L (is niet zoveel), en een gegrilde courgette. Ik zit te twijfelen of ik daar nog wat rosti bij zal bakken. M'n lijstje is niet zoveel van vandaag, denk ik. Wat denken jullie?
Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snackquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef minilot het volgende:
[..]
Foodgawker is je vriend!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef Probability het volgende:
[..]
Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snack
really?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Probability het volgende:
Hm. Conflict met mijn vader. Hij vertoond zulk ontwijkend gedragGadver, wat vervelend. Ik heb ook zo'n rare pa en snap dat je voor een dilemma staat. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Marmar: okay, verkeerd gezien.![]()
Ik wil iets met courgette dat een beetje vult, maar vind het moeilijk in te schatten wat nu echt voorgerechtjes zijn en wat echte maaltijdenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit!
Djiez Louis!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef minilot het volgende:
Oooo, daar hebben we de Asteroids Galaxy Tour weer op de radio. Even dansen. Toch alleen op kantoor.
Jaaaa.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef minilot het volgende:
Billy, ik kan deze aanraden:
Pasta with zucchini sauce - Kayotic Kitchen
Ik maak 'm met spelt-, kamut- of farropasta maar met volkoren kan natuurlijk ook. Volkoren: betere carbs. Ik vind volkoren pasta alleen zelf niet zo lekker, dus dan kies ik liever gewoon voor een heel andere graansoort ķf ik eet gewoon lekkere normale witte pasta, maar dan een wat kleinere hoeveelheid..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.Worry is a misuse of imagination
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaaa.
Wat jammer toch dat ik niet de bouw heb voor zulke beentjes!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef Probability het volgende:
[..]Ik denk dat t en zonder kaas en zonder bacon wel wat saai wordt. Heb je wel andere kaas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.Be someone that makes you happy
Haaa, ik durf niet!quote:
[..]vooral de parmezaan zou ik missen denk ik. Bacong eeft veel smaaktoevoeging, maar vaak kun je het ook prima weglaten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.
[..]Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.Maar ik gebruik er maar de helft van!
Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar.
Let me see you stripped down to the bone
Bacon overheerst idd vrij snel... dus uit een recept gebruik ik ook meestal maar de helftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja.Maar ik gebruik er maar de helft van!
Kende ik helemaal nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:
[..]
Jaaaa.
Wat jammer toch dat ik niet de bouw heb voor zulke beentjes!
Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi.quote:
Zoals ik al zei: broeken liegen niet, en die wil ik graag weer helemaal mooi en goed passen voor ik tevreden benquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi.Een paar van die dames zijn ook echt 'breed'.
En we hebben je foto gisteren toch gezien, heul niet meer nodig![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Probability het volgende:
Omdat je niet echt iets hebt aan bacon, toch?
Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stemquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
Sorry hoor, maar..
![]()
Het perfecte meisje!
Waanzinnig fijn liedje ook. *vingerknip*
Het is toevallig op, vind het ook best duurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja.Maar ik gebruik er maar de helft van!
Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar.![]()
Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stemHoe oud is de dan? Ze klinkt erg jong in ieder geval.
O, wat spannend! Wat stoer. Ik ben zeer benieuwd! Ik vrees dat ik zelf eerst wat balans- en evenwichtsissues weg te werken heb voordat ik level 2 kan overleven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
Datte.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef An24 het volgende:
[..]
Kende ik helemaal nietMaar wat een rotstem heeft zij zeg!
Sterktequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
Iets anders, iets stoerders om een waarachtige girl boner van te krijgen dan? Nathalie Portman!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan.
![]()
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag.quote:
Dat vroeg ik me ook af.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Siral het volgende:
Van alleen die turbofire krijg je echt niet zulke spierballen heur
Ja niet HAHA. Da's dikke cardio die turbofire, niet meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag.
[..]
Dat vroeg ik me ook af.Tenzij er gewichten gebruikt worden lijkt het me heeeel sterk om zulke spieren te vormen..
Geen voorgeraspte nemen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef Probability het volgende:
Welke parmezaanse kaas van de appie raden jullie aan? Die uit het koelvak?
Easy met die smiley!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef minilot het volgende:
[..]
Geen voorgeraspte nemen!Gewoon een heel stuk en zelf raspen.
Ooo, sorry!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:
[..]
Easy met die smiley!
Ik heb het ook over die hele stukken uit het (verse) koelvak
Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die van jou eens proberen!quote:
Grana Padano is qua smaak echt veel minder rijk, en de textuur is ook lang niet zo lekker kruimelig als die van echte parmezaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die eens proberen!
Thanks! Had 't nodig! Mčn!!!quote:
Ha, maar je bleef wel overeind dus?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Thanks! Had 't nodig! Mčn!!!
Maar wel leuk om andere oefeningen te doenben benieuwd of deze oefeningen na 10 dagen ook makkelijker gaan. Wat een hel soms
Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef Nallie het volgende:
Nu foodgawker afsluiten, omkleden en naar de boksles... NU
Eigenlijk alles waar je bij moet 'planken': vind het nog moeilijk om een houding te vinden tussen de comfortabele maar zeer niet nuttige holle rug en een plattere houding die niet meteen overal pijn gaat doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, maar je bleef wel overeind dus?Mooi! En bravo voor jou! Wat vond je het moeilijkst?
Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrrquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag.
Wat is er mweeh?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef LieLie het volgende:
Mweeh, mweeh![]()
*hoofd onder dekens stopt*
lijstje van vandaag:
O: 1 waldkorn pindakaas, kom bioyoghurt aardbei vanille
T: twee mandarijntjes
L: drie waldkorn, twee 30+ belegen, een pindakaas
T: peer
T: drie paaseitjes
D: zelfgemaakte pasta met saus (courgette, paprika, ui, tomatenblokjes, gehakt)
Ik vooral denk ikquote:
Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef An24 het volgende:
[..]
Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrr
Ja, komt goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef An24 het volgende:
[..]
Ff terug lezen in vorige topic
Lielie: vervelend. Goed voor jezelf zorgen he?!
Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, komt goeden mijn lijstje is best oke toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die kans is vandaag vrij groot, ben redelijk verrot!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die film (any given sunday) is MEESTERLIJK!!!!!
Voor motivatie vind ik deze persoonlijk ook perfect:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Mjah, daar zit wel wat in hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen.Maar dat ik het anders zou doen, zegt niets over de kwaliteit van het lijstje. Zelf zou ik op 1 dag niet twee keer brood en ook nog pasta eten bijvoorbeeld. Maar slecht is het zeker niet.
Proberen overdag meer groenten te integreren? Je hebt dan de voedingsstoffen harder nodig dan savonds.quote:
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.Ik haak altijd een beetje af bij dat soort 'geleende' inspiratiefilmpjes. Als je een goede brug kan maken naar het bedrijf is het prima, maar als dat niet lukt is het 'gewoon een filmpje'..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Ik ga deel 1 ook weer oppakken morgen.. Iedere dag gaat me niet lukken maar een paar keer per week en ik ben benieuwd hoe snel ik naar level 2 kan. Vind 1 wel pittig maar niet veel té
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst vandaag:
O: 2 grote dikke plakken roggebrood met wat boter en motardella
T: banaan
L: grote kom yoghurt met walnoten en honing 2 plakken roggebrood, 1 met motardella, 1 met hummus en een mok melk
T: gekookt eitje op een plak roggebrood met motardella
B: heen en weer naar de uni fietsen in dit heerlijke weer
S: Jillian
S: hardlopen, 5km
T: wat Griekse yoghurt
D: halve kip met potato wedges en wat gegrilde groenten met een kerriesausje
T: handje walnoten
ja. of meer gebakken muesli met wat honing.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Jagär, is granola iets als cruesli of zo?
Dat klinkt wel als iets om een keer uit te proberenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Jagärtrut het volgende:
ja. of meer gebakken muesli met wat honing.
Tenminste, ik heb die van mij zelfgemaakt. Wat havervlokken, lijnzaad, zonnebloempitten en boekweit door elkaar gemixt, daar honing en kaneel overheen, en in de oven. Het blijft apart, en gaat niet zo samen clusteren als cruesli, en is ook veel minder zoet. Ik vind het heerlijk...
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor!En het ging súper lekker.
![]()
Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zit een kip van 1,9kg in de oven
Ook zo'n hele? Uit de oven?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetje
En ik heb geen benul wat het isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef minilot het volgende:
[..]
Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker..
Ik ben er aan het rondklikken as we speakquote:
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.Wat dino zegt sigme.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als trainer en coach heb ik zelf ook veel gedaan met motiveringstechnieken en het doorbreken van weerstand. Als je iets wilt zeggen, moet je dat in anderhalve minuut doen (net als met een reclame eigenlijk). Want veel uit het filmpje is onzin, je kan de helft schrappen, omdat mensen anders zullen gaan gapen![]()
Verder ben ik niet voor de houding van Pacino (als je het moet linken aan een bedrijf). Een motivator moet zelf de energie uistalen die hij wil uitdragen, anders werkt het niet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt voor het lachen!
MarMar en Mo![]()
De laatste tijd doe ik het niet meer maar droom er wel over een hele kip met patat.. Dat krijg ik namelijk makkelijk op
Wil op zoveel reageren...
Heb een lijstje, beetje triest wel
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, likje mayo, tomaat. Kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
T's: 100 gram drop, 3 Lindt chocoladeballen, kwart meloen, klein zakje naturel chips, handje katjang
D: 500 gr ijsbergsalade, 150 gram tonijn met olie uit blik, 2 tomaten, halve komkommer, gekookt ei, 3 augurken, 1 grote rauwe ui, beetje rauwe paprika, potje sperziebonen en een dressing van : olijfolie, dille, zout, peper, mosterd, suiker, bieslook, curry en mayonaise, lekker voor miijzelf alleen.
T: zoute stokjes en wokkels omdat het kanNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
OMGquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ook zo'n hele? Uit de oven?
Die 1,9 gaan we natuurlijk NOOIT opkrijgen, MAAR daar is aan gedacht: morgen maken we dan fajitas! Met de restjes kip, wat spinazie, knoflook en uitgebakken bacon (!!!) restjes als lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |