abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109575104
De Slankreeks

Vorige topics: [Gezond Slank] #1847 - WOW

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

[ Bericht 2% gewijzigd door Siral op 27-03-2012 18:40:39 ]
pi_109575133
Bah het moet 48 zijn ;(
pi_109575136
O, ik was al een topictitel "..met waar je een courgette zoal in kunt stoppen" aan het aanmaken, maar was te laat. :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_109575141
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Siral het volgende:

[..]

Wat je gegeten heb is iniedergeval heel netjes, maar er mag zeker nog wel wat bij! Misschien wat zuivel ook, extra stuk fruit? En die rosti, why not!
oh, in m'n havermout zat banaan. En misschien inderdaad na het eten nog wat yoghurt, met wat granola ofzo.

Thanks! :)
pi_109575143
Ha, ik heb net de courgette op het aanrecht gelegd om te slachten, ging nog ff Fok bijlezen.
Koekjeeeesss :Y)

Ik ben alleen te lui om te raspen, dus ik ga 'm door het staafmixerhakding doen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_109575166
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:01 schreef Jagärtrut het volgende:
Lijstje:

O: havermout
L: kikkererwten/wittebonen/canneloni/spercieboon/doperwt/tonijn salade op een bedje van rauwe spinazie
T: 150 gram broccoli, gekookt ei
T: appel
D: in ieder geval gebakken ei en nog wat van die salade bij L (is niet zoveel), en een gegrilde courgette. Ik zit te twijfelen of ik daar nog wat rosti bij zal bakken. M'n lijstje is niet zoveel van vandaag, denk ik. Wat denken jullie?
Heb je er zin in/honger? Dan doen :Y Je kan er ook wat nootjes bij doen!
Be someone that makes you happy
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:08:13 #8
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109575182
Vandaag (tot nu toe):

T: sap + creatine + glutamine, glas water
O: 6x eiwit, 2x eigeel, 2x plak salami, 1 plakje casselrib, dotje ketchup en peper
T: koffie
L: 2 bth met pindakaas, peer
T: sap + glutamine
D: 170 g entrecote, 340g broccoli, 80g wortel, 130g ui, halve eetlepel sojasaus, 3 a 4 eetlepels olijfolie, 3 a 4 eetlepels runderbouillon, halve eetlepel stevia, eetlepel volkorenbloem

[ Bericht 0% gewijzigd door slacker_nl op 27-03-2012 19:33:07 (taalfoutjes) ]
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109575195
quote:
Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snack

really :P?
Worry is a misuse of imagination
pi_109575317
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Chocolate zucchini muffins: a healthy on-the-go snack

really :P?
Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit! :)
pi_109575326
Twee hele topics in 1 dag :')

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Probability het volgende:
Hm. Conflict met mijn vader. Hij vertoond zulk ontwijkend gedrag :(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gadver, wat vervelend. Ik heb ook zo'n rare pa en snap dat je voor een dilemma staat. Sterkte :*

Marmar: okay, verkeerd gezien. :P
pi_109575346
Oooo, daar hebben we de Asteroids Galaxy Tour weer op de radio. Even dansen. Toch alleen op kantoor. :)
pi_109575395
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef minilot het volgende:

[..]

Er zit anders volkoren meel, karnemelk, cacao, kokosnoot, eieren, honing, olijfolie én dus courgette in, en daar haalt je lijf van alles aan nuttige stoffen uit! :)
Ik wil iets met courgette dat een beetje vult, maar vind het moeilijk in te schatten wat nu echt voorgerechtjes zijn en wat echte maaltijden
pi_109575451
http://www.culinaryjourne(...)inem-plascku-in.html

deze leek mij lekker maar het recept is in het turks ;(

deze ook al :?!! Of nou ja kroatisch dan :P Ook goed

http://bite-my-cake.blogs(...)sosu-od-rajcica.html
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:17:15 #15
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109575501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef minilot het volgende:
Oooo, daar hebben we de Asteroids Galaxy Tour weer op de radio. Even dansen. Toch alleen op kantoor. :)
Djiez Louis!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_109575515
Billy, ik kan deze aanraden:

Pasta with zucchini sauce - Kayotic Kitchen

Ik maak 'm met spelt-, kamut- of farropasta maar met volkoren kan natuurlijk ook. Volkoren: betere carbs. Ik vind volkoren pasta alleen zelf niet zo lekker, dus dan kies ik liever gewoon voor een heel andere graansoort ķf ik eet gewoon lekkere normale witte pasta, maar dan een wat kleinere hoeveelheid..

pi_109575554
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Djiez Louis!
Jaaaa.

Wat jammer toch dat ik niet de bouw heb voor zulke beentjes!
pi_109575571
Hoera; geen jarigen en geen bakjes paaseieren vandaag, dus mijn lijstje blijft:

O (07.30) magere kwark, druiven, muesli
T/L/T (08.30-17.00) 5 volkoren boterhammen met margarine, 2x kaas en tomaat, 2xhazelnoot/amandelspread, 1x bio sandwichspread
T (17.30) kiwi
B 2x30 minuten fietsen
D berg quinoa met erwtjes en twee paprika's, vegaschijf uit de oven
evT iets alcoholisch

ben tevreden :).
pi_109575606
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:17 schreef minilot het volgende:
Billy, ik kan deze aanraden:

Pasta with zucchini sauce - Kayotic Kitchen

Ik maak 'm met spelt-, kamut- of farropasta maar met volkoren kan natuurlijk ook. Volkoren: betere carbs. Ik vind volkoren pasta alleen zelf niet zo lekker, dus dan kies ik liever gewoon voor een heel andere graansoort ķf ik eet gewoon lekkere normale witte pasta, maar dan een wat kleinere hoeveelheid..

[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.
pi_109575609
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaaaa.

al gezien? Na Jillian! :+
Ja doei.
pi_109575661
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:20 schreef Probability het volgende:

[..]

SPOILER
Dik gedrukte heb ik niet in huis, en geeft de bacon echt veel smaak toevoeging? O en als ik pasta eet, eet ik volkoren penne.
Ik denk dat t en zonder kaas en zonder bacon wel wat saai wordt. Heb je wel andere kaas?
pi_109575663
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Haaa, ik durf niet!
pi_109575665
Dámn. Buren zijn zo te ruiken aan het O+ barbecueën O+ ;( en ik moet zo Jillian doen in die heerlijke lucht :') :@
Ja doei.
pi_109575666
quote:

[..]

SPOILER
vooral de parmezaan zou ik missen denk ik. Bacong eeft veel smaaktoevoeging, maar vaak kun je het ook prima weglaten...
pi_109575685
quote:

[..]

SPOILER
Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja. :) Maar ik gebruik er maar de helft van!

Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar. :9
pi_109575698
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Bacon is mijns inziens wel belangrijk voor de smaak ja. :) Maar ik gebruik er maar de helft van!
Bacon overheerst idd vrij snel... dus uit een recept gebruik ik ook meestal maar de helft :Y
Ja doei.
pi_109575709
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef minilot het volgende:

[..]

Jaaaa.

Kende ik helemaal niet :@ Maar wat een rotstem heeft zij zeg! :')
pi_109575719
Sorry hoor, maar..

O+

Het perfecte meisje!

Waanzinnig fijn liedje ook. *vingerknip*
pi_109575726
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi. :@ Een paar van die dames zijn ook echt 'breed'.

En we hebben je foto gisteren toch gezien, heul niet meer nodig :{w :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_109575741
O ja de rest ga ik nog wel halen maar twijfelde over de bacon :P Omdat je niet echt iets hebt aan bacon, toch?

Een roux kan ik nog wel maken, is dat jaartje voeding toch nog ergens goed voor geweest :P!!
pi_109575820
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Heel gespierd en zo, maar ik vind dat dus echt niet mooi. :@ Een paar van die dames zijn ook echt 'breed'.

En we hebben je foto gisteren toch gezien, heul niet meer nodig :{w :D
Zoals ik al zei: broeken liegen niet, en die wil ik graag weer helemaal mooi en goed passen voor ik tevreden ben :6 Maar de spiegel wordt elke week wat toffer op 't moment, 't gaat echt ontzettend lekker hier! :@ *klopt af*

Maar bedankt :@ overtuigend hč, dat Jillian, en dat na 10 dagen al!!

Maargoed dat hele gespierde hoeft voor mij ook niet, maar daar heb ik sowieso niet echt aanleg voor en als ik zo de dames daar bekeek waren er ook mensen die 'gewoon' strakker werden zonder te verhulken! :+
Ja doei.
pi_109575827
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Probability het volgende:
Omdat je niet echt iets hebt aan bacon, toch?
:o !

:'( !
pi_109575859
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
Ja doei.
pi_109575873
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef minilot het volgende:
Sorry hoor, maar..

O+

Het perfecte meisje!

Waanzinnig fijn liedje ook. *vingerknip*
Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stem }:| Hoe oud is de dan? Ze klinkt erg jong in ieder geval.
pi_109575893
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef minilot het volgende:

[..]

:o !

:'( !
Qua voedingsstoffen..
pi_109575914
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Parmezaan moet je eigenlijk sowieso gewoon standaard in huis hebben voor een raspje heir en een raspje daar. :9
Het is toevallig op, vind het ook best duur :o
pi_109575948
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb ook niets tegen de liedjes, die zijn leuk! Maar die stem }:| Hoe oud is de dan? Ze klinkt erg jong in ieder geval.
Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan. :)

O+
pi_109575976
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
mini! Ik ga vandaag naar level 2! Ben zeer benieuwd! Over 25 minuten vertel ik je hoe dood ik ben!
O, wat spannend! Wat stoer. Ik ben zeer benieuwd! Ik vrees dat ik zelf eerst wat balans- en evenwichtsissues weg te werken heb voordat ik level 2 kan overleven. :)
pi_109576067
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef An24 het volgende:

[..]

Kende ik helemaal niet :@ Maar wat een rotstem heeft zij zeg! :')
Datte. :D
pi_109576106
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
Sterkte :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_109576166
quote:
3s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef conleche het volgende:

[..]

Datte. :D
Iets anders, iets stoerders om een waarachtige girl boner van te krijgen dan? Nathalie Portman!

O+

Goed! Genoeg inspirerende meisjeslijven bekeken. Ik ga nog even werken. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 27-03-2012 18:43:47 ]
pi_109576196
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Eind twintig ofzo. Ze stelt zich gewoon aan. :)

O+
:')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:38:45 #43
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109576249
Bacon O+
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_109576327
Whoops!

Lijstje:

O: 1 stukje krentenbrood en gedurende de morgen nog 2 andere boterhammen met filet en geitenkaas
T: een half bakje pistache noten met zout en peper
L: griekse salade met feta en 2,5 gebakken ei met champi's
T: restje pistache (bakje is nu leeg)
T: blokje choco
D: bloemkool met curry en kipfilet en daarbij bulghur
T: fruit heb nog een halve oogmeloen en appels
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_109576342
Geīnspireerd op Co drink ik een glaasje Stolichnaya, dat was toch het geheime wonderdrankje om eeuwig 18 te blijven?
pi_109576449
Van alleen die turbofire krijg je echt niet zulke spierballen heur :')
pi_109576514
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef An24 het volgende:
Twee hele topics in 1 dag :')
Ja, er kwamen een paar pareltjes voorbij vandaag. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Siral het volgende:
Van alleen die turbofire krijg je echt niet zulke spierballen heur :')
Dat vroeg ik me ook af. :') Tenzij er gewichten gebruikt worden lijkt het me heeeel sterk om zulke spieren te vormen..
pi_109576533
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

[..]

Dat vroeg ik me ook af. :') Tenzij er gewichten gebruikt worden lijkt het me heeeel sterk om zulke spieren te vormen..
Ja niet HAHA. Da's dikke cardio die turbofire, niet meer.
pi_109576547
Welke parmezaanse kaas van de appie raden jullie aan? Die uit het koelvak?
pi_109576645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:47 schreef Probability het volgende:
Welke parmezaanse kaas van de appie raden jullie aan? Die uit het koelvak?
Geen voorgeraspte nemen! :r Gewoon een heel stuk en zelf raspen.
pi_109576689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef minilot het volgende:

[..]

Geen voorgeraspte nemen! :r Gewoon een heel stuk en zelf raspen.
Easy met die smiley!
Ik heb het ook over die hele stukken uit het (verse) koelvak
pi_109576735
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Easy met die smiley!
Ik heb het ook over die hele stukken uit het (verse) koelvak
Ooo, sorry! :) :@

De Parmigiano-Reggiano! ^O^
pi_109576762
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef minilot het volgende:

[..]

Ooo, sorry! :) :@

De Parmigiano-Reggiano! ^O^
Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die van jou eens proberen!
pi_109576794
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik twijfel altijd tussen die en de grana pedana? volgens mij zit aan die ik nu noem meer smaak/milder/zoeter? Maar ik ga die eens proberen!
Grana Padano is qua smaak echt veel minder rijk, en de textuur is ook lang niet zo lekker kruimelig als die van echte parmezaan :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:58:17 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109576954
Wederom schijtdag. Hoogste tijd voor verandering.

Lijstje
o. kwark + duits broodje varkensfilet
T. 5 wortels
l. Boerenkool met spekjes en mosterd
T.. Duits broodje rookvlees + mueslireep
d. 2 gepaneerde bloemkoolschijven + kwarksaus + gemengde salade + glas witte wijn
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_109576960
Nu foodgawker afsluiten, omkleden en naar de boksles... NU :P
pi_109576975
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sterkte :*
Thanks! Had 't nodig! Mčn!!! :%

Maar wel leuk om andere oefeningen te doen _O_ ben benieuwd of deze oefeningen na 10 dagen ook makkelijker gaan. Wat een hel soms :')
Ja doei.
pi_109577027
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Thanks! Had 't nodig! Mčn!!! :%

Maar wel leuk om andere oefeningen te doen _O_ ben benieuwd of deze oefeningen na 10 dagen ook makkelijker gaan. Wat een hel soms :')
Ha, maar je bleef wel overeind dus? :) Mooi! En bravo voor jou! Wat vond je het moeilijkst?
pi_109577055
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:58 schreef Nallie het volgende:
Nu foodgawker afsluiten, omkleden en naar de boksles... NU :P
Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker.. }:|
pi_109577089
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, maar je bleef wel overeind dus? :) Mooi! En bravo voor jou! Wat vond je het moeilijkst?
Eigenlijk alles waar je bij moet 'planken': vind het nog moeilijk om een houding te vinden tussen de comfortabele maar zeer niet nuttige holle rug en een plattere houding die niet meteen overal pijn gaat doen :@
Ja doei.
pi_109577160
Mweeh, mweeh }:|
*hoofd onder dekens stopt*

lijstje van vandaag:

O: 1 waldkorn pindakaas, kom bioyoghurt aardbei vanille
T: twee mandarijntjes
L: drie waldkorn, twee 30+ belegen, een pindakaas
T: peer
T: drie paaseitjes
D: zelfgemaakte pasta met saus (courgette, paprika, ui, tomatenblokjes, gehakt)
pi_109577266
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrr :')
pi_109577314
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef LieLie het volgende:
Mweeh, mweeh }:|
*hoofd onder dekens stopt*

lijstje van vandaag:

O: 1 waldkorn pindakaas, kom bioyoghurt aardbei vanille
T: twee mandarijntjes
L: drie waldkorn, twee 30+ belegen, een pindakaas
T: peer
T: drie paaseitjes
D: zelfgemaakte pasta met saus (courgette, paprika, ui, tomatenblokjes, gehakt)
Wat is er mweeh? :*
pi_109577439
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat is er mweeh? :*
Ik vooral denk ik :+
moe, hoofdpijn, hormonen, druk op het werk, wat gezeur op het werk, alleen thuis en dat is de rest van de week zo 's avonds (nouja donderdag zelf nog etentje).. Van die dingen ;)
pi_109577469
Boh, gelukkig gaat Mr.Mo mee hardlopen, want anders was ik écht niet meer gegaan denk ik *stort in*
Ja doei.
pi_109577596
Nu kan hij je eindelijk bijhouden? :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:13:49 #67
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109577626
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef An24 het volgende:

[..]

Een oud collega van mij zou zeggen: "bijzondere vruchtjes" brrrrr :')
Heb ik wat gemist?
pi_109577637
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef ElDinosaur het volgende:
Nu kan hij je eindelijk bijhouden? :P
Die kans is vandaag vrij groot, ben redelijk verrot! _O-
Ja doei.
pi_109577697
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?
Ff terug lezen in vorige topic ;)

Lielie: vervelend. Goed voor jezelf zorgen he?!
pi_109577918
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef An24 het volgende:

[..]

Ff terug lezen in vorige topic ;)

Lielie: vervelend. Goed voor jezelf zorgen he?!
Ja, komt goed :) en mijn lijstje is best oke toch?
pi_109578097
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef LieLie het volgende:

[..]

Ja, komt goed :) en mijn lijstje is best oke toch?
Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen. :@ Maar dat ik het anders zou doen, zegt niets over de kwaliteit van het lijstje. Zelf zou ik op 1 dag niet twee keer brood en ook nog pasta eten bijvoorbeeld. Maar slecht is het zeker niet.
pi_109578130
Ik zag bakbacon, bacon en euroshopper bacon. Ik ben voor de tweede gegaan.

1 oz/ounce is 28 gram toch?

http://en.wikipedia.org/wiki/Ounce
pi_109578387
Hallo, vraagje aan de ICT-nerds alhier.
SPOILER
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:35:42 #74
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109578527
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Die kans is vandaag vrij groot, ben redelijk verrot! _O-
:D
Ik ga deel 1 ook weer oppakken morgen.. Iedere dag gaat me niet lukken maar een paar keer per week en ik ben benieuwd hoe snel ik naar level 2 kan. Vind 1 wel pittig maar niet veel té :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:36:05 #75
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_109578542
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:32 schreef sigme het volgende:
SPOILER
O+ Die film (any given sunday) is MEESTERLIJK!!!!!

Voor motivatie vind ik deze persoonlijk ook perfect:
SPOILER
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:38:28 #76
248287 LieLie
ISTJ
pi_109578652
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik heb je eerdere lijstjes niet zo voor ogen. :@ Maar dat ik het anders zou doen, zegt niets over de kwaliteit van het lijstje. Zelf zou ik op 1 dag niet twee keer brood en ook nog pasta eten bijvoorbeeld. Maar slecht is het zeker niet.
Mjah, daar zit wel wat in hoor :Y
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:41:19 #77
111075 An24
pi_109578795
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef LieLie het volgende:

[..]

Mjah, daar zit wel wat in hoor :Y
Proberen overdag meer groenten te integreren? Je hebt dan de voedingsstoffen harder nodig dan savonds.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:42:05 #78
216210 Ml-etje
pi_109578825
Als niet ICT nerd.. vraag ik me 4 dingen af Sigme:

- begrijpt iedereen het filmpje (ivm taal)
- wat is het doel
- ketsen ze niet meteen af op het onderwerp (voetbal)

Verder dacht ik 04:29 whut! maar hij wist me wel redelijk te boeien al krijg ik er geen *O* gevoel van maar ik behoor ook niet tot de doelgroep :P
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:47:15 #79
359357 xliefs.
pi_109579055
Oke, gister misschien te weinig maar voor iemand die om 2 uur zijn ogen opende ;)

Vandaag:

O= 2 beschuitjes met pasta
L= 2 bb met kaas
T, stukje kaas, appel en banaan
A= Prei, gekruide varkens reepjes, en aardappelpuree
T? Sowieso nog iets met melk qua drinken,
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:51:48 #80
357322 ElDinosaur
pi_109579273
quote:
SPOILER
Ik haak altijd een beetje af bij dat soort 'geleende' inspiratiefilmpjes. Als je een goede brug kan maken naar het bedrijf is het prima, maar als dat niet lukt is het 'gewoon een filmpje'..
Vodafone aanbiedingenMailbird - E-mail made beautifulBoek goedkoper bij booking.com
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:54:01 #81
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_109579382
Aan mijn lijstje kunnen nog twee bolletjes geweldige vijgen-kaneelijs worden toegevoegd
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:56:20 #82
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109579501
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D
Ik ga deel 1 ook weer oppakken morgen.. Iedere dag gaat me niet lukken maar een paar keer per week en ik ben benieuwd hoe snel ik naar level 2 kan. Vind 1 wel pittig maar niet veel té :)
Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor! _O- En het ging súper lekker. :@ :?
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:01:47 #83
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109579797
fijn, moblo!

Mijn definitieve lijstje:

O: havermout met banaan
L: kikkererwt/wittebonen/cannelonibonen/spercibonen/doperwt/tonijn salade op bed van rauwe spinazie
T: appel
T: 150 gram broccoli en gekookt ei
D: rösti, gebakken ei, gegrilde courgette en 3 plakken gebakken bacon
T: yoghurt met granola.

Tevreden!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:02:40 #84
859 Isabeau
ISFP
pi_109579846
Jagär, is granola iets als cruesli of zo?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:04:42 #85
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109579973
Lijstje hier is veranderd in:
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef motorbloempje het volgende:
Lijst vandaag:

O: 2 grote dikke plakken roggebrood met wat boter en motardella
T: banaan
L: grote kom yoghurt met walnoten en honing 2 plakken roggebrood, 1 met motardella, 1 met hummus en een mok melk
T: gekookt eitje op een plak roggebrood met motardella
B: heen en weer naar de uni fietsen in dit heerlijke weer O+
S: Jillian
S: hardlopen, 5km
T: wat Griekse yoghurt
D: halve kip met potato wedges en wat gegrilde groenten met een kerriesausje
T: handje walnoten
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:06:31 #86
328503 Jagärtrut
ik ben moe
pi_109580081
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:02 schreef Isabeau het volgende:
Jagär, is granola iets als cruesli of zo?
ja. of meer gebakken muesli met wat honing.

Tenminste, ik heb die van mij zelfgemaakt. Wat havervlokken, lijnzaad, zonnebloempitten en boekweit door elkaar gemixt, daar honing en kaneel overheen, en in de oven. Het blijft apart, en gaat niet zo samen clusteren als cruesli, en is ook veel minder zoet. Ik vind het heerlijk...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:09:51 #87
859 Isabeau
ISFP
pi_109580254
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef Jagärtrut het volgende:

ja. of meer gebakken muesli met wat honing.

Tenminste, ik heb die van mij zelfgemaakt. Wat havervlokken, lijnzaad, zonnebloempitten en boekweit door elkaar gemixt, daar honing en kaneel overheen, en in de oven. Het blijft apart, en gaat niet zo samen clusteren als cruesli, en is ook veel minder zoet. Ik vind het heerlijk...
Dat klinkt wel als iets om een keer uit te proberen :Y
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:17:02 #88
135199 Sunnythesun
INFJ
pi_109580673
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Level 2 doet wonderen! Ik heb sneller hardgelopen dan de 3 weken hiervoor! _O- En het ging súper lekker. :@ :?
^O^ :D
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:17:10 #89
332853 Probability
pi_109580678
Ik ben lekker aan het eten :9!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:19:44 #90
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109580795
Hier zit een kip van 1,9kg in de oven 8-)
Ja doei.
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesVodafone aanbiedingenKnab - Jouw online bank
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:23:49 #91
859 Isabeau
ISFP
pi_109580983
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:19 schreef motorbloempje het volgende:
Hier zit een kip van 1,9kg in de oven 8-)
Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetje
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:25:49 #92
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109581086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ook net kip op en die was zooooo lekker * Isabeau zucht een beetje
Ook zo'n hele? Uit de oven? :9

Die 1,9 gaan we natuurlijk NOOIT opkrijgen, MAAR daar is aan gedacht: morgen maken we dan fajitas! Met de restjes kip, wat spinazie, knoflook en uitgebakken bacon (!!!) restjes als lunch :9
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:28:56 #93
211002 Goodbye
Awesome!
pi_109581246
Ik ga morgen denk ik die ratatouille van ´t linkje van minilot maken! :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:30:50 #94
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109581337
Die lijkt me ook lekker! Maar bewaar ik voor ergens als we terug zijn uit Nederland.

Hier morgen de chilli con carne van DarkElf! _O_
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:38:42 #95
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_109581665
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Oo, hoeveel treinen, doktersafspraken en vergaderingen ik gemist heb door Foodgawker.. }:|
En ik heb geen benul wat het is :').

Uit eten was ok. Niet heel hoogdravend, maar prima.

Veel sporters hier vanaaf! ^O^ ik kan/mag donderdag weer :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:40:44 #96
859 Isabeau
ISFP
pi_109581748
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:38 schreef XcUZ_Me het volgende:

En ik heb geen benul wat het is :').

Ik ben er aan het rondklikken as we speak :') Zo slecht voor een dieet, want ik wil nu alweer van alles maken waar mijn heupen alleen maar breder van worden.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:52:09 #97
111075 An24
pi_109582338
quote:
SPOILER
Wat dino zegt sigme.

Als trainer en coach heb ik zelf ook veel gedaan met motiveringstechnieken en het doorbreken van weerstand. Als je iets wilt zeggen, moet je dat in anderhalve minuut doen (net als met een reclame eigenlijk). Want veel uit het filmpje is onzin, je kan de helft schrappen, omdat mensen anders zullen gaan gapen ;)

Verder ben ik niet voor de houding van Pacino (als je het moet linken aan een bedrijf). Een motivator moet zelf de energie uistalen die hij wil uitdragen, anders werkt het niet.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:53:14 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109582393
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

SPOILER
:')
:D Bedankt voor het lachen!

MarMar en Mo :9~

De laatste tijd doe ik het niet meer maar droom er wel over een hele kip met patat.. Dat krijg ik namelijk makkelijk op :')

Wil op zoveel reageren...

Heb een lijstje, beetje triest wel :')
O: kwark en vla
T's: appel, peer, cup a soup kerrie, wortels, cappuccino
L: 3 boterhammen kaas, likje mayo, tomaat. Kom champignoncremesoep met ballen, beker melk
T's: 100 gram drop, 3 Lindt chocoladeballen, kwart meloen, klein zakje naturel chips, handje katjang
D: 500 gr ijsbergsalade, 150 gram tonijn met olie uit blik, 2 tomaten, halve komkommer, gekookt ei, 3 augurken, 1 grote rauwe ui, beetje rauwe paprika, potje sperziebonen en een dressing van : olijfolie, dille, zout, peper, mosterd, suiker, bieslook, curry en mayonaise, lekker voor miijzelf alleen.
T: zoute stokjes en wokkels omdat het kan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:53:55 #99
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_109582433
uniek! :*
Ja doei.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:54:08 #100
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_109582443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 20:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ook zo'n hele? Uit de oven? :9

Die 1,9 gaan we natuurlijk NOOIT opkrijgen, MAAR daar is aan gedacht: morgen maken we dan fajitas! Met de restjes kip, wat spinazie, knoflook en uitgebakken bacon (!!!) restjes als lunch :9
OMG :9~
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Dagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nlZavvi - Fandom en GeekgearMailbird - E-mail made beautiful
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')