SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 17:16:01 ]
Dus? Tfoe alé.quote:
Je hebt wel een heel vreemd beeld over mij..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie je eerlijk gezegd nog best zo gekleed de deur uitgaan
Ja een dagje winkelen en denk een dag fietsen huren en dan stuk fietsen
ik neem je een andere keer nog wel toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een relatie is geven en nemen he
Daar sta ik dan ook om bekendquote:
Komt van die vreemde foto's op facebookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel vreemd beeld over mij..
Winkelen.. goed ideeGa ik even opzoek naar korte broeken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik neem je een andere keer nog wel toch.
weeaboo nummerquote:
Wat heb jij met Appel gedaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Furdinand het volgende:
hey mensen ik kom volgend jaar op BNN in het programma "Tienermoeders"vandaag in mijn klas gefilmd voor zoeen zwangere meidjen
Okquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Furdinand het volgende:
hey mensen ik kom volgend jaar op BNN in het programma "Tienermoeders"vandaag in mijn klas gefilmd voor zoeen zwangere meidjen
Wolla kom me wassen dan schoonmaker.quote:
Ik moet toegeven dat er af en toe wel een vreemde foto tussen zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt van die vreemde foto's op facebook
Je hebt nog niet gewinkeld in Zwolle? Dus ik kan je niet om tips vragen?
wallabilla dan seg ik gwoon ik ga die varkenjte wassen togg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wolla kom me wassen dan schoonmaker.
lkkr tog, wel goed wasse heh ben lekker viesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wallabilla dan seg ik gwoon ik ga die varkenjte wassen togg.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Furdinand het volgende:
formula1togquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hjallo hoezo gaan jullie zo snel? alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag
kus
Kwaliteit omlaag, kwantiteit omhoog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hjallo hoezo gaan jullie zo snel? alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag
kus
Ai das zuurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er af en toe wel een vreemde foto tussen zit
Voor mannen is het volgens mij sowieso niet heel bijzonder in ZwolleVoornamelijk de standaard dingetjes.
quote:
zullen we discussiëren over moeilijke ethische onderwerpen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwaliteit omlaag, kwantiteit omhoog.
mijn kwaliteit gaat hier van omhoog ifyouknowwhatimean.jpegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In Nederland het liefst gewoon in Amsterdamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai das zuurJack&Jones dus etc. Waar shop jij dan?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn kwaliteit gaat hier van omhoog ifyouknowwhatimean.jpeg![]()
![]()
![]()
Kunnen we altijd proberen. Gooi maar wat opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen we discussiëren over moeilijke ethische onderwerpen?
Soms heb je dat ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
oke even een leuke stelling bedenken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kunnen we altijd proberen. Gooi maar wat opEn graag wel een beetje algemeen zodat iedereen mee kan doen natuurlijk.
ABORTUS IS MOORD !!!1!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oke even een leuke stelling bedenken.
Ik ben voor een maximum van 2 kinderen per gezin.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oke even een leuke stelling bedenken.
Wat slecht van je eigenlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In Nederland het liefst gewoon in AmsterdamEn dan random winkeltjes ingaan. Maar moet bekennen dat ik al een tijdje niet echt meer heb geshopt
Meestal gewoon even 1 dingetje halen wat ik nodig heb.
4 dagen, ik baal echt. Ach niets aan te doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Flip, wat stom van je vakantie meeen.Hoe lang zou je weggaan?
[..]
Soms heb je dat ja.
Vind je dat echt? Want daar wil ik dan wel over discussiëren hoor.quote:
Weenie. Ik gooide alleen een onderwerp erin.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vind je dat echt? Want daar wil ik dan wel over discussiëren hoor.
Boh. Zou je alleen gaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
4 dagen, ik baal echt. Ach niets aan te doen
jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:30 schreef Trollscience het volgende:
Ik weet een leuke:
Stel je een n-dimensionale hyperkubus voor, en verbind elk paar knooppunten met elkaar zodat een complete graaf op 2n knooppunten ontstaat. Beschilder vervolgens elke kant in deze graaf in één van twee kleuren. Wat is de kleinste waarde van n waarvoor elk van de mogelijke beschilderingen tenminste één complete planaire subgraaf van vier knooppunten bevat met alle kanten van dezelfde kleur?
Oh myquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat slecht van je eigenlijkEn ja random winkelen is het allerleukste wel. Je wordt zo wel meer een man, 1 ding halen wat je nodig heb enzo
Maar het is wel handig als er minstens één iemand voor en één iemand tegen isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weenie. Ik gooide alleen een onderwerp erin.
Eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
oke stelling:
Wanneer tijdens de zwangerschap wordt vastgesteld dat het kind een ernstige afwijking zal hebben (zoals het syndroom van Down), vind ik dat abortus moet toegestaan zijn.
Hier ben ik het mee oneens eigenlijk, is een kind met het syndroom van down minder dan een gezond kind? Tuurlijk zal het meer zorg nodig hebben en kost dat ook weer geld en bla.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
oke stelling:
Wanneer tijdens de zwangerschap wordt vastgesteld dat het kind een ernstige afwijking zal hebben (zoals het syndroom van Down), vind ik dat abortus moet toegestaan zijn.
Eens, maar dat heeft verder niks met het syndroom van Down te maken. Ik ben sowieso al voorstander van abortus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
oke stelling:
maar wat als het gezin (of de moeder alleen) niet in staat is en geen geld heeft om het kind te verzorgen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hier ben ik het mee oneens eigenlijk, is een kind met het syndroom van down minder dan een gezond kind? Tuurlijk zal het meer zorg nodig hebben en kost dat ook weer geld en bla.Weenie.
Ik vind dat het sowieso mag, maar stel het zou niet mogen dan in dit geval ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
oke stelling:
Moeten ze maar veilig neuken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar wat als het gezin (of de moeder alleen) niet in staat is en geen geld heeft om het kind te verzorgen?
dus dan moet dat kind maar onder de onwetendheid/nalatigheid van de ouders leiden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moeten ze maar veilig neuken.
En jij wilt dus dat een kind dat zoveel extra aandacht nodig heeft wordt opgevoed door mensen die daar al in falen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moeten ze maar veilig neuken.
Nee met mijn mama!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weenie. Ik gooide alleen een onderwerp erin.
[..]
Boh. Zou je alleen gaan?
Graag gedaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oh myIk voel me zo mannelijk nu
[..]
Maar het is wel handig als er minstens één iemand voor en één iemand tegen is
Watwatwatwat dat is gauw gegaanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben trouwens weer vrijgezel he..Just saying
Watwatwatwat ik heb al tijden geen vaste vriendin meer gehadquote:
Nou je had toch iets ingewikkelds en je zegt net dat je weer vrijgezel bentquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Watwatwatwat ik heb al tijden geen vaste vriendin meer gehad
Even voor de noobs onder ons, wat betekent vegetatieve toestand?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Furdinand het volgende:
Misschien een moeilijker onderwerp:
Mag er voor iemand in bijv. een vegetatieve toestand besloten worden dat er euthanasie gepleegd wordt?
dat je een kastplantje bent plat gezegdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou je had toch iets ingewikkelds en je zegt net dat je weer vrijgezel bent
[..]
Even voor de noobs onder ons, wat betekent vegetatieve toestand?
Dat was gewoon omdat het zo'n belachelijke status isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou je had toch iets ingewikkelds en je zegt net dat je weer vrijgezel bent
Prins Friso toch?quote:[..]
Even voor de noobs onder ons, wat betekent vegetatieve toestand?
Ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Furdinand het volgende:
Mag er voor iemand in bijv. een vegetatieve toestand besloten worden dat er euthanasie gepleegd wordt?
Ohquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:42 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
dat je een kastplantje bent plat gezegd
OHHHHHHH Verdomme ik maar denken dat al mijn kansen voorbij zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was gewoon omdat het zo'n belachelijke status is
quote:[..]
Prins Friso toch?
Ik vind van wel. Zelf van dichtbij meegemaakt en ik vind dat de persoon in kwestie in dat geval zelf moet beslissen of hij nog verder wil.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Furdinand het volgende:
of misschien iemand die het niet meer ziet zitten door pijn oid? mag die persoon beslissen dat er euthanasie gepleegd wordt?
Maak je betoog lekker zelf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Furdinand het volgende:
of misschien iemand die het niet meer ziet zitten door pijn oid? mag die persoon beslissen dat er euthanasie gepleegd wordt?
Ja. Zo'n persoon heeft geen verdere toekomst meer en vind dat er door zijn familie die afweging mag worden gemaakt. Tevens kost zo'n persoon alleen maar geld, hoe hard dat misschien ook klinkt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Furdinand het volgende:
neequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:33 schreef Furdinand het volgende:
oke stelling:
jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:41 schreef Furdinand het volgende:
jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Furdinand het volgende:
Dat sowieso. Ik vind dat je iemand niet mag dwingen om te leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Furdinand het volgende:
Ik dacht al, waarom krijg ik geen pikante foto's meer van Flipsjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
OHHHHHHH Verdomme ik maar denken dat al mijn kansen voorbij zijn.
Iemand met Syndroom van Down kan je gewoon nog een mooi leven geven en is erg laf om dan opeens abortus te plegenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
waarom daar nee en bij de ander ja?? is toch allebei moord dan?
Maarja daar zal hij niets van merken, en vergeet niet dat dat meer kosten met zich mee zal brengen dan een 'gewoon' kind en naast geld ook meer tijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Iemand met Syndroom van Down kan je gewoon nog een mooi leven geven en is erg laf om dan opeens abortus te plegen
maar in basis is het allebei het vermoorden van iemand die er niet zelf bewust van van is en zelf over kan beslissen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Iemand met Syndroom van Down kan je gewoon nog een mooi leven geven en is erg laf om dan opeens abortus te plegen
En bij die andere 2 gaat het om mensen die niet echt een plezierig leven hebben en zelf ( ik neem aan dat niemand graag als kasplantje leeft, ook al kunnen ze zelf niet meer beslissen dan ) ook niet verder willen
Nou dit was de reden, vervelend wel zo een misverstand.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat sowieso. Ik vind dat je iemand niet mag dwingen om te leven.
Discussie gaat niet echt werken als iedereen het met elkaar eens is
[..]
Ik dacht al, waarom krijg ik geen pikante foto's meer van Flipsje
Je leeft voor jezelf, niet voor anderen. Dus als je zelf niet meer kunt leven, en dat niet eens doorhebt, waarom zou je diegene dan nog in leven houden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:54 schreef Furdinand het volgende:
[..]
maar in basis is het allebei het vermoorden van iemand die er niet zelf bewust van van is en zelf over kan beslissen.
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je leeft voor jezelf, niet voor anderen. Dus als je zelf niet meer kunt leven, en dat niet eens doorhebt, waarom zou je diegene dan nog in leven houden?
Mensen die Down's hebben zijn verder gewoon gezond.
dus abortus mag alleen niet als het kind down syndroom heeft?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Je leeft voor jezelf, niet voor anderen. Dus als je zelf niet meer kunt leven, en dat niet eens doorhebt, waarom zou je diegene dan nog in leven houden?
Nee, alleen als je het kind wilt aborteren OMDAT het Down's heeft.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dus abortus mag alleen niet als het kind down syndroom heeft?
ik vind dat abortus altijd mag, wat de reden ook is.
Zoveel foto's misgelopen nuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou dit was de reden, vervelend wel zo een misverstand.
Maar het gaat er niet alleen om of het kind verder gezond is, het gaat erom of de ouders het kind een fatsoenlijk leven kunnen bieden. En niet alle ouders hebben daar de middelen voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:56 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wat maakt het uit wat de reden van de abortus is? abortus is abortus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Henkie94 het volgende:
Mensen die een "kasplantje" in leven houden doen dat eigenlijk omdat ze niet willen dat diegene dood is. Iets met egoïstisch.
[..]
Nee, alleen als je het kind wilt aborteren OMDAT het Down's heeft.
Hier ben ik het mee eens. Ouders moeten zelf de afweging maken, wat de uiteindelijke redenen ook zullen zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:57 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dus abortus mag alleen niet als het kind down syndroom heeft?
ik vind dat abortus altijd mag, wat de reden ook is.
Nee, weet ik. Een kind aborteren omdat je het geen normaal leven kunt bieden is wel begrijpelijk. Maar als je dat wel kunt, en het kind heeft Down's, dan vind ik dat het niet mag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zoveel foto's misgelopen nu
[..]
Maar het gaat er niet alleen om of het kind verder gezond is, het gaat erom of de ouders het kind een fatsoenlijk leven kunnen bieden. En niet alle ouders hebben daar de middelen voor.
Gast, flikker lekker op met je pseudo-links gezeik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat maakt het uit wat de reden van de abortus is? abortus is abortus.
Dus als de ouders het geslacht krijgen te weten en het wordt een meisje maar ze willen een jongen dan mogen ze ook gewoon abortus plegen vind je ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:58 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat maakt het uit wat de reden van de abortus is? abortus is abortus.
het geslacht kan je nog niet weten binnen de tijd dat abortus legaal is dus dat is niet relevant.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dus als de ouders het geslacht krijgen te weten en het wordt een meisje maar ze willen een jongen dan mogen ze ook gewoon abortus plegen vind je ?
goed argument man, goed argument.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gast, flikker lekker op met je pseudo-links gezeik.
Bij ouders met een ongewenst kind zal de kans op verwaarlozing stukken toenemen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Een kind aborteren omdat je het geen normaal leven kunt bieden is wel begrijpelijk. Maar als je dat wel kunt, en het kind heeft Down's, dan vind ik dat het niet mag.
Ik zeg iets, en jij vraagt iets waardoor ik precies hetzelfde opnieuw moet zeggen. Lees godver eens terug.quote:
Waarom binnen een bepaald tijdsbestek?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:00 schreef Furdinand het volgende:
uiteraard wel binnen een bepaald tijdsbestek.
jij vind dat anderen mogen bepalen of jij in staat bent een kind op te voeden?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee, weet ik. Een kind aborteren omdat je het geen normaal leven kunt bieden is wel begrijpelijk. Maar als je dat wel kunt, en het kind heeft Down's, dan vind ik dat het niet mag.
Waar maak je dat nou weer uit op?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij vind dat anderen mogen bepalen of jij in staat bent een kind op te voeden?
omdat het stoppen van de groei van wat cellen iets anders is dan het doden van een foetus in mijn ogen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom binnen een bepaald tijdsbestek?
Ik kan even geen goed argument bedenken, daarom wijs ik je even op deze spelfout:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:02 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij vind dat anderen mogen bepalen of jij in staat bent een kind op te voeden?
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan even geen goed argument bedenken, daarom wijs ik je even op deze spelfout:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:59 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
het is een grammaticale fout, geen spelfout.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik kan even geen goed argument bedenken, daarom wijs ik je even op deze spelfout:
[..]
jij zegt dat het niet MAG als je volgens JOU een kind wel op kan voeden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En waar staat dat anderen voor jou mogen bepalen of je een kind kunt opvoeden?
Dat laatste is een mening.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij zegt dat het niet MAG als je volgens JOU een kind wel op kan voeden.
Maar in beiden gevallen zal het 'kind' er niks van meekrijgen en heeft het nog altijd geen daglicht gezien. Vind het geen verschil.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:04 schreef Furdinand het volgende:
[..]
omdat het stoppen van de groei van wat cellen iets anders is dan het doden van een foetus in mijn ogen.
Dankjequote:
gast ga jij eerst maar eens in het kleuter debat team oefenen want met jou valt niet te discussiëren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:07 schreef Henkie94 het volgende:
Is Furdi echt zo retarded of doet hij alsof?
dus op elk moment in de zwangerschap mag een kind geaborteerd worden volgens jou?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar in beiden gevallen zal het 'kind' er niks van meekrijgen en heeft het nog altijd geen daglicht gezien. Vind het geen verschil.
Jij stelt vragen die al tig keer beantwoord zijn.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
gast ga jij eerst maar eens in het kleuter debat team oefenen want met jou valt niet te discussiëren.
Kroelquote:
Kusjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar in beiden gevallen zal het 'kind' er niks van meekrijgen en heeft het nog altijd geen daglicht gezien. Vind het geen verschil.
[..]
Dankje
dat doe ik omdat jij blijkbaar niet doorhebt wat je zelf zegt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Jij stelt vragen die al tig keer beantwoord zijn.
Ik zou zo geen redenen kunnen bedenken waarom niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dus op elk moment in de zwangerschap mag een kind geaborteerd worden volgens jou?
ook de dag vóór de bevalling als het al een volwaardig kind met bewustzijn is?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zou zo geen redenen kunnen bedenken waarom niet.
"dan vind ik dat het niet mag"quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dat doe ik omdat jij blijkbaar niet doorhebt wat je zelf zegt.
heeft een baby echt een bewustzijn? Kan mij vrij weinig herinneren toen ik 2 was, laat staan toen ik net geboren was.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ook de dag vóór de bevalling als het al een volwaardig kind met bewustzijn is?
ik dacht van wel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
heeft een baby echt een bewustzijn? Kan mij vrij weinig herinneren toen ik 2 was, laat staan toen ik net geboren was.
Ook dan zou ik er geen problemen mee hebben. En een volwaardig kind wil ik het zeker niet noemen. Het kan misschien reageren op dingen, maar anders dan bij veel dieren, zijn mensenkindjes niet echt 'af' bij hun geboorte. Dieren kunnen na een paar minuten al lopen en alles, bij mensen duurt het jaren voordat het fatsoenlijk kan lopen en praten. Maar daar hoef je verder niet op in te gaan, dat wilde ik gewoon eventjes kwijt :pquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ook de dag vóór de bevalling als het al een volwaardig kind met bewustzijn is?
wie verbied het dan? wie kan voor jou bepalen dat jij (misschien mentaal) in staat bent voor een "downie" te zorgen??quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef Henkie94 het volgende:
Goed, nog een poging voor Furdi.
Als je in staat bent om een kind een normaal leven te geven (genoeg geld, normale omgeving, verantwoordelijkheid), en je zou het kind willen houden, tenzij het Down's heeft, dan vind ik dat je het niet mag aborteren. De reden dat je het aborteert is omdat het Down's heeft, terwijl het verder gewoon gezond is. Dus ben je egoïstisch bezig, omdat je niet de ouder van een Downie wilt zijn. Boeiend, ze zijn vaak slimmer dan normale kinderen. Lekker een genie aborteren, joepie.
Maar waarom een kind op de wereld zetten die je helemaal niet wilt? Grotere kans op verwaarlozing (al eerder gezegd, maar je reageerde nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:12 schreef Henkie94 het volgende:
Goed, nog een poging voor Furdi.
Als je in staat bent om een kind een normaal leven te geven (genoeg geld, normale omgeving, verantwoordelijkheid), en je zou het kind willen houden, tenzij het Down's heeft, dan vind ik dat je het niet mag aborteren. De reden dat je het aborteert is omdat het Down's heeft, terwijl het verder gewoon gezond is. Dus ben je egoïstisch bezig, omdat je niet de ouder van een Downie wilt zijn. Boeiend, ze zijn vaak slimmer dan normale kinderen. Lekker een genie aborteren, joepie.
Ik geef een mening. En dan tegen mij zeggen dat er niet met me te discussiëren valt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:15 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wie verbied het dan? wie kan voor jou bepalen dat jij (misschien mentaal) in staat bent voor een "downie" te zorgen??
en wat je zegt over dat ze slimmer zijn dan "normale" kinderen is pure onzin wat alleen maar bewijs levert van jouw onwetendheid.
Dat is egoïstisch. Op zich begrijpelijk, dat wel. Maar als je van jezelf weet dat je het echt gaat verwaarlozen, komen we terug bij "je kunt het geen fatsoenlijk leven geven".quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar waarom een kind op de wereld zetten die je helemaal niet wilt? Grotere kans op verwaarlozing (al eerder gezegd, maar je reageerde niet)
wat je nu allemaal zegt bewijst dat je niet weet waar je het over hebt. er zijn wel minder ernstige mate van down syndroom maar de meeste hebben 24/7 toezicht en verzorging nodig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik geef een mening. En dan tegen mij zeggen dat er niet met me te discussiëren valt.
Waarom zou je niet in staat kunnen zijn om voor een Downie te zorgen? Het is niet alsof ze compleet afhankelijk zijn van je. Alleen iets meer dan normale kinderen.
En ik bedoel slimmer als in, ze maken hun eigen keuzes. Bij normale kinderen heb je overal meelopers of mensen die anderen voor hun laten kiezen.
[..]
Dat is egoïstisch. Op zich begrijpelijk, dat wel. Maar als je van jezelf weet dat je het echt gaat verwaarlozen, komen we terug bij "je kunt het geen fatsoenlijk leven geven".
ik hoor het nu op het nieuws jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Want als je een vrouw vermoord, stopt ze met lijden. Als je haar aanvalt met zoutzuur, begint haar lijden pas.'
Walgelijke mensen op de wereld. Bahbahbah!!!!
Wat wie zeget dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
'Want als je een vrouw vermoord, stopt ze met lijden. Als je haar aanvalt met zoutzuur, begint haar lijden pas.'
Walgelijke mensen op de wereld. Bahbahbah!!!!
Moet jij zeggen. Met je "ik ben een verpleger in opleiding, ik weet alles" attitude.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wat je nu allemaal zegt bewijst dat je niet weet waar je het over hebt. er zijn wel minder ernstige mate van down syndroom maar de meeste hebben 24/7 toezicht en verzorging nodig.
ik ga hier niet meer op inquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Met je "ik ben een verpleger in opleiding, ik weet alles" attitude.
Volgens mij valt het bij de meesten echt wel mee.
Wat een walgelijke reden ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
achterlijke mannen die hun vrouw daarmee verminkt hebben walgelijke idioten bah
Iedereen op deze wereld is egoïstisch, maar dat is dan ook niet meer dan terecht. Waarom zou je je eigen leven verpesten door het kind wel te nemen? En ze zullen het misschien niet bewust verwaarlozen, maar de kans is wel groter dat het zal gebeuren. Je kunt het echter niet van tevoren bepalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat is egoïstisch. Op zich begrijpelijk, dat wel. Maar als je van jezelf weet dat je het echt gaat verwaarlozen, komen we terug bij "je kunt het geen fatsoenlijk leven geven".
ja kwam ook voorbij netquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Furdinand het volgende:
weet nog wel dat model ofzo die zoutzuur in haar gezicht gegooid kreeg
Doet me denken aan iets van SHE, zij was hier lid ofzo en ze zou naaktfoto's posten als iets behaald werd, dat werd behaald ze heeft geen naaktfoto's geplaatst en tijdens oud & nieuw had ze ongelukken met vuurwerk. En om een of andere reden worden de topics daarover ook helemaal verwijderdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Furdinand het volgende:
weet nog wel dat model ofzo die zoutzuur in haar gezicht gegooid kreeg
ik heb bewezen dat dit niet waar is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb gehoord dat je van rukken blind wordt.
Oh, en dat vindt ie grappig hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef Furdinand het volgende:
heb trouwens van een lerares gehoord dat in een verzorghuis waar ze werkte mensen met downsyndroom regelmatig hun huisdieren op aten.
Klopt. Mja, het blijft moeilijk. Ik denk wel dat de meeste mensen zichzelf goed genoeg kennen om te weten of ze het zullen verwaarlozen of niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Iedereen op deze wereld is egoïstisch, maar dat is dan ook niet meer dan terecht. Waarom zou je je eigen leven verpesten door het kind wel te nemen? En ze zullen het misschien niet bewust verwaarlozen, maar de kans is wel groter dat het zal gebeuren. Je kunt het echter niet van tevoren bepalen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Beach het volgende:
Ik heb gehoord dat je van rukken blind wordt.
Eh, prijs is voor mij te hoog maar ik zie er wel wat logica in, als ik bij sommige klasgenoten kijk vraag ik me echt af wat ze hier doen en waarom ze er ook nog eens geld voor willen krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Oké, tijd voor een nieuwe stelling. Probeer dit keer reacties van anderen te lezen en er gewoon inhoudelijk op in te gaan.
¤3000 boete voor een jaar studievertraging is echt belachelijk.
Als je echt je best doet om je shit af te ronden, maar je krijgt het voor elkaar, en je wilt graag een jaartje extra zodat je het rustiger aan kunt doen, dan moet dat gewoon kunnen. Maar als je in de les uit je neus zit te vreten en dan alsnog genuinely verbaasd kunt zijn over waarom je achterloopt, mag er van mij wel 6000 euro boete op.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Oké, tijd voor een nieuwe stelling. Probeer dit keer reacties van anderen te lezen en er gewoon inhoudelijk op in te gaan.
beetje teren op studentenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
in sommige gevallen vind ik het meer dan terecht aangezien veel studenten met opzet lekker lang over hun studie doen "omdat het studentenleven zo leuk is" maar beseffen niet dat zoiets klauwen met geld kost.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Ik vind dat 'headbangen' op het einde zo geweldigquote:
Ja. Degene die beginnen met studeren zijn steeds jonger, Vaak weten ze eigenlijk niet wat ze willen studeren. Slechte studiebegeleiding en niet juiste voorbereiding voor een eventuele volgende studie heeft hier van vaak de oorzaak. Ik zou juist dat aanpakken ipv een jaar langer studeren. En anders zou ik de boete pas inlaten gaan na 2 jaar. Zo val je ook degenen die niet hun propedeuse behalen in het 2e jaar meteen lastig en kunnen ook zij een fresh start maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef HappyBob het volgende:
Hoezo is de prijs te hoog? Studeren kost gewoon veel geld en dit lijkt me best een redelijk bedrag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, prijs is voor mij te hoog maar ik zie er wel wat logica in, als ik bij sommige klasgenoten kijk vraag ik me echt af wat ze hier doen en waarom ze er ook nog eens geld voor willen krijgen.
Dus omdat iemand het rustiger aan wilt doen, moet de belastingbetaler die 40 uur per week loopt te zwoegen daar voor gaan betalen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:32 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Als je echt je best doet om je shit af te ronden, maar je krijgt het voor elkaar, en je wilt graag een jaartje extra zodat je het rustiger aan kunt doen, dan moet dat gewoon kunnen. Maar als je in de les uit je neus zit te vreten en dan alsnog genuinely verbaasd kunt zijn over waarom je achterloopt, mag er van mij wel 6000 euro boete op.
Het is duur genoeg voor de overheid, ja. En het is niet teren op studenten. Als ze gewoon op tijd klaar zijn krijgen ze geen boete en hebben ze een opleiding zo goed als cadeau gekregen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beetje teren op studentenhet is al duur genoeg.
Tevens snap ik al die bezuinigen niet, men betaalt veel belastingen etc er wordt overal op bezuinigd en nog steeds is het niet genoeg? Hoe zit dat in andere landen?
In welke gevallen vind je het onterecht?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:33 schreef Furdinand het volgende:
[..]
in sommige gevallen vind ik het meer dan terecht aangezien veel studenten met opzet lekker lang over hun studie doen "omdat het studentenleven zo leuk is" maar beseffen niet dat zoiets klauwen met geld kost.
Maar de boete komt pas bij studievertraging.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef Furdinand het volgende:
aan de anderen kant moet elke vorm van studie toegankelijk zijn voor iedereen en zo mag er dus niet teveel op bezuinigd worden.
Ik ben het deels met je eens. Maar het probleem zit dus bij de voorbereiding op de studie en daar moet wel meer aandacht aan besteed worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja. Degene die beginnen met studeren zijn steeds jonger, Vaak weten ze eigenlijk niet wat ze willen studeren. Slechte studiebegeleiding en niet juiste voorbereiding voor een eventuele volgende studie heeft hier van vaak de oorzaak. Ik zou juist dat aanpakken ipv een jaar langer studeren. En anders zou ik de boete pas inlaten gaan na 2 jaar. Zo val je ook degenen die niet hun propedeuse behalen in het 2e jaar meteen lastig en kunnen ook zij een fresh start maken.
Klopt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vind dat 'headbangen' op het einde zo geweldig
Nee, niet wilt. Als iemand om 5 uur thuiskomt, dan wat eet, tot 1 uur moet zitten werken, vervolgens om 7 uur er weer uit, en dat 5 dagen lang, 42 weken per jaar doet, dan moet je het eigenlijk rustiger aan doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef HappyBob het volgende:
Dus omdat iemand het rustiger aan wilt doen, moet de belastingbetaler die 40 uur per week loopt te zwoegen daar voor gaan betalen?
die worden juist gestimuleerd door de overheidquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:38 schreef Furdinand het volgende:
ik vind gewoon dat er op een of andere manier mensen die opzettelijk lang over een studie gaan doen om bijvoorbeeld voorzitter van zo'n nutteloze balletjesvereniging te worden aangepakt moeten worden.
ook mee kappen dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die worden juist gestimuleerd door de overheid
[ afbeelding ]
Als iemand zoveel bezig moet zijn met z'n studie kan, moet hij gewoon een niveau lager gaan zitten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:39 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Nee, niet wilt. Als iemand om 5 uur thuiskomt, dan wat eet, tot 1 uur moet zitten werken, vervolgens om 7 uur er weer uit, en dat 5 dagen lang, 42 weken per jaar doet, dan moet je het eigenlijk rustiger aan doen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef Zeroku het volgende:
terwijl er ieder jaar weet ik hoeveel miljard naar de zorg gaat waar ook dik op bezuinigd kan worden.
Zo'n bestuursjaar is juist een van de meest nuttige invullingen van een open jaar. Ze kunnen ook een jaar gaan backpacken in Australiëquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:38 schreef Furdinand het volgende:
ik vind gewoon dat er op een of andere manier mensen die opzettelijk lang over een studie gaan doen om bijvoorbeeld voorzitter van zo'n nutteloze balletjesvereniging te worden aangepakt moeten worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
En als dat nou echt je droombaan zou zijn? En een niveau lager er gewoon niet is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als iemand zoveel bezig moet zijn met z'n studie kan, moet hij gewoon een niveau lager gaan zitten.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:41 schreef 2Happy4U het volgende:
Stelling, PtR moet nu werken en gaat nu weg, ben je blij of verdrietig dat hij weg gaat, waarom?Verdrietig, omdat PtR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stelling, PtR moet nu werken en gaat nu weg, ben je blij of verdrietig dat hij weg gaat, waarom?Verdrietig omdat roodharige chiboi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stelling, PtR moet nu werken en gaat nu weg, ben je blij of verdrietig dat hij weg gaat, waarom?sad omdat ptrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat is die ¤3000 voor de hoogopgeleiden dan? Het wordt gewoon toegevoegd aan je studieschuld en je betaalt er dus pas na je studie elke maand een paar euro voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:40 schreef Zeroku het volgende:
Het is belachelijk dat er op zo'n manier die paar centen worden verdiend terwijl er ieder jaar weet ik hoeveel miljard naar de zorg gaat waar ook dik op bezuinigd kan worden.
Studenten een boete geven voor langstuderen leidt tot minder hoogopgeleiden, leidt tot minder belastinginkomsten en dat zorgt alleen maar voor nog een hogere staatsschuld.
Hoi lieve NASA, ik wil astronaut worden maar ik heb mijn mavo diploma niet gehaald. Graag word ik uitgenodigd voor een gesprek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:41 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En als dat nou echt je droombaan zou zijn? En een niveau lager er gewoon niet is.
of het moet volledig betaald worden door de student zelf. geen cent van de overheid.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:45 schreef Furdinand het volgende:
kunstacademie moet ook afgeschaft worden.
Ja nee, dat is ook wel een beetje erg overdreven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi lieve NASA, ik wil astronaut worden maar ik heb mijn mavo diploma niet gehaald. Graag word ik uitgenodigd voor een gesprek.
Groetjes, Bob
Als je het niet aan kan, kan je het niet aan. Je kan zoveel willen in het leven.
Dit is ook zeker waar. Iedereen wil tegenwoordig maar HBO of WO doen. Kwaliteit van de 'straatvegers en bouwvakkers' gaat op die manier hard achteruit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef Furdinand het volgende:
trouwens, denken dat iedereen maar hoogopgeleid moet zijn.straat vegers en bouwvakkers vind ik toch echt belangrijker dan iemand die hogerecomminucatiewetenschappen of vrijetijdskunde gestudeerd heeft.
3.000 euro is genoeg geld. In ieder geval een dusdanig groot bedrag dat het naar mijn mening meer studenten afschrikt dan stimuleert. Daarnaast stel je voor het gaat over 10.000 studenten die een dergelijke boete krijgt, dat is 30 miljoen euro wat ze daaraan verdienen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:43 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En wat is die ¤3000 voor de hoogopgeleiden dan? Het wordt gewoon toegevoegd aan je studieschuld en je betaalt er dus pas na je studie elke maand een paar euro voor.
Bron.quote:Het kabinet trekt de komende periode ¤ 15 miljard extra uit voor de zorg.
Ook iemand met een VWO-diploma hoeft niet intelligent genoeg te zijn voor WO. Maar los van dat, waarom zou de belastingbetaler dat moeten gaan bekostigen? Hij krijgt later een startloon van ¤2500, dus hij kan het dan prima zelf betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ja nee, dat is ook wel een beetje erg overdreven.Ik bedoel als je je VWO-diploma gehaald hebt, met redelijke/goede cijfers. Als je dan op de uni problemen hebt met (een) bepaald(e) vak(ken) waarvoor je elke dag tot midden in de nacht moet blokken, dan mag je diegene toch wel wat slack geven. Elke dag met te weinig nachtrust op school zitten is echt niet goed voor je.
Ruben in a relationship with Maartenquote:Ruben > Maarten
waarom mag ik niks zeggen als hij zoiets raars stuurt, laat mij
7 minutes ago ·
Maarten
ga je gang, je bereikt er alleen echt niks mee en je voorkomt voor,mij een hoop gezeik
5 minutes ago ·
Ruben
ow ja dus hji mag gewoon zoiets zeggen! het is goed met jou!!!
Klopt. En de belastingbetaler zou dat niet moeten betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ook iemand met een VWO-diploma hoeft niet intelligent genoeg te zijn voor WO. Maar los van dat, waarom zou de belastingbetaler dat moeten gaan bekostigen? Hij krijgt later een startloon van ¤2500, dus hij kan het dan prima zelf betalen.
Dat er op de zorg bezuinigd moet worden ben ik volkomen met je eens. Kan allemaal zoveel efficiënter, maar daar gaat deze discussie niet om.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
3.000 euro is genoeg geld. In ieder geval een dusdanig groot bedrag dat het naar mijn mening meer studenten afschrikt dan stimuleert. Daarnaast stel je voor het gaat over 10.000 studenten die een dergelijke boete krijgt, dat is 30 miljoen euro wat ze daaraan verdienen.
Als je kijkt naar de zorg zie je:
[..]
Bron.
15 miljard, dat zijn 5 miljoen langstudeerboetes. Er is op andere vlakken beter te bezuinigen zeker gezien Nederland het zo reuze belangrijk vindt om als kenniseconomie te boek te staan.
Betekent dit dat ik nu in ieder geval al 1 iemand om heb?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Klopt. En de belastingbetaler zou dat niet moeten betalen.
Ik ben het niet eens met dat de student boetes moet gaan betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Betekent dit dat ik nu in ieder geval al 1 iemand om heb?
Niet direct nee, maar hetgeen wat ze op willen halen met die langstudeerboete kunnen ze ook op een andere manier verkrijgen, dat was het puntquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat er op de zorg bezuinigd moet worden ben ik volkomen met je eens. Kan allemaal zoveel efficiënter, maar daar gaat deze discussie niet om.
¤3000 is helemaal niet veel geld. Kijk naar het salaris wat hij zal krijgen..
Dus we moeten dat geld gewoon ergens vandaan toveren?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:51 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met dat de student boetes moet gaan betalen.Maar het moet ook niet verhaald worden op de belastingbetaler. :3
Gewoon minder bezuinigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dus we moeten dat geld gewoon ergens vandaan toveren?En waarom niet verhalen op de student? Zij zijn degene die er op vooruit gaan.
Ze moeten zoveel bezuinigen als het kan, dus ze moeten in beiden sectoren bezuinigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Niet direct nee, maar hetgeen wat ze op willen halen met die langstudeerboete kunnen ze ook op een andere manier verkrijgen, dat was het punt.
Het salaris wat hij kán krijgen, in deze tijd is een baan vinden eerder een luxe dan iets triviaals.
Er moet op vanalles bezuinigd worden en dit is iets wat naar mijn idee heel logisch is om op te bezuinigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:53 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Gewoon minder bezuinigen.Of juist meer bezuinigen, maar dan op het koningshuis. Die kopen zomaar even een vliegtuigje van 30 miljoen van onze centjes. Het enige wat die oude heks doet is lintjes knippen en koffie zuipen met andere leiders.
Op onderwijs bezuinigen logisch? Waarom dan precies?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Er moet op vanalles bezuinigd worden en dit is iets wat naar mijn idee heel logisch is om op te bezuinigen.
Het tast niet de kwaliteit van het onderwijs aan en ik denk dat het juist alleen maar de kwaliteit van de studenten bevorderd. Ze gaan een stuk serieuzer met hun studie om.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:57 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Op onderwijs bezuinigen logisch? Waarom dan precies?
Dat wel, maar je kunt het ook overdrijven door teveel te bezuinigen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Het tast niet de kwaliteit van het onderwijs aan en ik denk dat het juist alleen maar de kwaliteit van de studenten bevorderd. Ze gaan een stuk serieuzer met hun studie om.
Grappig genoeg kan er eigenlijk nog veel meer bezuinigd worden. Zo slecht hebben we het financieel gezien niet, het is enkel de media die alles aan hypen is.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
Dat wel, maar je kunt het ook overdrijven door teveel te bezuinigen.
wie denk je dat op moet draaien voor griekenland, spanje, italie en wat nog niet meer. dat moet ergens vandaan komen. dit is enkel nog de aanloop.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig genoeg kan er eigenlijk nog veel meer bezuinigd worden. Zo slecht hebben we het financieel gezien niet, het is enkel de media die alles aan hypen is.
I know. Ik zeg ook niet dat er niet meer op te bezuinigen valt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grappig genoeg kan er eigenlijk nog veel meer bezuinigd worden. Zo slecht hebben we het financieel gezien niet, het is enkel de media die alles aan hypen is.
Slovenië en Ierland bijvoorbeeld ook ja. En dat is waar. En nu stoppen met het geld geven aan die landen, helpt ons niet. Een bijvoorbeeld failliete Griekenland kost meer op gebied van financiën en politiek dan het blijven steunen van hun economie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wie denk je dat op moet draaien voor griekenland, spanje, italie en wat nog niet meer. dat moet ergens vandaan komen. dit is enkel nog de aanloop.
Dat weet ikquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:05 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
I know. Ik zeg ook niet dat er niet meer op te bezuinigen valt.
Doe eens. :3cquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
Mijn ideeën zijn toch veel te communistisch dus ik neem niet eens de moeite om ze neer te zetten.
Ik ben ook communistischquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef Beach het volgende:
Mijn ideeën zijn toch veel te communistisch dus ik neem niet eens de moeite om ze neer te zetten.
mja dat zijn vage geruchten. harde bewijzen zijn er niet te geven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Slovenië en Ierland bijvoorbeeld ook ja. En dat is waar. En nu stoppen met het geld geven aan die landen, helpt ons niet. Een bijvoorbeeld failliete Griekenland kost meer op gebied van financiën en politiek dan het blijven steunen van hun economie.
Ik vind het persoonlijk ook grote onzin dat wij minder uit gaan geven aan ontwikkelingshulp.
[..]
Dat weet ik
Kusjquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik moet nog afwassen en dat gaat voor.
Ach er zijn altijd meerdere scenario's denkbaar, echt weten zullen we het inderdaad niet doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja dat zijn vage geruchten. harde bewijzen zijn er niet te geven.
Ohhh is dat het!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooow dus er was helemaal geen staking maar je staat gewoon op de zwarte lijst
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
word ik gewoon alweer in de wacht gezet voor 30 dagen omdat ze FEEDBACK hebben gehad van mensen die denken mij niet te kennen,mijn famillie en vrienden leraren,schoolgaande donboscojeugd en zelf gewone volendammers die kennen mij al 54jaar en de heren van facebook geloven van niet.Als dit zo door gaat ga ik hier ook maar weer uitvandaan.Misschien is ORKUT een goed alternatief of linkeding of nog weer een andere.Ik vind er wel weer eentje.Ik geef het nog een kleine maand.Brieven sturen geeft niet ,want dat lezen ze niet.Bellen kun je ze niet,dus wat willen ze nou ,dat je een sociaal netwerk opbouwt of juist helemaal NIET.HIER WORD IK DUS ECHT NIET GOED VAN en bovendien zonde van MIJN tijd.veel liefs evert,de concierge
Vind ik leuk · · Delen · ongeveer een uur geleden in de buurt van Volendam ·
Hahaha awwww.
Klopt, maar dan moeten de voordelen wel afgewogen worden tegen de nadelen en dat is bij die langstudeerboete niet goed gedaan imo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze moeten zoveel bezuinigen als het kan, dus ze moeten in beiden sectoren bezuinigen.
In deze tijd is het lastiger een baan te vinden inderdaad, maar ten eerste is dat een risico wat de student neemt en ten tweede verandert het altijd wel weer.
Even voor de duidelijkheid, ¤3000 euro 'boete' is ¤25 per maand (met rente erbij ietsjes meer (je moet je studieschuld toch in 10 jaar afbetalen?)). Dat is dus zelfs nog te doen als je een uitkering hebt. En het is dus alleen als je een jaar studievertraging hebt.. iets wat je dus zelf in de hand hebt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:21 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moeten de voordelen wel afgewogen worden tegen de nadelen en dat is bij die langstudeerboete niet goed gedaan imo.
Een student neemt dat niet, hij kan doodsimpel niets anders.
Was even douchen.
wat maak je?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ¤3000 euro 'boete' is ¤25 per maand (met rente erbij ietsjes meer (je moet je studieschuld toch in 10 jaar afbetalen?)). Dat is dus zelfs nog te doen als je een uitkering hebt. En het is dus alleen als je een jaar studievertraging hebt.. iets wat je dus zelf in de hand hebt.
Nu weer verder met koken
Niet gaan huilen hè.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Broodjes hamburgerNu even uitje snijden.
als je de uitjes onder water snijdt krijg je geen traan oogjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Broodjes hamburgerNu even uitje snijden.
Dus dan sta je zeg maar op deze manier uitjes te snijden:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja men, zo rol ik.![]()
(Ruik nog steeds naar uitjes, dat wel.![]()
)
hihi klinkeruitjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja men, zo rol ik.![]()
(Ruik nog steeds naar uitjes, dat wel.![]()
)
Ik ken die jaloeziequote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Furdinand het volgende:
ik ben jaloers op appel. die zit gewoon in London alles
Hoeft niet zo fijn gesneden he.. dus was zo klaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
als je de uitjes onder water snijdt krijg je geen traan oogjestip van tante Gertrude.
Ditquote:
Kusje voor Klinkselquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaloezie is een slecht iets.
Veel posten ook. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ben ik dat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
vandaag onder de 100 komen toch
Hoezo is jaloezie een slecht iets?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zit je weer drugs te kopen via internet Henkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef Henkie94 het volgende:
Voor ontvangst van deze zending is een handtekening vereist.
Wat is deze.
sryquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:16 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zit je weer drugs te kopen via internet Henk
Poetsen, kreng !quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
eerste jaar van mijn opleiding heb ik huishoudkunde.
Moet je toevallig ook een keer ramen lappen, stofzuigen, dweilen, afwassen, poetsen, etc etc? Ik kan je daar wel aan helpen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:46 schreef Furdinand het volgende:
[..]
eerste jaar van mijn opleiding heb ik huishoudkunde.
hihiquote:
ramen lappen niet maar de rest welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Moet je toevallig ook een keer ramen lappen, stofzuigen, dweilen, afwassen, poetsen, etc etc? Ik kan je daar wel aan helpen.
Als jij dat hier nou eens doet, dan maak ik de foto's wel voor jequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ramen lappen niet maar de rest wel![]()
afwassen met de hand heb ik al gedaan. (uiteraard al veel vaker maar nu moet ik foto's maken alles)
quote:
zal ik dan mijn iets te korte en strakken spijkerbroekje en mijn gescheurde witte t-shirt aan doen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als jij dat hier nou eens doet, dan maak ik de foto's wel voor je
Geniet Appel daar ook van?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:55 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Ik geniet er altijd van zo'n gehele staaf naar binnen te werken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zal ik dan mijn iets te korte en strakken spijkerbroekje en mijn gescheurde witte t-shirt aan doen?
kan geregeld worden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]![]()
Ook wil ik kunnen genieten van een mooie bouwvakkersdecolleté
Ik zal het zelfs volgens de feedback-regels doen, omdat HBO en alles. Gaan we daarna even reflecteren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Furdinand het volgende:
[..]
kan geregeld worden.
er moet ook feedback van iemand in komen. kan jij dat dan ook in veel geuren en kleuren geven?
als ze er niet van houdt, waarom zou ze dan een hele staaf ervan willen eten?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee ik had het over een hele staaf naar binnen.
reflecterenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal het zelfs volgens de feedback-regels doen, omdat HBO en alles. Gaan we daarna even reflecteren.
jup. op zo'n duizend verschillende manier.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n 90% van de opleiding?
Ben je het ondertussen al zat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:14 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jup. op zo'n duizend verschillende manier.
Mooizoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee hoor ik heb het wel naar mijn zin
denk het ook ja. maarja gewoon doen toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
MooizoMaar komt denk ik nog wel hoor, dat je dat reflecteren zat wordt
Ik ken niemand die er na verloop van tijd niet schijtziek van werd.
Ja, hoort er allemaal bij. En tussendoor gewoon genieten van de oudjes die je mag wassenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:35 schreef Furdinand het volgende:
[..]
denk het ook ja. maarja gewoon doen toch.
Lekker omdraaien zodat ze geen doorligplekken krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ja, hoort er allemaal bij. En tussendoor gewoon genieten van de oudjes die je mag wassen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
In plaats een mars-ijsje te nemen ging ik voor een kommetje met yoghurt en stukjes komkommer erin. Discipline, ik heb het.
Jahoi, verslag van mijn tussenbeoordeling, zelfreflectie en een reflectie van afgelopen stageweek hier. Hiephoihoera.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
MooizoMaar komt denk ik nog wel hoor, dat je dat reflecteren zat wordt
Ik ken niemand die er na verloop van tijd niet schijtziek van werd.
Zet een pot thee, bak was cupcakes en dan eventjes doorzetten mevrouwtje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jahoi, verslag van mijn tussenbeoordeling, zelfreflectie en een reflectie van afgelopen stageweek hier. Hiephoihoera.
Waarom is dat eng?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
http://www.bakkenvooreenf(...)maken/koekiemonster/
Ik ga dit morgen maken denk ik... Alleen marsepein is eng, met wat zal ik dat vervangen?
Bitch pleasseeee, ik ben gewoon al klaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zet een pot thee, bak was cupcakes en dan eventjes doorzetten mevrouwtje.
Nog nooit gebruikt ofzo.quote:
GOEDZOOOOquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bitch pleasseeee, ik ben gewoon al klaar
Ohmygawd jij nerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Bitch pleasseeee, ik ben gewoon al klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |