SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 17:16:01 ]
Dus? Tfoe alé.quote:
Je hebt wel een heel vreemd beeld over mij..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zie je eerlijk gezegd nog best zo gekleed de deur uitgaan
Ja een dagje winkelen en denk een dag fietsen huren en dan stuk fietsen
ik neem je een andere keer nog wel toch.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:14 schreef Trollscience het volgende:
[..]
een relatie is geven en nemen he
Daar sta ik dan ook om bekendquote:
Komt van die vreemde foto's op facebookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hebt wel een heel vreemd beeld over mij..
Winkelen.. goed ideeGa ik even opzoek naar korte broeken.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:16 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ik neem je een andere keer nog wel toch.
weeaboo nummerquote:
Wat heb jij met Appel gedaan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Furdinand het volgende:
hey mensen ik kom volgend jaar op BNN in het programma "Tienermoeders"vandaag in mijn klas gefilmd voor zoeen zwangere meidjen
Okquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Furdinand het volgende:
hey mensen ik kom volgend jaar op BNN in het programma "Tienermoeders"vandaag in mijn klas gefilmd voor zoeen zwangere meidjen
Wolla kom me wassen dan schoonmaker.quote:
Ik moet toegeven dat er af en toe wel een vreemde foto tussen zitquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Komt van die vreemde foto's op facebook
Je hebt nog niet gewinkeld in Zwolle? Dus ik kan je niet om tips vragen?
wallabilla dan seg ik gwoon ik ga die varkenjte wassen togg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wolla kom me wassen dan schoonmaker.
lkkr tog, wel goed wasse heh ben lekker viesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef Furdinand het volgende:
[..]
wallabilla dan seg ik gwoon ik ga die varkenjte wassen togg.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:17 schreef Furdinand het volgende:
formula1togquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hjallo hoezo gaan jullie zo snel? alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag
kus
Kwaliteit omlaag, kwantiteit omhoog.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hjallo hoezo gaan jullie zo snel? alvast bedankt voor het beantwoorden van deze vraag
kus
Ai das zuurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat er af en toe wel een vreemde foto tussen zit
Voor mannen is het volgens mij sowieso niet heel bijzonder in ZwolleVoornamelijk de standaard dingetjes.
quote:
zullen we discussiëren over moeilijke ethische onderwerpen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kwaliteit omlaag, kwantiteit omhoog.
mijn kwaliteit gaat hier van omhoog ifyouknowwhatimean.jpegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In Nederland het liefst gewoon in Amsterdamquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ai das zuurJack&Jones dus etc. Waar shop jij dan?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef Trollscience het volgende:
[..]
mijn kwaliteit gaat hier van omhoog ifyouknowwhatimean.jpeg![]()
![]()
![]()
Kunnen we altijd proberen. Gooi maar wat opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:26 schreef Furdinand het volgende:
[..]
zullen we discussiëren over moeilijke ethische onderwerpen?
Soms heb je dat ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
oke even een leuke stelling bedenken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kunnen we altijd proberen. Gooi maar wat opEn graag wel een beetje algemeen zodat iedereen mee kan doen natuurlijk.
ABORTUS IS MOORD !!!1!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oke even een leuke stelling bedenken.
Ik ben voor een maximum van 2 kinderen per gezin.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:29 schreef Furdinand het volgende:
[..]
oke even een leuke stelling bedenken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |