Zou wel even flink balen denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:22 schreef twi het volgende:
Ben wel benieuwd hoe HyperViper reageert wanneer hij er achter komt dat z'n vriendinnetje is uitgewoond door al z'n vriendjes.
Niet in iedere relatie bestaat de behoefte om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat, of omdat ze door levenservaring anders in het leven komen te staan. Hoeven ze niet eens aan de andere kant te komen staan en het te ervaren, maar ze kunnen toch hun principes bijstellen.
Vreemdgaan kan in geen enkele relatie, lijkt me. Dan krijg je een open relatie, is het geen vreemdgaan, en zijn beide partners er open en tevreden over. Seksueel gezien dan he, niet vriendschappen enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Relaties ook....iedereen praat hier alsof een relatie een waarde van x heeft. Iedere relatie is uniek en wat er in de ene relatie wel kan kan in de andere weer niet.
I know, ik heb zo'n relatiequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Niet in iedere relatie bestaat de behoefte om vreemd te gaan.
Dus jij hebt een vriendinnetje die zelf niets buiten de relatie flikt terwijl jij er lustig op rondwipt, is ze invalide of niet helemaal 100 % of zo?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zou wel even flink balen denk ik.
Dat denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En voor veel vreemdgangers geldt, dat de omstandigheden op dát moment toevallig zo waren dat ze het verboden fruit aannamen.
Exact. Ik denk ook ergens dat de liefde tussen twee mensen juist erg groot is als ze geen waarde meer hechten aan exclusieve seks. Het elkaar gunnen zeg maar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:23 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Relaties ook....iedereen praat hier alsof een relatie een waarde van x heeft. Iedere relatie is uniek en wat er in de ene relatie wel kan kan in de andere weer niet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dus jij hebt een vriendinnetje die zelf niets buiten de relatie flikt terwijl jij er lustig op rondwipt, is ze invalide of niet helemaal 100 % of zo?
Hoe zou je reageren als zij zou aangeven ook met andere mannen te willen seksen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Zou wel even flink balen denk ik.
Daar zit zeker iets in, lees het boek Ischa maar eens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
[..]
Exact. Ik denk ook ergens dat de liefde tussen twee mensen juist erg groot is als ze geen waarde meer hechten aan exclusieve seks. Het elkaar gunnen zeg maar.
Zoals ik al eerder zei: ik ga ervan uit dat dat zo is, tot het tegendeel bewezen is. De afspraken zijn bij ons heel duidelijk: er is geen ruimte voor een van beide om buiten de deur te neuken of iets dergelijks. Ik ken hem natuurlijk ook wel een beetje, dus ik denk te weten dat hij betrouwbaar is. Hij heeft me in 7 jaar nog geen reden gegeven om daaraan te twijfelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hoe weet je dat zo zeker van je partner. Als ik eerlijk mag vragen?
Ik denk niet dat het een garantie is voor ellende als je die levensstijl aanmeet met een partner.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:29 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Daar zit zeker iets in, lees het boek Ischa maar eens.
Maar dan nog al die ellende die daar juist van komt, daar moet je maar net zin in hebben.
Omdat je er ook niet echt voor open staat omdat je in een prettige relatie zit, het is je allemaal veel te veel waard om voor een nachtje buiten de deur op het spel te zetten, en zoals ik al eerder zei, zie hier de echte reden voor monogamiteit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ik ga ervan uit dat dat zo is, tot het tegendeel bewezen is. De afspraken zijn bij ons heel duidelijk: er is geen ruimte voor een van beide om buiten de deur te neuken of iets dergelijks. Ik ken hem natuurlijk ook wel een beetje, dus ik denk te weten dat hij betrouwbaar is. Hij heeft me in 7 jaar nog geen reden gegeven om daaraan te twijfelen.
Bovendien hebben we een leuk leven en een dochter en ik denk dat we dat geen van beiden op het spel zouden willen zetten voor een avondje plezier met een anders. Dat gezegd hebbend, ik ben in die 7 jaar ook neit eenmaal iemand tegen gekomen waar ik enigszins vlinders of anderszins gevoelens van kreeg.
Dat is ook zo. Ik heb ook nooit anders beweerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:33 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Omdat je er ook niet echt voor open staat omdat je in een prettige relatie zit, het is je allemaal veel te veel waard om voor een nachtje buiten de deur op het spel te zetten, en zoals ik al eerder zei, zie hier de echte reden voor monogamiteit.
Ik zou het afkeuren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe zou je reageren als zij zou aangeven ook met andere mannen te willen seksen?
Dit gaat over Ischa Meier en Connie Palmen trouwens, die hadden daar goede afspraken over, en dan nog is het een wespennest.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:31 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het een garantie is voor ellende als je die levensstijl aanmeet met een partner.
Dan ben je gewoon hypocriet en hou je een meisje gevangen in een relatie om als vast kwakvat te dienen.quote:
Hypocriet check. De rest is onzin.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:36 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon hypocriet en hou je een meisje gevangen in een relatie om als vast kwakvat te dienen.
Hoezo? Zou je het haar niet gunnen?quote:
Ja, die mogelijkheid is er altijd. Mensen gaan ook een contract aan waarin staat dat ze voor altijd samenblijven, een groot deel van die mensen komt er later op terug.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:35 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dit gaat over Ischa Meier en Connie Palmen trouwens, die hadden daar goede afspraken over, en dan nog is het een wespennest.
Niet om het één of ander hoor, maar je zit wel precies op die 7 Year Itch nu dus.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: ik ga ervan uit dat dat zo is, tot het tegendeel bewezen is. De afspraken zijn bij ons heel duidelijk: er is geen ruimte voor een van beide om buiten de deur te neuken of iets dergelijks. Ik ken hem natuurlijk ook wel een beetje, dus ik denk te weten dat hij betrouwbaar is. Hij heeft me in 7 jaar nog geen reden gegeven om daaraan te twijfelen.
Bovendien hebben we een leuk leven en een dochter en ik denk dat we dat geen van beiden op het spel zouden willen zetten voor een avondje plezier met een anders. Dat gezegd hebbend, ik ben in die 7 jaar ook neit eenmaal iemand tegen gekomen waar ik enigszins vlinders of anderszins gevoelens van kreeg.
Serieel monogaam klinkt ook beter, als je beter kan krijgen moet je weg wezen. Onzin dat voor altijd.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid is er altijd. Mensen gaan ook een contract aan waarin staat dat ze voor altijd samenblijven, een groot deel van die mensen komt er later op terug.
Dat vind ik ook de grootste onzin aan trouwen: hoe kun je nou beloven dat je de rest van je leven van iemand zult houden en bij die persoon zult blijven?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:38 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, die mogelijkheid is er altijd. Mensen gaan ook een contract aan waarin staat dat ze voor altijd samenblijven, een groot deel van die mensen komt er later op terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |