En dat is nu precies het gevoel waar ik het al tijden over heb, je hebt hierbij prachtig mijn probleem omschreven.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan moet je dat gevoel van overwinning wel kennen als je zo'n ietwat kakkerige madam los krijgt en ze eindelijk haar vieze, vunzige kant laat zien.
Dat zie ik niet echt als een probleem. Nou ja, irritant is het soms wel, van die stijve dames.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:28 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En dat is nu precies het gevoel waar ik het al tijden over heb, je hebt hierbij prachtig mijn probleem omschreven.
Andersom vind ik het meer iritant, tegenwoordig schijnt het ook in te zijn om maatje te checken, voel je plotsklaps zo'n hand in je kruis om je de maat te nemen, alsof iedereen dat op prijs stelt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:29 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zie ik niet echt als een probleem. Nou ja, irritant is het soms wel, van die stijve dames.
Toch moet je me eens uitleggen waar jij uit gaat.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:31 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Andersom vind ik het meer iritant, tegenwoordig schijnt het ook in te zijn om maatje te checken, voel je plotsklaps zo'n hand in je kruis om je de maat te nemen, alsof iedereen dat op prijs stelt.
"hmmmm.... bloedlul of vleeslul?"quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:31 schreef Ffleamig het volgende:
Andersom vind ik het meer iritant, tegenwoordig schijnt het ook in te zijn om maatje te checken, voel je plotsklaps zo'n hand in je kruis om je de maat te nemen, alsof iedereen dat op prijs stelt.
Ga maar een keer mee op stap en je snapt meteen wat ik bedoelquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Toch moet je me eens uitleggen waar jij uit gaat.
Waar?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:34 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ga maar een keer mee op stap en je snapt meteen wat ik bedoel
En dan duw je dat teef niet gelijk een meter terug?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:31 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik kijk wel eerst wie het is, als ze naar mijn standaarden is krijgt ze een glimlach als ze niet knap genoeg is vraag ik of ze op wil houden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:37 schreef HyperViper het volgende:
[..]
En dan duw je dat teef niet gelijk een meter terug?
Wat? Daar ga ik ook vaak op stap, maar dit herken ik niet.quote:
Dan trekken wij verschillende type dames aan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat? Daar ga ik ook vaak op stap, maar dit herken ik niet.
ik ben er bij, geef me vieze woordjes met een zachte G *zwijmel*quote:
Dat blijkt.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:41 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dan trekken wij verschillende type dames aan.
Stratum is voor 14-15 jarigen nog wel leuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom al jaren niet meer in Eindhoven; Stratum?
Dat stelt ook niet echt veel meer voor. Kleutergedoe, merendeels.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik kom al jaren niet meer in Eindhoven; Stratum?
Misschien denkt ff dat het Baekelandplein een openluchtdiscotheek is, dan begin ik zijn tirades te begrijpen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:48 schreef miss_sly het volgende:
Vroegah, toen ik nog in Eindhoven uitging, was er ook weinig gegraai, volgens mij.
stratum vond ik nooit veel, vooral veel jonkies en zeer wanhopige wat ouderen.
Ja maar jij bent een nette dame, bij jou zal dat niet zo snel voorkomen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef Copycat het volgende:
Nu ben ik ook wel benieuwd in welke kroegen in Eindhoven je in je kruis wordt gegrepen.
Ik was vrijdag nog in Dr. ink. Geen enkel gegraai.
Kleine wereld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:51 schreef Id_do_her het volgende:
Laatst was ik nog in de O'Shea's, geen gegraai daar.
Tirades? Ik probeer me nog een beetje in te houden en af en toe wat nuance te gebruiken....quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Misschien denkt ff dat het Baekelandplein een openluchtdiscotheek is, dan begin ik zijn tirades te begrijpen.
Vind ik ook. Zó'n bekkie over monogamie en wat wel of niet door de beugel kan allemaal, maar als het gaat over elkaar in de broek graaien dan zijn we er als de kippen bij. Sickening.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:15 schreef Re het volgende:
Kunnen we weer focussen op monogamie en stoppen met dat gegraai?
Ik ben zeer voor monogamie hoor. Mooiste uitvinding van de beschaafde mens, het onderscheid ons van het dierenrijk namelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:18 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Vind ik ook. Zó'n bekkie over monogamie en wat wel of niet door de beugel kan allemaal, maar als het gaat over elkaar in de broek graaien dan zijn we er als de kippen bij. Sickening.
Vandaar dat het historisch gezien ook altijd goed is gegaan. GTFO. De verleiding ligt altijd op de loer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben zeer voor monogamie hoor. Mooiste uitvinding van de beschaafde mens, het onderscheid ons van het dierenrijk namelijk.
Dat heeft naar mijn mening nog weinig positiefs voortgebracht.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Ik ben zeer voor monogamie hoor. Mooiste uitvinding van de beschaafde mens, het onderscheid ons van het dierenrijk namelijk.
Veel ellende omdat monogamie wel als ideaalbeeld wordt gezien door maatschappijen na de Romeinen...quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat heeft naar mijn mening nog weinig positiefs voortgebracht.
Onzin, maar laat de waarheid niet in de weg van een goed verhaal staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Ffleamig het volgende:
Knap dat je dat kan zien aan de hand van een paar postsquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat jullie zo'n zwakke ruggegraat hebben en niets gewend zijn.
Waarom eigenlijk onzin? Monogamie komt niet veel voor in het dierenrijk, hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Onzin, maar laat de waarheid niet in de weg van een goed verhaal staan.
Denken dat je evolutionair ver van dieren staat doordat je verder kunt denken dan je volgende maaltijdquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:13 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Dat jullie zo'n zwakke ruggegraat hebben en niets gewend zijn.
elkaar uitknijpen en het leven zuur maken om een % meer winst bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:20 schreef Sinosappel het volgende:
Wel meer dingen die we doen komen niet voor in het dierenrijk.
Uhm, okequote:Op woensdag 28 maart 2012 11:21 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
elkaar uitknijpen en het leven zuur maken om een % meer winst bijvoorbeeld.
Dierlijke aspecten ja.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat je evolutionair ver van dieren staat doordat je verder kunt denken dan je volgende maaltijd
-Bezit
-Jaloezie
-Paringsdrang
-Partnerjacht
Slechts een greep uit vooral dierlijke aspecten van ons wezen...
Inderdaad. Al deze dierlijke aspecten hebben er wel voor gezorgd dat we er nog zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:19 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Denken dat je evolutionair ver van dieren staat doordat je verder kunt denken dan je volgende maaltijd
-Bezit
-Jaloezie
-Paringsdrang
-Partnerjacht
Slechts een greep uit vooral dierlijke aspecten van ons wezen...
Absoluut, maar staan wel haaks op hetgeen we graag propageren:quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Al deze dierlijke aspecten hebben er wel voor gezorgd dat we er nog zijn.
Met 7 miljard maar liefst, echt op voortplanten zou tijdelijk een milieu-boete moeten staan.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Inderdaad. Al deze dierlijke aspecten hebben er wel voor gezorgd dat we er nog zijn.
Zwanen zijn toch echt beter in monogamie als mensen, ooievaars doen het ook al beter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:46 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
Hear, hear.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Zwanen zijn toch echt beter in monogamie als mensen, ooievaars doen het ook al beter.
Dus hoe onderscheid dit ons van het dierenrijk?
Juist dat willen bezitten van de ander is een zeer instinctieve uiting, een dierlijke uiting, net als status willen vergaren om aan vrouwtjes te komen dat is.
Nu vind ik niet dat niet monogaam zijn ons onderscheid van het dierenrijk of beter is dan de keuze om monogaam te zijn, ik ben ervan overtuigd dat wij mensen wel kunnen blijven zeggen dat we ons onderscheiden van het dierenrijk, maar dat het niet meer is dan gebakken lucht, we zijn onderdeel van het dierenrijk en de meeste dingen die we doen horen gewoon bij onze natuur.
En 1201 jaar geleden kropen we op alles wat los en vast zat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hear, hear.
Neemt niet weg dat we er nu ongeveer 1200 jaar al naar streven, monogamie.
Voorchristelijk hier in nederland en omstreken was het wel anders. Er bestonden geen voor altijd en eeuwig verbintenissen. Je kon kiezen voor 1 jaar en 1 dag, dat kon je dan verlengen met 7 jaar(en daarna weer als je dat wilde). Uit elkaar gaan mocht altijd, kinderen werden verdeeld over vader en moeder. Lichamelijke exclusiviteit zat niet bij die verbintenis in.quote:Op woensdag 28 maart 2012 12:06 schreef Ffleamig het volgende:
[..]
En 1201 jaar geleden kropen we op alles wat los en vast zat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |