Hoi jij ! lang niet gesprokenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef DarkElf het volgende:
Ja goed idee, wel aardig hoor dat oeverloze ge-sc maar waar zijn de lijstjes?
nee.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:34 schreef Joene het volgende:
Dus het gaat niet meer over neuken , piemels , etc ?
en hiquote:
Ontopic : ontbijt 2 boterhammen met appelstroop + sinaasappel , glas water en kop koffiequote:
Alles ok in belgie?quote:
Dus omdat mensen je lichter schatten dan je bent kan je maar m&m's vreten? Ik snap het niet maar whatever floats your boatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Om op de laatste vraag antwoord te geven, ik vind het best positief dat ik leef...
En hoe ik er verder uitzie kun je denk voldoende zien in fotoboek.
Ja prima, maar laten we dat verder via de dm besprekenquote:
Dat schrijft ze toch nergens ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus omdat mensen je lichter schatten dan je bent kan je maar m&m's vreten? Ik snap het niet maar whatever floats your boat![]()
heb jij overgewicht dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Om op de laatste vraag antwoord te geven, ik vind het best positief dat ik leef...
En hoe ik er verder uitzie kun je denk voldoende zien in fotoboek.
Huh?? Laar maar...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dus omdat mensen je lichter schatten dan je bent kan je maar m&m's vreten? Ik snap het niet maar whatever floats your boat![]()
Nee, sorry... Ik blijf wel wat meer weg...quote:
Tof. -.-quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh?? Laar maar...
Ik post hier een beetje omdat vriendje hier post... Ik ben geen grammetje te zwaar, maatje 34 zeg maar.
Ah vandaar, ik snapte het niet omdat je in het vorige deel schreef dat je er niet minder m&ms om eet als ze kankerverwekkend zijn. Ik ging er vanuit dat iedereen die hier post te maken heeft met een soort van overgewicht.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Huh?? Laar maar...
Ik post hier een beetje omdat vriendje hier post... Ik ben geen grammetje te zwaar, maatje 34 zeg maar.
Nou ja, daar heb ik anders flink voor moeten werken, want zeg 1,5 jaar terug zat ik gewoon in 42 hoor. Misschien nog geen belachelijke maat, maar het is niet alsof het me is komen aanwaaien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tof. -.-
Hmmm groente gevulde paprika, dat klinkt best lekker. Wat voor groente?
WOW OMG MAAT 42!!!! Jezus wat een vet varken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:45 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou ja, daar heb ik anders flink voor moeten werken, want zeg 1,5 jaar terug zat ik gewoon in 42 hoor. Misschien nog geen belachelijke maat, maar het is niet alsof het me is komen aanwaaien.
Die wat over zijn van de omelet, dus paprika, champignons en courgette, ui en misschien nog tomaatjes. Ik maak meestal een sausje van een ei, wijn, komijn, knoflook etc om het te binden en vul dan de paprika, een klein beetje 30+ kaas erover en in de oven. Heel lekker en je krijgt er een goede portie groente mee binnen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Tof. -.-
Hmmm groente gevulde paprika, dat klinkt best lekker. Wat voor groente?
No offence, maar ik heb ook maat 42-44, maar wel een te hoog bmi.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WOW OMG MAAT 42!!!! Jezus wat een vet varken.
Lekker ondoordacht weer Tico. De meeste mensen hier zouden blij zijn maat 42... Seriously.
Nou ik bedoel er serieus niets rots mee?? Jeetje...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
WOW OMG MAAT 42!!!! Jezus wat een vet varken.
Lekker ondoordacht weer Tico. De meeste mensen hier zouden blij zijn maat 42... Seriously.
Hmm, klinkt lekker! Denk dat ik zo even naar de supermarkt gaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die wat over zijn van de omelet, dus paprika, champignons en courgette, ui en misschien nog tomaatjes. Ik maak meestal een sausje van een ei, wijn, komijn, knoflook etc om het te binden en vul dan de paprika, een klein beetje 30+ kaas erover en in de oven. Heel lekker en je krijgt er een goede portie groente mee binnen!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Hmm, klinkt lekker! Denk dat ik zo even naar de supermarkt ga
oh dus beetje meelezen en posten mag niet ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ja hallon. Dit is het dieettopic, geen SC waar we elkaars vriendjes gaan volgen. Daar zijn andere topics voor.
Dat staat in de OPquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dus beetje meelezen en posten mag niet ?
Sounds good!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:46 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die wat over zijn van de omelet, dus paprika, champignons en courgette, ui en misschien nog tomaatjes. Ik maak meestal een sausje van een ei, wijn, komijn, knoflook etc om het te binden en vul dan de paprika, een klein beetje 30+ kaas erover en in de oven. Heel lekker en je krijgt er een goede portie groente mee binnen!
Oh, dat klinkt helemaal goed, dan ga ik voor dat laatste, want tot dusver voor vandaag aan vet :quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:49 schreef Audreyoot het volgende:
[..]Ja ik heb hem ook pas ontdekt omdat ik wat minder kh bij de maaltijd wilde maar ik 300g gestoomde groente ook wat saai vond. Ik vind het ideaal en je kunt er ook mee variëren, als je bv weinig vet in de maaltijd heb kan je een beetje chorizo worst erin doen, geeft het net wat meer spice!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
La musique elle me sourit et je ferme les yeux, l'hôtesse se barre, non c'est j'm en balance
La musique... la musique, Électronique, électronique, électronique..
Tuurlijk wel, maar dan gaarne wel ontopic enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dus beetje meelezen en posten mag niet ?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:50 schreef fruitshake_1901 het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt helemaal goed, dan ga ik voor dat laatste, want tot dusver voor vandaag aan vet :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.__
Leef je uit
![]()
Is haalbaar als je 3 kilo per maand gaat verliezen. De laatste kilo's zijn wel erg lastig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:56 schreef fruitshake_1901 het volgende:
Trouwens. Ik wil op mijn 21e verjaardag (11 juli) 65 kilo wegen, dus -10.9 kg. Denken jullie dat dan haalbaar is, of stel ik nu een compleet onrealistisch doel ?
Ja dat klopt, daar ben ik dus wel een beetje bang voor, gezien mijn ultieme doel de 60kg halen is. Maar 3 kilo per maand zou in principe te doen moeten zijn, en mocht ik het voor het begin van het nieuwe studiejaar halen (die 65) ben ik ook dik tevree!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:57 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Is haalbaar als je 3 kilo per maand gaat verliezen. De laatste kilo's zijn wel erg lastig.
oh dan mag ik ook niet meer dus na aankomende dinsdag , want dan weeg ik onder de 80 kgquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:59 schreef Tink89 het volgende:
Wat gaat het hard! *en helemaal nergens over*
Hoe dan ook, dit topic is bedoeld voor mensen met een bmi van 27 of hoger. Mensen met maatje 34 die roepen dat 'heus maat 42 gehad hebben' zijn welkom, maar doe dan niet alsof je in hetzelfde schuitje zit als de gemiddelde poster hier... Voelt een beetje raar.
Anyway, ik moest eigen een ochtend-t van meloen nemen, maar ga nu lunchen, dus doe vanmiddag wel twee t's van meloen
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:01 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dan mag ik ook niet meer dus na aankomende dinsdag , want dan weeg ik onder de 80 kg
en is mn bmi 26,8 ofzo.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:01 schreef Joene het volgende:
[..]
oh dan mag ik ook niet meer dus na aankomende dinsdag , want dan weeg ik onder de 80 kg
en is mn bmi 26,8 ofzo.
quote:Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.
Owjah, sorry, nog niet helemaal wakker. Hoe dan ook is maatje 34 geen bmi van > 25quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:01 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Advies van mensen die hetzelfde hebben gedaan en ook echt bereikt hebben is toch juist fijn?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:59 schreef Tink89 het volgende:
Wat gaat het hard! *en helemaal nergens over*
Hoe dan ook, dit topic is bedoeld voor mensen met een bmi van 27 of hoger. Mensen met maatje 34 die roepen dat 'heus maat 42 gehad hebben' zijn welkom, maar doe dan niet alsof je in hetzelfde schuitje zit als de gemiddelde poster hier... Voelt een beetje raar.
Anyway, ik moest eigen een ochtend-t van meloen nemen, maar ga nu lunchen, dus doe vanmiddag wel twee t's van meloen
het ging dan ook allerminst om advies.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:04 schreef Aliana het volgende:
[..]
Advies van mensen die hetzelfde hebben gedaan en ook echt bereikt hebben is toch juist fijn?
Ontbijtkoek denk ik dat je bedoeld... Nou zoals al gezegd, bij J. staat het in zn lijstje, dagelijks zelfs en hij gaat als een malle.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef Audreyoot het volgende:
Advies als in m&ms eten en ontbijt vreten heeft denk ik niet bijgedragen aan gewichtsverlies
Goede keuze de yoghurt maar misschien niet zo vullend als je er niks in doet? Je hebt namelijk al 5 boterhammen op een dag staan wat ik persoonlijk veel vind, misschien kan je een stuk fruit en muesli in de yoghurt doen? Of er een eitje bij eten? Dan zit je wat langer vol van je ontbijtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef locutus51 het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:
6:30 yochurt (brood was op) & glas vers geperste sap
8:30 1 boterham met casselerrib
10:30 1 boterham met casselerrib
12:00 2 boterhammen met casselerrib en melk
15:00 2 mandarijnen
15:30 1 boterham met casselerib
18:00 100 gram kip, peultjes, champignons en paprika met zilvervliesrijst
20:30 yochurt
Vanavond ook nog 1 uur op de racefiets..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |