Echt wel, ze vertelt me alles.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb zo'n idee dat heloef alle dm's al gelezen heeft
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Samenvattend, debeterebob maakt kansloze opmerkingen en heloef krijgt als friendzoner alles te horen?
Preciesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Samenvattend, debeterebob maakt kansloze opmerkingen en heloef krijgt als friendzoner alles te horen?
Sinosappel heeft nooit kansloze opmerkingen naar mij gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
PreciesZeg maar zoals jij en Sisappel
Ovoxo ook niet naar mij...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Sinosappel heeft nooit kansloze opmerkingen naar mij gemaakt.
Humor Regel 2: Nooit de ...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Humor Regel 1: Nooit de tactiek van de goede comeback direct overnemen en terugkaatsen.
Heel slim bobje! Tenzij "Oh, wacht..."!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Humor Regel 2: Nooit de ...
oh wacht
Niemand neukt niemand zover ik weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:59 schreef ook_gek het volgende:
Heloef, wie date, neukt of belt elkaar. Doe even info dm en
Nu nog wel ja.quote:
Ik ook vraag maar aan zo'n beetje iedere FOK!ker die mij kent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een talent voor net zolang doorzeiken tot mensen doodmoe van me worden.
Mwah, ik ben nog nooit bij je posts in slaap gevallen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook vraag maar aan zo'n beetje iedere FOK!ker die mij kent.
Maar ik zeik wel oeverloos.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ben nog nooit bij je posts in slaap gevallen volgens mij.
Ik ook, ik zeik over wat er allemaal mis is aan mijn leven zonder er ooit iets aan te doenquote:
Ohaiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo of S_holmes, die laatste kreeg een ban en deze werd wel goed gevonden
Halloquote:
Heb jij die test nog gezien van spuiten en slikken gisteravond?quote:
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohai
Ben je een slechte hosselaar?
En warm. 30 gradenquote:
Laatst had ik ze aan de deur en toen wilden ze mij ook God aansmeren. Toen wisten ze met de hippe opmerking 'Je bent jong en je wilt wat, toch?' op de proppen te komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Stomme gelovigen voor mijn deur net.![]()
Ik hoop dat ze aanstoot namen aan mijn strapless jurkje en bruine blote benen.![]()
Eentje pakte het nog wel okay aan, die ging niet in discussie over evolutie en blabla maar enkel het 'God houdt van jouuu' riedeltje. De ander dacht dat mij echter wel even om te praten met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen. Irritant.
"met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik hoop dat ze aanstoot namen aan mijn strapless jurkje en bruine blote benen.![]()
Eentje pakte het nog wel okay aan, die ging niet in discussie over evolutie en blabla maar enkel het 'God houdt van jouuu' riedeltje. De ander dacht dat mij echter wel even om te praten met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen. Irritant.
http://tweakers.net/nieuw(...)bridge-op-komst.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Wist jij nog niet dat alle dinosaurusbotten zijn begraven door corrupte overheden die het woord van God ontkennen en dat de wereld pas 7000 jaar oud is?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
"met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen
Nu ben ik bijzonder benieuwd!
Ben je gestopt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
One day, 35 minutes and 2 seconds. 13 cigarettes not smoked, saving ¤ 3,09. Life saved: 1 hour, 5 minutes.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
One day, 35 minutes and 2 seconds. 13 cigarettes not smoked, saving ¤ 3,09. Life saved: 1 hour, 5 minutes.
Ik weet niet meer wat ze letterlijk zij, maar iets in de zin van:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
"met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen
Nu ben ik bijzonder benieuwd!
Sommige mensen zou ik best zonder enige schaamte of spijt kunnen doden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze letterlijk zij, maar iets in de zin van:
"Ja je bent toch geen dier? Die doden elkaar zonder enige vorm van schaamte of spijt ofzoiets en mensen doen dat niet."
Ehm jawel
"Jaa maar dan zijn ze wel al over veel grenzen heen gegaan voor een mens zoiets doet hoor!"
Ja en een dier wil alleen eten, dat is toch niet te vergelijken.
"Ja maar jij denkt dus dat een kikker nu een prins is?"
Ehm nee, ik denk niet dat we van een kikker afstammen hoor.
"Oh maar jullie denken wel dat we uit een steen ontstaan zijn!"
Eh wat? Nee dat denk ik ook niet.
"Jawel hoor en dat kan helemaal niet hoor dat leven uit niets ontstaan is, net als dat verhaal dat er eerst niets was en toen opeens een universum."
De mens is sowieso niet in staat dat soort dingen te bevatten, net als dat het heelal oneindig is, dat kunnen onze hersenen gewoon nog niet aan. Alleen omdat wij het niet kunnen begrijpen wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is dat er iets als een oerknal was.
"Ja de maan gaat steeds verder weg van de aarde dus dan zou hij eerst dichterbij moeten hebben gestaan maar dan zouden de getijden anders zijn geweest en dan hadden wij er niet kunnen zijn."
Over zoiets zou heel veel tijd heen gaan, en aangezien we er wel zijn is er blijkbaar niet zoveel aan de hand.
"Kijk om je heen, alles is perfect. Alleen een God had deze perfectie kunnen schapen."
Oh en de altijd leuke 'vroeger dacht ik ook zoals jij'.
Je hebt haar toch wel op haar spelfout gewezen, hoop ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef moneyfornothing het volgende:
"Kijk om je heen, alles is perfect. Alleen een God had deze perfectie kunnen schapen."
Ik heb nog eventjes geduld met mijn Prime'pje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)bridge-op-komst.html
Neuh, we zijn tenslotte toch enkel de schaapjes van God?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel op haar spelfout gewezen, hoop ik?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze letterlijk zij, maar iets in de zin van:
"Ja je bent toch geen dier? Die doden elkaar zonder enige vorm van schaamte of spijt ofzoiets en mensen doen dat niet."
Ehm jawel
"Jaa maar dan zijn ze wel al over veel grenzen heen gegaan voor een mens zoiets doet hoor!"
Ja en een dier wil alleen eten, dat is toch niet te vergelijken.
"Ja maar jij denkt dus dat een kikker nu een prins is?"
Ehm nee, ik denk niet dat we van een kikker afstammen hoor.
"Oh maar jullie denken wel dat we uit een steen ontstaan zijn!"
Eh wat? Nee dat denk ik ook niet.
"Jawel hoor en dat kan helemaal niet hoor dat leven uit niets ontstaan is, net als dat verhaal dat er eerst niets was en toen opeens een universum."
De mens is sowieso niet in staat dat soort dingen te bevatten, net als dat het heelal oneindig is, dat kunnen onze hersenen gewoon nog niet aan. Alleen omdat wij het niet kunnen begrijpen wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is dat er iets als een oerknal was.
"Ja de maan gaat steeds verder weg van de aarde dus dan zou hij eerst dichterbij moeten hebben gestaan maar dan zouden de getijden anders zijn geweest en dan hadden wij er niet kunnen zijn."
Over zoiets zou heel veel tijd heen gaan, en aangezien we er wel zijn is er blijkbaar niet zoveel aan de hand.
Oh en de altijd leuke 'vroeger dacht ik ook zoals jij'.
Dat was satan, een der god's engelen, die ons in verleiding wil brengen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wist jij nog niet dat alle dinosaurusbotten zijn begraven door corrupte overheden die het woord van God ontkennen en dat de wereld pas 7000 jaar oud is?
Je staat op God's shitlist voor vandaag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:52 schreef moneyfornothing het volgende:
OMG WEER EENTJE
Ik trapte er weer in omdat ik op een H&M pakketje wacht.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, wat de twee dames zeiden geen Jehova's te zijn was deze oudere man er wel eentje, maar hij gaf me enkel een uitnodiging voor een lezing en dat er een erg goede spreker zou zijn en dat mocht ik de tijd en zin hebben langs te komen, ik me niet zou vervelen.
En hij maakte nog een opmerking over het bordje bij de deur dat hier een stel verwende katten wonen.
Veul beter.
Ja echt hè, ik ga nooit in discussie omdat het toch zinloos is maar met die maan opmerking volgde ik even ook niet meer welke kant ze nou op wilde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wat prachtig.
-Wij doden elkaar natuurlijk wel, zelfs om slechtere redenen dan overleven.
-kikker prins? uit steen ontstaan? Ze weet totaal niet waar ze het overheeft he?
-Big bang, lastig onderwerp, heeft ze een goed punt. Hoe is god ontstaan?
-Het universum is aan het uitdijen. Dat is correct, en ook de positie van de maan heeft ongetwijfeld anders gestaan, miljarden jaren geleden. Gebruikt ze dit nou om god te ontkrachten?
-God?Of biljarden jaren aanpassen, overleven, aanpassen, en blijven tweaken?
En op het eind bewijst ze ook nog het idee van Devolutie.
Ze moet meer films kijken:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik ga nooit in discussie omdat het toch zinloos is maar met die maan opmerking volgde ik even ook niet meer welke kant ze nou op wilde.
Ze vergeleek me ook nog met een hond. Of ik echt dacht dat er niets was na het leven, en dat ik net als een hond zou sterven en alles daarmee zou ophouden.
Hmm ja, zou het een hint zijn vanuit de hemel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je staat op God's shitlist voor vandaag.
Bij mij gooien ze altijd van die foldertjes in de brievenbus, ook heb ik een NEE/NEE-sticker. Ik heb er toen een briefje op gehangen: NEE is NEE, dat geldt ook voor jouw propaganda, God!!
Helaas was het briefje twee dagen later weg en blijven ze mijn brievenbus volstorten met het woord van de Heer.
A, dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze moet meer films kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0096787/
Want honden zijn niet god's schepsels?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik ga nooit in discussie omdat het toch zinloos is maar met die maan opmerking volgde ik even ook niet meer welke kant ze nou op wilde.
Ze vergeleek me ook nog met een hond. Of ik echt dacht dat er niets was na het leven, en dat ik net als een hond zou sterven en alles daarmee zou ophouden.
Ik werd gecockblockt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, foei! Niet cockblocken jij!
Huldequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
KT steekt zijn neus in mijn zaken.quote:
Nee, dat komt niet door je PM's of DM's, dat komt door je Fotoboek. Die mag je wel tellen als versieren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Daqufrance het volgende:
Ik begin PM en DM door te krijgen, telt dat ook als makkelijk versieren?
HDD is overleden. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:03 schreef kree het volgende:
Goeie middag.
Hoe erg is het als je laptop HD keihard krgggg krgggg doet daarna twee piepen en niet meer start?
Ik vrees het ergste. voor de HD dan
Kut gaat me weer een avond kosten om te fixen.
Yep denk ik ook.quote:
Ik ook, zie je daar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef kree het volgende:
ja ok is zit hier maar te stinken hahaha.
Ik stap de douche in
quote:
Wel joh! Scheelt je zo 100 euro per maand waar je weer nagellak van kunt kopen!quote:
ja nou dat is waarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wel joh! Scheelt je zo 100 euro per maand waar je weer nagellak van kunt kopen!
Stiekem vind ik het echt knap en heel goed
Nicequote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat mijn lesgeven vandaag een stukje beter ging dan vorige week. Thank god.![]()
Ik ben strenger geweest en heb laten merken dat ik een beetje boos was. Het was een stuk stiller dan vorige week.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:19 schreef Joysa het volgende:
One day, 8 hours, 19 minutes and 14 seconds. 17 cigarettes not smoked, saving ¤ 4,06. Life saved: 1 hour, 25 minutes.
Gewoon doen alsof het SM is, overmeesteren die klas.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil trouwens even melden dat mijn lesgeven vandaag een stukje beter ging dan vorige week. Thank god.![]()
Ik ben strenger geweest en heb laten merken dat ik een beetje boos was. Het was een stuk stiller dan vorige week.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Somebody is impressedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Chai het volgende:
Daqufrance waarom post jij hier eigenlijk.heb je nooit dat meisjes jou aanspreken?
Jeweet.quote:
Mwah. Lijkt me niet het meest verstandige als ik een carrière in het onderwijs ambieer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof het SM is, overmeesteren die klas.
Het probleem is dat ik eigenlijk helemaal niet streng ben. Ik moet dus een beetje acteren dat ik boos ben enzulks.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:26 schreef Daqufrance het volgende:
[..]Ik denk ook wel dat je in het begin heel even moet laten zien wie de baas is, om daarna de gulden middenweg te vinden tussen niet te strenge leraar en iemand waarbij alles kan/mag/lukt. Wankel evenwicht!
Succes!
Alsof iedereen die hier post een hopeloze versierfaler isquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Chai het volgende:
Daqufrance waarom post jij hier eigenlijk.heb je nooit dat meisjes jou aanspreken?
Precies.. en er posten hier ook mensen die al een relatie hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof iedereen die hier post een hopeloze versierfaler is
Ik denk dat da goed is, een beeje toneelspelen hiervoor. Om later dan misschien wat af te zwakken. Maar laat zien dat je niet over je heen laat lopen, zeker in het begin.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het probleem is dat ik eigenlijk helemaal niet streng ben. Ik moet dus een beetje acteren dat ik boos ben enzulks.
Ging vandaag wel aardig. Hopelijk de rest van de dagen ook.
Welke kleur nagellak is leuk voor tenen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wel joh! Scheelt je zo 100 euro per maand waar je weer nagellak van kunt kopen!
Stiekem vind ik het echt knap en heel goed
Ja? Of een bazenhosselaar om de anderen tips te geven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Alsof iedereen die hier post een hopeloze versierfaler is
Soms. Niet extreem vaak hoor. Maar ik ben er zelf niet zo goed zin. Dan klap ik dicht als een stotterende autistquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:27 schreef Chai het volgende:
Zo simpel ligt dat helaas niet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:37 schreef Chai het volgende:
Nee, maar dacht dat je dat dan daardoor ook wel allemaal makkelijk af zou gaan. Omdat je al 'oefening' hebt zonder zelf initiatief te hoeven nemen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef twi het volgende:
Ach, iedereen heeft hier zo z'n redenen om te posten. Sommige mensen zijn sociaal gestoord, anderen om te zien dat het nog niet zo erg met ze gesteld is. Dan zijn er mensen die tips geven, mensen die het gewoon gezellig vinden en als laatste nog de mensen die op Daqufrance geilen.
Ik kan niet kiezen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef twi het volgende:
Ach, iedereen heeft hier zo z'n redenen om te posten. Sommige mensen zijn sociaal gestoord, anderen om te zien dat het nog niet zo erg met ze gesteld is. Dan zijn er mensen die tips geven, mensen die het gewoon gezellig vinden en als laatste nog de mensen die op Daqufrance geilen.
Ik niet vanwege zijn looks, maar ik smelt gewoon voor stotterende autisten met een Frans accent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:42 schreef twi het volgende:
en als laatste nog de mensen die op Daqufrance geilen.
Dat is goed nieuws voor je, 64.057.792* potentieeltjes.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:46 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik niet vanwege zijn looks, maar ik smelt gewoon voor stotterende autisten met een Frans accent.
Subtiliteit. Hèt karaktertrekje van de Nederlanderquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:44 schreef twi het volgende:
[..]
Geen probleem, ik moet toch op een subtiele manier laten weten dat ik je een hottie vind.
Ik ben niet alleen!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:48 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor je, 64.057.792* potentieeltjes.
* Cijfers van 2009
Voorspelbaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb hier al wat vaker gepost, maar de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik allemaal dmetjes van ene richard.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb hier al wat vaker gepost, maar de laatste keer dat ik dat deed kreeg ik allemaal dmetjes van ene richard.
Die hebben we allemaal gehad.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dacht gewoon aardig te zijn door een complimentje te geven, want hij kwam over alsof hij dat hard kon gebruiken. En ik meende het ook wel hoor, daar niet van.quote:
Beginnersfout.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dacht gewoon aardig te zijn door een complimentje te geven, want hij kwam over alsof hij dat hard kon gebruiken. En ik meende het ook wel hoor, daar niet van.
Na dat complimentje kon hij wat anders hards gebruiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja dacht gewoon aardig te zijn door een complimentje te geven, want hij kwam over alsof hij dat hard kon gebruiken. En ik meende het ook wel hoor, daar niet van.
Een stok in z'n reet. En daar hebben we Daqufrance dan weer voor in 't topic.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Na dat complimentje kon hij wat anders hards gebruiken.
Ik heb nu hardroze op mijn teennagels.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Welke kleur nagellak is leuk voor tenen?
Hoe erg is het dat ik op het punt stond om daar naar te Googlen? Heel erg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nu hardroze op mijn teennagels.
The Pinky and the Brain van Catrice.
Ik kom er niet meer vanaf he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:00 schreef twi het volgende:
[..]
Een stok in z'n reet. En daar hebben we Daqufrance dan weer voor in 't topic.
Nee, helaas. Dan had je een reeks op moeten zoeken waar ik niet in zat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ik kom er niet meer vanaf he?
It sticks to me. No pun intended. No wait. it was intended.
Heul niet erg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:01 schreef twi het volgende:
[..]
Hoe erg is het dat ik op het punt stond om daar naar te Googlen? Heel erg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sla je nog eens met die stok!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:02 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, helaas. Dan had je een reeks op moeten zoeken waar ik niet in zat.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heul niet erg.Ik kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Heul niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Heul niet erg.Wow, wat een high-glossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel alsof er een laag vernis nog overheen zit zeg!
Beter onethisch dan oneetbaar
Jij bent een nagellak kenner?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, wat een high-glossLijkt wel alsof er een laag vernis nog overheen zit zeg!
Dat heet top coatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow, wat een high-glossLijkt wel alsof er een laag vernis nog overheen zit zeg!
Mensen die niet weten dat Watertornado alles over alles weetquote:
Dit trek ik in twijfel, want Watertornado.quote:
Dat dus.quote:
Picsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dus.
Denk wel dat degene van wie dat plaatje is er wel een top coat overheen heeft gedaan, want op mijn tenen is die kleur wel shiny maar niet zó shiny.
Nasty is dat als ze dat doen en niet zeggenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:09 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat dus.
Denk wel dat degene van wie dat plaatje is er wel een top coat overheen heeft gedaan, want op mijn tenen is die kleur wel shiny maar niet zó shiny.
Ah, ik wist niet dat het gebruikelijk was om dat dus te doen (en dan het bijbehorende engelse naampje)quote:
Er NIET over pratenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Tangledup het volgende:
Wat gaan we eigenlijk met z'n allen doen om Joysa te helpen met roken te stoppen?
Hoe motiveren we haar?
Ze zoekt het zelf maar uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:11 schreef Tangledup het volgende:
Wat gaan we eigenlijk met z'n allen doen om Joysa te helpen met roken te stoppen?
Hoe motiveren we haar?
Joah.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nasty is dat als ze dat doen en niet zeggen
Dat worden lange dagen over nagellak pratenquote:
No problem.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Dat worden lange dagen over nagellak praten
Ssssssssst!quote:
Naar je buurvouw?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:15 schreef kree het volgende:
Iks
[..]
Ik steek er nog 1 op en dan ben ik pleite
tot vanavond
Daar was ik al bang voorquote:
neuh maar die staat nog in de planning, ik ga effe muziek maken.quote:
4,18eu.. dus nog 0quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel flessen Schrobbelèr heb je daarmee reeds verdiend?
Je doet het wel dom.quote:
Had dat even eerder gezegd ofzoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je doet het wel dom.
Je moet sponsering aanvragen in dit topic. Een euro per week dat je stopt van 5 mensen ofzo
Nee nee, verdiend, niet of je het kan betalen. Ik denk dat het eerlijk is om bijvoorbeeld zo'n curve aan te houden:quote:
3,5.. van 28 sigarettenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee nee, verdiend, niet of je het kan betalen. Ik denk dat het eerlijk is om bijvoorbeeld zo'n curve aan te houden:
[ afbeelding ]
Hoeveel pakjes rook je op een week?
Beetje overdreven dealquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, 15 weken voor 4 flessen schrobbelèr. Is dat een fair deal?
Die krijgt ze van jou? :pquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hm, 15 weken voor 4 flessen schrobbelèr. Is dat een fair deal?
Daarom zei ik overdreven,quote:
Even kijken.. 15 euro bij de Gall en Gall voor 1 fles.quote:
Deal!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:37 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Even kijken.. 15 euro bij de Gall en Gall voor 1 fles.
Als Joysa het 3 maanden volhoudt, wil ik dat nog wel doneren
1 maar?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef Murdera het volgende:
Joy, per week dat je het volhoudt, krijg je een beurt.
Voordat je bij de vijfde fles zit ben je wel weer 42 weken (van het begin). En de zesde fles 73 weken daarná. Dus zo overdrevren lijkt het me niet. Het is alleen zo opgebouwd dat je in het begin een goede zet krijgt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Daarom zei ik overdreven,
Als ik het 10 weken volhoud krijg ik 1 fles van hem.. Dat vind ik wel fair.
Oh shit hij heeft het gelezen, aflassen dan maar weer jongens.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:38 schreef kingtoppie het volgende:
Wat?
Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op het slowchatten en een geile gangbang met elkaar te hebben.
Wat een held ben jij ook he?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voordat je bij de vijfde fles zit ben je wel weer 42 weken (van het begin). En de zesde fles 73 weken daarná. Dus zo overdrevren lijkt het me niet. Het is alleen zo opgebouwd dat je in het begin een goede zet krijgt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oh shit hij heeft het gelezen, aflassen dan maar weer jongens.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Voordat je bij de vijfde fles zit ben je wel weer 42 weken (van het begin). En de zesde fles 73 weken daarná. Dus zo overdrevren lijkt het me niet. Het is alleen zo opgebouwd dat je in het begin een goede zet krijgt.
Bij je tweede onthouden pakje heb je de eerste fles al binnen, waar moet die heen?quote:
quote:
Krijgt hij dan ook elke week een beurt van jou?quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Krijgt hij dan ook elke week een beurt van jou?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik elke week dat ik het red een beurt van jou krijg wel ja.
Mijn huisquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij je tweede onthouden pakje heb je de eerste fles al binnen, waar moet die heen?
Ik denk niet dat het zo werkt KTquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, ik heb nog 52*19 beurten tegoed. (Stuk of 1000 dus)
52*18 + 30.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb nog nooit gerookt, ik heb nog 52*19 beurten tegoed. (Stuk of 1000 dus)
Ik snap er weer niks van.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt KT
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geeft niet, 't belangrijkste is, voor jou verandert er niets
Tja. Als je nooit geld hebt besteed aan roken is dat minder beloning waard dan als je het wel hebt gedaan. Vreemd hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het zo werkt KT
Stoppen met roken is ook moeilijk, beste is dat je er nooit aan begintquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Tja. Als je nooit geld hebt besteed aan roken is dat minder beloning waard dan als je het wel hebt gedaan. Vreemd hoor.
Moet er nog steeds mee beginnen, maar ik ben er te lui voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Stoppen met roken is ook moeilijk, beste is dat je er nooit aan begint
Dat is inderdaad wel de beste reden om niet te beginnen met roken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet er nog steeds mee beginnen, maar ik ben er te lui voor.
Ik vind ook eigenlijk dat ik niet moet doodgaan zonder ooit gerookt te hebbenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet er nog steeds mee beginnen, maar ik ben er te lui voor.
Stiekem ben ik er ook te gierig voor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel de beste reden om niet te beginnen met roken.
Gewoon jezelf laten cremeren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat ik niet moet doodgaan zonder ooit gerookt te hebben
Maar geen zin in enzo.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat ik niet moet doodgaan zonder ooit gerookt te hebben
Maar geen zin in enzo.
Dat sowieso. Begraven wordenquote:
Goed plan.quote:
Ach, ben je tenminste wel de deur uit. En fietsen is gezond toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Goed plan.
Tevens denk ik dat ik te lui zou zijn om pakjes te kopen en ervoor naar de supermarkt te fietsen,
Heul vaak hoor, alleen valt het nooit op, omdat de nadruk op mijn kwaliteitsposts ligt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wouw, twi die eensmiley plaatst, moet niet gekker worden hier
Ik moet toch weten wat het is enzo voor ik doodga. Als het niet heel erg schadelijk is kan het nooit zoveel kwaad iets te proberen toch?quote:
Veel bruine bonen eten vlak voor je dood gaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil op een explosief achtig vlot in de fik gezet worden waarna ik na een paar minuten explodeer.
Goed idee voor de volgende meetingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Ik wil op een explosief achtig vlot in de fik gezet worden waarna ik na een paar minuten explodeer.
Mwah, vandaag is een goede dag, ik blijf nog even leven.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
Je zal maar in slaap vallen in de patatpan. Het is zo gebeurd hoor.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, vandaag is een goede dag, ik blijf nog even leven.
Nee, dan zien ze mijn pener.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Lokasenna het volgende:
Mij mogen ze in stukjes snijden voor de wetenschap.
Idd. Ik wil weer lang haar en een baard.quote:
Wees blij dat je de mogelijkheid hebt, mijn tweede x-chromosoom gunt mij geen baard.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dan zien ze mijn pener.
[..]
Idd. Ik wil weer lang haar en een baard.
Je hoeft je iig niet iedere dag je harses te scheren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wees blij dat je de mogelijkheid hebt, mijn tweede x-chromosoom gunt mij geen baard.
Ik wou al zeggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft je iig niet iedere dag je harses te scheren.
Dat zou ik dan ook niet doen. Ik zou gewoon à la jaren 70 alles laten staanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hoeft je iig niet iedere dag je harses te scheren.
Drugsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:37 schreef Sinosappel het volgende:
Ik word GEK van het snot en oorpijn en tandpijn en bonkend hoofd![]()
Mag ik dan eerst een leven hebben? Anders hoef het van mij niet zoquote:
Tandarts?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee was het maar waaaar
Gewoon ziek gvd
Dat zeg ik. Drugsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:39 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Nee was het maar waaaar
Gewoon ziek gvd
die op recept werd ik wel groggy vanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Drugs
[ afbeelding ]
Wel mooi kleurtjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Drugs
[ afbeelding ]
Oh, welnee joh. Ben niet zo van pillen nemenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Drugs
[ afbeelding ]
Ga je gang hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens jongens begrijpen jullie nu niet dat Sinosappel hier alleen is omdat ze graag wil dat ik wat troostende woorden spreek.
Kusje op je wang sinosquote:
Beter doe je dat niet, anders blijft ze hier weer rondhangen, smachtend naar meer.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Jongens jongens begrijpen jullie nu niet dat Sinosappel hier alleen is omdat ze graag wil dat ik wat troostende woorden spreek.
Weet je wat geef je wel een knuffel, niet te hard knijpen.quote:
Dit is het moment waarop jij geacht wordt een botte lompe gevatte en grappige opmerking te maken, iets zoutloos als 'ga je gang hoor' is ver beneden jouw niveau. En nou niet miepen over ziek zijn enzo, jij bent een vrouw. Die aan lompe sporten doet. En ongesteld wordt. Enzoquote:
Ongesteld wordenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop jij geacht wordt een botte lompe gevatte en grappige opmerking te maken, iets zoutloos als 'ga je gang hoor' is ver beneden jouw niveau. En nou niet miepen over ziek zijn enzo, jij bent een vrouw. Die aan lompe sporten doet. En ongesteld wordt. Enzo
De man lijdt ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ongesteld worden
Zelfs als iemand die er nauwelijks last van heeft, heb ik er een hekel aan.
Punt is: vrouwen zijn sterk, geen watjes. Wat Sinos nu uitkraamt is Sinos-onwaardigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ongesteld worden
Zelfs als iemand die er nauwelijks last van heeft, heb ik er een hekel aan.
Welke vrouwquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De man lijdt ookgeen seks, chago vrouw. Hell
Waar zie je me voor aan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dit is het moment waarop jij geacht wordt een botte lompe gevatte en grappige opmerking te maken, iets zoutloos als 'ga je gang hoor' is ver beneden jouw niveau. En nou niet miepen over ziek zijn enzo, jij bent een vrouw. Die aan lompe sporten doet. En ongesteld wordt. Enzo
Hell?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
Hell?Onderga jij maar eens buikkrampen die sommige vrouwen meemaken, dan piep je wel anders. Met je hell
chago vrouw?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:01 schreef Murdera het volgende:
[..]Want mannen hebben nog nooit buikkrampen gehad.
Jij doet het nu met tijnbrein?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Op vraag 1:
Vraag 2 beantwoord ik maar niet
hallow WT in het bijzonder!quote:
Detailsquote:
Goed puntquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:00 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Waar zie je me voor aan?
[..]
Hell?Onderga jij maar eens buikkrampen die sommige vrouwen meemaken, dan piep je wel anders. Met je hell
je hebt echt koorts hequote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij doet het nu met tijnbrein?
Holy fuck, ik heb echt wat gemist hier met mijn afwezigheid
Ondanks dat ik meer ballen heb dan alle 'mannen' in dit topic bij elkaar opgeteld heb ik dat nog nooit ervaren nee.quote:
Ja man iedere maand weer datzelfde gedoe chago ongestelde vrouwen.quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:04 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij doet het nu met tijnbrein?
Holy fuck, ik heb echt wat gemist hier met mijn afwezigheid
Mijn punt is, elk geslacht heeft z'n nadelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik meer ballen heb dan alle 'mannen' in dit topic bij elkaar opgeteld heb ik dat nog nooit ervaren nee.
Maar je punt? Jij wordt maandelijks in je ballen getrapt?
Niet alleen maandelijks, maar een dag of 4, 5, continuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ondanks dat ik meer ballen heb dan alle 'mannen' in dit topic bij elkaar opgeteld heb ik dat nog nooit ervaren nee.
Maar je punt? Jij wordt maandelijks in je ballen getrapt?
Ik ben gewoon altijd chagrijnig. En als je ongesteld bent heb je als vrouw best wel zin in seks, maar het is gewoon onhandig.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Detroit weet wel dat ik jou niet zou doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja man iedere maand weer datzelfde gedoe chago ongestelde vrouwen.
[..]Detroit lees je mee?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
4 -5 dagen... phoe... ik 10 dagenlangquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet alleen maandelijks, maar een dag of 4, 5, continu
Bij mij was het de accupuncturistquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
4 -5 dagen... phoe... ik 10 dagenlang... maar nu niet meer... leve de dokterassistent met haar prikjes! whoop whoop
Ja, hoewel het bij mij maar 1 dag echt erg is dat ik niks anders kan dan in bed liggen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet alleen maandelijks, maar een dag of 4, 5, continu
Nou. Omdat je er om vraagt. Jij bent een stoere, mentaal en fysiek sterke, ietwat *kuch* lompe, slimme en stabiele chick die voor niks en niemand bang is en de hele wereld in 'r ééntje met 2 vingers in de neus aankan. Voor de buitenwereld. In werkelijkheid ben je een hele lieve, kwetsbare, op sommige punten misschien wat onzekere, schattige knuffelbeer die geen vlieg kwaad doet, met een of meerdere scheurtjes in de stof omdat sommigen er erg onvoorzichtig mee omgesprongen zijn. En om nog meer scheurtjes te voorkomen brult het beertje nu af en toequote:
Ik helaas ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Detroit weet wel dat ik jou niet doe
Onhandig maybe onmogelijk zeker nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben gewoon altijd chagrijnig. En als je ongesteld bent heb je als vrouw best wel zin in seks, maar het is gewoon onhandig.
Neen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Weten jullie of de pil doorslikken negatieve gevolgen heeft?
Je kunt ook gewoon een paar dagen wachten tot alles niet meer stinkt en je dekbed niet onder het bloed komt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onhandig maybe onmogelijk zeker niet
Jij hebt wel bijzonder goed opgelet bij mijn posts in dit topic he.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou. Omdat je er om vraagt. Jij bent een stoere, mentaal en fysiek sterke, ietwat *kuch* lompe, slimme en stabiele chick die voor niks en niemand bang is en de hele wereld in 'r ééntje met 2 vingers in de neus aankan. Voor de buitenwereld. In werkelijkheid ben je een hele lieve, kwetsbare, op sommige punten misschien wat onzekere, schattige knuffelbeer die geen vlieg kwaad doet, met een of meerdere scheurtjes in de stof omdat sommigen er erg onvoorzichtig mee omgesprongen zijn. En om nog meer scheurtjes te voorkomen brult het beertje nu af en toe
Volgens mij dan he
ja... daarom prikpilquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
Weten jullie of de pil doorslikken negatieve gevolgen heeft?
Bij sommige mensen 10 jaar bij sommige 3 maandenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd kun je een doorbraakbloeding verwachten?
prikpil is niet tof als je kinderen wilquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... daarom prikpil
herinner me trouwens echt een hele domme (serieus gemeende!!) vraag van een jongen... "niet doorslikken... waar moet je hem dan inbrengen??!!"
ik ben veel te bang dat de prikpil te veel verklootquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... daarom prikpil
herinner me trouwens echt een hele domme (serieus gemeende!!) vraag van een jongen... "niet doorslikken... waar moet je hem dan inbrengen??!!"
ik bij een jaar ong...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na hoeveel tijd kun je een doorbraakbloeding verwachten?
Welke negatieve gevolgen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... daarom prikpil
Nee hoor, er zijn er wel meer die brullen af en toe, en niet alleen hierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Jij hebt wel bijzonder goed opgelet bij mijn posts in dit topic he.
Oh, ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik heb altijd in mijn stopweek last van een nogal variabele stemming en mijn huid gaat vervelend doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Bij sommige mensen 10 jaar bij sommige 3 maanden
Gewoon doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh, ik denk dat ik dat maar ga doen. Ik heb altijd in mijn stopweek last van een nogal variabele stemming en mijn huid gaat vervelend doen
Heb het idee dat het komt doordat de hormoonspiegels dan dalen, misschien is het bij doorslikken minder.
klopt, maar ik werd echt ziek van de gewone pil, tenm van menstruatie..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
prikpil is niet tof als je kinderen wil
baarmoeder-complicaties (kanker, onvruchtbaarheid enzo)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |