Echt wel, ze vertelt me alles.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:32 schreef debeterebob het volgende:
Ik heb zo'n idee dat heloef alle dm's al gelezen heeft
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Samenvattend, debeterebob maakt kansloze opmerkingen en heloef krijgt als friendzoner alles te horen?
Preciesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:58 schreef twi het volgende:
Samenvattend, debeterebob maakt kansloze opmerkingen en heloef krijgt als friendzoner alles te horen?
Sinosappel heeft nooit kansloze opmerkingen naar mij gemaakt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
PreciesZeg maar zoals jij en Sisappel
Ovoxo ook niet naar mij...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:02 schreef twi het volgende:
[..]
Sinosappel heeft nooit kansloze opmerkingen naar mij gemaakt.
Humor Regel 2: Nooit de ...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:05 schreef twi het volgende:
[..]
Humor Regel 1: Nooit de tactiek van de goede comeback direct overnemen en terugkaatsen.
Heel slim bobje! Tenzij "Oh, wacht..."!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Humor Regel 2: Nooit de ...
oh wacht
Niemand neukt niemand zover ik weet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:59 schreef ook_gek het volgende:
Heloef, wie date, neukt of belt elkaar. Doe even info dm en
Nu nog wel ja.quote:
Ik ook vraag maar aan zo'n beetje iedere FOK!ker die mij kent.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:22 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een talent voor net zolang doorzeiken tot mensen doodmoe van me worden.
Mwah, ik ben nog nooit bij je posts in slaap gevallen volgens mij.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook vraag maar aan zo'n beetje iedere FOK!ker die mij kent.
Maar ik zeik wel oeverloos.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, ik ben nog nooit bij je posts in slaap gevallen volgens mij.
Ik ook, ik zeik over wat er allemaal mis is aan mijn leven zonder er ooit iets aan te doenquote:
Ohaiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:30 schreef AldoTheApache het volgende:
Aldo of S_holmes, die laatste kreeg een ban en deze werd wel goed gevonden
Halloquote:
Heb jij die test nog gezien van spuiten en slikken gisteravond?quote:
tuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 01:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohai
Ben je een slechte hosselaar?
En warm. 30 gradenquote:
Laatst had ik ze aan de deur en toen wilden ze mij ook God aansmeren. Toen wisten ze met de hippe opmerking 'Je bent jong en je wilt wat, toch?' op de proppen te komenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Stomme gelovigen voor mijn deur net.![]()
Ik hoop dat ze aanstoot namen aan mijn strapless jurkje en bruine blote benen.![]()
Eentje pakte het nog wel okay aan, die ging niet in discussie over evolutie en blabla maar enkel het 'God houdt van jouuu' riedeltje. De ander dacht dat mij echter wel even om te praten met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen. Irritant.
"met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Ik hoop dat ze aanstoot namen aan mijn strapless jurkje en bruine blote benen.![]()
Eentje pakte het nog wel okay aan, die ging niet in discussie over evolutie en blabla maar enkel het 'God houdt van jouuu' riedeltje. De ander dacht dat mij echter wel even om te praten met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen. Irritant.
http://tweakers.net/nieuw(...)bridge-op-komst.htmlquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:13 schreef moneyfornothing het volgende:
Wist jij nog niet dat alle dinosaurusbotten zijn begraven door corrupte overheden die het woord van God ontkennen en dat de wereld pas 7000 jaar oud is?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
"met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen
Nu ben ik bijzonder benieuwd!
Ben je gestopt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
One day, 35 minutes and 2 seconds. 13 cigarettes not smoked, saving ¤ 3,09. Life saved: 1 hour, 5 minutes.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
One day, 35 minutes and 2 seconds. 13 cigarettes not smoked, saving ¤ 3,09. Life saved: 1 hour, 5 minutes.
Ik weet niet meer wat ze letterlijk zij, maar iets in de zin van:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
"met van die wazige uitspraken die volgens haar de halve wetenschap kunnen doen wankelen
Nu ben ik bijzonder benieuwd!
Sommige mensen zou ik best zonder enige schaamte of spijt kunnen doden.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze letterlijk zij, maar iets in de zin van:
"Ja je bent toch geen dier? Die doden elkaar zonder enige vorm van schaamte of spijt ofzoiets en mensen doen dat niet."
Ehm jawel
"Jaa maar dan zijn ze wel al over veel grenzen heen gegaan voor een mens zoiets doet hoor!"
Ja en een dier wil alleen eten, dat is toch niet te vergelijken.
"Ja maar jij denkt dus dat een kikker nu een prins is?"
Ehm nee, ik denk niet dat we van een kikker afstammen hoor.
"Oh maar jullie denken wel dat we uit een steen ontstaan zijn!"
Eh wat? Nee dat denk ik ook niet.
"Jawel hoor en dat kan helemaal niet hoor dat leven uit niets ontstaan is, net als dat verhaal dat er eerst niets was en toen opeens een universum."
De mens is sowieso niet in staat dat soort dingen te bevatten, net als dat het heelal oneindig is, dat kunnen onze hersenen gewoon nog niet aan. Alleen omdat wij het niet kunnen begrijpen wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is dat er iets als een oerknal was.
"Ja de maan gaat steeds verder weg van de aarde dus dan zou hij eerst dichterbij moeten hebben gestaan maar dan zouden de getijden anders zijn geweest en dan hadden wij er niet kunnen zijn."
Over zoiets zou heel veel tijd heen gaan, en aangezien we er wel zijn is er blijkbaar niet zoveel aan de hand.
"Kijk om je heen, alles is perfect. Alleen een God had deze perfectie kunnen schapen."
Oh en de altijd leuke 'vroeger dacht ik ook zoals jij'.
Je hebt haar toch wel op haar spelfout gewezen, hoop ik?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef moneyfornothing het volgende:
"Kijk om je heen, alles is perfect. Alleen een God had deze perfectie kunnen schapen."
Ik heb nog eventjes geduld met mijn Prime'pje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://tweakers.net/nieuw(...)bridge-op-komst.html
Neuh, we zijn tenslotte toch enkel de schaapjes van God?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:45 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je hebt haar toch wel op haar spelfout gewezen, hoop ik?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ze letterlijk zij, maar iets in de zin van:
"Ja je bent toch geen dier? Die doden elkaar zonder enige vorm van schaamte of spijt ofzoiets en mensen doen dat niet."
Ehm jawel
"Jaa maar dan zijn ze wel al over veel grenzen heen gegaan voor een mens zoiets doet hoor!"
Ja en een dier wil alleen eten, dat is toch niet te vergelijken.
"Ja maar jij denkt dus dat een kikker nu een prins is?"
Ehm nee, ik denk niet dat we van een kikker afstammen hoor.
"Oh maar jullie denken wel dat we uit een steen ontstaan zijn!"
Eh wat? Nee dat denk ik ook niet.
"Jawel hoor en dat kan helemaal niet hoor dat leven uit niets ontstaan is, net als dat verhaal dat er eerst niets was en toen opeens een universum."
De mens is sowieso niet in staat dat soort dingen te bevatten, net als dat het heelal oneindig is, dat kunnen onze hersenen gewoon nog niet aan. Alleen omdat wij het niet kunnen begrijpen wil nog niet zeggen dat het onmogelijk is dat er iets als een oerknal was.
"Ja de maan gaat steeds verder weg van de aarde dus dan zou hij eerst dichterbij moeten hebben gestaan maar dan zouden de getijden anders zijn geweest en dan hadden wij er niet kunnen zijn."
Over zoiets zou heel veel tijd heen gaan, en aangezien we er wel zijn is er blijkbaar niet zoveel aan de hand.
Oh en de altijd leuke 'vroeger dacht ik ook zoals jij'.
Dat was satan, een der god's engelen, die ons in verleiding wil brengen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wist jij nog niet dat alle dinosaurusbotten zijn begraven door corrupte overheden die het woord van God ontkennen en dat de wereld pas 7000 jaar oud is?
Je staat op God's shitlist voor vandaag.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:52 schreef moneyfornothing het volgende:
OMG WEER EENTJE
Ik trapte er weer in omdat ik op een H&M pakketje wacht.![]()
Maar eerlijk is eerlijk, wat de twee dames zeiden geen Jehova's te zijn was deze oudere man er wel eentje, maar hij gaf me enkel een uitnodiging voor een lezing en dat er een erg goede spreker zou zijn en dat mocht ik de tijd en zin hebben langs te komen, ik me niet zou vervelen.
En hij maakte nog een opmerking over het bordje bij de deur dat hier een stel verwende katten wonen.
Veul beter.
Ja echt hè, ik ga nooit in discussie omdat het toch zinloos is maar met die maan opmerking volgde ik even ook niet meer welke kant ze nou op wilde.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:50 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Wat prachtig.
-Wij doden elkaar natuurlijk wel, zelfs om slechtere redenen dan overleven.
-kikker prins? uit steen ontstaan? Ze weet totaal niet waar ze het overheeft he?
-Big bang, lastig onderwerp, heeft ze een goed punt. Hoe is god ontstaan?
-Het universum is aan het uitdijen. Dat is correct, en ook de positie van de maan heeft ongetwijfeld anders gestaan, miljarden jaren geleden. Gebruikt ze dit nou om god te ontkrachten?
-God?Of biljarden jaren aanpassen, overleven, aanpassen, en blijven tweaken?
En op het eind bewijst ze ook nog het idee van Devolutie.
Ze moet meer films kijken:quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik ga nooit in discussie omdat het toch zinloos is maar met die maan opmerking volgde ik even ook niet meer welke kant ze nou op wilde.
Ze vergeleek me ook nog met een hond. Of ik echt dacht dat er niets was na het leven, en dat ik net als een hond zou sterven en alles daarmee zou ophouden.
Hmm ja, zou het een hint zijn vanuit de hemel?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Je staat op God's shitlist voor vandaag.
Bij mij gooien ze altijd van die foldertjes in de brievenbus, ook heb ik een NEE/NEE-sticker. Ik heb er toen een briefje op gehangen: NEE is NEE, dat geldt ook voor jouw propaganda, God!!
Helaas was het briefje twee dagen later weg en blijven ze mijn brievenbus volstorten met het woord van de Heer.
A, dat is lang geleden!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ze moet meer films kijken:
http://www.imdb.com/title/tt0096787/
Want honden zijn niet god's schepsels?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja echt hè, ik ga nooit in discussie omdat het toch zinloos is maar met die maan opmerking volgde ik even ook niet meer welke kant ze nou op wilde.
Ze vergeleek me ook nog met een hond. Of ik echt dacht dat er niets was na het leven, en dat ik net als een hond zou sterven en alles daarmee zou ophouden.
Ik werd gecockblockt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Heloef, foei! Niet cockblocken jij!
Huldequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:36 schreef Joysa het volgende:
KT steekt zijn neus in mijn zaken.quote:
Nee, dat komt niet door je PM's of DM's, dat komt door je Fotoboek. Die mag je wel tellen als versieren.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:34 schreef Daqufrance het volgende:
Ik begin PM en DM door te krijgen, telt dat ook als makkelijk versieren?
HDD is overleden. Denk ik.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:03 schreef kree het volgende:
Goeie middag.
Hoe erg is het als je laptop HD keihard krgggg krgggg doet daarna twee piepen en niet meer start?
Ik vrees het ergste. voor de HD dan
Kut gaat me weer een avond kosten om te fixen.
Yep denk ik ook.quote:
Ik ook, zie je daar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:06 schreef kree het volgende:
ja ok is zit hier maar te stinken hahaha.
Ik stap de douche in
quote:
Wel joh! Scheelt je zo 100 euro per maand waar je weer nagellak van kunt kopen!quote:
ja nou dat is waarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wel joh! Scheelt je zo 100 euro per maand waar je weer nagellak van kunt kopen!
Stiekem vind ik het echt knap en heel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |