Je hebt toch wel een paar netwerkkabels?quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef Anne het volgende:
Ja, komt wel goed. Ik moet er sowieso een paar hebben.
Ja. Dank je.quote:Op donderdag 29 maart 2012 13:49 schreef Anne het volgende:
[..]
Iedereen maakt gebruik van hetzelfde internet en dat zit inbegrepen in de servicekosten. Op zolder boven de 3 appartementen staat een router en in appartement 4 (waar wij nu komen te zitten) staat een router.
Zo duidelijk?
Nee, we hebben alles draadloos hier; tis al 2012 hoorquote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een paar netwerkkabels?
Ik niet (meer).quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:48 schreef Duvel het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een paar netwerkkabels?
Het probleem is dat in het vorige appartement dat ding dus ergens op zolder stond (ik weet niet eens of daar de modem stond, ben er nog nooit geweest, SD?). Kabeltje trekken had wel gekund, maar liever niet.quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:52 schreef Duvel het volgende:
Ik heb nog heel veel van die kabels, o.a. voor geklooi met een modem als WiFi stuk is. Verder eigenlijk niet meer.
Precies, wifi is gewoon niet geschikt voor het streamen van zoveel data. Wifi heb ik alleen voor de apparaten die ik regelmatig verplaats. De rest gewoon lekker met een kabeltje aangeslotenquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef Freezer het volgende:
HD content over het netwerk streamen richting mediaplayer geeft idd wel vaak vertraging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Helaas hebben we alles hier in huis op wifi, aangezien het ook geen goede optie was om te gaan boren. Als we geluk hebben halen we net de 10megabit over draadloos, wat niet zo'n ramp is, aangezien onze internetverbinding trager is dan 10 megabitquote:Op donderdag 29 maart 2012 17:06 schreef L0we het volgende:
[..]
Precies, wifi is gewoon niet geschikt voor het streamen van zoveel data. Wifi heb ik alleen voor de apparaten die ik regelmatig verplaats. De rest gewoon lekker met een kabeltje aangesloten
met één oorbel is ze toch ook niet tevreden?quote:
Zijn ervaring/liefde is op bijna alleen puur op 2-takts gebaseerd, maar hij heeft wel een redelijk puntquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:01 schreef Paladijn het volgende:
Dingest: http://www.classicandperf(...)leno_march_2012.html
Hahahahahahahahaha.quote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef densmee het volgende:
wat heb je geleerd van het ongeluk? nooit losse pur bussen in de auto leggen
[ afbeelding ]
Dat doen we dus nooit, we hebben 2½ Tb aan externe opslag, dus we downen, en gooien het dan op een externe HD die we in de Mediator prakken; werkt primaquote:Op donderdag 29 maart 2012 15:56 schreef Freezer het volgende:
HD content over het netwerk streamen richting mediaplayer geeft idd wel vaak vertraging
Da's pas écht klote als je zelf ook onder zitquote:Op donderdag 29 maart 2012 19:18 schreef densmee het volgende:
wat heb je geleerd van het ongeluk? nooit losse pur bussen in de auto leggen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |