Goedemorgenquote:Op donderdag 29 maart 2012 09:24 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, de verhuisdienst is ook weer wakker
Nee, in het nieuwe appartement is er ook eentje, maar daarvan weten we het wachtwoord niet en een harde reset werkt niet echt. Dus ik moet ff een netwerkkabel hebben om eraan te hangen en in te loggen en te resetten/te wijzigen. En die hadden we gisteravond niet.quote:
Iedereen maakt gebruik van hetzelfde internet en dat zit inbegrepen in de servicekosten. Op zolder boven de 3 appartementen staat een router en in appartement 4 (waar wij nu komen te zitten) staat een router.quote:
Die hebben we nu nog steeds nietquote:Op donderdag 29 maart 2012 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Nee, in het nieuwe appartement is er ook eentje, maar daarvan weten we het wachtwoord niet en een harde reset werkt niet echt. Dus ik moet ff een netwerkkabel hebben om eraan te hangen en in te loggen en te resetten/te wijzigen. En die hadden we gisteravond niet.
Lijkt me handig ja.. wel apart dat hij het niet doet op deze manier. Magoed; je hebt iig je best gedaanquote:Op donderdag 29 maart 2012 13:52 schreef Dingest het volgende:
Gisteren de voorbanden eraf gehad en iemand op het rempedaal (met draaiende motor) laten stampen, kon geen beweging behalve die van de zuigers waarnemen. Remklauwen zaten gewoon vast, aan de ophanging e.d. merkte ik ook niets bijzonders. Dat luide tikken heeft zich ook niet meer voorgedaan, zowel niet bij stoppen als niet bij stilstand. Zit wel een tikje in de hoofdremcilinder, maar dat kan ik in de auto niet horen en voel ik ook niet in het rempedaal.
Denk dat ze maar bij de APK/beurt de boel eens kritisch onder de loep moeten nemen
Een paar nog wel..quote:Op donderdag 29 maart 2012 14:41 schreef Anne het volgende:
Ja, komt wel goed. Ik moet er sowieso een paar hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |