Lekker!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:34 schreef oh-oh het volgende:
het weer van morgen wordt een kopie van vandaag zegt Helga nu, bring it on
Niet meer bij Blokker vermoed ik tenzij een nieuwe serie. Maar om de zoveel tijd zijn ze er. Kruidvat-Blokker en ook de Hema dacht ik. Als Qwea die sites bijhoudt, kan ze er wel 1 kopen. Die van Blokker heb ik iig online besteld.. Of de NS site in de gaten houden, misschien komen er wel mooie warm-weer aanbiedingen en kan ze met Mo ook nog ergens anders heen (zomertoer)quote:Op maandag 26 maart 2012 23:59 schreef oh-oh het volgende:
Je wordt nog es echte Maastrichtfan
![]()
Qwea moet ook zo een kaartje, voor in t weekend, weet jij toevallig of ze ergens te koop zijn nu?
Ohquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Oh btw Pisje, ik heb gisteren dat boekenweekgeschenk gepost voor je, ik ben benieuwd hoe lang ie er over gaat doen, een kaart die ik vorige week maandag postte kwam gisteren aan
Ahhh Bunnyquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/544271404
OMG die wil ik![]()
![]()
![]()
Ik heb vroeger altijd konijnen gehad, zou er zo weer eentje willen, hij is echt mooi. Op de kinderboerderij zit hier ook zo'n knoeperd met grote oren en zelfde kleurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:05 schreef oh-oh het volgende:
Wat is die leuk he? Is dus gewoon vlak bij mij ergens te koop...
Ik ben benieuwd wat m'n hond ermee doetquote:
Word je wakker, kruipen er ineens allemaal van die dingen door je kamerquote:Voor 10 Euro krijg je minstens 10 jongen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Word je wakker, kruipen er ineens allemaal van die dingen door je kamer
Huuuuuuuuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
Thessa zou die allemaal vrijlaten idd, en dan heb je een plaag
Houd ze uit de buurt van katten want die eten ze op (de katten eten de wandelende takken, bedoel ik).quote:
Saar kost bijna niets. 16 euro aan voer per 2/3 mndquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Maar serieus, wat zou zo een knijn kosten? Die kan echt keileuk vrij op mn balkon met een open hokEn die wordt groter dan de honden dus die worden gewoon matties
![]()
Als ie vanaaf niet opgehaald wordt en geen honderd euro kost haal ik m denk ik
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Bos81 het volgende:
terug van het ziekenhuis, de scans waren in orde...
Fijn Bos!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Bos81 het volgende:
En dan Zwabs laten spuiten!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:11 schreef oh-oh het volgende:
Kom jij dan een knijnenvilla bouwen op mijn balkon Baafje?
Echt?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Houd ze uit de buurt van katten want die eten ze op (de katten eten de wandelende takken, bedoel ik).![]()
doe eens de foto plaatsenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:57 schreef oh-oh het volgende:
http://link.marktplaats.nl/544271404
OMG die wil ik![]()
![]()
![]()
Ja zie je, whehequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:23 schreef oh-oh het volgende:
Mijn honden vreten zo een tak ook op denk ik, Kees en Sjon zeker![]()
Billy ook, ze zijn al dol op vliegen
kun je niet meer de link van de afbeelding bij MP kopieren? wist niet dat ze dat afgesloten haddenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dan moet ik helemaal een printscreen maken en zo, ik heb niet eens meer een fotobucketaccount waarvan ik het wachtwoord nog weet geloof ik
Heb ik ook al vaak gedaan, helpt geen reetquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb nu al zulke dikke ogen, ik denk dat ik misschien toch eens langs de huisarts ga voor wat extra hooikoortsspul
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
doe eens de foto plaatsen
kan niet op mp
Bij deze niet iegquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
kun je niet meer de link van de afbeelding bij MP kopieren? wist niet dat ze dat afgesloten hadden
I know! Maar alles op voorraad heb ik zelden gehad, dus dan is hij iig weg. Hij zwermt iig tot Zaterdag ergens rond daar bij de Analers, maar ik heb goeie hoop!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ow en mbt je H&M, nu ben je overgeleverd aan de grillen van de pakketbezorgers en kan het dus nog wel es een week duren voor je het hebt he![]()
Oh maar ik heb hem gewoon opgeslagen als screenshot en opnieuw geupload.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:28 schreef oh-oh het volgende:
Huh, ik kreeg m er nie af, thnx Pis!
Mss noem ik m wel Meneertje Pis, naar jou![]()
Of Lief Klein Visje
Nu moet ik hier aan denkenquote:
quote:
Ik heb het niet eens geprobeerd, MP is altijd rukquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:30 schreef oh-oh het volgende:
Oh toch, zie, ik dacht al dat t aan mij lag dat ik m niet gewoon kon doorlinken
NEE PISJE!! Of Visjequote:
Wallusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Maar Brutus of zo is ook leuk, met de honden en zo.
Mijn knijnen luisteren altijd naar hun naam.
Wanne orenquote:
Mozart en Verdiquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heten die 2 Bedlingtons ook alweer?
Piscesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef oh-oh het volgende:
Maar ik had al een schildpad die Klotecavia heette, dus Visje voor een knijn zou niet zo orgineel zijn
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanne oren
Dat brengt me terug naar het begin van mijn depressieve periode. Werkte even bij de groenvoorziening op de geestelijke gezondsheidszorglocatie, maar daar waren die dag geen mensen, dus werden we naar de boerderij gestuurd. Daar waren erg jonge konijntjes. hooguit een paar weken. Ik mocht er 1 in mijn hand houden, zo klein zo zacht zoJe kon er zo je handen omheen vouwen..
VERDIquote:
Mozart en Bach ofzoiets..:@quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:31 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heten die 2 Bedlingtons ook alweer?
Awwwwwquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wanne oren
Dat brengt me terug naar het begin van mijn depressieve periode. Werkte even bij de groenvoorziening op de geestelijke gezondsheidszorglocatie, maar daar waren die dag geen mensen, dus werden we naar de boerderij gestuurd. Daar waren erg jonge konijntjes. hooguit een paar weken. Ik mocht er 1 in mijn hand houden, zo klein zo zacht zoJe kon er zo je handen omheen vouwen..
MAAR ZO HEET VERDI AL GEKSKE!quote:
Amai zenne, Verdi en Verdi ontmoeten elkaar toch nie, dus dat is geen probleem zotteke!quote:
Wallus is echt tha bombquote:
Ik hou de optie open dat hun baasjes verongelukken en ik ze dan moet adopteren, jeweetsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Amai zenne, Verdi en Verdi ontmoeten elkaar toch nie, dus dat is geen probleem zotteke!
Dasgoe!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou de optie open dat hun baasjes verongelukken en ik ze dan moet adopteren, jeweets
NEEM ZELF EEN KNIJN DAN!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:33 schreef Pisces29 het volgende:
Nee als je voor Walt wil gaan, doe dan maar Meneer Koekepeer![]()
Of Bos
JAAAAAAAAAAAA!quote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja Sonic moet dan heel snel verkassen, hopla, weg dr mee
quote:
Ja I know, het leed blijft zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Heb ik ook al vaak gedaan, helpt geen reet
Allebei lekker, maar ik zou lasagna doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo maar even naar de supermarkt. Ik twijfel voor vanavond over wraps of lasagne...:@
Ik wil volgende week wraps met creme fraiche, zalm , citroen, en saladequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo maar even naar de supermarkt. Ik twijfel voor vanavond over wraps of lasagne...:@
PICS!quote:
Maar ik wil een puppyknijntjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:41 schreef Pisces29 het volgende:
OH-OH KIEKTAN!!!!!!!!!!!!
20 eur, wel ophalen in Duitsland, 1 km over de grens
[ afbeelding ]
Okee, maak van dat morgen maar straksquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:50 schreef Qwea het volgende:
ze hebben ook spongebob, simpsons. spiderman en sesamstraat dus
Nee toch? Overgrootvader is ook opoe toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:44 schreef Bos81 het volgende:
OH-OH waarom noem je chico eigenlijk opoe. Opoe is toch vrouwelijk?![]()
quote:
Zo ook kunnen hoor, maar over het algemeen is opoe vrouwelijk tochquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:52 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee toch? Overgrootvader is ook opoe toch?
Geen idee, ik zeg gewoon altijd dat ik bonken en slierten lek, ik hou van duidelijkheidquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Bos81 het volgende:
opoequote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
Nee hoor , je opoe, dat is de moeder of vader van je opa en oma
Jij als pupliefhebberquote:
Ja, dat is bijna middeleeuwsquote:
quote:
Lag wel in de lijn der verwachting, maar met mijn aandoening weet je nooit. VOlgend jaar mag ik er weer onder...quote:
Neem voor jezelf ook een AAAAAAAAAHbra mee!quote:
Whut? Oh nee toch?quote:
Wat sneu, damnquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:07 schreef oh-oh het volgende:
Ja, ik lees t net op FB, zomaar dood ineens, vorige week geholpen en alweer goed aan het opknappen.
1.5 jaar oud.
Mn hart stond letterlijk even stil toen ik het las...
Ach wat sneu.quote:
Ik zie nu die foto met dat jasje, ik krijg meteen natte ogen... wat ontiegelijk kak zeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Jeez , ik ben echt even helemaal van de wap zeg.....
Fijn!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:21 schreef Bos81 het volgende:
Maar Noes was toch nog jong? Wat vreselijk voor Belanaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:26 schreef oh-oh het volgende:
Nou ik zag net die foto's van Noes en Gabber toen ze hier waren, hoe ze met Karel over de heuvels stapten, ik zit echt compleet te janken
Gatver, wat had Noes? En die arme jongens daar. Bah dat klapt er hard im.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:33 schreef oh-oh het volgende:
1.5 pasEn zometeen moet ze het aan die twee leuke jochies vertellen, dat ze dood is.
Bah
JA JA JA!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh
Maar ik denk dat hij gewoon vandaag komt
Vreemdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:53 schreef oh-oh het volgende:
OK, fuck die vlaamse reus, kijk nou wat ik net op FB zie![]()
[ afbeelding ]
Onze verbinding staat merendeel van de tijd goedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef oh-oh het volgende:
Oh super, gewoon in 1 dag, het kan nog wel es zeg
Hier is die bijbehorende provincie soms ook lastig!quote:
quote:
quote:
Daar zat ik nét aan te denken toen ik de zeehonden van de envelop ging halen, benieuwd of het die waren, ja dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef oh-oh het volgende:
En je zegels waren van die hele rits van laatst, ik heb er nog 4 nu
Ik hoop het, wat een lutsers daar ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag lijen dat je fucking eindelijk je magneet hebt vanaaf.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:58 schreef Bos81 het volgende:
Was wel grappig. een of ander moslimvrouwtje had blijkbaar alle pantys uit het plastic gerukt en er maar een paar mee naar de kassa genomen . Daar waren ze van de action niet mee eens. Dus werden even alle pantys gehaald en gezegd dat ze die gewoon moest afrekenen.![]()
zo hoort het ook.
Ja ze hadden haar zien staan met al die pantys in haar hand en haar blijkbaar dus ook alles er uit zien trekken..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Als ze dat doen dan moet het wel heel erg geweest zijn of ze zijn gewoon goed scherp
Lasagne (spinazie kip, champignons en bechamelsaus. Had eigenlijk creme fraiche erbij willen doe, maar ben ik vergeten, misschien kan ik nog wat improviseren met de dingen die ik nog in huis heb..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh wat ga je eten Bos?
Ik eet al vanavond voor de derde keer hetzelfde, zo lekker had ik zondag gekookt
Ja, okee, zoiets vermoedde ik eigenlijk al. Inderdaad doe ik er ook geraspte kaas bij, maar dat spreekt voor zich...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zag hem net al op FB
Als je bechamelsaus hebt ( en geraspte kaas natuurlijk ) hoef je er echt niet ook nog creme fraiche door te doen toch?
Ik zag je like, maar hij stond hier eerder dan op Facebookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:14 schreef oh-oh het volgende:
Ja ik zag hem net al op FB
Als je bechamelsaus hebt ( en geraspte kaas natuurlijk ) hoef je er echt niet ook nog creme fraiche door te doen toch?
Ik ben vaker daar dan hierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zag je like, maar hij stond hier eerder dan op Facebook
Spekjes zijn daar ook zo lekker bijquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, okee, zoiets vermoedde ik eigenlijk al. Inderdaad doe ik er ook geraspte kaas bij, maar dat spreekt voor zich...
Precies als ik dit lees hang ik aan de telefoon en kan ik nog net m'n toon normaal houdenquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lasagne (spinazie kip, champignons en bechamelsaus. Had eigenlijk creme fraiche erbij willen doe, maar ben ik vergeten, misschien kan ik nog wat improviseren met de dingen die ik nog in huis heb..
Postcrossing post
[ afbeelding ]
Oe lekker! Ik maak dat meestal met zalm i.p.v. kip, maar dit klinkt ook lekkerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:10 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Lasagne (spinazie kip, champignons en bechamelsaus. Had eigenlijk creme fraiche erbij willen doe, maar ben ik vergeten, misschien kan ik nog wat improviseren met de dingen die ik nog in huis heb..
Postcrossing post
[ afbeelding ]
Ow wacht, ik heb ook nog baconreepjes gekochtquote:
Zalm lust ik niet, vandaarquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oe lekker! Ik maak dat meestal met zalm i.p.v. kip, maar dit klinkt ook lekker
Kijk es aan, zo moet datquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ow wacht, ik heb ook nog baconreepjes gekocht![]()
quote:
Nope, ik lust heel weinig vis. Ik lust alleen maar kabeljauw, kibbeling e.d. Van de geur van vis ga ik al bijna over mijn nek.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh echt niet? Ik vind zalm zo heerlijk, maar ik pleur het niet door pasta of zo, dat vind ik zonde van de smaak
Okee, dat is ook lekkelquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:50 schreef oh-oh het volgende:
Ja joh, dat weet ie niet eens denk ik, dat dat schaaldieren zijn![]()
Maar ik heb meestal emping of cassave , dus geen garnaal
Ik doe dat alleen met diepvrieszalm hoor, die van de visboer vind ik te duur daarvoor (en te lekker!)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh echt niet? Ik vind zalm zo heerlijk, maar ik pleur het niet door pasta of zo, dat vind ik zonde van de smaak
ik wil ook straks de deo wel meenemen, moet weer om 18 werkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:27 schreef oh-oh het volgende:
MeMo, we moeten nog een ijsjesdate doen he![]()
Maar ik heb vorige week ijs gehad en jij ook toch? Dus het kan wmb ook volgende week of zo
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:33 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel hoormaar dat kan alsnog wel n keertje, geen haast wmb
Bah dat is ook schrikken , had hij al eerder klachten gehad?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
katheterisatie van papa is goed gegaan(zaterdag opgenomen na hartklachten plots
) wss dotteren, zit 1 flinke vernauwing
Gelukkig goed nieuws van Mayquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
May doet t heel goed eigenlijk, ze zit nu wel aan de moderin 4mg , maar ze is al heel stuk opgeknapt, en die DA is echt fijn. Had niet gedacht dat May zo op zou knappen
Nou hopelijk knapt hij snel op na het dotteren , sterktequote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
nee mn vader mankeert nooit iets, dus zeker schrikken
Geef haar een tik op haar kniequote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Qwea is echt een beetje losgeslagen geloof ik
Eet smakelijk, het lijkt me een heel lekker recept wat ik hier voorbij zag komenquote:
Ze heeft het voorjaar in de bol, hebben meer mensen en dieren last vanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:10 schreef oh-oh het volgende:
Qwea is echt een beetje losgeslagen geloof ik
Jee, wat heftigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
katheterisatie van papa is goed gegaan(zaterdag opgenomen na hartklachten plots
) wss dotteren, zit 1 flinke vernauwing
Hij is toch nog gearriveerdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Die zijn echt tof.
Maar mijn den Helder vuurtorenmagneet is toffer![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve Q![]()
Ik heb altijd wel in de zomerperiode dipjes. Ik kan ook niet zo heel goed tegen warmte. Daarom zal ik ook sneller kiezen voor een vakantie in Ierland, Noorwegen of Zweden dan Spanje Italie of Griekenland. Ik heb ook al voor mijn echte depressieve periode altijd wel verkondigd dat ik meer op heb met de herfst dan met de zomer. Dit weer wat het nu is, gaat nog wel hoor. Fluitende vogels vind ik wel wat hebben, maar zodra het richting de 30 graden gaat....quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:06 schreef oh-oh het volgende:
He bah Bos, wat rot dat je niet door het fijne weer ook wat opfleurt zeg ...
Ik zal morgen belgie voor je tjekkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:05 schreef oh-oh het volgende:
Die zijn echt tof.
Maar mijn den Helder vuurtorenmagneet is toffer![]()
[ afbeelding ]
Dankjewel lieve Q![]()
Wat fijn M-M!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
May doet t heel goed eigenlijk, ze zit nu wel aan de moderin 4mg , maar ze is al heel stuk opgeknapt, en die DA is echt fijn. Had niet gedacht dat May zo op zou knappen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:04 schreef Bos81 het volgende:
Dacht ik lekker net als gisteren te gaan wandelen, raak ik nog meer in de depri modus..![]()
![]()
Is je Whatsapp kapoet? Je weet toch dat je daar niet hier voor moet zijn, wie zoek je?quote:
Ik bedoel; whats upquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is je Whatsapp kapoet? Je weet toch dat je daar niet hier voor moet zijn, wie zoek je?
Nothin' much smaquote:
Nope ligt hier niet. Maar over koper kan je ook nog wel 50 a 60 halen. Vaak ligt er wel glas in de buurt in de randstad, maar is het geen FTTHquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:14 schreef Pisces29 het volgende:
Hey Ll; heb jij eigenlijk glasvezel voor je internet?
Oke!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nope ligt hier niet. Maar over koper kan je ook nog wel 50 a 60 halen. Vaak ligt er wel glas in de buurt in de randstad, maar is het geen FTTH
50/60 mbit dus. Volgens mij kon ik in Rotterdam zelfs 120 krijgen, maar daar lag ook echt geen glas tot in de meterkast.quote:
Dat is fijn nieuws!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja, heel veel beterschap voor je paps. De schrik zeg.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef Memento-Mori het volgende:
nee mn vader mankeert nooit iets, dus zeker schrikken
Ze kijken allebei zo van "baasje heeft ons zo erin gezet, moest zo nodig een foto maken, het moet maar"quote:
Ik vind niks zo erg als van die mensen, ook op FB heten mensen wel eens Wil, Nel & Sharissa of zoquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen die op Marktplaats als stel (namen) antwoorden onderaan de mailDat is nog erger dan een gezamelijk adres
Sjonquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef oh-oh het volgende:
Wat nou? "baasje heeft ons zo erin gezet"?
Dat zou dr nie lukken al zou ze het willen![]()
[ afbeelding ]
Zowel Kees als Sjon zijn een pro in het bij andere honden in de mand kruipen.
Chico en Billy doen dat nooit, die gaan in een lege mand liggen en dan kan het zijn dat een van bovenstaande honden ( nja, meestal Kees, Sjon motten ze dr echt niet bij hebben ) er bij kruipt.
Heeeeeeeeeel soms kruipt Chico bij Billy, vroeger sliepen die twee wel altijd samen, sinds Sjon er is en die overal bij kruipt is dat helaas over
Zeker te moe of onnozel om steeds in- en uit te loggenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind niks zo erg als van die mensen, ook op FB heten mensen wel eens Wil, Nel & Sharissa of zo
Ik heb alleen maar zachte in de kast staanquote:
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar zachte in de kast staanIt's been tooooo long
Posh-spice!quote:
Oh dat is idd een schone!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:46 schreef oh-oh het volgende:
Is het wat trouwens?
Vorig jaar had ie zo een mooi hoesje, en die heb ik nog niet eens es uitgelezen![]()
[ afbeelding ]
Ik heb echt niks met die Kader Abdollah.
quote:
Oeh, gaat rap!quote:
Volgende week m'n laatstequote:
Wat een geinig snoetjequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:00 schreef oh-oh het volgende:
En zn voorkantje![]()
[ afbeelding ]
Zn broer heet Legion of a Dream Darth Vader, daarom ging ik ff dat nest checken
Wtf die oren lijken wel van een knuffelbeer erop gezetquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:03 schreef oh-oh het volgende:
Ze hebben nog een schapenbroertje ook
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ticket kopen en hem op het vliegtuig zettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |