Straks moet ik je uitkering betalen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:42 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Klopt maar jij hebt nu nog de kans
Dat ik zeg klopt, wilt niet zeggen dat ik nu geen goed betaalde baan heb hoorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Volgens je profiel ben je van '90, dan kun je nog gewoon stufi aanvragen en ergens mee beginnen hoor.
Pics van je loonstrookje.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat ik zeg klopt, wilt niet zeggen dat ik nu geen goed betaalde baan heb hoor
AHAHAHAH GENIAAL!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:52 schreef rijsttafel het volgende:
Incubatingbob in m'n graafmachine![]()
[ afbeelding ]
Ik doe precies hetzelfde hoor, gestopt voor goed werkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:46 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Dat ik zeg klopt, wilt niet zeggen dat ik nu geen goed betaalde baan heb hoor
Eenschquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:53 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vette graafmachien!
[..]
Ik doe precies hetzelfde hoor, gestopt voor goed werk
Neemt niet weg dat een avondopleiding nooit weg is.
ik welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
Man, daar kom ik mijn bed niet voor uit hoor.
Hee jij begonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
O en je loonstrookje posten op FOK! om je E-penis te vergroten.
Echt niet.quote:
quote:
quote:
Echt he, dat verdien ik alleen al tijdens het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
Geprobeerd, maar lukte niet echt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mau doe gewoon onder laag 16 bedrock via worldedit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kaart van de wereld, mag gewoon gebruikt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag even PM'en of in het topic reageren als je mee wilt doen. Iedereen is welkom!
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 27-03-2012 19:02:27 ]
ik werkte de hele zomer voor 1 euro per uur, ongeveer 9 uur per dag 4 dagen per week en 10 weken lang, daardoor leer je ook slecht betaalde baantjes te waarderen, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
Pff, loonslaaf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik werkte de hele zomer voor 1 euro per uur, ongeveer 9 uur per dag 4 dagen per week en 10 weken lang, daardoor leer je ook slecht betaalde baantjes te waarderen, zouden meer mensen moeten doen.
1 euroquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik werkte de hele zomer voor 1 euro per uur, ongeveer 9 uur per dag 4 dagen per week en 10 weken lang, daardoor leer je ook slecht betaalde baantjes te waarderen, zouden meer mensen moeten doen.
Ik heb altijd respect voor mensen die vrijwilligerswerk doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:
ik zie t als een leermoment, wie weet komt t nog eens van pasquote:
Ik zie het als verspilling van waardevolle tijd. Wat heb je geleerd? Dat je hard moet werken voor weinig geld zoals haast iedereen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik zie t als een leermoment, wie weet komt t nog eens van pas
dat t altijd slechter kanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie het als verspilling van waardevolle tijd. Wat heb je geleerd? Dat je hard moet werken voor weinig geld zoals haast iedereen?
Netjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef maurisioo het volgende:
Mijn zombiemaps zijn nou in totaal alweer 4300 keer gedownload!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |