ik welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
Man, daar kom ik mijn bed niet voor uit hoor.
Hee jij begonquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
O en je loonstrookje posten op FOK! om je E-penis te vergroten.
Echt niet.quote:
quote:
quote:
Echt he, dat verdien ik alleen al tijdens het tandenpoetsen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
Geprobeerd, maar lukte niet echt.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:53 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Mau doe gewoon onder laag 16 bedrock via worldedit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kaart van de wereld, mag gewoon gebruikt worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag even PM'en of in het topic reageren als je mee wilt doen. Iedereen is welkom!
[ Bericht 0% gewijzigd door maurisioo op 27-03-2012 19:02:27 ]
ik werkte de hele zomer voor 1 euro per uur, ongeveer 9 uur per dag 4 dagen per week en 10 weken lang, daardoor leer je ook slecht betaalde baantjes te waarderen, zouden meer mensen moeten doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:56 schreef TJV het volgende:
Pff, loonslaaf.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik werkte de hele zomer voor 1 euro per uur, ongeveer 9 uur per dag 4 dagen per week en 10 weken lang, daardoor leer je ook slecht betaalde baantjes te waarderen, zouden meer mensen moeten doen.
1 euroquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik werkte de hele zomer voor 1 euro per uur, ongeveer 9 uur per dag 4 dagen per week en 10 weken lang, daardoor leer je ook slecht betaalde baantjes te waarderen, zouden meer mensen moeten doen.
Ik heb altijd respect voor mensen die vrijwilligerswerk doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
quote:
ik zie t als een leermoment, wie weet komt t nog eens van pasquote:
Ik zie het als verspilling van waardevolle tijd. Wat heb je geleerd? Dat je hard moet werken voor weinig geld zoals haast iedereen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:11 schreef gogosweden het volgende:
[..]
[..]
ik zie t als een leermoment, wie weet komt t nog eens van pas
dat t altijd slechter kanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:16 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie het als verspilling van waardevolle tijd. Wat heb je geleerd? Dat je hard moet werken voor weinig geld zoals haast iedereen?
Netjesquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:21 schreef maurisioo het volgende:
Mijn zombiemaps zijn nou in totaal alweer 4300 keer gedownload!
Daar zijn onbetaalde stages ook goed voor, maar om het nou vrijwillig te gaan doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit was het enige werk in de wijde omgeving, dus ik moest wel zou ik wat poen willen hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:23 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Daar zijn onbetaalde stages ook goed voor, maar om het nou vrijwillig te gaan doen.
Nou nou, die hele 360 euro wat een poen vergeleken met het werkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit was het enige werk in de wijde omgeving, dus ik moest wel zou ik wat poen willen hebben.
beter dan niets toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:25 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nou nou, die hele 360 euro wat een poen vergeleken met het werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel mensen doen er aan de event mee?Tot nu toe 4 mensen (excl. mij dan). Maar verwacht op het laatste moment weer veel mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Da's waar ook, Mender vroeg nog wel aan berend of we misschien de skype van Berend konden gebruiken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:10 schreef Exentric90 het volgende:
Ik doe ook meeis er nog iets bekend van een skype chat of TS?
Ninja editorquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Da's waar ook, Mender vroeg nog wel aan berend of we misschien de skype van Berend konden gebruiken.
Zou dat kunnen berend?
De skype van berend? Teamspeak dan toch zekerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:12 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Da's waar ook, Mender vroeg nog wel aan berend of we misschien de skype van Berend konden gebruiken.
Zou dat kunnen berend?
haha dacht anders klopt de zin niet echtquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:13 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Ninja editor
Maar skype lijkt me idd ook het beste
Ja ik bedoelde teamspeak van berend. Maar gewoon skype is ook anders prima, maakt mij niet uit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De skype van berend? Teamspeak dan toch zeker
ojaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
De skype van berend? Teamspeak dan toch zeker
SPOILER: top 100 meeste posts 28-03-2011 tot nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Post is meer stats, ook van topics enzo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:47 schreef gogosweden het volgende:
ik sta trouwens op plek 19 van meest gemaakte topics in dezelfde periode, en dat terwijl ik al met al denk ik 2.5 maand een ban heb gehad in die periode ook![]()
![]()
![]()
![]()
351 topics
ja permbanquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:58 schreef gogosweden het volgende:
die toothless he, heeft die een ban ofzo?
tevens, pics van haar?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:43 schreef gogosweden het volgende:
Werd wel weer tijd voor een stats-post hiero :SPOILER: top 100 meeste posts 28-03-2011 tot nuOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit hier vanaf tien januari ofzo![]()
Ik had een echte pic van haar maar die is er niet meer. Ook wil je die niet zien.quote:
hoezo niet dan?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had een echte pic van haar maar die is er niet meer. Ook wil je die niet zien.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat het kanker kan veroorzaken.
maar juwaitt ik breng die floes en die sfeer ah zemmahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:55 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
LOL nummer 3!
Verbaasd me niet van jou met je onzin posts altijd.
176.31.239.38:25578 je kunt nog meedoenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 20:45 schreef Johan1994 het volgende:
Stelletje flamoesen, ik zou best wel nog mee doen met dat event!
Als datniet mag gaan er veel doden vallen.
Ja, ik ga een nieuwe hunger games map maken voor de volgende keerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:30 schreef Exentric90 het volgende:
Event was tofvooral de aftermath :T volgende keer hunger games map?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:41 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, ik ga een nieuwe hunger games map maken voor de volgende keer
Kreeg ik wanneer ik Mender's server in wilde.quote:Disconnected by Server
Failed to verify username! [internal error java.net.NoRouteToHostException: Noroute to host
Ik vanaf topic #14 ofzo, je hebt me nu al bijna ingehaaldquote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik zit hier vanaf tien januari ofzo
Geen idee wat dat was, maar volgens mij werkt het nu weer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 06:47 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Kreeg ik wanneer ik Mender's server in wilde.
Had nog een leuke screenshot van heel de crater op het eind. Had hem op m'n drobpox gezet om hem hier te kunnen posten. Maar die render was nog steeds aan het uploaden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:11 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
omg mama ik ben op tv!
Jep. Was kort daarop ff offline en daarna kon het weer.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:03 schreef Mender het volgende:
[..]
Geen idee wat dat was, maar volgens mij werkt het nu weer.
zondag, uiterlijk maandag. Ligt er een beetje aan wat t probleem isquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:19 schreef Mender het volgende:
[..]
Had nog een leuke screenshot van heel de crater op het eind. Had hem op m'n drobpox gezet om hem hier te kunnen posten. Maar die render was nog steeds aan het uploaden.Het wordt echt tijd dat ik hem bij vbownswow kan hosten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Map is hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/?93m5mk2ookkc4d0
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:59 schreef maurisioo het volgende:
Ik had ooit een map gemaakt (met hulp van bobber) met de bedoeling er een keer een CTF of team deathmatch in te houden. Nou is daar nooit iets van gekomen.
Misschien heeft iemand nog interesse in de map of kan er nog iets mee.Moeten we nog steeds spelen! Met fire charges, flint n steel, boog en sword!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Map is hier te downloaden:
http://www.mediafire.com/?93m5mk2ookkc4d0
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Bobberisioo!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:14 schreef maurisioo het volgende:
oke ik post hem wel op mcforum, hoe moet ik die map noemen dan.
Niet stuk maar nog steeds niet geupload.quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:32 schreef delano.888 het volgende:
Mender Render stuk? En ALTIJD ligt de grens op mijn huis
Ahzo, jammer. Dan wachten we maar weerquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Niet stuk maar nog steeds niet geupload.Ik heb de render in de dropbox folder gezet. Hij doet dus automatisch uploaden als mijn pc aan staat. En dat is alleen in de avond uurtjes. En omdat de render inmiddels uit 300.000+ files bestaad is hij nog steeds niet geupload.
Maar ik ga hem bij gogosweden hosten, en dan gaat het hopelijk wel sneller.
http://www.minecraftforum(...)a-smp/#entry13807779quote:
Bedankt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 11:38 schreef Mender het volgende:
[..]
Niet stuk maar nog steeds niet geupload.Ik heb de render in de dropbox folder gezet. Hij doet dus automatisch uploaden als mijn pc aan staat. En dat is alleen in de avond uurtjes. En omdat de render inmiddels uit 300.000+ files bestaad is hij nog steeds niet geupload.
Maar ik ga hem bij gogosweden hosten, en dan gaat het hopelijk wel sneller.
Mijn event was het enige wat dit nog een dag langer in leven heeft gehoudenquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:09 schreef gogosweden het volgende:
mender zijn server is helemaal dood de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ik de verkeerde koosquote:Op woensdag 28 maart 2012 19:14 schreef TJV het volgende:
Waarom pas je die smiley in je spoiler aan jong
quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
Mijn event was het enige wat dit nog een dag langer in leven heeft gehoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Doe dat dan niet manquote:
Mijn woonwijk map is al 10 keer gedownload, waarom zou ik me nu nog verlagen tot het maken van zombiemapsquote:
Je kwetst mequote:Op woensdag 28 maart 2012 19:20 schreef TJV het volgende:
Je laat FOK!kers reageren op je topics daar, elke bewering over je maps is dus onterecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |