De poes van een ander op jouw boezem dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, mijn poes is wat verder weg hoor!
Als er zoiets is als een hemel, dan lijkt 't vast op jouw boezem.quote:
Waarom zou je dat willen, als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef L-E het volgende:
Samzz, jij bent van de dieren he? Heb jij ervaring met katten rauw vlees voeren, als volledige voeding dus (itt brokjes en natvoer)?
Ja. Wat wil je weten?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef L-E het volgende:
Samzz, jij bent van de dieren he? Heb jij ervaring met katten rauw vlees voeren, als volledige voeding dus (itt brokjes en natvoer)?
Omdat het vele malen beter is voor de kat.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, als ik vragen mag?
Zelfs als je bedenkt dat al die fokkers de dieren volspuiten met antibiotica e.d.?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
Omdat het vele malen beter is voor de kat.
Alles wat je me kan vertellen.quote:
Welke fokkers bedoel je nu?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als je bedenkt dat al die fokkers de dieren volspuiten met antibiotica e.d.?
De vleesindustrie.quote:
Het is lente. Dan mag dat.quote:
Druk, goed etcquote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Piraat! Dat is lang geleden..hoe is het?
Bij mij is het altijd lentequote:
Fijn om te horen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Druk, goed etc
met jou? Hoe heet je piratenkat?
Niks nieuwsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Nog iets nieuws? Een nieuwe haak ofzo?
Hier gaat het geweldig! Hij heet Balou (jeweetwel, die dikke beer uit Jungle Book). Vond ik zelf niet heel denderend, maar zo heette hij al, dus we laten het zo.
Compleet vers voeren, daar zit alles in. Op www.barfplaats.nl vind je alles wat je moet weten.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Alles wat je me kan vertellen.Ik ben me er over aan het inlezen, en ik hoor graag zo veel mogelijk ervaringen.
Dat gaat al eeuwen zo. Een dier met AB in het systeem mag in principe niet geslacht worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als je bedenkt dat al die fokkers de dieren volspuiten met antibiotica e.d.?
Ja, maar toen ze hem Balou noemden had hij nog twee ogen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks nieuws
Balou is een beer, geen piraat
Die website staat al in mijn favorieten idd, thanks.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Compleet vers voeren, daar zit alles in. Op www.barfplaats.nl vind je alles wat je moet weten.
Ik heb/hoor alleen maar goede ervaringen.
Hoe is hij dat oog dan kwijt geraakt?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar toen ze hem Balou noemden had hij nog twee ogen.
Barfplaats? Barfen is hier kotsen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Compleet vers voeren, daar zit alles in. Op www.barfplaats.nl vind je alles wat je moet weten.
Ik heb/hoor alleen maar goede ervaringen.
In gevecht met een andere kat. Hij raakte gewond aan het oog, ging enorm ontsteken, en bleek uiteindelijk niet meer te redden.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is hij dat oog dan kwijt geraakt?
Bij het enteren van de zilvervloot natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is hij dat oog dan kwijt geraakt?
Zo ziet kots er soms wel uit jaquote:
Ik heb geen kat...zal ik het in een bakje doen en naar jou sturen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je dus aan je kat geven. Is goed voor 'm!
Jij zit in de ogen van de tandartsassistente?quote:
Dat is wel naarquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
In gevecht met een andere kat. Hij raakte gewond aan het oog, ging enorm ontsteken, en bleek uiteindelijk niet meer te redden.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen kat...zal ik het in een bakje doen en naar jou sturen?
Geen idee ik heb niets met kattenquote:
Zat ik maar in de tandartsassistentequote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij zit in de ogen van de tandartsassistente?
Faalhaasquote:
Faalpiraatquote:
Ik dacht heeeeeeel even aan David Hasselhoffquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:35 schreef Godtje het volgende:
Absolutely definitely the wrong photo to use with this ad...!
[ afbeelding ]
Werd je er geil van?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht heeeeeeel even aan David Hasselhoff
Ik heb net de boekenreeks weer gelezen. Ondanks de trage start van deel 1, zeker een aanrader.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:15 schreef Godtje het volgende:
Deze gisteren gezien! Eerste wat ik lees of zie van de reeks. Veil me alles mee! Goeie spannende film.
Zelfs Daniel was goed.
[ afbeelding ]
En briljant om zo een dvd te gebruiken!![]()
[ afbeelding ]
Hmmm, door de woeilige haren baren...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werd je er geil van?
David was wel een stuk behaarder en meer bezopen
quote:
op 4 days = 6 days na, helemaal correctquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:22 schreef Godtje het volgende:
Dat ziet er wel correct uit![]()
[ afbeelding ]
Gaat het dan niet stinken?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op 4 days = 6 days na, helemaal correct
Meer bier drinkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
Mijn balkon is mijn vuilnisbelt. Alleen een beetje jammer als het weer warmer begint te worden.
Geen containers hier, keihandig. Dus moet het vuilnis opsparen tot ik 1x per week die zooi aan de weg mag zetten. Wat ik natuurlijk ook weer altijd vergeet.
Dat is fucked up, ik dacht dat alle flats tegenwoordig wel een eigen vuil verzameling zouden hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
Mijn balkon is mijn vuilnisbelt. Alleen een beetje jammer als het weer warmer begint te worden.
Geen containers hier, keihandig. Dus moet het vuilnis opsparen tot ik 1x per week die zooi aan de weg mag zetten. Wat ik natuurlijk ook weer altijd vergeet.
Nee johquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is fucked up, ik dacht dat alle flats tegenwoordig wel een eigen vuil verzameling zouden hebben.
In Utrecht niet iig.quote:
Geen last van, m'n prullenbak sluit blijkbaar goed af. En zo weinig mogelijk etensresten weggooien helpt ook.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat het dan niet stinken?
Ik heb bewust een kleine prullenbak, zodat ik em elke 2-3 dagen moet legen.
bejaardenflat met vuilophaalservice. 1x per week vuilniszakken op de galerij zetten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht niet iig.In Enschede wel, veel handiger. Mn berging ligt nu vol met vuilniszakken, vinden de muizen weer leuk.
In de studentenflat in Tuindorp halen ze het afval elke dag op, dat was pas relaxedquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
In Utrecht niet iig.In Enschede wel, veel handiger. Mn berging ligt nu vol met vuilniszakken, vinden de muizen weer leuk.
In Overvecht kon je het ook gewoon in de afvalkoker in het trappenhuis mikkenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de studentenflat in Tuindorp halen ze het afval elke dag op, dat was pas relaxed
ik wist dat je al oud was...maar zo oud?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:43 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
bejaardenflat met vuilophaalservice. 1x per week vuilniszakken op de galerij zetten.![]()
Hoef ik niet zelf naar de container beneden te lopen.
ca 50% van de bewoners hier is 60+, en de rest geniet mee van de extra voorzieningen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik wist dat je al oud was...maar zo oud?
stonden ze ook met zo'n centenbakkie voor de deur te rammelen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:31 schreef Partingglass het volgende:
Geen last,van de buren heb je nog best geluk mee. vriend van me woont in zo'n flat en zijn half dove buren draaien knetterhard van die afgrijselijke accordion en straatorgelmuziek. Ze zijn er niet op aan te spreken gevolg was ruzie met de halve gallerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, zo achterlijk dat dat hier op die manier moet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:29 schreef Q. het volgende:
No survivors!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:36 schreef Q. het volgende:
De reeks was okay. RIP aan de nabestaanden..
Gelukkig heb ik een flinke berging 3 verdiepingen lager om de troep in op te sparen. Krijgen de buren op de eerste de bijbehorende muizen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, zo achterlijk dat dat hier op die manier moet.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:56 schreef Q. het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een flinke berging 3 verdiepingen lager om de troep in op te sparen. Krijgen de buren op de eerste de bijbehorende muizen.
Ligt er echt aan waar in Utrecht je woont. Ik ken genoeg plekken waar wel centrale afval punten zijn in de straat en/of waar de complexen containers hebben.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd, zo achterlijk dat dat hier op die manier moet.
Ja, maar daar heb ik niks aan!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt er echt aan waar in Utrecht je woont. Ik ken genoeg plekken waar wel centrale afval punten zijn in de straat en/of waar de complexen containers hebben.
Maar wie ruimt dat dan weer op he? Dat gaat ook stinken!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:48 schreef Q. het volgende:
[..]
De buren vermoorden, kan je daar je troep kwijt.
Heb je ergens last van?quote:
We moeten praten.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:52 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb je ergens last van?
Gaat het wel goed met je?
Kan ik je helpen?
Wil je praten?
Volgens mij vind je me niet meer zo leuk als toen.quote:
Het is positief dan je eindelijk eens je smoel houdt?quote:
Het is en blijft Fok! he.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgens mij moet er gewoon meer worden geneukt.
Ieuw, vies gedoe!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Like DUH!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef PBateman1978 het volgende:
Nee, die kelder van jou, dat is pas goor.quote:
nee, het is positief dat ze wil dat ik dr smsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is positief dan je eindelijk eens je smoel houdt?
vergeet zijn balkon niet, daar staat de zon opquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, die kelder van jou, dat is pas goor.
Ooooowwww, moesten we echt gissen naar wat er was ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
nee, het is positief dat ze wil dat ik dr sms.
In die kelder gebeuren vast dingen die het zonlicht niet kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef rival het volgende:
[..]
vergeet zijn balkon niet, daar staat de zon op
Ik probeer me aan de stylo van hier aan te passen ja!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ooooowwww, moesten we echt gissen naar wat er was ?
Wijf.
De ''stylo'' ?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik probeer me aan de stylo van hier aan te passen ja!.
Allang gedaan natuurlijk, incl afspraakquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef Ripley het volgende:
Geen spelletjes, HW. Gewoon smsen met je smoel
jij womanizer, jij!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijk, incl afspraak.
Ik ook. Het is dat de vervolg posts er staan anders begreep ik die stylo opmerking niet eensquote:
Yeay! Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Allang gedaan natuurlijk, incl afspraak.
Ik begreep m wel, gebruik alleen het woord nooit.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook. Het is dat de vervolg posts er staan anders begreep ik die stylo opmerking niet eens
Mooi zoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ohja papa gekatheteriseerd, 1 fikse vernauwing, wss dotteren, als hij had gerookt, zou hij 6 jaar geleden al een flinke klapper hebben gekregen, dus best wel mazzel gehad
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ohja papa gekatheteriseerd, 1 fikse vernauwing, wss dotteren, als hij had gerookt, zou hij 6 jaar geleden al een flinke klapper hebben gekregen, dus best wel mazzel gehad
het dotteren moet nog dan (of heeeel misschien een bypass dus, moest nog overlegd worden)quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]Dat het achter de rug is dan.
Yay voor niet-roken
Er valt een last van onze schouders. Nu eerst zorgen dat ze gaat eten en naar huis kan komenquote:
Niet voor zover ik weet. Heb afstand gedaan van de papieren, dus zelfs als ze em vinden, dan hoor ik dat niet meer. De auto is nu van de staat.quote:
Oh, dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:53 schreef Memento-Mori het volgende:
waarschijnlijk hoort papa dat morgen maar ze hebben al met andere zkh gebeld dus waarschijnlijk dotteren, hoorde wel van mama net dat er geen schade is aan het hart
Hij blijft prachtig he!quote:
Ze staan weer op Lowlandsquote:
quote:
Herhaling maakt de herinnering stuk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ze staan weer op Lowlands
Was ook wel te verwachten eigenlijk
Duetje met Selah Sue 2jr terug was vet trouwens. Hoop dat ze weer zoiets doen.
Je moet ook rustig met seks beginnen als je het een tijd niet gedaan hebt!quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:12 schreef missbehavin het volgende:
Echt alles doet pijn... leuk hoor, eindelijk bewegen, maar pfff, auw!
Was het maar zoiets leuksquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je moet ook rustig met seks beginnen als je het een tijd niet gedaan hebt!
Maar dan blond en met blauwe ogenquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Alle noren zien er toch hetzelfde uit? Het zijn net chinezen en brabo's.
Daarom wil ik ook niet dat ze het met Selah Sue herhalen.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Herhaling maakt de herinnering stuk.
Ik ben een brabo met blond haar en blauwe ogenquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan blond en met blauwe ogen
Made in China. Het zal ook eens niet.quote:
NIet meegenomen?quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Made in China. Het zal ook eens niet.![]()
Dit kwam ik twee jaar geleden tegen in China:
[ afbeelding ]
Lucifersdoosje.
O, de verleidingquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben een brabo met blond haar en blauwe ogen
*knipoogt met het ene blauwe oog*quote:
Ik vrees wel dat ik tegen Augustus dat nr ZO vaak gehoord heb dat ik er hetzelfde over denk. Daaromz et ik hem zelf ook nooit meer op.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:33 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben echt een grote fan van Triggerfinger, maar dat I Follow Rivers ben ik best wel zat. Te vaak gehoord. Daarbij: doe mij maar het hardere werk, dat nummer is voor meisjes.
Ik heb geen kleine pishomo...quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat past dan wel bij je kleine pishomo
quote:
Spierpijn. Veel spierpijn.quote:
Ik las het goede nieuws over je oma, fijn!quote:
Ja een hele opluchtingquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik las het goede nieuws over je oma, fijn!
Niet TE veel details geven he? Maar wel een paarquote:
Weinig juicy hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet TE veel details geven he? Maar wel een paar.
Oh, zo'n "ik moet wat aan sport gaan doen"bui van gemiddeld 3 wekenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weinig juicy hoor.Ik heb het in mijn hoofd gehaald sportief te gaan doen. Nu moet ik elke dag 30 minuten aan de slag en het doet pijn.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weinig juicy hoor.Ik heb het in mijn hoofd gehaald sportief te gaan doen. Nu moet ik elke dag 30 minuten aan de slag en het doet pijn.
Check.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, zo'n "ik moet wat aan sport gaan doen"bui van gemiddeld 3 weken.
Nee ik heb me voorgenomen de 30 dagen vol te maken. Moet nu dus alleen door die spierpijn heen die vooralsnog alleen maar erger wordt. Niet zo vreemd natuurlijk voor iemand als ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I know.quote:
Succes ermee hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik heb me voorgenomen de 30 dagen vol te maken. Moet nu dus alleen door die spierpijn heen die vooralsnog alleen maar erger wordt. Niet zo vreemd natuurlijk voor iemand als ik.
Thanks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Succes ermee hoor.
Waarom ga je eigenlijk sporten, het is niet dat je te dik bent ofzo.
Hels is dat he? Ik 'sport' elke dag, als in dat ik alle oefeningen van de fysio doe (voor de rug) maar ik schrik er telkens van hoe veel pijn het kan doetals je je lichaam eens inspant.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee ik heb me voorgenomen de 30 dagen vol te maken. Moet nu dus alleen door die spierpijn heen die vooralsnog alleen maar erger wordt. Niet zo vreemd natuurlijk voor iemand als ik.
Dan neuk je niet genoegquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks!
Nou ik ben een beetje aangekomen en die paar kg maakt me gek.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Hels is dat he? Ik 'sport' elke dag, als in dat ik alle oefeningen van de fysio doe (voor de rug) maar ik schrik er telkens van hoe veel pijn het kan doetals je je lichaam eens inspant.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan neuk je niet genoeg.
Ik ga hier ook maar gewoon verder niet op in, vrouwen en hun zelfbeeld.
Vrouwen vrouwen, Miss is wel een graadje erger dan gemiddeld natuurlijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan neuk je niet genoeg.
Ik ga hier ook maar gewoon verder niet op in, vrouwen en hun zelfbeeld.
Maar ik heb een strakke buik joh!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ik durfde vanmorgen bijna niet op te staan, het deed liggend al zo'n pijn.
Vooral mijn benen.
3 uur meestal.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb van een vriendin zo'n programma gekregen, voor thuis voor de tv. Drie levels van 10 dagen. Combinatie van cardio en krachttraining.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:06 schreef Nouk84 het volgende:
Wat voor sport moet je van jezelf doen dan, missb?
Ik nog niet! Maar ik werk er aan!quote:
Op de Wii zeker?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb van een vriendin zo'n programma gekregen, voor thuis voor de tv. Drie levels van 10 dagen. Combinatie van cardio en krachttraining.
Hou vol, het is wel echt de moeite.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik nog niet! Maar ik werk er aan!
Nee, gewoon, oldskool op een matje met dumbells.quote:
Dat moet erg leuk zijn om naar te kijkenquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, gewoon, oldskool op een matje met dumbells.
Ja, nu ik een paar dagen bezig ben, vind ik het zonde om voor niks pijn te hebben geleden, dat stimuleert wel.quote:
Waarom denk je dat ik het thuis doe?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moet erg leuk zijn om naar te kijken.
Ik hoop dat ik het, als het wat minder pijn doet, een beetje leuk ga vinden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik sport alweer bijna 1,5 jaar geregeld. Heerlijk![]()
Vanavond denk ik weer een rond op de racefiets!
Belangrijkste is dat je het leuk vindt he, anders is het gedoemd te mislukken. En heeft het 'proberen' helemaal geen zin. Gaat om de lange termijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb van een vriendin zo'n programma gekregen, voor thuis voor de tv. Drie levels van 10 dagen. Combinatie van cardio en krachttraining.
MNR? Hallo? Ben je terug?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef Nouk84 het volgende:
Ik sport alweer bijna 1,5 jaar geregeld. Heerlijk![]()
Vanavond denk ik weer een rond op de racefiets!
quote:
Als het minder pijn gaat doen, gaat je lichaam eraan wennen en moet je weer wat anders gaan doen wat je weer een beetje (niet teveel) spierpijn geeft.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
Ik hoop dat ik het, als het wat minder pijn doet, een beetje leuk ga vinden.
Dat ik dit nog mag lezen! Missb aan de sport! Het is me wat!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je lichaam is een tempel, je geeft het wat het nodig heeft. Herhaal dat maar steeds, het is je nieuwe mantra!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik het, als het wat minder pijn doet, een beetje leuk ga vinden.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als het minder pijn gaat doen, gaat je lichaam eraan wennen en moet je weer wat anders gaan doen wat je weer een beetje (niet teveel) spierpijn geeft.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag lezen! Missb aan de sport! Het is me wat!
Fuck off Tally.quote:
De wereld op zijn kop. Eerst ging ze gelukkig worden. Nu gaat ze sporten. What's next?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat ik dit nog mag lezen! Missb aan de sport! Het is me wat!
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Je lichaam is een tempel, je geeft het wat het nodig heeft. Herhaal dat maar steeds, het is je nieuwe mantra!
Dunno, omdat je een goeie webcam hebt?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik het thuis doe?
Met een snoogie op de bankquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
De wereld op zijn kop. Eerst ging ze gelukkig worden. Nu gaat ze sporten. What's next?
Heb niet eens een slechte.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dunno, omdat je een goeie webcam hebt?.
Juist daarom moet je iets doen wat je leuk vindt. Heeft bij mij jaren geduurd voor ik er lol in had hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef missbehavin het volgende:
That doesn't sound like fun at all!
Het ontwikkelen van een vodka-allergie?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:13 schreef L-E het volgende:
[..]
De wereld op zijn kop. Eerst ging ze gelukkig worden. Nu gaat ze sporten. What's next?
Ja ik doe het ook puur voor de resultaten. Ben alleen wel bang dat het zondag héél moeilijk gaat worden.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Juist daarom moet je iets doen wat je leuk vindt. Heeft bij mij jaren geduurd voor ik er lol in had hoor![]()
En nog denk ik vaak: 'BAHHHHH, GEEN ZIN!!!' En ben ik blij als het achter de rug is. De resultaten mogen er zijn en daar ben ik blij mee, daarom ga ik door.
whut?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Fuck off Tally.
Ik krijg geen subsibie voor de sportschool, MNR wel
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Je lichaam is een tempel, je geeft het wat het nodig heeft.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, het is meer een brouwerij.
Daar gaan ingrediënten in en bier komt eruit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou, het is meer een brouwerij.
Dat MOET haast wel voor het enthousiasme waarmee ze de sportschool ' verkoopt'. Oke, subsidie was niet het juiste woordquote:
Ja vervloekt, ik moet weer in mijn bloemetjesjurkjes passen!quote:
Jij ookquote:
Nou idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij ook.
Zo, is het al vrijdag? De rest is volkomen nutteloze tijdsverspilling.
Eiwitshake voor/na de workout kan helpen. Bij mij in ieder geval...quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet nu dus alleen door die spierpijn heen die vooralsnog alleen maar erger wordt. Niet zo vreemd natuurlijk voor iemand als ik.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar gaan ingrediënten in en bier komt eruit.
Bij jou is het omgekeerd.
En die wil jij dr best geven zekerquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Eiwitshake voor/na de workout kan helpen. Bij mij in ieder geval...
Klinkt als een vieze milkshake. Nu niet overdrijven he tuk!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
quote:
Commissiequote:Op woensdag 28 maart 2012 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat MOET haast wel voor het enthousiasme waarmee ze de sportschool ' verkoopt'. Oke, subsidie was niet het juiste woord
quote:
Ze hebben het niet met steaksmaak nee.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Klinkt als een vieze milkshake. Nu niet overdrijven he tuk!
Verslaafd aan sporten, dat kan he?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat MOET haast wel voor het enthousiasme waarmee ze de sportschool ' verkoopt'. Oke, subsidie was niet het juiste woord
Geen bruin of geel schuim uit jouw brouwerij?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoewel ik eigenlijk al vanaf zondagavond 'droog' sta qua alcohol.
Reputatie?quote:
Het is jammer dat het zo ontzettend ranzig is.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Dat kan ja. Ik heb daar geen last van.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Verslaafd aan sporten, dat kan he?
Dat is in ieder geval iets waar ik nooit last van zal hebben.
Kom je nu meequote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is jammer dat het zo ontzettend ranzig is.
Miss dr kerel heeft de behoefte ook. En daardoor is ze 5 kilo aangekomen. Dus voor wie is dat gezond, voor wie!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met MissB een shake WILLEN geven voor je reputatie Tuk?. Dat is toch gewoon gezond gedrag?
.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Miss dr kerel heeft de behoefte ook. En daardoor is ze 5 kilo aangekomen. Dus voor wie is dat gezond, voor wie!
Met de wat?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ff bezig met de [Singles]-Bangalijst hoor.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben ff bezig met de [Singles]-Bangalijst hoor.
Daar kunnen we iets aan doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik sta er niet opquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Toevallig lees ik het net in NWS. Een lijst van de grootste sletten.
Dat dan weer niet!quote:
Snel, post even iets anders, vind het niks!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:45 schreef Godtje het volgende:
MissB!
Je vriend zoekt een cadeau voor je uit!![]()
willen vrouwen dit echt? (verjaardagskado)
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:44 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kunnen we iets aan doenIk heb een nieuwe fiets rival! Vlak nadat ik hier verkondigde dat ik zo blij ben met mijn oude barrel, besefte ik me dat ik leefde met een leugen en heb ik een nieuwe gekocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, post even iets anders, vind het niks!
Spuuglelijk zeg, jezusmina!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snel, post even iets anders, vind het niks!
Ik háát mini's. En rode helemaal. Ben aangereden door een rode miniquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ook rood, klein maar wel nieuw.
om maar geen bedankje te hoeven geven verzin je gewoon dat je een nieuwe hebt gekocht?quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe fiets rival! Vlak nadat ik hier verkondigde dat ik zo blij ben met mijn oude barrel, besefte ik me dat ik leefde met een leugen en heb ik een nieuwe gekocht.
Lekker rationeelquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik háát mini's. En rode helemaal. Ben aangereden door een rode mini
'Bedankt rival'quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:48 schreef rival het volgende:
[..]
om maar geen bedankje te hoeven geven verzin je gewoon dat je een nieuwe hebt gekocht?
quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Lekker rationeel.
Nou, dan niet, dan krijg je nep-kristallen-oorbellen.
maar dan weet ik nog niet wie de 'mijne' heeftquote:Op woensdag 28 maart 2012 09:50 schreef L-E het volgende:
[..]
'Bedankt rival'
Maar ik heb echt een nieuwe!
Of een paar vierkante cm tattooquote:
quote:
Misschien komt al die geile praat van me wat obsessief over of zo.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat is er mis met MissB een shake WILLEN geven voor je reputatie Tuk?. Dat is toch gewoon gezond gedrag?
.
Vorig jaar nog iemand een tattoo voor dr verjaardag gegevenquote:
Neuh, dit is FOK!, je bent enorm mild en rationeel hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien komt al die geile praat van me wat obsessief over of zo.
I know. Als het vakantie- en belastinggeld binnen is, maar weer eens verder.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vorig jaar nog iemand een tattoo voor dr verjaardag gegeven.
Valt wel mee vind ik. Smaakjes genoeg. Gewoon doorslikken!quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het is jammer dat het zo ontzettend ranzig is.
Ik ook nietquote:
Dat is wel erg vroegquote:Orale seks in de klas LOS ANGELES -
Een leerling uit de derde klas van een Amerikaanse basisschool heeft een klasgenootje tijdens de les onder het bureau oraal bevredigd.
De lerares van de Tallulah Elementery School in Los Angeles had niets in de gaten en is ontslagen.
In Amerika zijn leerlingen van de derde klas acht of negen jaar.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook nietKrijg een boel terug!
Missb denkt daar anders over denk ik.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, dit is FOK!, je bent enorm mild en rationeel hoor.
quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Missb denkt daar anders over denk ik.
Valt best meequote:Op woensdag 28 maart 2012 10:02 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Misschien komt al die geile praat van me wat obsessief over of zo.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |