quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef Ffleamig het volgende:
Als je vriendin van het kamp af komt zal ze dit wel kunnen waarderen, wat een spuuglelijke ordinaire dingen, geef er anders nog een stretch tijgerprint jurkje bij.
afschuwelijk, maar ja met juwelen met een prijs onder de 100 euro dat kan het ook nooit veel soeps zijn.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:42 schreef Warrick21 het volgende:
Mijn vriendin is pas in juni jarig. Maar ik weet ze houdt van "steentjes" en gewoon mooie sieraden. Hierbij een test onder de dames van fok of ze tevreden zouden zijn met dit kado:
http://www.superdagdeal.nl/
Ik vind ze zelf prachtig en de korting is alleen maar fijn.
Daar hebben we onze relfeminist weer hoorquote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef Ffleamig het volgende:
Als je vriendin van het kamp af komt zal ze dit wel kunnen waarderen, wat een spuuglelijke ordinaire dingen, geef er anders nog een stretch tijgerprint jurkje bij.
Je kunt dan ook normaal reageren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:51 schreef Ffleamig het volgende:
Bij nader inzien, bij jou zouden ze wel prachtig staan hoor Lithia, geen sieraad is lelijk genoeg om jou te ontsierenquote:
"Is dit goed genoeg?"quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een rare vraag ook 'of ze hier tevreden mee zou zijn'
Nee is het ook niet. Alsof ze zo verwend is dat ze gaat steigeren als ze geen perfect kado krijgtquote:
6jes mentaliteit.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Wat een rare vraag ook 'of ze hier tevreden mee zou zijn'
Het gaat om de gedachte erachter.quote:Op woensdag 28 maart 2012 09:18 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nee is het ook niet. Alsof ze zo verwend is dat ze gaat steigeren als ze geen perfect kado krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |