De poes van een ander op jouw boezem dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
O, mijn poes is wat verder weg hoor!
Als er zoiets is als een hemel, dan lijkt 't vast op jouw boezem.quote:
Waarom zou je dat willen, als ik vragen mag?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef L-E het volgende:
Samzz, jij bent van de dieren he? Heb jij ervaring met katten rauw vlees voeren, als volledige voeding dus (itt brokjes en natvoer)?
Ja. Wat wil je weten?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef L-E het volgende:
Samzz, jij bent van de dieren he? Heb jij ervaring met katten rauw vlees voeren, als volledige voeding dus (itt brokjes en natvoer)?
Omdat het vele malen beter is voor de kat.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen, als ik vragen mag?
Zelfs als je bedenkt dat al die fokkers de dieren volspuiten met antibiotica e.d.?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Samzz het volgende:
Omdat het vele malen beter is voor de kat.
Alles wat je me kan vertellen.quote:
Welke fokkers bedoel je nu?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als je bedenkt dat al die fokkers de dieren volspuiten met antibiotica e.d.?
De vleesindustrie.quote:
Het is lente. Dan mag dat.quote:
Druk, goed etcquote:Op maandag 26 maart 2012 21:07 schreef L-E het volgende:
[..]
Piraat! Dat is lang geleden..hoe is het?
Bij mij is het altijd lentequote:
Fijn om te horen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Druk, goed etc
met jou? Hoe heet je piratenkat?
Niks nieuwsquote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Fijn om te horen.Nog iets nieuws? Een nieuwe haak ofzo?
Hier gaat het geweldig! Hij heet Balou (jeweetwel, die dikke beer uit Jungle Book). Vond ik zelf niet heel denderend, maar zo heette hij al, dus we laten het zo.
Compleet vers voeren, daar zit alles in. Op www.barfplaats.nl vind je alles wat je moet weten.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:52 schreef L-E het volgende:
[..]
Alles wat je me kan vertellen.Ik ben me er over aan het inlezen, en ik hoor graag zo veel mogelijk ervaringen.
Dat gaat al eeuwen zo. Een dier met AB in het systeem mag in principe niet geslacht worden.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als je bedenkt dat al die fokkers de dieren volspuiten met antibiotica e.d.?
Ja, maar toen ze hem Balou noemden had hij nog twee ogen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niks nieuws
Balou is een beer, geen piraat
Die website staat al in mijn favorieten idd, thanks.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Compleet vers voeren, daar zit alles in. Op www.barfplaats.nl vind je alles wat je moet weten.
Ik heb/hoor alleen maar goede ervaringen.
Hoe is hij dat oog dan kwijt geraakt?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar toen ze hem Balou noemden had hij nog twee ogen.
Barfplaats? Barfen is hier kotsen.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Compleet vers voeren, daar zit alles in. Op www.barfplaats.nl vind je alles wat je moet weten.
Ik heb/hoor alleen maar goede ervaringen.
In gevecht met een andere kat. Hij raakte gewond aan het oog, ging enorm ontsteken, en bleek uiteindelijk niet meer te redden.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is hij dat oog dan kwijt geraakt?
Bij het enteren van de zilvervloot natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe is hij dat oog dan kwijt geraakt?
Zo ziet kots er soms wel uit jaquote:
Ik heb geen kat...zal ik het in een bakje doen en naar jou sturen?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat kun je dus aan je kat geven. Is goed voor 'm!
Jij zit in de ogen van de tandartsassistente?quote:
Dat is wel naarquote:Op maandag 26 maart 2012 21:23 schreef L-E het volgende:
[..]
In gevecht met een andere kat. Hij raakte gewond aan het oog, ging enorm ontsteken, en bleek uiteindelijk niet meer te redden.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik heb geen kat...zal ik het in een bakje doen en naar jou sturen?
Geen idee ik heb niets met kattenquote:
Zat ik maar in de tandartsassistentequote:Op maandag 26 maart 2012 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij zit in de ogen van de tandartsassistente?
Faalhaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |