per honderd gram zijn die net zo slecht.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een laat goed voornemen: als ik zin heb in chips, neem ik een minder slechte variant, zoals luchtige zoutjes of popcorn.
En nu maar eraf met die kilo's.Mag wel eens tijd worden ...
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
per honderd gram zijn die net zo slecht.
Beide.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?
Ik wil er 15 kilo af. Dan heb ik een ideaal gewicht.
Maar hoe krijg ik een slanke taille? Ik heb daar namelijk een vetophoping en met oefeningen gaat het niet weg.Terwijl het hartstikke ongezond is.
Géén schuine buikspieroefeningen doenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:37 schreef Madame_Paon het volgende:
Welke? Popcorn of luchtige zoutjes?
Ik wil er 15 kilo af. Dan heb ik een ideaal gewicht.
Maar hoe krijg ik een slanke taille? Ik heb daar namelijk een vetophoping en met oefeningen gaat het niet weg.Terwijl het hartstikke ongezond is.
Op de verpakking staat dat in luchtige zoutjes minder vet zit en zo'n 140 kcal minder per 100 gram.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Beide.
Je moet gezond eten en regelmatig bewegen. En als het niet in je bouw zit om een wespentaille te krijgen wordt dat sowieso lastig.
Geen? Hoezo niet?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Géén schuine buikspieroefeningen doenEn verder kan je plaatselijk geen vet kwijt raken door speciale oefeningen oid, helaasch
omdat je dan je spieren daar traint en dus een bredere taille krijgt uiteindelijkquote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Geen? Hoezo niet?
Het liefst wil ik liposuctie om het overtollige vet te laten verwijderen, maar dat kan ik niet betalen.
Omdat je je schuine buikspieren verstevigt en ook groter maakt en daardoor gaat je taille eerder weg dan dat het duidelijker wordt. Rechte buikspieroefeningen zijn prima.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:44 schreef Madame_Paon het volgende:
Geen? Hoezo niet?
Het liefst wil ik liposuctie om het overtollige vet te laten verwijderen, maar dat kan ik niet betalen.
Misschien moet je dan eens stoppen met het soort excuses als hieronder. Gewoon GEEN chips ipv vergoeilijken wat je eet. Probeer wat dingen uit en vooral blijf bij je voornemen om het niet te doen. Je zult zien dat ook de gezonde snacks vanzelf lekker worden en die trek in ongezonde dingen ook verdwijnt.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Op de verpakking staat dat in luchtige zoutjes minder vet zit en zo'n 140 kcal minder per 100 gram.
Ik zit elke dag al >30 minuten op de hometrainer en eet gezond:
Ontbijt/lunch/brunch met volkoren brood met jam/vruchtenhagel/boterhamworst, ik probeer 6 glazen water per dag te drinken (maar dat lukt niet altijd, want ik ben heel vaak misselijk), eet eigenlijk elke dag fruit, elke dag een schaaltje vruchtenyoghurt, avondeten met genoeg groente en ik probeer 6 dagen per week gezond te dineren (dus geen pizza, patat, etc.).
En ik heb nooit een wespentaille gehad, maar van die vetophoping wil en moet ik echt af.
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Een laat goed voornemen: als ik zin heb in chips, neem ik een minder slechte variant, zoals luchtige zoutjes of popcorn.
En nu maar eraf met die kilo's.Mag wel eens tijd worden ...
Jep, heel logisch. Meteen de reden dat ik de meeste laarzen kan vergeten.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:49 schreef Isabeau het volgende:
Website nog kunnen vinden ookhttp://www.t-nation.com/readArticle.do?id=1305014
HALLO LEZZER! FIJN DAT JIJ OOK DIK BENT! HASKEGEZELLIG!!!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:01 schreef lezzer het volgende:
Zo, het is er weer tijd voor.
*volgt*
10kg er af zou leuk zijn
Ja ivm werkverplichtingen die al een wissel op de voetjes zullen trekkenquote:
!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
HALLO LEZZER! FIJN DAT JIJ OOK DIK BENT! HASKEGEZELLIG!!!
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zucht.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand stond voor mn deur. Met een kroketZeg je toch geen nee
Ja wel! Want je bent een sterke vrouw!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Iemand stond voor mn deur. Met een kroketZeg je toch geen nee
Dan doe je hetzelfdequote:Op maandag 26 maart 2012 20:03 schreef BananaPancake het volgende:
Voor de taille heb je wel een oefening. Je benen zet je op heupbreedte en de onderkant van je lijf hou je stil. Je armen strek je uit alsof je een soort vogelsverschrikker bent en dan draai je de bovenkant van je lijf van links naar rechts. Zelfde kan ook als je op de grond zit
Neuh. Epische kater is episch. Het was de kroket of niets.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:06 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ja wel! Want je bent een sterke vrouw!
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Neuh. Epische kater is episch. Het was de kroket of niets.I suck. Sorry.
Punt blijft dat je je schuine buikspieren traint. En trainen zorgt uiteindelijk voor spieren.quote:
Bij deze oefening strek je zequote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, je schuine buikspieren trainen![]()
Ik heb soms nou eenmaal lekkere trek.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien moet je dan eens stoppen met het soort excuses als hieronder. Gewoon GEEN chips ipv vergoeilijken wat je eet. Probeer wat dingen uit en vooral blijf bij je voornemen om het niet te doen. Je zult zien dat ook de gezonde snacks vanzelf lekker worden en die trek in ongezonde dingen ook verdwijnt.
[..]
Maar bij het terugdraaien span ik wel m'n spieren aan. (Heb 'm net gedaan om te checken wat je nu precies doet) Dus train je ze alsnog.quote:
Dan wil je d'r niet graag genoeg van af ben ik bang.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb soms nou eenmaal lekkere trek.
En dan kan ik beter iets eten waar 400 kcal inzitten i.p.v. 500 kcal.
Helemaal niks hartigs eten lukt mij echt niet.
haha ok, nouja ik heb nooit echt een taille gehad. Nu wel, maar dat komt door de zwembandjes eronder, dus voor mij is het toch al te laatquote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar bij het terugdraaien span ik wel m'n spieren aan. (Heb 'm net gedaan om te checken wat je nu precies doet) Dus train je ze alsnog.
Hehehehe. Ach, op dezelfde manier zal ik nooit slanke benen of armen hebben.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
haha ok, nouja ik heb nooit echt een taille gehad. Nu wel, maar dat komt door de zwembandjes eronder, dus voor mij is het toch al te laat
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hallo popjesquote:
Dat zijn gewoon excuses en daar moet je mee stoppen als je wilt afvallen of gewoon vrede hebben met het feit dat je dan wat zwaarder blijft.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil je d'r niet graag genoeg van af ben ik bang.
Iedereen heeft soms lekkere trek, wat je er vervolgens mee doet is geheel afhankelijk van de eigen wilskracht.
Het is allemaal psychisch ... als ik me beter voel, kan ik er wel van afblijven.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon excuses en daar moet je mee stoppen als je wilt afvallen of gewoon vrede hebben met het feit dat je dan wat zwaarder blijft.
Ik vind het zelf altijd veel makkelijker om gewoon helemaal niet te snoepen/snacken dan zo half half.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Dan ben je het blijkbaar niet beu genoeg om dat te kunnen doorbreken. Is het echt een probleem dan moet je professionele begeleiding zoeken.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
[..]
Het is allemaal psychisch ... als ik me beter voel, kan ik er wel van afblijven.
Maar ik voel me eigenlijk altijd waardeloos en supergestresst.
Dat is dus eigenlijk het probleem ...
Voor m'n gewicht of voor de psychische problemen?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel. Dan ben je het blijkbaar niet beu genoeg om dat te kunnen doorbreken. Is het echt een probleem dan moet je professionele begeleiding zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Dat vraag ik me ook af ... het is enorm frustrerend als je wekenlang zo je best doet, om daarna exact hetzelfde te wegen.quote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dames en heren, allemaal aan de Jillian: Na 10 dagen is dit al het resultaat! BEWIJS IS GELEVERD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Dames en heren, allemaal aan de Jillian: Na 10 dagen is dit al het resultaat! BEWIJS IS GELEVERD:*koopt onmiddellijk de dvd's!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
![]()
Dames en heren, allemaal aan de Jillian: Na 10 dagen is dit al het resultaat! BEWIJS IS GELEVERD:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
naja zoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan verander je je dieet zodat je lichaam er niet aan kan wennen.quote:
Ja, de buik steekt wat uit hè?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
nou moblo, ik vind je anders nog best wat dikkig
mja, ik had er meer van verwacht na tien dagen...quote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, de buik steekt wat uit hè?
Maar er is hoop, want dit was pas na dag 10!
Omnomnomnom!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Heb je misschien toch aan een transvet gelikt?
ik ben er zeker van. Slappe hap hoor, moblo.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er naar gekeken, en dat was al genoeg blijkbaarquote:Op maandag 26 maart 2012 20:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jeweetzelluuuuuuuuufquote:Op maandag 26 maart 2012 20:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Er naar gekeken, en dat was al genoeg blijkbaar![]()
![]()
Weerstand kweken inderdaadquote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dan wil je d'r niet graag genoeg van af ben ik bang.
Iedereen heeft soms lekkere trek, wat je er vervolgens mee doet is geheel afhankelijk van de eigen wilskracht.
quote:
Hopla... Dan begrijp ik je slaapschemaquote:Op maandag 26 maart 2012 22:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
76 uur gewerkt afgelopen week5 dagen van 12 uur shifts .en nog 2 dagen van 8 uur .
dus vandaag even een dagje vrij..even bij slapen..
morgen weer vrolijk aan het werk
ik was afgelopen week offshorequote:
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar waarom was jij daar? Wat is jouw functie?
Het klinkt heel stoer
Was Ben Affleck er ook?
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef Brighteyes het volgende:
Deze toos ruggegraatloos stond met een Lion in haar handen...
En heeft hem teruggelegd en een appel gepakt.
Nu alleen nog zorgen dat ik sws niet naar die Lion toe ga in eerste instantie, want een benzinestation heeft vlgs mij geen fruit dichtbij liggen zoals de ah-to-go.
Dames en heren, allemaal aan de Jillian: Na 10 dagen is dit al het resultaat! BEWIJS IS GELEVERD:Ik begin direct deze weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
n dat verbranden valt reuze mee, ik vind het een mooi bruin kleurtje geworden!"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Poederquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:34 schreef Silmarwen het volgende:
Mijn lieve man heeft eens echte havermout gekocht ipv die poeder.
Woah, das echt heel erg vullend. Had de hoeveelheid op de verpakking gemaakt, krijg niet eens de helft op. Wel lekkerder dan ik had verwacht.
O: Havermout + kaneel + thee
T: Grapefruit + thee (en ergens een kop koffie)
L: Dubbele boterham met kaas/komkommer/tomaat + glas melk
T: Twee cracottes met light smeerkaas + thee
D: Homemade nasi + beetje babi ketjap en handje kroepoek
T: Gepofte appel + thee
Tussendoor nog veel water. Werd wakker met giga hoofdpijn, denk dat ik te weinig gedronken had. Vanaaf afscheid nemen van die suffe kater. Meh.
BE en LonaaGezonde keuzes FTW!
Ik ken het ook nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:53 schreef Isabeau het volgende:
PoederWasda?
Ik ken geen havermoutpoeder
Ja, van dat instantspul!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:58 schreef Stormqueen het volgende:
havermoutpoeder, klinkt als brinta
ik prefereer mijn biologische muesli
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:01 schreef Jarno het volgende:
Yay, gisteren gewogen en gemeten in de sportschool en naast -3,2 kilo (ivm 5 weken geleden) is er ook ruim 5% body fat af!.
En ik heb voor donderdag een afspraak met de dietiste van de sportschool... Weer iets van m'n todo list af.
quote:Het bleek dat de chocola-eters een lager BMI hadden dan degenen die geen chocola tot zich namen. Het was zelfs zo dat degenen die vaak chocola eten meer voordeel hadden dan de minder fanatieke chocolaconsumenten.
Van Bier is bewezen dat het dik maaktquote:
Minder chocola voor je pa dan en meer frietjes, milkshakes, hamburgers etcquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:17 schreef Silmarwen het volgende:
En ja, mijn vader eet kilo's chocola en komt geen gram aan. Hij heeft ondergewicht.![]()
Als ik net zoveel chocola zou eten als hij doet, zou ik niet meer door de deur passen man.
Meestal doe je 80% goed ofzo al.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:08 schreef Jarno het volgende:
Ja, ik heb ook echt zin om aan de slag te gaan met de dietiste. Even de puntjes op de i zetten en horen wat er goed of fout gaat nu.. Ben erg benieuwd!
nee, je paquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ghehe. Lijkt me wel interessant, een dronken kater.
Zoiets verwacht ik ook wel ja. Ik snoep amper, drink geen fris met suiker of alcohol, eet op zijn minst een klein beetje bewust en vooral magere dingen, sport drie keer per week ruim anderhalf uur.... hoeveel kun je er nog naast zitten danquote:
Ik schrok paar weken terug dat 1 chocolade paaseitje 40kcal was... dus die raak ik ook niet meer aan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:47 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zoiets verwacht ik ook wel ja. Ik snoep amper, drink geen fris met suiker of alcohol, eet op zijn minst een klein beetje bewust en vooral magere dingen, sport drie keer per week ruim anderhalf uur.... hoeveel kun je er nog naast zitten dan.
Dit is slecht voor je afvallen dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:41 schreef Stormqueen het volgende:
Maar ik mag niks zeggen want ik tik ook met gemak tien, vijftien bier weg op een avond. Alleen niet elke dag
Hmmm er staat hier op mn bureau een emmer met denk ik minstens 200 paaseitjes erin...quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:49 schreef Silmarwen het volgende:
Ja ik eet nu 1 keer per week 1 puur paaseitje ofzo. Ik ga ook echt geen paaseitjes met Pasen eten. Vroeger at ik gerust een zakje leeg, over de dag verspreid. Die dingen zijn duur trouwens, jezus. 3 euro voor 100 gram paaseitjes...
Oh bah, dat wist ik niet, sorryquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:48 schreef Silmarwen het volgende:
Hehe, mijn vader mag niet zoveel alcohol ivm medicijnen.
Hij was altijd al mager maar nu hij in de laatste fase zit van longemfyseem is hij echt een skeletje. O.o Komt omdat zijn lichaam zo vreselijk hard moet werken (hartslag van 120 in rust bijvoorbeeld) dat zijn verbranding als een malle gaat. Alsof hij de hele dag in de sportschool zit zeg maar. Dus ik betwijfel of frietjes etc helpen. Hij wordt zelfs van de prednison niet dik. Krijgt hij alleen iets dikkere wangen van
ja dat vind ik niet gek met zoveel suikerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:57 schreef summer2bird het volgende:
Sinds vorige week vrijdag een halve kilo afgevallen.
Tja, veel is het niet, maar het is in ieder geval iets
Ik vreesde dat ik teveel had gegeten in het weekeind maar het viel dus mee
Vannochtend de dag begonnen met 1 snee meergranenbrood met hagelslag en lijnzaad, een gesneden mango, 1 activia flesje, en een glas sinaasappelsap.
En nu ben ik misselijk
Weer die verzadigde vetten zeker.quote:
Kut. Ohja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ho ho, transvetten he. Wel op blijven letten.
Zoveel suiker is het nou ook al weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat vind ik niet gek met zoveel suiker![]()
Als ik trouwens sinds 1 januari gewoon geen bier meer had gedronken was ik denk ik 20 kilo kwijt geweest.
Nu 13. Nog zat. En weet je, de een geniet intens van een avond snoepen af en toe. Ik ben geen snoeper, ik hou van dronken zijn. Dus af en toe sta ik dat ook nog lekker toe
Veel kont ?quote:
Sorry. Croissantje iemand?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
en jarno, met deze instelling val je natuurlijk nooit af
Alleen met feestdagen j. en wel minidanerols gaarne...quote:
Het kan allemaal , als je gewoon doordeweeks je aan een knap eet/voedingsschema houdt maar het is gewoon niet handig om tot je op gewicht bent te gaan snoepen / drinken , want het is verleidelijk om dat dan weer vaker te doen. Vind ik dan.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
als af en toe snoepen moet kunnen, moet af en toe bier ook kunnen
en niet veel suiker??? Hagelslag, sinaasappelsap, mango en zo'n drinkyoghurtje zitten er allemaal vol mee man
ik drink soberso niet doordeweeks. En nu om het weekend.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Het kan allemaal , als je gewoon doordeweeks je aan een knap eet/voedingsschema houdt maar het is gewoon niet handig om tot je op gewicht bent te gaan snoepen / drinken , want het is verleidelijk om dat dan weer vaker te doen. Vind ik dan.
Oke, er zit wel veel suiker in jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
als af en toe snoepen moet kunnen, moet af en toe bier ook kunnen
en niet veel suiker??? Hagelslag, sinaasappelsap, mango en zo'n drinkyoghurtje zitten er allemaal vol mee man
Oh ik drink al weken geen fris / bier . Gewoon water + koffie is het enige al weken , suiker , koekjes , snoepjes geef ik niet zoveel om.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik drink soberso niet doordeweeks. En nu om het weekend.
En je moet niet vergeten dat ik op doordeweeksedagen + om het andere weekend echt teringstreng ben. Dus niet 1 paaseitje of koekje of schepje suiker in mijn koffie sinds 1 januari
Tink, 1650 kcals is ècht niet te weinigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:21 schreef Tink89 het volgende:
Goeiemorgen lieverds!
Nog helemaal lekker in m'n vel zit ik niet en ik merk dat dat toch invloed heeft op m'n eten... Stom gedoe.
Anyway, vandaag maar eens een lijstje posten *incl. wat uitleg, het zijn geen excuusjes*
O: 3 sneden wit, 2 rookvlees, 1 30+ kaas *witbrood, I know, maar dat was het enige lactosevrije dat de bakker zaterdag nog had* Grote beker groene thee met munt.
T: Een kwart galiameloen.
L: Zoals O, maar dan met aanlenglimonade ipv thee.
T: Ik denk een salade bij Ikea. Of dat fruitsalade of groentesalade wordt, bekijk ik dan wel. Flesje spa.
D: Nasi van zilvervliesrijst met heel veel groente en zonder vlees. Klein lepeltje satesaus. Geen kroepoek, geen uitjes, wel een augurk. Groot glas water.
T: Wrs niks meer. Als ik echt trek heb, mag ik 1 krakeling (zo'n 50 kcal's).
Zal zo eens even rekenen hoeveel kCals dat zijn.
Xx
Edit: Het is bij elkaar zo'n 1650 kCal's. Als ik dat langs m'n bmr en onderhoud leg (1728 en 2376) zou het te weinig zijn, maar als ik dit eet, heb ik echt geen honger hoor.
Ik ook niet, behalve bier. Bierquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik drink al weken geen fris / bier . Gewoon water + koffie is het enige al weken , suiker , koekjes , snoepjes geef ik niet zoveel om.
Als jij hier genoeg aan hebt waarom zou je je dan gaan overeten en proppen ? Als jij je hier goed bij voelt prima toch?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:21 schreef Tink89 het volgende:
Goeiemorgen lieverds!
lijstje -knip-
Edit: Het is bij elkaar zo'n 1650 kCal's. Als ik dat langs m'n bmr en onderhoud leg (1728 en 2376) zou het te weinig zijn, maar als ik dit eet, heb ik echt geen honger hoor.
Liegenaar!!!!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik drink al weken geen fris / bier . Gewoon water + koffie is het enige al weken , suiker , koekjes , snoepjes geef ik niet zoveel om.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:47 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Liegenaar!!!!
Je dronk vrijdag nog bier! :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |