SPOILER: UsersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Female eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Male eye candyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Topusers t/m deel #125Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOBI!![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Die badkamerfoto die je postte, ik ga hem niet opzoeken, jwz.Stond er gewoon een beetje raar op.
Zijn referenties in dit topic voor mijn squatass.
Deathlift or Die.![]()
De TT niet beginnen met een hoofdletter, faal.
Haha, intimi noemen CB Tiger Woods vanwege de tijgerprint op z'n reetquote:.
![]()
Riiiiight. Bakra-go!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Stond er gewoon een beetje raar op.
Zijn referenties in dit topic voor mijn squatass.
Vraag Chai, zij weet.full stops and exclamation marks![]()
Sorry man maar wat post je hier? Lees de TT ff beter.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Riiiiight. Bakra-go!
Vraag Chai, zij weet.Heaven is a place on earth with you![]()
![]()
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Oh, my bad.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry man maar wat post je hier? Lees de TT ff beter.
full stops and exclamation marks![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Sorry man maar wat post je hier? Lees de TT ff beter.
Deathlift or Die.![]()
Goedzo. Deflecteren zodat ik weet dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha, intimi noemen CB Tiger Woods vanwege de tijgerprint op z'n reet.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.![]()
Wat zijn ecto's?De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Haters gonna hate.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Jackie, ik dacht trouwens dat jij chubby was?Kom jij met je 29/30
![]()
![]()
Die is pretty awesome.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:20 schreef tliciouz het volgende:
Latin zender op funx. Damn laat die zomer maar komen![]()
![]()
Huh?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Riiiiight. Bakra-go!
Vraag Chai, zij weet.![]()
Volgens mij moest jij nog ook je buikspieren en armen posten in plaats van alleen je tepelquote:Op maandag 26 maart 2012 19:22 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Goedzo. Deflecteren zodat ik weet dat ik gelijk heb..
We kunnen ruilen via DMquote:![]()
.
Gewoon in alle snelheid dit topic geopend hè, ik weet het welquote:.
Studenten-8, gefeliciteerdquote:.
![]()
Ik moet helemaal niks.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Volgens mij moest jij nog ook je buikspieren en armen posten in plaats van alleen je tepel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Profiteurquote:Op maandag 26 maart 2012 19:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
We kunnen ruilen via DM [ afbeelding ].
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:28 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo. Bagatelliseren zodat ik weet dat ik gelijk heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SpongeBob zag 'm & he was likequote:![]()
![]()
Iets over Nederlanders en konten, postte je in dat Kim K topic.quote:full stops and exclamation marks![]()
Ik plet je iele ecto schouders met mijn T-rex quads.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Goedzo. Bagatelliseren zodat ik weet dat ik gelijk heb.
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ohhh.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets over Nederlanders en konten, postte je in dat Kim K topic.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 19:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Iets over Nederlanders en konten, postte je in dat Kim K topic.
Begrijp ik nou dat Etha sanka-loos is.
Ik en iele schoudersquote:Op maandag 26 maart 2012 19:38 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik plet je iele ecto schouders met mijn T-rex quads.. Mijn schouders zijn breder dan de gemiddelde koelkast, en je weet het
.
![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Zo lang het niet die blauwe vinvis kont van kim kardashian is. Daarbij, waar haal je dat vandaan? Ik zie met regelmaat prachtige billen.![]()
![]()
Moet je die quote van n8n eigenlijk ook nog even bij doen.quote:
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
KOM AAN MIJ BROEDER!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Begrijp ik nou dat Etha sanka-loos is.
[..]
Ik en iele schouders. Mijn schouders zijn breder dan de gemiddelde koelkast, en je weet het
.
Die 2equote:Op maandag 26 maart 2012 19:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Da's waar ook, bijna vergeten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
All good things are wild and free.![]()
Staat die ook in dat topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Moet je die quote van n8n eigenlijk ook nog even bij doen.![]()
Fokking lelijk hoofd ben je fokking serieus?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dat is nou een koelie.
And I'd damn sure do her![]()
Nee, oké ik zoek 'm wel.quote:quote:quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:42 schreef n8n het volgende:
[..]
doggy wellicht dan is een pompeuze reet wel nice. Verder zou ik d'r met geen stok aanraken (net perse omdat ze chubby is)![]()
![]()
![]()
!!!!
Yyyep, she can get it! Netals deze.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fokking lelijk hoofd ben je fokking serieus?![]()
![]()
Dat kapselquote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yyyep, she can get it! Netals deze.
[ afbeelding ]Goed lichaam wel maar op die rechtse foto ziet het er fucking vreemd uit, of ligt dit aan mij? Heel breed van boven qua schouders en dan opeens slank
Komt omdat ze gedraaid staat.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat kapselGoed lichaam wel maar op die rechtse foto ziet het er fucking vreemd uit, of ligt dit aan mij? Heel breed van boven qua schouders en dan opeens slank
D'r middel lijkt wel een beetje gephotoshopt, bedoel je dat? Komt denk ik gewoon omdat het slank is + ASSquote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Dat kapselGoed lichaam wel maar op die rechtse foto ziet het er fucking vreemd uit, of ligt dit aan mij?
.
@ je edit, denk dat dat is door d'r halve draai die ze maakt met d'r bovenlichaam?![]()
![]()
Godverdomme, ik haat mijn vrienden op een lieve manier.
Ik ga mee naar Rock Werchter omdat Netsky/Skrillex/Wiz Khalifa/Deadmau5 en nog meer electro. Mijn zuurverdiende pecunia.
Ik sla alle rock gewoon over.
KutThe stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
ja RW heeft een vette line up!quote:Op maandag 26 maart 2012 19:57 schreef Chocolatebear het volgende:
Godverdomme, ik haat mijn vrienden op een lieve manier.
Ik ga mee naar Rock Werchter omdat Netsky/Skrillex/Wiz Khalifa/Deadmau5 en nog meer electro.
Ik sla alle rock gewoon over.![]()
Ja kut CB, dat aanbod heb ik dus eergisteren afgeslagen
En waarom wist ik niets van die line-up!?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Deze heeft ook geen rotkop.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Yyyep, she can get it! Netals deze.
[ afbeelding ]![]()
Heb je cliënten voor me zodat ik de ticket snel kan kopen? En hoezo heb je dat aanbod afgeslagen?quote:Op maandag 26 maart 2012 19:59 schreef Juminelle het volgende:
Ja kut CB, dat aanbod heb ik dus eergisteren afgeslagen
En waarom wist ik niets van die line-up!?The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ik heb gewoon jonkos afgeslagen want ik wil doordeweeks niet meer blowen en op den tijd helemaal niet meer.
Maar dat gaat nog knap lastig worden![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb gewoon jonkos afgeslagen want ik wil doordeweeks niet meer blowen en op den tijd helemaal niet meer.
Maar dat gaat nog knap lastig worden![]()
![]()
Herkenbaar, ik verlang naar een jointje. Vooral met dit weer maar ik moet gewoon stoppen met doordeweeks blowen nu ik bijna examens heb, hoofd op scherp jeweetwel.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar dat gaat nog knap lastig worden
Gvd![]()
![]()
Beloon jezelf na afloop met een dikke toeterquote:Op maandag 26 maart 2012 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Herkenbaar, ik verlang naar een jointje. Vooral met dit weer maar ik moet gewoon stoppen met doordeweeks blowen nu ik bijna examens heb, hoofd op scherp jeweetwel.
Gvd![]()
![]()
Zijn de tickets duur ja?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Heb je cliënten voor me zodat ik de ticket snel kan kopen? En hoezo heb je dat aanbod afgeslagen?
Je mag bij mij komen schoonmaken van nu tot 28 juni
Dat ziet er idd wel lekker uitquote:hihi
Maar weet je hoe kut het is als al je vrienden blowen
Lijkt me wel badass om als eerste van de groep te stoppen![]()
![]()
In het weekend mag ik wel van mezelfquote:Op maandag 26 maart 2012 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Beloon jezelf na afloop met een dikke toeterWaarom geen jointje maar wel harddrugs, ja toch?
![]()
![]()
geen jointje, wel harddrugs? Whut?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In het weekend mag ik wel van mezelfWaarom geen jointje maar wel harddrugs, ja toch?
![]()
Dat ik harddrugs neem bij uitgaan dus waarom zou ik van mezelf geen jointje mogen in het weekendquote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
geen jointje, wel harddrugs? Whut?![]()
![]()
Wat gebruik je met uitgaan? X? X icm jonkoquote:Op maandag 26 maart 2012 20:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat ik harddrugs neem bij uitgaan dus waarom zou ik van mezelf geen jointje mogen in het weekend![]()
![]()
200 euro of zo dus valt in principe wel mee. Ben alleen bang dat de tickets uitverkocht zijn eer ik het geld er voor heb.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:14 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Zijn de tickets duur ja?
Je mag bij mij komen schoonmaken van nu tot 28 juni
Ja X, en aankomend weekend pep voor de eerste keerquote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat gebruik je met uitgaan? X? X icm jonko![]()
![]()
Moet je niet te vaak doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja X, en aankomend weekend pep voor de eerste keerkankerspul
Al is het gevoel wel goed nice
![]()
Junk.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja X, en aankomend weekend pep voor de eerste keer
[/Ally]![]()
Uiteindelijk is alles kankerspulquote:Op maandag 26 maart 2012 20:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet je niet te vaak doenkankerspul
Al is het gevoel wel goed nice
Maar dat kankerspul is wel hirlak
*insert bavaria bier, jonko en waggie*quote:
nigga's see me rollin'![]()
Dat is precies het recept voor vandaag. Echt, in Bavaria bier en m'n stamshop heb ik inmiddels een fortuin zitten
.
![]()
True, true. Ga je snuiven of bommetje doen?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Uiteindelijk is alles kankerspulMaar dat kankerspul is wel hirlak
[..]
*insert bavaria bier, jonko en waggie*
nigga's see me rollin'![]()
Weleens 2-cb gedaan?![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Dat is precies het recept voor elke fucking avond want ik ben een saaie lul.
Snuiven sws niet want ik ben chronisch verkouden dat kan m'n neus niet handelen, denk gewoon op mn tandvlees. 2cb lijkt me ook dope, alleen moeilijk te verkrijgen he?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
True, true. Ga je snuiven of bommetje doen?![]()
Weleens 2-cb gedaan?![]()
Op je tandvlees?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Snuiven sws niet want ik ben chronisch verkouden dat kan m'n neus niet handelen, denk gewoon op mn tandvlees. 2cb lijkt me ook dope, alleen moeilijk te verkrijgen he?Doe dan gewoon wat in een vloeitje en doorslikken
Ligt aan je connecties heMaar het is zeker aan te raden. Deed het een paar maanden terug met m'n vriendin maar ik wist niet meer wat onder of boven was
Seks op 2-cb pwnt seks op X, fo sho
![]()
![]()
Leg je crackpijp weg, welkom bij een nieuwe aflevering van Spuiten & Slikken, met onze gastheren Vas en NG!![]()
Ah, op die manier. Dat is kut ja. Is ook geen bedrag dat je even kan leven ofzo.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
200 euro of zo dus valt in principe wel mee. Ben alleen bang dat de tickets uitverkocht zijn eer ik het geld er voor heb.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Seks op harddrugs moet ik nog uitproberen ik heb geen relatie atmquote:Op maandag 26 maart 2012 20:28 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Op je tandvlees?Doe dan gewoon wat in een vloeitje en doorslikken
Ligt aan je connecties heMaar het is zeker aan te raden. Deed het een paar maanden terug met m'n vriendin maar ik wist niet meer wat onder of boven was
Seks op 2-cb pwnt seks op X, fo sho
En ja, zie nog wel wat ik doe. Hoe dan ook, het komt wel in m'n bloed terecht
![]()
Hoe was je ervaring verder met 2cb, leuke space?
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Leg je crackpijp weg, welkom bij een nieuwe aflevering van Spuiten & Slikken, met onze gastheren Vas en NG!![]()
Leer je nog eens wat ouwe pis zuiper.
bavaria=pis.![]()
Geef die coke maar gewoon voordat het je neus in verdwijnt. Is een stuk praktischer.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
CB, wil je ¤200 lenen? Snuit ik m'n neus een keertje minder.Kan wel, maar dat gaat een beetje tegen mijn principes in.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat is kut ja. Is ook geen bedrag dat je even kan leven ofzo.Ik heb een schurft hekel aan geld lenen.
Ja, dat heb ik ook. Dan wordt het dus sparen en hopen dat de tickets nog niet uitverkocht zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 20:33 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Kan wel, maar dat gaat een beetje tegen mijn principes in.Ik heb een schurft hekel aan geld lenen.
Ja jeez, zo fucking hinderlijk dat. Ik voel me weer 12 nuquote:
Dat word dus niksquote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Juminelle het volgende:
Ja jeez, zo fucking hinderlijk dat. Ik voel me weer 12 nu![]()
Bij dat soort mensen ben ik gelijk weg
![]()
Wat doet ie dan?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:35 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Dan wordt het dus sparen en hopen dat de tickets nog niet uitverkocht zijn
[..]
Ja jeez, zo fucking hinderlijk dat. Ik voel me weer 12 nu![]()
Ik kan daar ook niet tegen, krijg meteen zo'n benauwd gevoel van zoiets.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat word dus niksBij dat soort mensen ben ik gelijk weg
Hoi Sinos,
Twee planeten in een hangmat, mijn ogen satellieten. De wereld is niet rond schat, de wereld is jouw tieten.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Seks op elke hd is een aanraderquote:Op maandag 26 maart 2012 20:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Seks op harddrugs moet ik nog uitproberen ik heb geen relatie atmEn ja, zie nog wel wat ik doe. Hoe dan ook, het komt wel in m'n bloed terecht
![]()
Hoe was je ervaring verder met 2cb, leuke space?
[..]![]()
Leer je nog eens wat ouwe pis zuiper.
bavaria=pis.En ja, dat is ook wel weer zo, ja.
Ja, supervet. Eerste keer dat ik het deed was icm X, eerst X en dan 2-cb. Maar toen was ik niet meer voor rede vatbaar en kon ik alleen maar (glim)lachen. 2de keer was echt vet, we hadden een goede dosis, m'n handen ademden en alles veranderde van kleur enzo. 3de keer hadden m'n vriendin en ik allebei 2 van die dingen op. Trippen als een malijerOp gegeven moment moest ik pissen, maar piste mezelf gans onder joh
Wel meteen gedoucht natuurlijk
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Op gegeven moment moest ik pissen, maar piste mezelf gans onder johWel meteen gedoucht natuurlijk
![]()
![]()
. Cool story bro
.
![]()
james worthy?quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi Sinos,
Twee planeten in een hangmat, mijn ogen satellieten. De wereld is niet rond schat, de wereld is jouw tieten.![]()
Ja, doeiquote:Op maandag 26 maart 2012 20:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Haha, Jumi is cuffed.
[ afbeelding ]
Op zich begrijpelijke gedachtegang, je moet je chick als een prinsesje beschermen.
Eerder paranoiaquote:Hij pingt me van "wtf doe je in Rotterdam met die en die blabla" terwijl ik hier gewoon alleen thuis zit. Ook doet hij gelijk moeilijk als ik mijn telefoon uit heb staan of niet reageer. We hebben nieteens een relatie, fuck off dudequote:
Mijn fuhrer.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Hahahaha, dat klinkt als iets waar ik naakt over straat van zou rennen. Ik ben al tering vaag met 2 Xjes opquote:Op maandag 26 maart 2012 20:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Seks op elke hd is een aanraderEn ja, dat is ook wel weer zo, ja.
Ja, supervet. Eerste keer dat ik het deed was icm X, eerst X en dan 2-cb. Maar toen was ik niet meer voor rede vatbaar en kon ik alleen maar (glim)lachen. 2de keer was echt vet, we hadden een goede dosis, m'n handen ademden en alles veranderde van kleur enzo. 3de keer hadden m'n vriendin en ik allebei 2 van die dingen op. Trippen als een malijerOp gegeven moment moest ik pissen, maar piste mezelf gans onder joh
Wel meteen gedoucht natuurlijk
Hmm, nu wil ik t ook proberen. Eerst de rest maar eens, enige psychedelische wat ik gedaan heb is (te) veel truffels dat ik echt knetterhard zat te trippen in m'n kamer, balkon en voor de laptop
Ook een postzegeltje gedaan trouwens?
![]()
Oh my, zo eentje heb ik ook meegemaaktquote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Hij pingt me van "wtf doe je in Rotterdam met die en die blabla" terwijl ik hier gewoon alleen thuis zit. Ook doet hij gelijk moeilijk als ik mijn telefoon uit heb staan of niet reageer. We hebben nieteens een relatie, fuck off dude
Gatverdamme![]()
![]()
Ja dit heb ik ook. Dan ga ik juist vervelend doenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik kan daar ook niet tegen, krijg meteen zo'n benauwd gevoel van zoiets.
Jumi!quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja, doei
[..]
Eerder paranoia
[..]
Hij pingt me van "wtf doe je in Rotterdam met die en die blabla" terwijl ik hier gewoon alleen thuis zit. Ook doet hij gelijk moeilijk als ik mijn telefoon uit heb staan of niet reageer. We hebben nieteens een relatie, fuck off dudeGast word paranoia.
De romantiek.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:42 schreef Chocolatebear het volgende:
Hoi Sinos,
Twee planeten in een hangmat, mijn ogen satellieten. De wereld is niet rond schat, de wereld is jouw tieten.Mmm, bah.quote:Op maandag 26 maart 2012 20:45 schreef Juminelle het volgende:
Hij pingt me van "wtf doe je in Rotterdam met die en die blabla" terwijl ik hier gewoon alleen thuis zit. Ook doet hij gelijk moeilijk als ik mijn telefoon uit heb staan of niet reageer. We hebben nieteens een relatie, fuck off dudeHeaven is a place on earth with you![]()
Haha, truffelsquote:Op maandag 26 maart 2012 20:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahahaha, dat klinkt als iets waar ik naakt over straat van zou rennen. Ik ben al tering vaag met 2 Xjes opHmm, nu wil ik t ook proberen. Eerst de rest maar eens, enige psychedelische wat ik gedaan heb is (te) veel truffels dat ik echt knetterhard zat te trippen in m'n kamer, balkon en voor de laptop
Ook een postzegeltje gedaan trouwens?
keertje gedaan, maar hou d'r niet zo van
Eten, drinken en roken is fucking ranzig met truffels
En ik reed op de snelweg, en de belijning van de weg liep allemaal in elkaar over, dat was wel vet
Nee, nog nooit gedaan, maar weet ook niet of ik dat wil, LSDEvenals ghb, dat moet ik al helemaal niet
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 20:48:56 ]![]()
Ik vind dat psychedelische juist hartstikke vetquote:Op maandag 26 maart 2012 20:48 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, truffelskeertje gedaan, maar hou d'r niet zo van
Eten, drinken en roken is fucking ranzig met truffels
En ik reed op de snelweg, en de belijning van de weg liep allemaal in elkaar over, dat was wel vet
Nee, nog nooit gedaan, maar weet ook niet of ik dat wil, LSDEvenals ghb, dat moet ik al helemaal niet
G ga ik binnenkort ook doen, met iemand die er ervaring mee heeft en van wie ik zeker weet dat ie me niet gaat rapen oid
![]()
![]()
Hahaha, dan is het wel fijn om d'r een vertrouwd persoon bij te hebbenquote:Op maandag 26 maart 2012 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik vind dat psychedelische juist hartstikke vetG ga ik binnenkort ook doen, met iemand die er ervaring mee heeft en van wie ik zeker weet dat ie me niet gaat rapen oid
![]()
![]()
Over 2 jaar vinden we Vasje doorgesnoven in de goot. Zonde wel.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Moet jij zeggen ouwe kaakschaatserquote:Op maandag 26 maart 2012 20:52 schreef Chocolatebear het volgende:
Over 2 jaar vinden we Vasje doorgesnoven in de goot. Zonde wel.3x heb ik je gezien, 3x naar de klote.
![]()
hahahahahaquote:Op maandag 26 maart 2012 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moet jij zeggen ouwe kaakschaatser3x heb ik je gezien, 3x naar de klote.
![]()
Is hij verder ook, maar dit verpest het gewoonquote:Ik kan daar echt slecht tegen.
Heb jij die crack nagellakjes van O.P.I. trouwens? Ik heb er vanmiddag drie gekocht maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk
EN ik zie net dat er een nieuw type van mijn auto uit is terwijl ik hem net een paar maandjes hebKutleven heb ik.
Zo. Genoeg gezeurd
Ik ga niet naar de klote. Ik ga lekker.quote:The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
mop mop, gas d'r opquote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik ga niet naar de klote. Ik ga lekker.![]()
Ik heb wel lakjes van OPI maar vind die crackle lakjes verschrikkelijkquote:Op maandag 26 maart 2012 21:01 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Is hij verder ook, maar dit verpest het gewoonIk kan daar echt slecht tegen.
Heb jij die crack nagellakjes van O.P.I. trouwens? Ik heb er vanmiddag drie gekocht maar ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk
Wist helemaal niet dat je een rijbewijs hebt!quote:Op maandag 26 maart 2012 21:03 schreef Juminelle het volgende:
EN ik zie net dat er een nieuw type van mijn auto uit is terwijl ik hem net een paar maandjes hebKutleven heb ik.
Zo. Genoeg gezeurdWat voor een auto heb je dan?
Ja ik dus ook, ik deed het net op en het ziet er echt niet uit. Lijkt net alsof een klein kind op mijn nagels heeft getekend ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb wel lakjes van OPI maar vind die crackle lakjes verschrikkelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel joh, al langquote:Op maandag 26 maart 2012 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wist helemaal niet dat je een rijbewijs hebt!Wat voor een auto heb je dan?
MINI Cooper S Cabrio.
quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ja ik dus ook, ik deed het net op en het ziet er echt niet uit. Lijkt net alsof een klein kind op mijn nagels heeft getekend ofzo
Haha en dan nog 3 grote flesjes gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Jawel joh, al langMINI Cooper S Cabrio.
Jumi. Zet ze in het nagellak verkoop topic hier, ben je zo zo kwijt, of je kan ze ruilen voor andere lakjes. Heb ik ook wel eens gedaan.
Oh echt? Wat leuk!Wist ik echt niet.
Papa?quote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef Juminelle het volgende:
![]()
Nee.quote:Haha ja, ik dacht dat het leuk was dus ik kocht er maar meteen 3quote:Op maandag 26 maart 2012 21:14 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Haha en dan nog 3 grote flesjes gekochtJumi. Zet ze in het nagellak verkoop topic hier, ben je zo zo kwijt, of je kan ze ruilen voor andere lakjes. Heb ik ook wel eens gedaan.
Oh echt? Wat leuk!Wist ik echt niet.
Hm ja, slim wel.. is alleen zoveel gedoe. Nja, anders geef ik ze wel een keer aan een vriendin als zij ze leuk vindt.
Wist heel niet dat dat topic er was eigenlijk. Zometeen even checken
Dan is het badass. Ik heb een keer in een mini cooper s gereden, maar die dingen trekken retesnel op johquote:![]()
![]()
Verwend nest dat je d'r bent. Ik wist ook helemaal niet dat je een auto, laat staan een rijbewijs hadquote:Op maandag 26 maart 2012 21:11 schreef Juminelle het volgende:
![]()
![]()
True dat. Ik rijd er alleen nauwelijks in, omdat ik bijna altijd met de bus of trein ergens naartoe gaquote:Op maandag 26 maart 2012 21:19 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan is het badass. Ik heb een keer in een mini cooper s gereden, maar die dingen trekken retesnel op johNu het mooi weer begint te worden gebruik ik 'm wel steeds vaker tho. Cruisen in de zon
Ik heb een groot deel gewoon zelf betaald hoorquote:Op maandag 26 maart 2012 21:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Verwend nest dat je d'r bent. Ik wist ook helemaal niet dat je een auto, laat staan een rijbewijs had
Mijn rug naar de kanker van 8 uur aan een tafel staan.
Toch niet zo genetisch superieur.
Wees blij, ik kreeg gewoon helemaal geen antwoord.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, tenminste 1 iemand die normaal antwoord kan gevenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Mja, ik ben NG.quote:Op maandag 26 maart 2012 21:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees blij, ik kreeg gewoon helemaal geen antwoord.![]()
Dat is dan ook wel weer zo.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ik ben de kwaadste nietquote:Op maandag 26 maart 2012 21:56 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, tenminste 1 iemand die normaal antwoord kan geven![]()
![]()
Al lang weer gebanned.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Of bedoel jij een andere C. ?
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Is goed man, zal alle vraagstukken per DM indienen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je iets wilt vragen, vraag het dan via mij
Geen idee, ik dacht dat ie weer mocht posten met dat nieuwe account, blijkbaar niet dus.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Ja godver, net nu ik hem wat wil vragenquote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ie weer mocht posten met dat nieuwe account, blijkbaar niet dus.![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja godver, net nu ik hem wat wil vragen
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:01 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als je iets wilt vragen, vraag het dan via mijDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
hahaquote:Op maandag 26 maart 2012 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, ik dacht dat ie weer mocht posten met dat nieuwe account, blijkbaar niet dus.![]()
wejooDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
quote:Op maandag 26 maart 2012 22:14 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou, nu weet ik meteen dat ik zowat de enige PSV'er ben, hieroDeathlift or Die.![]()
Nee. En hoi, ook fijn jou ook weer eens te zienquote:Op maandag 26 maart 2012 22:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Aangezien iedereen hier uit Amsterdam komt, kent iemand Lion Noir?![]()
![]()
Laatste keer dat ik rond deze tijd in bed lag is lang geleden. Misschien kan ik eindelijk eens beginnen aan het ontwikkelen van een gezond ritme.
Goed plan. Dit probeer ik ook al twee weken maar ik kan gewoon niet in slaap vallen rond dit tijdstipquote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Laatste keer dat ik rond deze tijd in bed lag is lang geleden. Misschien kan ik eindelijk eens beginnen aan het ontwikkelen van een gezond ritme.
Gewoon 1 uur slapen 7 uur op.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Laatste keer dat ik rond deze tijd in bed lag is lang geleden. Misschien kan ik eindelijk eens beginnen aan het ontwikkelen van een gezond ritme.Deathlift or Die.![]()
Ik moet voor werk elke keer 7:30 de deur uit en ik ben nog semi naar de kanker van dit weekend. Heel misschien val ik zometeen al in slaap.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:26 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Goed plan. Dit probeer ik ook al twee weken maar ik kan gewoon niet in slaap vallen rond dit tijdstip
4 uur les geven, 20 uur zuipen.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[ afbeelding ]
Cyclus dat laat naar bed, laat opstaan.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/sala]![]()
Gezond ritme? Ik doe meequote:Op maandag 26 maart 2012 22:25 schreef Chocolatebear het volgende:
Laatste keer dat ik rond deze tijd in bed lag is lang geleden. Misschien kan ik eindelijk eens beginnen aan het ontwikkelen van een gezond ritme.![]()
![]()
Ja hoi, ik kan niet meer quoten of spoilers openen
FOK!geeks, help me out.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
iets bij instellingen tochquote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
FOK!geeks, help me out.
I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
NopeVolgens mij staat mijn adblocker uit ofzo. Hoe verander je dit?
computer uitzetten en even goed boos toespreken, meestal helpt datquote:Op maandag 26 maart 2012 22:56 schreef Juminelle het volgende:
NopeVolgens mij staat mijn adblocker uit ofzo. Hoe verander je dit?
Jumi waar in Portugal ga jij nu op vakantie? Ik moet nog steeds boeken maar ik weet gewoon echt niet waar heen.
Albufeira. Ik weet alleen niet of je dat tof gaat vinden, want het is echt zo'n Blanes/Salou/Chersonnissos plaats
*Chersonissos dus.
Editten lukt ook al niet meer
Al mijn vakanties op 1 na waren zulke vakanties, Lloret wat een bazen vakantiequote:Op maandag 26 maart 2012 23:09 schreef Juminelle het volgende:
Albufeira. Ik weet alleen niet of je dat tof gaat vinden, want het is echt zo'n Blanes/Salou/Chersonnissos plaatsMaar ik zoek nu toch wel naar wat anders ja. Zoiets is alleen leuk als je met vriendinnen gaat.
Yay hij doet het weer.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al mijn vakanties op 1 na waren zulke vakanties, Lloret wat een bazen vakantieMaar ik zoek nu toch wel naar wat anders ja. Zoiets is alleen leuk als je met vriendinnen gaat.
Ja, ik ga met 30 () mensen dus dan is het wel tof. Wil je binnen Europa blijven?
Je adblocker staat waarschijnlijk aan.quote:Op maandag 26 maart 2012 22:47 schreef Juminelle het volgende:
FOK!geeks, help me out.![]()
30?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:11 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Yay hij doet het weer.
Ja, ik ga met 30 mensen dus dan is het wel tof. Wil je binnen Europa blijven?Holy shit
Word leuk in het vliegtuig.
Euhm ja, wou eerst naar Cuba die kant op maar door omstandigheden moet ik het budget wat lager houden dus dan word het al gauw binnen europa. Hoef echt geen luxe hotel ben toch alleen maar weg, het liefst een plaats met mooie stranden, en toch wel dingen om te doen.All good things are wild and free.![]()
Kroatiequote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
30?Holy shit
Euhm ja, wou eerst naar Cuba die kant op maar door omstandigheden moet ik het budget wat lager houden dus dan word het al gauw binnen europa. Hoef echt geen luxe hotel ben toch alleen maar weg, het liefst een plaats met mooie stranden, en toch wel dingen om te doen.![]()
Dat zou dus een land zijn waar ik nooit heen zou gaanquote:Liever toch plekken als Spanje, Portugal, Griekenland, Italië etc.
Oekraine schijnt ook vet te zijn, pak dan meteen een festival zoals KaZantipquote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou dus een land zijn waar ik nooit heen zou gaanLiever toch plekken als Spanje, Portugal, Griekenland, Italië etc.
![]()
![]()
Waarom niet? Heb je wel even de kustplaatsen bekeken?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:15 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat zou dus een land zijn waar ik nooit heen zou gaanLiever toch plekken als Spanje, Portugal, Griekenland, Italië etc.
Plus ze hebben elk jaar Outlook festival 4 dagen lang feesten op een eiland met een verlaten fort
http://www.outlookfestival.com/![]()
![]()
Ik ga al naar genoeg festivals deze zomerquote:Op maandag 26 maart 2012 23:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Waarom niet? Heb je wel even de kustplaatsen bekeken?
Plus ze hebben elk jaar Outlook festival 4 dagen lang feesten op een eiland met een verlaten fort
http://www.outlookfestival.com/Wil gewoon een chill vakantie.
Jupquote:Op maandag 26 maart 2012 23:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
30?Holy shit
Euhm ja, wou eerst naar Cuba die kant op maar door omstandigheden moet ik het budget wat lager houden dus dan word het al gauw binnen europa. Hoef echt geen luxe hotel ben toch alleen maar weg, het liefst een plaats met mooie stranden, en toch wel dingen om te doen.We hebben 3 villa's gehuurd, dus het zijn meer drie groepen. Zijn wel stuk voor stuk echt allemaal idioten dus het is leuk
![]()
Ah ja, Europa is ook tof. Als je echt voor het strand gaat zou ik naar iets als Turkije of Italië gaan. Marmaris en Side zijn beide wel toffe plekken.
Marokko valt qua prijs volgens mij ook best mee en dat lijkt me ook wel heel tof. Daar ben ik zelf nooit geweest tho, maar je zou Ous kunnen vragen. Of anders Egypte?There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Dat klinkt echt awesomequote:Op maandag 26 maart 2012 23:19 schreef Juminelle het volgende:
[..]
JupWe hebben 3 villa's gehuurd, dus het zijn meer drie groepen. Zijn wel stuk voor stuk echt allemaal idioten dus het is leuk
![]()
Ah ja, Europa is ook tof. Als je echt voor het strand gaat zou ik naar iets als Turkije of Italië gaan. Marmaris en Side zijn beide wel toffe plekken.
Marokko valt qua prijs volgens mij ook best mee en dat lijkt me ook wel heel tof. Daar ben ik zelf nooit geweest tho, maar je zou Ous kunnen vragen. Of anders Egypte?Hoe lang ga je?
Hmm nee Turkije was 1 keer en nooit meer, Mallorca heeft ook mooie stranden zie ik nu, maar ben bang dat dat echt zo'n oudere badplaats is.
Care, Outlook lijkt me juist kenkervet. Gebrek aan leuke vrienden anders was ik wel gegaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:18 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ga al naar genoeg festivals deze zomerWil gewoon een chill vakantie.
Gewoon hele zomer kenkerharde party's
![]()
![]()
quote:
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡![]()
10 dagen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat klinkt echt awesomeHoe lang ga je?
Hmm nee Turkije was 1 keer en nooit meer, Mallorca heeft ook mooie stranden zie ik nu, maar ben bang dat dat echt zo'n oudere badplaats is.
Serieus? Ik vond Turkije wel leuk juistMallorca is niet echt veel te doen volgens mij. Mijn oma gaat daar altijd naartoe om te fietsen in de bergen en shit
quote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Care, Outlook lijkt me juist kenkervet. Gebrek aan leuke vrienden anders was ik wel gegaanGewoon hele zomer kenkerharde party's
![]()
![]()
van der meme's
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Whut?quote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
10 dagen.
Serieus? Ik vond Turkije wel leuk juistMallorca is niet echt veel te doen volgens mij. Mijn oma gaat daar altijd naartoe om te fietsen in de bergen en shit
Laat maar zitten dan, ik kijk nog wel verder.
Overigens staat die legging je echt
Zo een vakantie wil ik ook wel doen, lekker een villa in buurt van bergen huren en fuckin chillen en genieten van rustquote:Op maandag 26 maart 2012 23:29 schreef Juminelle het volgende:
[..]
10 dagen.
![]()
![]()
kI think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Nou dan gaan we samen.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Care, Outlook lijkt me juist kenkervet. Gebrek aan leuke vrienden anders was ik wel gegaanGewoon hele zomer kenkerharde party's
Nee man, die shit doe je als je 65+ en levensmoe bent. Fucking saai is dat. Toen ik vorig jaar met mijn ex op vakantie ging kwamen we in een of ander stadje terecht waar niets te doen was en hebben we elke dag doorgebracht op onze hotelkamerquote:Op maandag 26 maart 2012 23:33 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Zo een vakantie wil ik ook wel doen, lekker een villa in buurt van bergen huren en fuckin chillen en genieten van rust
Dat is wel skeer ja maar als je een villa hebt in buurt van een stadje met lekkere wegen dan weet ik het wel.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Nee man, die shit doe je als je 65+ en levensmoe bent. Fucking saai is dat. Toen ik vorig jaar met mijn ex op vakantie ging kwamen we in een of ander stadje terecht waar niets te doen was en hebben we elke dag doorgebracht op onze hotelkamer
Dood touren op de motor![]()
![]()
Lol @ TT. Dan mogen er maar 3 mensen posten in dit topic.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Haha, zal ik ook doen ja. Ik zou iets in Italië zoeken ofzoquote:Op maandag 26 maart 2012 23:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Whut?Laat maar zitten dan, ik kijk nog wel verder.
Overigens staat die legging je echtGa je met je vriend?
Thanks!
Ah, ja dat wil ik ook doen! Motorrijdenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat is wel skeer ja maar als je een villa hebt in buurt van een stadje met lekkere wegen dan weet ik het wel.
Dood touren op de motor
Klopt.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Jajong het volgende:
Lol @ TT. Dan mogen er maar 3 mensen posten in dit topic.
En nu ga ik mijn ogen sluiten. goodnight boefjes.
Jup, en ben vorig jaar ook geweest en dat was gelukkig geen dood saaie ik blijf de hele dag in mijn hotel vakantie. In tegendeel, ik zag het hotel alleen maar als ik ging slapen. Jammer dat dat bij jou wel zo was, zou me dan zo kapot vervelen en liever naar huis gaanquote:Op maandag 26 maart 2012 23:42 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Haha, zal ik ook doen ja. Ik zou iets in Italië zoeken ofzoGa je met je vriend?
Thanks!
[..]
Ah, ja dat wil ik ook doen! Motorrijden![]()
Italie is ook wel een idee ja. Ik was vorig jaar in Kos, dit was het hotel.
Slaap lekker CB!quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Klopt.
En nu ga ik mijn ogen sluiten. goodnight boefjes.All good things are wild and free.![]()
Ik ga naar Kos dit jaar.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, en ben vorig jaar ook geweest en dat was gelukkig geen dood saaie ik blijf de hele dag in mijn hotel vakantie. In tegendeel, ik zag het hotel alleen maar als ik ging slapen. Jammer dat dat bij jou wel zo was, zou me dan zo kapot vervelen en liever naar huis gaan
[ afbeelding ]Deathlift or Die.![]()
Oh wauwquote:Op maandag 26 maart 2012 23:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jup, en ben vorig jaar ook geweest en dat was gelukkig geen dood saaie ik blijf de hele dag in mijn hotel vakantie. In tegendeel, ik zag het hotel alleen maar als ik ging slapen. Jammer dat dat bij jou wel zo was, zou me dan zo kapot vervelen en liever naar huis gaan
[ afbeelding ]! Over Kos heb ik inderdaad al meer goede verhalen gehoord.
Nee, Aussie en mijn ex welquote:Ik wil 'm ooit wel halen tho, want ik vind het tof. Heb jij 'm wel dan
?
Weet niet hoe het heet. Ligt iig vlak aan het strand, beetje in het westen van Kos-stad.quote:Deathlift or Die.![]()
Ik heb hem al 3 jaar nu, heb al een honda cbr 600 in prak gereden en mijn laatste was een Yamaha Fz6 N zwartquote:Op maandag 26 maart 2012 23:51 schreef Juminelle het volgende:
Nee, Aussie en mijn ex welIk wil 'm ooit wel halen tho, want ik vind het tof. Heb jij 'm wel dan
?
![]()
![]()
Jij dus niet he, wegwezenquote:Op maandag 26 maart 2012 23:41 schreef Jajong het volgende:
Lol @ TT. Dan mogen er maar 3 mensen posten in dit topic.![]()
![]()
Whehe, en nu niets meer? Wel sexyquote:Op maandag 26 maart 2012 23:53 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb hem al 3 jaar nu, heb al een honda cbr 600 in prak gereden en mijn laatste was een Yamaha Fz6 N zwart
Weekje Malgrat en maandje Singapore deze zomer
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
Whuwhuuuut. Jaloers.quote:Op maandag 26 maart 2012 23:56 schreef ThaTim het volgende:
Weekje Malgrat en maandje Singapore deze zomerThere are no good girls gone wrong, just bad girls found out.![]()
Wordt genieten.quote:I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
enorm herkenbaar
"hallo"
"hey"
"hey hoe is t?"
"hey waarom antwoord je niet?"
"hey"
"hallo?"![]()
De aanhouder wint.quote:
De poedelprijs, ja.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
De aanhouder wint. [ afbeelding ]
Slaapjes doen.![]()
![]()
quote:quote:!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ Bericht 3% gewijzigd door krioro op 27-03-2012 02:09:19 ]full stops and exclamation marks![]()
Rotdog, briljant.
Alle credit naar dWc die mij attendeerde op deze man.full stops and exclamation marks![]()
He, Krio!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 02:10 schreef krioro het volgende:
Rotdog, briljant.
Alle credit naar dWc die mij attendeerde op deze man.![]()
Ik kon dus de hele nacht niet slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 02:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Hey juna! Wat doe jij zo laat nog op?Heb 3 films gekeken of zo, en nu ben ik echt kapot en ik moet zo om 11.00 een tentamen maken
![]()
![]()
Volgende keer geen films opzetten en gewoon je ogen dicht doenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:37 schreef junamii het volgende:
[..]
Ik kon dus de hele nacht niet slapenHeb 3 films gekeken of zo, en nu ben ik echt kapot en ik moet zo om 11.00 een tentamen maken
Deathlift or Die.![]()
Lag al uren in bed, kon gewoon niet slapenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 07:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Volgende keer geen films opzetten en gewoon je ogen dicht doen![]()
Kom zo in ieder geval op tijd bij m'n tentamen, heb er gister al eentje gemist omdat ik te lang in bed lag![]()
![]()
![]()
VIVA LA ASSANGE¡![]()
quote:
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Wat?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:37 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
dat dubbele gevoel als je je telefoon laat stuiteren maar vervolgens bedenkt dat ie best wel aan vervanging toe was![]()
![]()
Al gecurled vandaag Etha?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ja net van 9 tot half 11, gelijk door naar de barber geweest en nu m'n tan pakkenquote:Thuglife.
Jij?Deathlift or Die.![]()
Ik ga om 5u. Tannen hoef ik niet. En barber eergisterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja net van 9 tot half 11, gelijk door naar de barber geweest en nu m'n tan pakkenThuglife.
Jij?.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Life of an ectoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:09 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja net van 9 tot half 11, gelijk door naar de barber geweest en nu m'n tan pakkenThuglife.
Jij?. Ik heb een vrije dag, dus ik ga me denk ik in de ligstoel op het balkon verplaatsen voor een
![]()
![]()
Ik word echt belachelijk snel bruiner, wat jij?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:14 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Life of an ecto. Ik heb een vrije dag, dus ik ga me denk ik in de ligstoel op het balkon verplaatsen voor een
[ afbeelding ]
Tevens Fb: Moge onze gebedje van gisteravond ook uitkomen !![]()
![]()
Altijd ftd deze man.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik ga om 5u. Tannen hoef ik niet. En barber eergister.
Deathlift or Die.![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word echt belachelijk snel bruiner, wat jij?
Links is (ongeveer) mijn belachelijk lichte wintertint, rechts is na een middagje chillen in de zon alweer. Dan hoor ik ook meteen van iedereen dat ik bruiner ben geworden, en ik zie er dan ook gewoon gezonder uit qua tint
.
Whut? Tevens: onze gebedjequote:Tevens Fb: Moge onze gebedje van gisteravond ook uitkomen !![]()
. Allochtoon.
![]()
White girlquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik word echt belachelijk snel bruiner, wat jij?
Tevens Fb: Moge onze gebedje van gisteravond ook uitkomen !
Dat jij zo die tint even in een plaatje kan zetten, respect.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Links is (ongeveer) mijn belachelijk lichte wintertint, rechts is na een middagje chillen in de zon alweer. Dan hoor ik ook meteen van iedereen dat ik bruiner ben geworden, en ik zie er dan ook gewoon gezonder uit qua tint
.
[..]
Whut? Tevens: onze gebedje. Allochtoon.
Deathlift or Die.![]()
Ho ho, daar ging jaren aan onderzoek aan vooraf. Ik hoef nu maar slechts het scherm aan te raken en je ziet de kleur.![]()
Ja ik was ook echt bleek, nu ben ik weer mooi 'egaal'quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
.
[..]
Whut? Tevens: onze gebedje. Allochtoon.
en in Augustus ben ik:
Huillachje![]()
![]()
![]()
Deed je daar fieldresearch voor?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ho ho, daar ging jaren aan onderzoek aan vooraf. Ik hoef nu maar slechts het scherm aan te raken en je ziet de kleur.Deathlift or Die.![]()
Ik heb een heel theoritical framework, inclusief bronvermelding volgens de richtlijnen van de APA. Here we go againquote:. Zou jij trouwens deze MILFS geven? I think I would
.
Ik merk wel steeds langzamer dat men steeds minder vriendelijk is, ik met steeds minder wegkom, mensen me in de gaten houden in de winkels, me niet meer voor laat gaan, niemand de deur meer voor me open houdt..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik was ook echt bleek, nu ben ik weer mooi 'egaal'en in Augustus ben ik:
[ afbeelding ]
Huillachje![]()
![]()
.
All jokes aside, ik stop niet met zonnen tot ik zo sjwart ben als Akon. Tot ik eruit zie als een aubergine.
![]()
Bangen in een rechtbank.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb een heel theoritical framework, inclusief bronvermelding volgens de richtlijnen van de APA. Here we go again. Zou jij trouwens deze MILFS geven? I think I would
.
![]()
![]()
![]()
![]()
That's what we call 'Het Nieuwe Werken'.
Deathlift or Die.![]()
Godverquote:Op dinsdag 27 maart 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja ik was ook echt bleek, nu ben ik weer mooi 'egaal'en in Augustus ben ik:
[ afbeelding ]
Huillachje![]()
![]()
![]()
Ik voel je jaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Harde leven van bruine mensen in de zomer, toch Jackie?![]()
Ik dacht zondag slim te zijn, m'n broek een beetje oprollen en dan in de zon, lekker![]()
nu tanline zo half over m'n dijen![]()
![]()
Heb ik ook op mn armen en van m'n elastiek op m'n polsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:06 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik voel je ja![]()
Ik dacht zondag slim te zijn, m'n broek een beetje oprollen en dan in de zon, lekker![]()
nu tanline zo half over m'n dijenziet er niet uit. Straks maar ff een leg-tan pakken op 't balkon toch
![]()
![]()
Ja toch, in de privacy van je eigen huis tannen like a white chickquote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik ook op mn armen en van m'n elastiek op m'n polsziet er niet uit. Straks maar ff een leg-tan pakken op 't balkon toch
Neger alsjeblieftquote:![]()
![]()
We zullen zien.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 12:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja toch, in de privacy van je eigen huis tannen like a white chick
[..]
Neger alsjeblieftDon't be mad, yo.
Deathlift or Die.![]()
Ik had het al warm met overhemd en gillet aan, jij bent vast aan het koken.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:38 schreef Vaseline_ het volgende:
Goddamnit, warm in de stad met een leren jasje![]()
Ja, en nog fietsen ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik had het al warm met overhemd en gillet aan, jij bent vast aan het koken.Zit nu thuis in een voetbalbroek jeweetz
![]()
![]()
Fietsquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en nog fietsen ookZit nu thuis in een voetbalbroek jeweetz
![]()
Straks ff mijn balkon schoonmaken en daar een ligstoel zetten met koude drankjes![]()
![]()
Ja fiets, ik laat m'n brommer steeds vaker staan met dit weerquote:Op dinsdag 27 maart 2012 13:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Fiets![]()
Straks ff mijn balkon schoonmaken en daar een ligstoel zetten met koude drankjes![]()
![]()
Dinsdag is mijn chill dagMijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Kan mij geen ene kanker schelen wat jou chill dag is![]()
Sala![]()
Ik loop net dus het balkon op, ligt een meisje daar gefingerbangt te worden door een of andere gast
I was like:![]()
![]()
Op jouw balkon word een meisje gevingerd? Da fuqquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
Sala![]()
Ik loop net dus het balkon op, ligt een meisje daar gefingerbangt te worden door een of andere gast
I was like:
[ afbeelding ]![]()
Gemeenschappelijk balkon van de verdiepingquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Op jouw balkon word een meisje gevingerd? Da fuqstudentenflat he
![]()
Die gifjes ook altijdquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
Sala![]()
I was like:
[ afbeelding ]
Ohja da's waar ookquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:31 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Gemeenschappelijk balkon van de verdiepingstudentenflat he
ik zou nog zo flauw zijn om er wat van te zeggen. Mag ook wel trouwens, nemen ze hun kamer maar.
![]()
Zou wat zijn, gewoon met een chick naar een andere studentenflat gaan en haar op zo'n balkon gaan vingeren.Deathlift or Die.![]()
Ja is zeker zo. Ben daar te autistisch voor thoquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ohja da's waar ookik zou nog zo flauw zijn om er wat van te zeggen. Mag ook wel trouwens, nemen ze hun kamer maar.
![]()
![]()
Ja ik ook wel om ze echt weg te sturen of zo, maar zou wel iets zeggen van 'Gaat ie lekker?' of zo.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:37 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja is zeker zo. Ben daar te autistisch voor tho![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:41 schreef Salatrel het volgende:
gewoon ala sitch vragen: want half of my egg sandwich?¿
VIVA LA ASSANGE¡![]()
Haha ik zei echt alleen: jezusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik ook wel om ze echt weg te sturen of zo, maar zou wel iets zeggen van 'Gaat ie lekker?' of zo.terwijl ik al aan het omkeren was om weg te lopen
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:41 schreef Salatrel het volgende:
gewoon ala sitch vragen: want half of my egg sandwich?![]()
![]()
Dat gifjequote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:29 schreef JackieBrown het volgende:
Sala![]()
I was like:
[ afbeelding ]![]()
Ik zou er ook niets van gezegd hebben hoor. Gewoon kijken van 'dafuq!?' en dan weer weglopen
Hoe lang is dat balkon, over de hele langte van die flat of?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:50 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Haha ik zei echt alleen: jezusterwijl ik al aan het omkeren was om weg te lopen
![]()
DAAAAAAAAR MOEEEEET EEEN PIEMEL IN!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou ook weglopen, vervolgens terugkomen met een regisseursstoel en dan aanwijzingen geven enzo.
![]()
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik zou ook weglopen, vervolgens terugkomen met een regisseursstoel en dan aanwijzingen geven enzo.
Van die spiegels meenemen voor de lichtinval.
Deathlift or Die.![]()
Moet je wel wat duidelijker zijn hoor. Waarin? Kutje, kont, mond?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
DAAAAAAAAR MOEEEEET EEEN PIEMEL IN!
[ Bericht 77% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 14:56:07 ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: