SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is er, na al mijn wensen een meisje geinteresseerd in mij, maar t punt is, ze is 2.5 jaar jonger dan mij, en ehm niet een van de mooisten (lees, als ze niet geinteresseerd was in mij had ik haar nooit als relatiemateriaal gezien)
Nu wil ze me morgen ergens ontmoeten, maar eigenlijk heb ik hier geen zin in omdat ze niet zo mooi is. Maar aan de andere kant vraag ik me af of ik wel te klagen heb? Dat ik zo lelijk ben dat ik hier maar genoegen mee moet nemen. Ik heb het eigenlijk niet zo van om haar te "gebruiken" omdat ze mij toevallig leuk vind. Dilemma's dilemma's
beetje rommelige OP, mijn excusesWinnaar KLB verkiezingen 2012.
ze is 14, ja dat is strafbaar. de grens ligt hier bij 15quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef DrDentz het volgende:
Is het strafbaar om het met een 13-jarige te doen?
hoe bedoel je niet passen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik weet het niet, maar het zal niet passen denk ik.
Dit. Don't waste her time. En de jouwe ook niet, trouwens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:06 schreef Aliana het volgende:
Gewoon wachten tot je iemand ontmoet waar jij ook oprecht interesse in hebt. Haar gebruiken kan later best voor problemen zorgen, vooral op zo'n leeftijd. Kan ze erg onzeker van worden e.d. dus, niet doen.
Ik wist niet of dat nou wel of niet mocht. Maar aangezien de grens op 15 ligt hoef je niet op te passen dat je haar pijn doetquote:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij heeft al meer succes dan ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Jezus je bent 16, misschien moet je er niet zo dwangmatig mee bezig zijn
Nice, living on the edge mi mangquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:19 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ze is 14, ja dat is strafbaar. de grens ligt hier bij 15
misschien dat ik dit maar ga doen,quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:27 schreef zarGon het volgende:
Ga haar gewoon ontmoeten en heb een leuke tijd. Je zit er niet meteen aan vast. Niet alleen oordelen op uiterlijk, hoe verleidelijk dat ook is.
Wanhoop eerder.quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
misschien dat ik dit maar ga doen,
dilemma¨'s enzo
Troll!quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef Mathemaat het volgende:
Meer dan een jaar geleden was je ook 16 jaar:
te veel, en te vaak
Hoe zit dat?
liegen voor je eigen bestwil enzoquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef Mathemaat het volgende:
Meer dan een jaar geleden was je ook 16 jaar:
te veel, en te vaak
Hoe zit dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |