Deze koe heeft gisteren de kinderen maar weer voor een jaar in BKK ingeschreven. Het begon een beetje nijpend te worden, want de deadline was al voorbij en er is een fikse wachtlijst, en vooral jongste was zo z'n plaats kwijt. Bedrijf ging gisteren gelukkig akkoord dat als zij het niet weten, we er maar beter vanuit kunnen gaan dat we hier nog even zitten.quote:Op donderdag 19 april 2012 16:46 schreef elvy het volgende:
Spannend dus weer even individual! Soms weet je niet hoe een koe een haas vangt, dus ben benieuwd waar het op uitdraait!
quote:Op vrijdag 20 april 2012 08:26 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Deze koe heeft gisteren de kinderen maar weer voor een jaar in BKK ingeschreven. Het begon een beetje nijpend te worden, want de deadline was al voorbij en er is een fikse wachtlijst, en vooral jongste was zo z'n plaats kwijt. Bedrijf ging gisteren gelukkig akkoord dat als zij het niet weten, we er maar beter vanuit kunnen gaan dat we hier nog even zitten.
Wat weer geheel nieuwe problemen brengt, want dat betekent natuurlijk dat je je als tienjarige zorgen moet gaan maken over elementary prom, juni 2013, en met wie je daarheen zou kunnen gaan
Dit jaar was wel extreem, met name omdat de kans zo groot was dat we weg zouden gaan. Maar goed, worden we hard vanquote:Op vrijdag 20 april 2012 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Wel ontzettend vervelend lijkt me dat, dat pas heel laat weten waar je aan toe bent...
We zullen zien, maar wat ze tot zover hebben gezegd is het niet echt aantrekkelijk. Het moet significant meer zijn. Vorige zomer was ik natuurlijk ook niet in London, dus een zomer hier is ook niet verkeerd hoewel de bloody olympics op mogen rotten. Ze zijn nu al bezig met het kapotmaken van het park waar ik naast woon.quote:Op vrijdag 20 april 2012 02:06 schreef Teslynd het volgende:
O, daarom wil je dat leefgeld, zodat je huis leeg kan blijven staan en je toch elders iets huren kan. Nou als ze dat geven, waarom niet.
Undutchables is een heel grappig boek/gids (met vele drukken inmiddels) over het leven in NL als 'expat'.quote:Ja waarschijnlijk wel, al ken ik The Undutchables niet.
Dankje! de kans is kleinquote:Succes morgen. Als ze overal leefgeld betalen, kan je élk land proberen.
Mee eens!quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:45 schreef zeebeschuit het volgende:
Undutchables moet eigenlijk iedereen hebben. Hilarisch (voor iedereen) om te lezen.
Sommige dingen sta je helemaal niet bij stil dat we dat allemaal als Nederlander deden.
Je hoort ze ook in een rondje in de woonkamer te zetten. 1 kopje koffie en een slagroom (haha slag-room) gebakje en dan een biertje.quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
Ook leuk: ik had vorige week mijn verjaardagsfeestje hier thuis.
Eerste drankje krijg je, daarna is het 'je weet waar de koelkast is'. Dat werd héél raar gevonden
Het klinkt steeds minder positief en bevestigd een beetje het beeld wat ik al had..quote:Op vrijdag 20 april 2012 10:54 schreef Jagärtrut het volgende:
oh, en Indi: alles wat ik over Zwisterland hoor van mijn vriend, (die op 10 km. van de Zwitserse grens is opgegroeid), van een zwitserse vriend, en van een zweedse vriend wiens ouders naar Zwitserland zijn ge-emigreerd is niet zo positief.
Aan de andere kant, Zwitserland heeft bergen!![]()
ik neem niet aan dat jouw berg besneeuwde toppen heeft...quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:08 schreef Individual het volgende:
[..]
Mee eens!
[..]
Je hoort ze ook in een rondje in de woonkamer te zetten. 1 kopje koffie en een slagroom (haha slag-room) gebakje en dan een biertje.
Oh, en vergeet niet de dichte vrienden en familie met de jarig job te feliciteren. (3x kusje op de wang voor de vrouwen en handschudden voor de mannen)
[..]
Het klinkt steeds minder positief en bevestigd een beetje het beeld wat ik al had..
Ik woon op een berg! (nou ja heuvel)
Nee gelukkig geen sneeuw. Ik woon wel bovenop de berg. (en het station is onderaan de 'berg')quote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat jouw berg besneeuwde toppen heeft...
Dat mis ik wel hier. Niet dat Nederland dat had, maar ik ben gek op bergen!
Oh ja, heerlijk. In het jaar dat ik in Lausanne woonde, keek ik vanuit m'n bed op 't meer en daarachter de bergen van Evianquote:Op vrijdag 20 april 2012 12:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik neem niet aan dat jouw berg besneeuwde toppen heeft...
Dat mis ik wel hier. Niet dat Nederland dat had, maar ik ben gek op bergen!
en vandaag ook nog Liz haar verjaardag....ik ga er vanuit dat de polonaise al door het dorp trektquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef Individual het volgende:
Net een uitnodiging gekregen voor de Diamond Jubilee street party in juni. Ze gaan de straat afzetten, vlaggetjes ophangen en een gazebo neerzetten voor als het regent.
[ afbeelding ]
Wat een geweldig dorp woon ik toch in!
(nog een reden om te blijven)
quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
en vandaag ook nog Liz haar verjaardag....ik ga er vanuit dat de polonaise al door het dorp trekt
jouw dress code vandaag MoBlo...om die meid van Windsor haar verjaardag wat kleur bij te zetten!!??quote:
niets voor mij dus....quote:Op zaterdag 21 april 2012 22:12 schreef motorbloempje het volgende:
Als je tetten en een taille hebt!
jammer dat je al gaar bent want anders was het nu echt overbakken geweest..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |