abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109652049
Geweldig!! O+
  donderdag 29 maart 2012 @ 14:56:14 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109654057
Oi Spewey, dat heb ik ook gemist joh!
Beterschap voor je meisje. Hoe is het nu met Ryan dan?
pi_109654093
Beterschap ook voor Ryan, Spewey!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_109654701
Dankjewel! *;

Met Ryan gaat het op zich wel goed, is onrustig 's nachts en heeft het veel over de catheter, dat heeft indruk op hem gemaakt, hij is zich op het moment heel erg aan het afzetten maar dat begrijp ik wel, gebeurt nu van alles met hem waar hij geen macht over heeft, het feit dat Zoë nu even in het ziekenhuis lag was goed voor zijn rechtvaardigheidsgevoel. :')

Ben hem langzaam op volgende week aan het voorbereiden, blijf het bizar vinden dat we in Harderwijk de infuusnaald moeten laten zetten en dan naar Amersfoort moeten rijden voor het daadwerkelijke onderzoek. Om 10 uur krijgt hij dan de contrastvloeistof ingespoten, dan gaan we maar even met hem naar de dierentuin, is vlakbij en om 12 uur gaan ze op zoek naar nierweefsel.
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:19:16 #80
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109657890
Spewey hoe is het met het drinken/vocht binnen krijgen van Zoë?
En beterschap en sterkte ook met Ryan!!! :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109658515
We zijn nu aan het overleggen met ziekenhuis, ze verlies weer meer vocht dan dat er in gaat. -O-
Plassen doet ze niet, of nu ja, alleen uit haar billen... Argh!

Kunnen ze daar geen diacure ofzo voor geven, dit is gewoon al sinds zaterdag.
pi_109658908
Spewey, kun je haar ook niet lokken met haar allerliefste drankjes? Geen idee over de diacure, dat zegt mij niets.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:46:10 #83
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_109658935
Spewey, hopelijk gaat ze snel opknappen.
Spannend ook zeg, al die onderzoeken bij Ryan.

:* voor jullie.
A grand adventure has begun.
  donderdag 29 maart 2012 @ 16:55:04 #84
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_109659308
Spewey, wat heftig allemaal! Beide kindjes ook tegelijk. Hopelijk knapt Zoë snel op en komt er snel duidelijkheid over Ryan. :*

Simmu, hoe gaat het met de zindelijkheid van Selene?
En met Niels?

KD, heeft Elin erg last van de pokken? Ik hoop het niet.

Madam is vandaag weer gevallen, dus ze heeft zo'n fout snorretje van schaafwond. Ziet er niet uit. :D
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_109661527
Spewey wat heftig! :*
pi_109664773
ze is dus vandaag van half 8 tot 2 zonder luier (of ongelukjes) geweest. vanmiddag wilde ze na haar slaapje (ja, meestal doet ze nog een slaapje. ze mag het zelf kiezen meestal) wel weer zonder, maar had ze een plasongelukje. ze had het in de gaten en ze vond het vies! da's ook al een heel andere reactie dan eerst. ik heb haar toen weer op het potje gezet en ze plaste vervolgens verder (ze had het blijkbaar opgehouden toen ze het merkte!). helaas was ze toen wel zo geschrokken dat ze weer een luier wilde. ik probeer het nu te gooien op oefenen en dat ongelukjes erbij horen en dat dat niks geeft. en als ze een luier aan wil doe ik daar niet moeilijk over. laat haar maar gewoon eventjes gaan.

ik merk echt progressie hoor! waar ze wat is het, 2 maanden geleden, gewoon alles liet lopen en er niks om gaf is dat nu anders. ze is gemotiveerd nu en heeft het door! ik denk wel dat het nu zaak is om elke dag te oefenen maar er vooral geen druk op te zetten
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109664882
voor ik het vergeet spewey: er is een apart topic voor dingen als ziekenhuisopnames enzo: Te vroeg, te klein, ziek: Soms gaat het allemaal iets anders deel 3 niet dat ik je hier weg wil hebben :P maar wellicht heb je hele specifieke vragen en daar zitten wel mensen die wellicht ervaringen hebben
pi_109667633
Ja ja, kom ik eindelijk onder m'n steen vandaan ;) Nee, geintje hoor Simmu, ik ben gewoon nog in denial, mijn kind is niet ziek enzo.

Anynoodle wij logeren weer in het St. Jansdal, muppet heeft weer een sonde. ;(
pi_109671645
Ach nee, hè. ;( Wat is het toch bizar dat er ineens met beide kindjes iets is. Zo leid je je dagelijks leventje, zo zit je om de haverklap in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie leven gauw weer saai en gewoon wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 29 maart 2012 @ 21:50:28 #90
5428 crew  miss_sly
pi_109672064
Jeetje Spewey, dat had ik helemaal gemist. Wat ontzettend rot! Sowieso als er iets is met je kind maar twee tegelijk zo ziek, bah. Sterkte!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_109672672
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
Ach nee, hè. ;( Wat is het toch bizar dat er ineens met beide kindjes iets is. Zo leid je je dagelijks leventje, zo zit je om de haverklap in het ziekenhuis. Ik hoop dat jullie leven gauw weer saai en gewoon wordt.
onze mantra: saai is goed :Y
  donderdag 29 maart 2012 @ 22:03:13 #92
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109673035
Spewey :* wat vervelend weer, je geeft maar een gil he!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109684333
We hebben gisteren een gesprek gehad op de basisschool een wijk verderop. We beginnen toch wat terug te komen op de LSV, vanwege de afstand, maar ook vanwege de ideeën en methodes op de LSV die tegenwoordig op meer scholen worden toegepast.

De school waar we gisteren geweest zijn, is een Katholieke Daltonschool, 'De Sprong'. Hij zit in de andere nieuwbouwwijk, en het is ongeveer 5 minuten met de auto / 15 minuten fietsen. Hij is nu nog gevestigd in een zogenaamde 'brede school' samen met de Christelijke basisschool en een openbare, maar te zijner tijd zal De Sprong een eigen gebouw krijgen, ook in die wijk.

Qua methodes is deze school vrij modern, ze gebruiken al in de kleuterklassen het zogenaamde digibord en er is ook al vanaf groep 1 computerles en ze zijn bezig een methode voor Engels vanaf groep 1 in te voeren. De school werkt met een continuerooster, wat inhoudt dat Thijs er elke dag van half 9 tot 14:00 zal zijn, en in de klas bij zijn eigen juf 'overblijft'. De katholieke inslag merk je door het volgen van de kerkkalender, en bijpassende thema's.

Het Daltonsysteem spreekt ons aan omdat deze methode ervan uitgaat dat een kind al iets weet, en die kennis verbreedt, en dat elk kind kwaliteiten heeft. Voor hoogvliegers is er een verdieping op de stof (en in groep 7/8 bijvoorbeeld sterrenkunde, of Spaans), en voor kinderen die wat achterblijven is er ook een lesprogramma. Kinderen worden zoveel mogelijk in hun eigen leeftijdsgroep gehouden, versnellen of zittenblijven gebeurt maar zelden, en je kunt bijvoorbeeld qua taal het pluspakket volgen, maar qua rekenen het extra ondersteuningspakket. Ze leggen ook de nadruk op talenten, er zijn er 8 en die heb ik niet allemaal onthouden, maar als je erg muzikaal bent maar niet kunt rekenen, ben je 'muziekknap' (en daar wordt dan de nadruk op gelegd, in plaats van op het niet kunnen rekenen).

Kortom : we hebben een erg goed gevoel bij deze school, en we denken eigenlijk dat we er wel uit zijn!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_109684375
Spewey, jeetje.... hopelijk knappen ze snel weer op!

Selene, hard op weg om zindelijk te worden, goed zeg!

En eigenwijs Jaëlleke, succes MP, maar dat komt vast helemaal goed!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_109684684
quote:
0s.gif Op donderdag 29 maart 2012 20:36 schreef Spewey het volgende:
Ja ja, kom ik eindelijk onder m'n steen vandaan ;) Nee, geintje hoor Simmu, ik ben gewoon nog in denial, mijn kind is niet ziek enzo.

Anynoodle wij logeren weer in het St. Jansdal, muppet heeft weer een sonde. ;(
:*
dat dingen maar snel verbeteren voor jullie allemaal!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 09:53:24 #96
35189 Troel
scherp en bot
pi_109685518
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 09:08 schreef McLaura het volgende:
We hebben gisteren een gesprek gehad op de basisschool een wijk verderop. We beginnen toch wat terug te komen op de LSV, vanwege de afstand, maar ook vanwege de ideeën en methodes op de LSV die tegenwoordig op meer scholen worden toegepast.

De school waar we gisteren geweest zijn, is een Katholieke Daltonschool, 'De Sprong'. Hij zit in de andere nieuwbouwwijk, en het is ongeveer 5 minuten met de auto / 15 minuten fietsen. Hij is nu nog gevestigd in een zogenaamde 'brede school' samen met de Christelijke basisschool en een openbare, maar te zijner tijd zal De Sprong een eigen gebouw krijgen, ook in die wijk.

Qua methodes is deze school vrij modern, ze gebruiken al in de kleuterklassen het zogenaamde digibord en er is ook al vanaf groep 1 computerles en ze zijn bezig een methode voor Engels vanaf groep 1 in te voeren. De school werkt met een continuerooster, wat inhoudt dat Thijs er elke dag van half 9 tot 14:00 zal zijn, en in de klas bij zijn eigen juf 'overblijft'. De katholieke inslag merk je door het volgen van de kerkkalender, en bijpassende thema's.

Het Daltonsysteem spreekt ons aan omdat deze methode ervan uitgaat dat een kind al iets weet, en die kennis verbreedt, en dat elk kind kwaliteiten heeft. Voor hoogvliegers is er een verdieping op de stof (en in groep 7/8 bijvoorbeeld sterrenkunde, of Spaans), en voor kinderen die wat achterblijven is er ook een lesprogramma. Kinderen worden zoveel mogelijk in hun eigen leeftijdsgroep gehouden, versnellen of zittenblijven gebeurt maar zelden, en je kunt bijvoorbeeld qua taal het pluspakket volgen, maar qua rekenen het extra ondersteuningspakket. Ze leggen ook de nadruk op talenten, er zijn er 8 en die heb ik niet allemaal onthouden, maar als je erg muzikaal bent maar niet kunt rekenen, ben je 'muziekknap' (en daar wordt dan de nadruk op gelegd, in plaats van op het niet kunnen rekenen).

Kortom : we hebben een erg goed gevoel bij deze school, en we denken eigenlijk dat we er wel uit zijn!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109685642
Danku!
  vrijdag 30 maart 2012 @ 10:05:55 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_109685846
Meervoudige intelligentie :) Wordt ook veel gebruikt bij Montessori, omdat het goed te implementeren is in projecten. Als je het over de Romeinen hebt, kan je zowel taal meepakken (oude Latijnse woorden die terugkomen in deze tijd), maar ook rekenen (Romeinse cijfers), noem maar op :) Bij elk onderwerp wat je behandelt, moeten alle 8 de intelligenties aan bod komen en ook hierbij wordt vaak toch wel verplicht gesteld dat je niet elke keer dezelfde intelligenties mag gebruiken (niet alleen tekenen of muziek, ook wel de andere dingen)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109685880
Ja precies, ik vind het een mooi systeem. Vooral omdat je dus mag uitblinken in je talenten, maar ook gestimuleerd wordt tot de ontwikkeling van andere talenten.
pi_109705980
pay back time hier })

ravi 'ligt' in selene's oude peuterbedje en selene in de 'nieuwe' prinsessenbed. ben benieuwd wanneer ze gaan slapen :X :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')