Bar, wat lijkt het me moeilijk. Je hebt natuurlijk een hele andere toekomst gedroomd bij baby Roy dan hoe het nu gaat. Maar ik denk dat je juist een goede moeder bent als je weet wanneer je hulp in moet roepen en deze ook aanneemt. Je bent een kei en een geweldige moeder

Vanmorgen in het uurtje tussen opstaan en weggaan had Senna alweer drie keer huilend bij me op schoot gezeten dat ze niet naar de peuters wilde

Op het kdv werd net een ander meisje gebracht door haar vader. We raakten in gesprek, want hij heeft ook een dochtertje dat Senna heet; meisje is wat ouder dan L die bij Senna op de groep zit, en ze hebben nog een ouder zusje. Hij vertelde dat ze met alledrie hun dochters hetzelfde mee hadden gemaakt. Alleen bij de overgang van dreumesgroep naar peutergroep, en dat het na een tijdje over was gegaan. Vooral ook toen een aantal andere kindjes doorstroomden van de dreumessen naar de peuters. Alsof de groep neit goed, niet compleet voelde, omdat die andere kindjes er nog niet bij waren. Dat zijn wel de kindjes waarmee ze al vanaf de babygroep bij elkaar zitten, eigenlijk, alleen gaan ze niet massaal over naar de peuters, maar als ze qua leeftijd en ontwikkeling eraan toe zijn, en er plaats is. Klonk niet onlogisch. Mijn nare gevoel begreep en herkende hij ook helemaal, dus ik voelde me na dit gesprek wel een stuk beter!
Bovendien liet ik Senna achter aan tafel naast haar liefde B en en waren ze gezellig samen aan het babbelen en spelen

Komt goed!
ow ja, wat ik nog wel even typisch vond, was dat ze onderweg naar het kdv ineens vroeg "Zou S (leidster) er zijn?"
Dus ik vroeg "zou je willen dat S er is?"
"nee"
Tja, ik denk dat die klik er toch niet is, maar dat hoeft verder geen ramp te zijn, overigens was S er niet, dus dat was dan een meevallertje voor onze dame