ravi is dus sinds zaterdag uit slaapzak en in dekbedje & kussen enzo. maar selene 'moest' voor haar 2 al naar een peuterbed, aangezien die er (met 1 jaar en 10 maanden oid) met slaapzakje en al uitklomquote:Op maandag 26 maart 2012 21:34 schreef _NIKKI_ het volgende:
Slapen de klimmende kindjes niet in een slaapzakje dan? No way dat Lisa het gaat lukken om met zak en al uit bed te komen. Zonder wel overigens.
Ik sluip weer eventjes weg, want mijnesse is nog laaaang geen peutertje...
Voor de zekerheid de huisarts bellen en vragen wat te doen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 08:56 schreef ymme het volgende:
Even snel zonder bij te lezen.
De bof is gezellig op visite hier in ons dorp. Ondertussen al 7 mensen met de bof.
En ergens op een school in Maastricht heerst ook de bof. (meisje wat daar studeerd, hebben we as vrijdag verjaardag van).
Moet ik nog maatregelen nemen? Of gewoon lekker bij die mensen uit de buurd blijven?
Mart is tenslotte wel ingeent, dus daar maak ik me niet zo druk over.
Maar die gene die het hebben zitten allemaal in de leeftijd van 18-26 jaar. Die zijn dan toch ook ingeent hier tegen?
dat dusquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Voor de zekerheid de huisarts bellen en vragen wat te doen.
klinkt goed! het wordt nu echt concreet. kan me zo voorstellen dat dat een opluchting is en toch ook weer nietquote:Op dinsdag 27 maart 2012 18:36 schreef _Bar_ het volgende:
Roy word nog een keer geopserveerd op het kdv begin april door de orthopedagoog van het tjasker, en dan mag roy daar naar toe, halverwege/eind april!
Het is het beste wat we nu voor Roy kunnen doen. En vermoed dat Roy daar ook snel vriendjes gaat maken, en hij gaat daar zwemmen,snoozelen,gymen,lekker spelen, hij krijgt fysio,logo,ergo en maar kleine groepjes (max 8 en daar 4 leidsters bij) En ze weten hoe te handelen als er een aanval voordoet.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 19:04 schreef simmu het volgende:
[..]
klinkt goed! het wordt nu echt concreet. kan me zo voorstellen dat dat een opluchting is en toch ook weer niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |