Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchick Maximaal 3, oude verwijderen ivm dataverbruikquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
This is Football> alles.quote:
Kon bij FIFA 99 ookquote:Op maandag 26 maart 2012 15:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
This is Football> alles.
Schwalbes kunnen doen
Handig toch, alleen Richards heeft de kracht en heading die nodig is op CB.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
Richards, Glenn Johnson en Walker als centrale verdedigers gebruiken. Zielige figuren
Het duurt altijd zó lang voordat je die extreem dure spelers verkoopt. Ik heb het nu 3 keer ervaren.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:29 schreef Toefjes het volgende:
Laatste poging ibra te verkopen voor 525K, anders is het heel jammer en komt er geen Robben. Dan ga ik Ribery kopen voor de RW, Ronaldo op de LW, Gomez als ST, en dan na 45 minuten of eerder IF Ibrahimovic er in.
Godfather is beter vind ik.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Zojuist Scarface weer eens gekeken, godverdomme wat is dat een goede film
Godfather is volgens mij een stuk verder nog weer in de tijd dan Scarface.quote:
Beide dacht ik, in 4-3-3 wisselen ook de backs dacht ik. LOLquote:Op maandag 26 maart 2012 15:40 schreef DutchSL het volgende:
Iemand ervaring met 3-4-3?
Als je swap wings doet in deze formatie, gaan de LM en RM dan van positie wisselen of de RW en LW? Of beide koppels?
Originele TTquote:Op maandag 26 maart 2012 15:41 schreef Morpheus2002 het volgende:
TT change ivm consolewar. Oh, en hou het hier een beetje on-topic. FIFA FUT dus.
Zo trof ik laatst iemand in de finale met Clichy, Richards en D. Luiz in het centrum, Lavezzi als LVV en Lennon als RVVquote:Op maandag 26 maart 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
Richards, Glenn Johnson en Walker als centrale verdedigers gebruiken. Zielige figuren
Ik snap de mods wel. SB is als een soort Toivonen, hij doet niks waarvoor hij gebanned kan worden als je het objectief bekijkt, maar voor de vaste posters is hij gewoon irritant. Diegene die hem vervelend vinden moeten hem gewoon negeren, want het gevaar is dat wij straks zo tegen hem tekeer gaan, dat de mods daar wel een reden inzien om ons te bannen. Het is moeilijk, maar diegene die hem wel okee vinden moeten gewoon normaal terugposten, en diegene die hem niet mogen moeten zwijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Originele TT
Kunnen we nog wat doen aan SB aangezien jij hem al in de gaten hield?
Dan is het ook ontkracht dat hij een Belg isquote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de mods wel. SB is als een soort Toivonen, hij doet niks waarvoor hij gebanned kan worden als je het objectief bekijkt, maar voor de vaste posters is hij gewoon irritant. Diegene die hem vervelend vinden moeten hem gewoon negeren, want het gevaar is dat wij straks zo tegen hem tekeer gaan, dat de mods daar wel een reden inzien om ons te bannen. Het is moeilijk, maar diegene die hem wel okee vinden moeten gewoon normaal terugposten, en diegene die hem niet mogen moeten zwijgen.
Het is trouwens wel overduidelijk dat het verhaal van het broertje uit de duim gezogen is, want de teams die zijn broertje had, de formaties waarin hij speelde, en de stijl van posten is excact hetzelfde. Maar ook dit is moeilijk te bewijzen, het is gewoon een uitgekookt kereltje.
Mooie postquote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap de mods wel. SB is als een soort Toivonen, hij doet niks waarvoor hij gebanned kan worden als je het objectief bekijkt, maar voor de vaste posters is hij gewoon irritant. Diegene die hem vervelend vinden moeten hem gewoon negeren, want het gevaar is dat wij straks zo tegen hem tekeer gaan, dat de mods daar wel een reden inzien om ons te bannen. Het is moeilijk, maar diegene die hem wel okee vinden moeten gewoon normaal terugposten, en diegene die hem niet mogen moeten zwijgen.
Het is trouwens wel overduidelijk dat het verhaal van het broertje uit de duim gezogen is, want de teams die zijn broertje had, de formaties waarin hij speelde, en de stijl van posten is excact hetzelfde. Maar ook dit is moeilijk te bewijzen, het is gewoon een uitgekookt kereltje.
Of meisjequote:Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vind het echt kut om tegen te spelen. Dan speel ik nog liever tegen 5 atbquote:Op maandag 26 maart 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Handig toch, alleen Richards heeft de kracht en heading die nodig is op CB.
Was vorig jaar ook zo rond deze tijd. Nu hebben mensen veel meer geld en boeit het ze ook minder als ze maar egwoon dat kaartje hebben en kunnen spelen met hun team.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
echt ziek dit, 4-3-2-1 kaartjes onder de 2500c zijn zeldzaam. een CAM-->CM kaartje onder de 6K niet te vinden![]()
Lijkt er op dat niemand meer pakjes koopt nu ze te winnen zijn
Nee hoor, Toivonen is een smerig mannetje die leeft op overtredingen die veel pijn doen bij de tegenstander en die de scheids niet kan zien.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Als SB zoals Toivonen is, dan wordt hij onterecht en overdreven gestigmatiseerd door hypocrieten.
Dat mensen niet weg kunnen klikken bij het zien van de tegenstander in single matches (mits de verbinding op groen staat). Walgelijk hoe spelers echt op noobs wachten. Heb mn MLS team al "Bulgaria Bronze" genoemd, maar spelers met hogere waardes klikken gewoon wegquote:Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef pascal08 het volgende:
Lijkt me misschien wel een leuk idee om FUT13 gewoon FUT12 te laten, maar dan met verbeteringen.
Hahaha! Bulgaria Bronzequote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat mensen niet weg kunnen klikken bij het zien van de tegenstander in single matches (mits de verbinding op groen staat). Walgelijk hoe spelers echt op noobs wachten. Heb mn MLS team al "Bulgaria Bronze" genoemd, maar spelers met hogere waardes klikken gewoon weg
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha! Bulgaria Bronze![]()
Laten we eens een lijst maken met dingen die wij graag als verbeteringen willen zien in FUT13, ik begin:
- "Your trade could not be completed" fix.
- Verbanning Duitse en Engelse spelers.
-
-
-
-
-
Ja, maar ik welquote:Op maandag 26 maart 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
Dat vind ik niet echt een verbetering Toefjes.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hahaha! Bulgaria Bronze![]()
Laten we eens een lijst maken met dingen die wij graag als verbeteringen willen zien in FUT13, ik begin:
- "Your trade could not be completed" fix.
- Freeze at loading screen fix.
- Bidbump fix.
- Less or no handicap.
-
-
-
Nee hoor, Toivonen is een gewoon voetballer die bij elk klein dingetje die hij doet de media over zich heen krijgt met de hypocriete volksmenner Johan Derksen voorop, waardoor het gehersenspelde Nederlandse publiek denkt dat hij de vuilste voetballer ter wereld is, terwijl er ieder weekend tientallen van dat soort dingen gebeuren die geen enkele aandacht krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee hoor, Toivonen is een smerig mannetje die leeft op overtredingen die veel pijn doen bij de tegenstander en die de scheids niet kan zien.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, Toivonen is een gewoon voetballer die bij elk klein dingetje die hij doet de media over zich heen krijgt met de hypocriete volksmenner Johan Derksen voorop, waardoor het gehersenspelde Nederlandse publiek denkt dat hij de vuilste voetballer ter wereld is, terwijl er ieder weekend tientallen van dat soort dingen gebeuren die geen enkele aandacht krijgen.
In dat licht is de incest-plegende vader die in de krant komt ook slechts een slachtoffer, want er lopen zat incest plegende vaders rond die geen enkele aandacht krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee hoor, Toivonen is een gewoon voetballer die bij elk klein dingetje die hij doet de media over zich heen krijgt met de hypocriete volksmenner Johan Derksen voorop, waardoor het gehersenspelde Nederlandse publiek denkt dat hij de vuilste voetballer ter wereld is, terwijl er ieder weekend tientallen van dat soort dingen gebeuren die geen enkele aandacht krijgen.
dat is ook een manier ja, gewoon hem in de slachtofferrol zetten.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
haha ik heb mijne non-shiny genoemd, heb echt een stuk minder wegklikkersquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat mensen niet weg kunnen klikken bij het zien van de tegenstander in single matches (mits de verbinding op groen staat). Walgelijk hoe spelers echt op noobs wachten. Heb mn MLS team al "Bulgaria Bronze" genoemd, maar spelers met hogere waardes klikken gewoon weg
Dude, Toefjes is op tv!quote:
Hulde!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat licht is de incest-plegende vader die in de krant komt ook slechts een slachtoffer, want er lopen zat incest plegende vaders rond die geen enkele aandacht krijgen.
Spelers van grote clubs hebben een voorbeeld functie, zeker naar de jeugd toe.
Zielig voor al die incest-plegende vaders die helemaal geen aandacht krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat licht is de incest-plegende vader die in de krant komt ook slechts een slachtoffer, want er lopen zat incest plegende vaders rond die geen enkele aandacht krijgen.
Spelers van grote clubs hebben een voorbeeld functie, zeker naar de jeugd toe.
Wat kan je anders in NL verwachten van de media. Nu zullen er wel weer een paar schele gezichten komen maar de media in NL is zo vreselijk ajax minded. Het is zo en dat is niet te ontkennen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Ja, en zulke filmpjes kun je van nog veel meer spelers maken. Luis Suarez die was nog veel erger en die kreeg nooit zo overdreven veel aandacht in de media, behalve bij die beet bij Bakkal en zelfs dat werd nog omgedraaid omdat Bakkal op de tenen had gestaan, pfft.
De structurele haatcampagne tegen Toivonen waar nu al anderhalf jaar elk klein incident wordt uitvergroot in de media is zwaar overtrokken, 99% van wat hij doet haalt de media niet eens als iemand anders hetzelfde doet.
En zelfs dingen buiten het veld, Zweedse interviews die bewust verkeerd vertaald worden om hem in een kwaad daglicht te stellen, er een groot punt van maken dat hij geen Nederlands zou spreken terwijl dat 1) totaal niet boeiend is en 2) onwaar is, hij spreekt wel Nederlands en 3) de vragen gewoon bewust in het Engels gesteld werden
Toivonen is een overschatte egoïstische voetballer die al lang verkocht had moeten worden, maar het vuile spel van hem is bij lange na niet zo erg als de media er van maakt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat kan je anders in NL verwachten van de media. Nu zullen er wel weer een paar schele gezichten komen maar de media in NL is zo vreselijk ajax minded. Het is zo en dat is niet te ontkennen.
Als dat zo was had Guidetti ook veel meer aandacht gekregen, die haalt ook rare fratsen uit. Niet zo smerig op knieen springen en op tenen staan als Toivonen, maar wel een hoop rare duikpartijen en het publiek van de tegenstander provoceren. Daar hoor je de media niet over. Jij bent juist Anti-Ajax minded, en ziet daardoor dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat kan je anders in NL verwachten van de media. Nu zullen er wel weer een paar schele gezichten komen maar de media in NL is zo vreselijk ajax minded. Het is zo en dat is niet te ontkennen.
Praat het lekker goed joh. Lekker makkelijk om te zeggen dat iedereen met Derksen meeloopt. Die Toivonen is gewoon niet 100% in zn hoofd. Zelfde geldt voor Suarez. Zie je hier iemand verkondigen dat dat een engeltje was?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Ja, en zulke filmpjes kun je van nog veel meer spelers maken. Luis Suarez die was nog veel erger en die kreeg nooit zo overdreven veel aandacht in de media, behalve bij die beet bij Bakkal en zelfs dat werd nog omgedraaid omdat Bakkal op de tenen had gestaan, pfft.
De structurele haatcampagne tegen Toivonen waar nu al anderhalf jaar elk klein incident wordt uitvergroot in de media is zwaar overtrokken, 99% van wat hij doet haalt de media niet eens als iemand anders hetzelfde doet.
En zelfs dingen buiten het veld, Zweedse interviews die bewust verkeerd vertaald worden om hem in een kwaad daglicht te stellen, er een groot punt van maken dat hij geen Nederlands zou spreken terwijl dat 1) totaal niet boeiend is en 2) onwaar is, hij spreekt wel Nederlands en 3) de vragen gewoon bewust in het Engels gesteld werden
Toivonen is een overschatte egoïstische voetballer die al lang verkocht had moeten worden, maar het vuile spel van hem is bij lange na niet zo erg als de media er van maakt.
haha sorry xDquote:Op maandag 26 maart 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
IK ZAL OOK EVEN ANTWOORDEN OOK AL VRAAG JE NIETS AAN MIJ.
Ik wil wel
Jeej SIF ramires voor 48k
Guidetti provoceert het publiek helemaal niet, zie je hem zoals die achterlijke de zeeuw en suarez middelvingers op steken richting het publiek? Duikelpartijen? Hij valt makkelijk maar duikelpartijen? Flikker op zeg. Overdreven soms ja maar provoceren, duikepartijen dat echt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als dat zo was had Guidetti ook veel meer aandacht gekregen, die haalt ook rare fratsen uit. Niet zo smerig op knieen springen en op tenen staan als Toivonen, maar wel een hoop rare duikpartijen en het publiek van de tegenstander provoceren. Daar hoor je de media niet over. Jij bent juist Anti-Ajax minded, en ziet daardoor dingen die er niet zijn.
Tijdens de bestuurs-crisis bij Ajax heeft de media ook alles uitvergroot en volop olie op het vuur gegooid.
IEDEREEN IS AJAX MINDED, AJAX IS STOMquote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guidetti provoceert het publiek helemaal niet, zie je hem zoals die achterlijke de zeeuw en suarez middelvingers op steken richting het publiek? Duikelpartijen? Hij valt makkelijk maar duikelpartijen? Flikker op zeg. Overdreven soms ja maar provoceren, duikepartijen dat echt niet.
Televaag is ajax minded
NOS is ajax minded
Jij snapt hetquote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IEDEREEN IS AJAX MINDED, AJAX IS STOM
Ben jij op je achterhoofd gevallen soms?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IEDEREEN IS AJAX MINDED, AJAX IS STOM
ik doe vandermar na.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben jij op je achterhoofd gevallen soms?
Toen het slecht ging wilde hij wel een az UI nemenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dacht dat Dudeweiser fervent Ajax supporter was
Ik praat niks goed. Ik ben totaal geen fan van Toivonen en zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken bij PSV. Ik zeg alleen dat de gehele media met Derksen voorop Toivonen al anderhalf jaar lang overdreven zwaar onder het vergrootglas legt.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Praat het lekker goed joh. Lekker makkelijk om te zeggen dat iedereen met Derksen meeloopt. Die Toivonen is gewoon niet 100% in zn hoofd. Zelfde geldt voor Suarez. Zie je hier iemand verkondigen dat dat een engeltje was?
Alleen daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
NL media lijkt een beetje Ajax minded omdat Ajax nou eenmaal de meeste fans* heeft waaronder een heleboel prominenten. Daarom is het logisch dat het vaak over Ajax gaat.
*Waarvan een groot deel vandermar-achtige teletekst supporters
Ik kijk zelden tot nooit VI, dus ik zou het niet weten. En toch heb ik een gruwelijke hekel aan Toivonen na die actie van vorig jaar tegen Janmaat die 0,0 met voetbal te maken had en daarna nog een aantal complete wedstrijden van PSV gekeken waar ik datzelfde gedrag steeds terug zag komen. En dan sliep ik ook nog de halve wedstrijd, want PSVquote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. Ik ben totaal geen fan van Toivonen en zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken bij PSV. Ik zeg alleen dat de gehele media met Derksen voorop Toivonen al anderhalf jaar lang overdreven zwaar onder het vergrootglas legt.
Je moet maar eens bij V.I. gaan opletten hoe vaak Derksen over Toivonen begint, zelfs als het totaal niet in het onderwerp past, praten ze over Engels voetbal en plots komt er weer een hatelijke opmerking over Toivonen tussendoor. Het is structurele zwartmakerij, en het werkt.
Die stats en een 55 Bronze zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
Zou Pogba het goldniveau aankunnen? In verband met dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/282476
Sick he!quote:
"dit". Linkje vergeten toevallig?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Over FUT: Bij gebrek aan verkoop van Ibrahimovic wordt dit het elftal. Niet verkeerd, Ibra wordt vaste invaller, en zal m snachts te koop zetten. Mocht dat lukken dan komen Robben en IF Lahm het team versterken
We zijn toch on-topic.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan on-topic?
Niet zo bijdehand. Hele discussies over Ajax e.d. horen in VBL. SC hoort in het SC topic.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We zijn toch on-topic.Het gaat over Fransen!
Doe eens linken danquote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
4-3-2-1 in ere hersteld, 4-0 gewonnen, Ronaldo 2 keer gescoord, heerlijk hem weer terug te hebben. Ribery doet het ook uitstekend als RW trouwens
We mogen toch wel off-topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Hele discussies over Ajax e.d. horen in VBL. SC hoort in het SC topic.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef detennismaster het volgende:
Laten we het gewoon weer over FUT hebben. Dit zijn van die nutteloze discussies!
Eeehmmmquote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Hele discussies over Ajax e.d. horen in VBL. SC hoort in het SC topic.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, best lomp inderdaad
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bX6GnpPXbdcen
IF Buffon + IF Lahm + Robben erbij = pure geilheidquote:Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef Reemi het volgende:
[..]Misschien ook nog IF Buffon, ik las in het vorige topic dat hij een kanshebber is deze week.
Robben erbij zou wel geweldig zijn!
Ik vind Gustavo eigenlijk echt slecht. Heb m wel altijd in mn bundesliga team gehad, maar was meer omdat ik de overige opties al helemaal neits vond.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, best lomp inderdaad
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bX6GnpPXbdcen
Nogal jaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Buffon + IF Lahm + Robben erbij = pure geilheid
Cambiasso!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Coenehv het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bhhzXlbYbc8BK
Iemand wat tips? Heb niet al te veel coins, maar ik zoek nog betere cdm's?
nesta vervangen hij heeft 54 pacequote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Coenehv het volgende:
Ook de UP Gustavo? Net pas 1 wedstrijdje met m gespeeld, maar vond m best goed eigenlijk. Toekomst zal uitwijzen of hij een blijvertje is hoor. Ben erg soepel met spelers ontslaanquote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik vind Gustavo eigenlijk echt slecht. Heb m wel altijd in mn bundesliga team gehad, maar was meer omdat ik de overige opties al helemaal neits vond.
Is goed, wil wel revanche, vanavond ?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nogal ja![]()
Binnenkort een wedstrijdje tegen mij? (4 at the back!)
Ik zou wat snellere CAM's doenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Coenehv het volgende:
Ja ook de UP.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook de UP Gustavo? Net pas 1 wedstrijdje met m gespeeld, maar vond m best goed eigenlijk. Toekomst zal uitwijzen of hij een blijvertje is hoor. Ben erg soepel met spelers ontslaan
[..]
Is goed, wil wel revanche, vanavond ?
Prima, wel eerst even inspelen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ook de UP Gustavo? Net pas 1 wedstrijdje met m gespeeld, maar vond m best goed eigenlijk. Toekomst zal uitwijzen of hij een blijvertje is hoor. Ben erg soepel met spelers ontslaan
[..]
Is goed, wil wel revanche, vanavond ?
Heb ik niet gezien dat je die hadquote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef Coenehv het volgende:
Okee, zal even kijken wat mogelijk is. Samuel en Lucio zijn dus geen goede keuze?
ALs je een IF kunt betalen zou ik zeker Lucio op CB gooien, Cambiasso op CDM samen met Vidal. Steek ipv Cesar. Voor blessures heb ik een bronzen MLS squad, die zijn vreselijk goed en winnen praktisch alles op brons niveau, die wedstrijden gebruik ik om blessures/schorsingen van mn gouden team te overbruggen. Scheelt heel wat kopzorgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:13 schreef Coenehv het volgende:
Oke, ik heb Samuel al in plaats van Nesta, maar die is geblesseerd. En cambiasso ook al. Misschien een IF op cdm? Maar weet zonet niet welke.
Dan heeft Ribery waarschijnlijk 5 chem met maar 1 dubbele link...quote:Op maandag 26 maart 2012 17:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ook de UP.
Zet Ozil of Khedira(is veel beter dan je denkt!) op MCM en klaar is kees?!
http://www.futhead.com/12/squad/283918quote:Op maandag 26 maart 2012 17:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan heeft Ribery waarschijnlijk 5 chem met maar 1 dubbele link...
Ik hou m in het achterhoofd, voor als Gustavo gaat falenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/283918
(Persoonlijk zou ik Khedira dus op MCM zetten)
Kan Schweinsteiger niet op CM ipv Ozil?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/283918
(Persoonlijk zou ik Khedira dus op MCM zetten)
Gomez is een goedkope versie van Ibra vind ik. Enige wat Ibra beter heeft is balcontrole, wat dat betreft is Gomez een lompe olifant. Maar zijn schot maakt dat allemaal goed.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hou m in het achterhoofd, voor als Gustavo gaat falenBedankt voor het meedenken, iedereen 9 chem is wel chill, en als Gomez niet goed speelt heb ik altijd IF Ibra als pinchhitter nog
Die 4 clubs is best een lastig iets om iedereen op 9 chem te krijgen als je net als ik 3 verschillende competities hebtquote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan Schweinsteiger niet op CM ipv Ozil?
O kut, Ronaldo geen 9 chem dan.
Met UP Benzema als ST zou het wel kunnen
Gewoon proberenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:17 schreef pascal08 het volgende:
Zou die Confetti truuk eigenlijk beter werken als je tegen een higher-rated team speelt?
Schwein is slecht, heel slecht (vind ik)quote:Op maandag 26 maart 2012 17:19 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kan Schweinsteiger niet op CM ipv Ozil?
O kut, Ronaldo geen 9 chem dan.
Met UP Benzema als ST zou het wel kunnen
Ik heb geen ervaring met Khedira maar ik vond Schweinsteiger juist erg goedquote:Op maandag 26 maart 2012 17:26 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Schwein is slecht, heel slecht (vind ik)
Khedira is niets bijzonders maar doet zn werk zeer behoorlijk op middelste CM. Af en toe schiet ie er zelfs nog een leuk balletje in uit de 2e lijn
Zou wel moeten jaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Schweini zou toch 9 chem moeten krijgen of niet?
http://www.futhead.com/12/squad/284009
2,5 link door Robben en 4 door Muller. 6,5 totaal en er zijn 6 linkjes in totaal.
Hoeveel heb je voor RObben betaald? Benieuwd of die ook zo gaat zakken ( zal wel nietquote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Robben die Lennon en Luiz ownt xD
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/117922312
Nee. Hij krijgt 2 links door Robben en 3,5 door Muller = 5.5quote:Op maandag 26 maart 2012 17:25 schreef vandermar het volgende:
Schweini zou toch 9 chem moeten krijgen of niet?
http://www.futhead.com/12/squad/284009
2,5 link door Robben en 4 door Muller. 6,5 totaal en er zijn 6 linkjes in totaal.
haha wat is dat dan voor editquote:Op maandag 26 maart 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
Robben die Lennon en Luiz ownt xD
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/117922312
Jij hebt laatst een pagina lange discussie gemist hierover tussen mij Gurbuh en Pascal08quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt 2 links door Robben en 3,5 door Muller = 5.5
Pascal had volgens zijn schema toch dat club 2.5 was en land is 1.5 club is 2.5 dus Muller 4.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee. Hij krijgt 2 links door Robben en 3,5 door Muller = 5.5
235k. Niet echt een koopje dus. Maar hij is het zeker waard.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor RObben betaald? Benieuwd of die ook zo gaat zakken ( zal wel niet)
Haal IF Howard. Ik vind hem nou al beter dan Szcesnyquote:Op maandag 26 maart 2012 17:35 schreef vandermar het volgende:
Ik ga mijn ronaldo team upgraden naar dit
http://www.futhead.com/12/squad/284056
Pepe, Hart, IF JOhnson, Ozil en Gerrard erin en die vervangen
Manoel, Renan, Castro, SIF Ramires en Luiz
Jonge, ik moet toch chem makenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Haal IF Howard. Ik vind hem nou al beter dan Szcesny
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jonge, ik moet toch chem maken
IF Johnson dus Hart
Dit is juist.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:31 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Jij hebt laatst een pagina lange discussie gemist hierover tussen mij Gurbuh en Pascal08
Blijkt dus dat het zo is:
Comp = 1
land = 1.5
club = 2.5
Cavani spits en Di Natale CAMquote:Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die nog verbeteringen weet? Heb nog zo'n 30k voor deze squad, en Giovinco vond ik fijner dan IF Jovetic.
[ afbeelding ]
IF Palacio > Robinhoquote:Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef Tauchmeister het volgende:
Iemand die nog verbeteringen weet? Heb nog zo'n 30k voor deze squad, en Giovinco vond ik fijner dan IF Jovetic.
[ afbeelding ]
Nee, dan ben je niet gek. RvP is sterk, heeft een goede pass en dribbel, en kan schieten als een beest. Lijkt me wel een aardige CM dus.quote:
Nou gelukkig maar.Ik zal dan waarschijnlijk de NUP halenquote:Op maandag 26 maart 2012 17:45 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Nee, dan ben je niet gek. RvP is sterk, heeft een goede pass en dribbel, en kan schieten als een beest. Lijkt me wel een aardige CM dus.
Persie kan nog goed crossen ook! Lijkt me echt origineel!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar.Ik zal dan waarschijnlijk de NUP halenCleverly vind ik best wel een pannenkoek
![]()
IF Hunter past ook nog in mn team![]()
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fboMpDGLbdcgG
Verleidelijk.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Persie kan nog goed crossen ook! Lijkt me echt origineel!
Robin van Persie
Acceleration 81→84→85
Agility 81→85→86
Balance 59→62→63
Jumping 59→60→60
Reactions 86→89→89
SprintSpeed 78→81→82
Strength 72→74→74
Aggression 55→57→57
Positioning 88→88→88
TactAware 34→35→35
Vision 82→82→82
BallControl 88→93→94
Crossing 83→87→89
Curve 86→93→95
Dribbling 84→89→90
Finishing 91→98→99
FKAcc 80→86→88
HeadingAcc 71→73→73
LongPass 72→75→77
LongShot 87→94→96
Marking 23→23→23
Penalties 92→99→99
ShortPass 85→89→91
ShotPower 90→97→99
SlideTackle 21→21→21
StandingTackle 32→33→33
Volleys 89→96→98
Speelt bij jou de voorhoede fijn? Ik ben namelijk van plan deze ook te maken..quote:Op maandag 26 maart 2012 17:47 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar.Ik zal dan waarschijnlijk de NUP halenCleverly vind ik best wel een pannenkoek
![]()
IF Hunter past ook nog in mn team![]()
[ afbeelding ]
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#fboMpDGLbdcgG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |