haha ik heb mijne non-shiny genoemd, heb echt een stuk minder wegklikkersquote:Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat mensen niet weg kunnen klikken bij het zien van de tegenstander in single matches (mits de verbinding op groen staat). Walgelijk hoe spelers echt op noobs wachten. Heb mn MLS team al "Bulgaria Bronze" genoemd, maar spelers met hogere waardes klikken gewoon weg
Dude, Toefjes is op tv!quote:
Hulde!quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat licht is de incest-plegende vader die in de krant komt ook slechts een slachtoffer, want er lopen zat incest plegende vaders rond die geen enkele aandacht krijgen.
Spelers van grote clubs hebben een voorbeeld functie, zeker naar de jeugd toe.
Zielig voor al die incest-plegende vaders die helemaal geen aandacht krijgen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In dat licht is de incest-plegende vader die in de krant komt ook slechts een slachtoffer, want er lopen zat incest plegende vaders rond die geen enkele aandacht krijgen.
Spelers van grote clubs hebben een voorbeeld functie, zeker naar de jeugd toe.
Wat kan je anders in NL verwachten van de media. Nu zullen er wel weer een paar schele gezichten komen maar de media in NL is zo vreselijk ajax minded. Het is zo en dat is niet te ontkennen.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Ja, en zulke filmpjes kun je van nog veel meer spelers maken. Luis Suarez die was nog veel erger en die kreeg nooit zo overdreven veel aandacht in de media, behalve bij die beet bij Bakkal en zelfs dat werd nog omgedraaid omdat Bakkal op de tenen had gestaan, pfft.
De structurele haatcampagne tegen Toivonen waar nu al anderhalf jaar elk klein incident wordt uitvergroot in de media is zwaar overtrokken, 99% van wat hij doet haalt de media niet eens als iemand anders hetzelfde doet.
En zelfs dingen buiten het veld, Zweedse interviews die bewust verkeerd vertaald worden om hem in een kwaad daglicht te stellen, er een groot punt van maken dat hij geen Nederlands zou spreken terwijl dat 1) totaal niet boeiend is en 2) onwaar is, hij spreekt wel Nederlands en 3) de vragen gewoon bewust in het Engels gesteld werden
Toivonen is een overschatte egoïstische voetballer die al lang verkocht had moeten worden, maar het vuile spel van hem is bij lange na niet zo erg als de media er van maakt.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat kan je anders in NL verwachten van de media. Nu zullen er wel weer een paar schele gezichten komen maar de media in NL is zo vreselijk ajax minded. Het is zo en dat is niet te ontkennen.
Als dat zo was had Guidetti ook veel meer aandacht gekregen, die haalt ook rare fratsen uit. Niet zo smerig op knieen springen en op tenen staan als Toivonen, maar wel een hoop rare duikpartijen en het publiek van de tegenstander provoceren. Daar hoor je de media niet over. Jij bent juist Anti-Ajax minded, en ziet daardoor dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wat kan je anders in NL verwachten van de media. Nu zullen er wel weer een paar schele gezichten komen maar de media in NL is zo vreselijk ajax minded. Het is zo en dat is niet te ontkennen.
Praat het lekker goed joh. Lekker makkelijk om te zeggen dat iedereen met Derksen meeloopt. Die Toivonen is gewoon niet 100% in zn hoofd. Zelfde geldt voor Suarez. Zie je hier iemand verkondigen dat dat een engeltje was?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef DutchSL het volgende:
Ja, en zulke filmpjes kun je van nog veel meer spelers maken. Luis Suarez die was nog veel erger en die kreeg nooit zo overdreven veel aandacht in de media, behalve bij die beet bij Bakkal en zelfs dat werd nog omgedraaid omdat Bakkal op de tenen had gestaan, pfft.
De structurele haatcampagne tegen Toivonen waar nu al anderhalf jaar elk klein incident wordt uitvergroot in de media is zwaar overtrokken, 99% van wat hij doet haalt de media niet eens als iemand anders hetzelfde doet.
En zelfs dingen buiten het veld, Zweedse interviews die bewust verkeerd vertaald worden om hem in een kwaad daglicht te stellen, er een groot punt van maken dat hij geen Nederlands zou spreken terwijl dat 1) totaal niet boeiend is en 2) onwaar is, hij spreekt wel Nederlands en 3) de vragen gewoon bewust in het Engels gesteld werden
Toivonen is een overschatte egoïstische voetballer die al lang verkocht had moeten worden, maar het vuile spel van hem is bij lange na niet zo erg als de media er van maakt.
haha sorry xDquote:Op maandag 26 maart 2012 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
IK ZAL OOK EVEN ANTWOORDEN OOK AL VRAAG JE NIETS AAN MIJ.
Ik wil wel
Jeej SIF ramires voor 48k
Guidetti provoceert het publiek helemaal niet, zie je hem zoals die achterlijke de zeeuw en suarez middelvingers op steken richting het publiek? Duikelpartijen? Hij valt makkelijk maar duikelpartijen? Flikker op zeg. Overdreven soms ja maar provoceren, duikepartijen dat echt niet.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als dat zo was had Guidetti ook veel meer aandacht gekregen, die haalt ook rare fratsen uit. Niet zo smerig op knieen springen en op tenen staan als Toivonen, maar wel een hoop rare duikpartijen en het publiek van de tegenstander provoceren. Daar hoor je de media niet over. Jij bent juist Anti-Ajax minded, en ziet daardoor dingen die er niet zijn.
Tijdens de bestuurs-crisis bij Ajax heeft de media ook alles uitvergroot en volop olie op het vuur gegooid.
IEDEREEN IS AJAX MINDED, AJAX IS STOMquote:Op maandag 26 maart 2012 16:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Guidetti provoceert het publiek helemaal niet, zie je hem zoals die achterlijke de zeeuw en suarez middelvingers op steken richting het publiek? Duikelpartijen? Hij valt makkelijk maar duikelpartijen? Flikker op zeg. Overdreven soms ja maar provoceren, duikepartijen dat echt niet.
Televaag is ajax minded
NOS is ajax minded
Jij snapt hetquote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IEDEREEN IS AJAX MINDED, AJAX IS STOM
Ben jij op je achterhoofd gevallen soms?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:40 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
IEDEREEN IS AJAX MINDED, AJAX IS STOM
ik doe vandermar na.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ben jij op je achterhoofd gevallen soms?
Toen het slecht ging wilde hij wel een az UI nemenquote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Dacht dat Dudeweiser fervent Ajax supporter was
Ik praat niks goed. Ik ben totaal geen fan van Toivonen en zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken bij PSV. Ik zeg alleen dat de gehele media met Derksen voorop Toivonen al anderhalf jaar lang overdreven zwaar onder het vergrootglas legt.quote:Op maandag 26 maart 2012 16:36 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Praat het lekker goed joh. Lekker makkelijk om te zeggen dat iedereen met Derksen meeloopt. Die Toivonen is gewoon niet 100% in zn hoofd. Zelfde geldt voor Suarez. Zie je hier iemand verkondigen dat dat een engeltje was?
Alleen daar ben ik het mee eensquote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef GuRBuH het volgende:
NL media lijkt een beetje Ajax minded omdat Ajax nou eenmaal de meeste fans* heeft waaronder een heleboel prominenten. Daarom is het logisch dat het vaak over Ajax gaat.
*Waarvan een groot deel vandermar-achtige teletekst supporters
Ik kijk zelden tot nooit VI, dus ik zou het niet weten. En toch heb ik een gruwelijke hekel aan Toivonen na die actie van vorig jaar tegen Janmaat die 0,0 met voetbal te maken had en daarna nog een aantal complete wedstrijden van PSV gekeken waar ik datzelfde gedrag steeds terug zag komen. En dan sliep ik ook nog de halve wedstrijd, want PSVquote:Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik praat niks goed. Ik ben totaal geen fan van Toivonen en zie hem liever vandaag dan morgen vertrekken bij PSV. Ik zeg alleen dat de gehele media met Derksen voorop Toivonen al anderhalf jaar lang overdreven zwaar onder het vergrootglas legt.
Je moet maar eens bij V.I. gaan opletten hoe vaak Derksen over Toivonen begint, zelfs als het totaal niet in het onderwerp past, praten ze over Engels voetbal en plots komt er weer een hatelijke opmerking over Toivonen tussendoor. Het is structurele zwartmakerij, en het werkt.
Die stats en een 55 Bronze zijnquote:Op maandag 26 maart 2012 16:52 schreef detennismaster het volgende:
Zou Pogba het goldniveau aankunnen? In verband met dit team:
http://www.futhead.com/12/squad/282476
Sick he!quote:
"dit". Linkje vergeten toevallig?quote:Op maandag 26 maart 2012 16:30 schreef Toefjes het volgende:
Over FUT: Bij gebrek aan verkoop van Ibrahimovic wordt dit het elftal. Niet verkeerd, Ibra wordt vaste invaller, en zal m snachts te koop zetten. Mocht dat lukken dan komen Robben en IF Lahm het team versterken
We zijn toch on-topic.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat begrijpen jullie niet aan on-topic?
Niet zo bijdehand. Hele discussies over Ajax e.d. horen in VBL. SC hoort in het SC topic.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef detennismaster het volgende:
[..]
We zijn toch on-topic.Het gaat over Fransen!
Doe eens linken danquote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef Toefjes het volgende:
4-3-2-1 in ere hersteld, 4-0 gewonnen, Ronaldo 2 keer gescoord, heerlijk hem weer terug te hebben. Ribery doet het ook uitstekend als RW trouwens
We mogen toch wel off-topic?quote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Hele discussies over Ajax e.d. horen in VBL. SC hoort in het SC topic.
quote:Op maandag 26 maart 2012 16:41 schreef detennismaster het volgende:
Laten we het gewoon weer over FUT hebben. Dit zijn van die nutteloze discussies!
Eeehmmmquote:Op maandag 26 maart 2012 17:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand. Hele discussies over Ajax e.d. horen in VBL. SC hoort in het SC topic.
quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, best lomp inderdaad
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bX6GnpPXbdcen
IF Buffon + IF Lahm + Robben erbij = pure geilheidquote:Op maandag 26 maart 2012 17:09 schreef Reemi het volgende:
[..]Misschien ook nog IF Buffon, ik las in het vorige topic dat hij een kanshebber is deze week.
Robben erbij zou wel geweldig zijn!
Ik vind Gustavo eigenlijk echt slecht. Heb m wel altijd in mn bundesliga team gehad, maar was meer omdat ik de overige opties al helemaal neits vond.quote:Op maandag 26 maart 2012 17:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, best lomp inderdaad
http://www.ea.com/soccer/(...)ow-off#bX6GnpPXbdcen
Nogal jaquote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
IF Buffon + IF Lahm + Robben erbij = pure geilheid
Cambiasso!quote:Op maandag 26 maart 2012 17:10 schreef Coenehv het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#bhhzXlbYbc8BK
Iemand wat tips? Heb niet al te veel coins, maar ik zoek nog betere cdm's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |