abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 15:46:11 #26
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_109532069
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:26 schreef Rijst het volgende:
Richards, Glenn Johnson en Walker als centrale verdedigers gebruiken. Zielige figuren :')
Zo trof ik laatst iemand in de finale met Clichy, Richards en D. Luiz in het centrum, Lavezzi als LVV en Lennon als RVV ;(
Lucas en Giovinco als CM en Welliton, Bent en Hernandez in de aanval :') :')

Echt elke bal LB + Y, verloor nog met 5-4 ook -O-
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
pi_109532127
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:

[..]

Originele TT :P
Kunnen we nog wat doen aan SB aangezien jij hem al in de gaten hield? ;)
Ik snap de mods wel. SB is als een soort Toivonen, hij doet niks waarvoor hij gebanned kan worden als je het objectief bekijkt, maar voor de vaste posters is hij gewoon irritant. Diegene die hem vervelend vinden moeten hem gewoon negeren, want het gevaar is dat wij straks zo tegen hem tekeer gaan, dat de mods daar wel een reden inzien om ons te bannen. Het is moeilijk, maar diegene die hem wel okee vinden moeten gewoon normaal terugposten, en diegene die hem niet mogen moeten zwijgen.

Het is trouwens wel overduidelijk dat het verhaal van het broertje uit de duim gezogen is, want de teams die zijn broertje had, de formaties waarin hij speelde, en de stijl van posten is excact hetzelfde. Maar ook dit is moeilijk te bewijzen, het is gewoon een uitgekookt kereltje.
  maandag 26 maart 2012 @ 15:49:37 #28
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_109532201
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:47 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Ik snap de mods wel. SB is als een soort Toivonen, hij doet niks waarvoor hij gebanned kan worden als je het objectief bekijkt, maar voor de vaste posters is hij gewoon irritant. Diegene die hem vervelend vinden moeten hem gewoon negeren, want het gevaar is dat wij straks zo tegen hem tekeer gaan, dat de mods daar wel een reden inzien om ons te bannen. Het is moeilijk, maar diegene die hem wel okee vinden moeten gewoon normaal terugposten, en diegene die hem niet mogen moeten zwijgen.

Het is trouwens wel overduidelijk dat het verhaal van het broertje uit de duim gezogen is, want de teams die zijn broertje had, de formaties waarin hij speelde, en de stijl van posten is excact hetzelfde. Maar ook dit is moeilijk te bewijzen, het is gewoon een uitgekookt kereltje.
Dan is het ook ontkracht dat hij een Belg is :D
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_109532291
quote:

[..]

Mooie post ^O^
Hij probeerde mij nog 30k af te troggelen..

We moeten gewoon weer negeren en wachten tot hij de fout in gaat, en dan massa TR'en
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P
pi_109532296
quote:

[..]

Of meisje
pi_109532310
quote:
2s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:27 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Handig toch, alleen Richards heeft de kracht en heading die nodig is op CB.
Vind het echt kut om tegen te spelen. Dan speel ik nog liever tegen 5 atb
pi_109532526
echt ziek dit, 4-3-2-1 kaartjes onder de 2500c zijn zeldzaam. een CAM-->CM kaartje onder de 6K niet te vinden :r

Lijkt er op dat niemand meer pakjes koopt nu ze te winnen zijn :r
pi_109532549
YES Gerrard verkocht! En maar 21k verlies!
pi_109532563
Als SB zoals Toivonen is, dan wordt hij onterecht en overdreven gestigmatiseerd door hypocrieten.
pi_109532598
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:58 schreef Toefjes het volgende:
echt ziek dit, 4-3-2-1 kaartjes onder de 2500c zijn zeldzaam. een CAM-->CM kaartje onder de 6K niet te vinden :r

Lijkt er op dat niemand meer pakjes koopt nu ze te winnen zijn :r
Was vorig jaar ook zo rond deze tijd. Nu hebben mensen veel meer geld en boeit het ze ook minder als ze maar egwoon dat kaartje hebben en kunnen spelen met hun team.

Zelfde met contracten, ik betaal nu de dubbele BIN tov 3 maanden geleden ofzo.
pi_109532653
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:59 schreef DutchSL het volgende:
Als SB zoals Toivonen is, dan wordt hij onterecht en overdreven gestigmatiseerd door hypocrieten.
Nee hoor, Toivonen is een smerig mannetje die leeft op overtredingen die veel pijn doen bij de tegenstander en die de scheids niet kan zien.
pi_109532887
Lijkt me misschien wel een leuk idee om FUT13 gewoon FUT12 te laten, maar dan met verbeteringen.

Dat iedereen dus z'n spelers, z'n coins, enz. houdt en dat de markt ook gewoon overeind blijft.
pi_109532969
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:06 schreef pascal08 het volgende:
Lijkt me misschien wel een leuk idee om FUT13 gewoon FUT12 te laten, maar dan met verbeteringen.
Dat mensen niet weg kunnen klikken bij het zien van de tegenstander in single matches (mits de verbinding op groen staat). Walgelijk hoe spelers echt op noobs wachten. Heb mn MLS team al "Bulgaria Bronze" genoemd, maar spelers met hogere waardes klikken gewoon weg :r
pi_109533074
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:08 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat mensen niet weg kunnen klikken bij het zien van de tegenstander in single matches (mits de verbinding op groen staat). Walgelijk hoe spelers echt op noobs wachten. Heb mn MLS team al "Bulgaria Bronze" genoemd, maar spelers met hogere waardes klikken gewoon weg :r
Hahaha! Bulgaria Bronze :')

Laten we eens een lijst maken met dingen die wij graag als verbeteringen willen zien in FUT13, ik begin:

- "Your trade could not be completed" fix.
-
-
-
-
-
-
pi_109533096
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef pascal08 het volgende:

[..]

Laten we eens een lijst maken met dingen die wij graag als verbeteringen willen zien in FUT13, ik begin:

- Verbanning Duitse en Engelse spelers.
-
-
-
-
-
pi_109533143
Niet kunnen wegklikken bij groene streepjes _O_ ^O^ (uitzondering als tegenstander duits is)
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_109533183
Dat vind ik niet echt een verbetering Toefjes.
pi_109533228
THE fuck doet Essien?
pi_109533234
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:14 schreef pascal08 het volgende:
Dat vind ik niet echt een verbetering Toefjes.
Ja, maar ik wel :D
pi_109533247
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:11 schreef pascal08 het volgende:

[..]

- Freeze at loading screen fix.
- Bidbump fix.
- Less or no handicap.
-
-
-
pi_109533256
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:01 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Nee hoor, Toivonen is een smerig mannetje die leeft op overtredingen die veel pijn doen bij de tegenstander en die de scheids niet kan zien.
Nee hoor, Toivonen is een gewoon voetballer die bij elk klein dingetje die hij doet de media over zich heen krijgt met de hypocriete volksmenner Johan Derksen voorop, waardoor het gehersenspelde Nederlandse publiek denkt dat hij de vuilste voetballer ter wereld is, terwijl er ieder weekend tientallen van dat soort dingen gebeuren die geen enkele aandacht krijgen.
pi_109533329
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:16 schreef DutchSL het volgende:

[..]

Nee hoor, Toivonen is een gewoon voetballer die bij elk klein dingetje die hij doet de media over zich heen krijgt met de hypocriete volksmenner Johan Derksen voorop, waardoor het gehersenspelde Nederlandse publiek denkt dat hij de vuilste voetballer ter wereld is, terwijl er ieder weekend tientallen van dat soort dingen gebeuren die geen enkele aandacht krijgen.

0:50 :')
pi_109533346
quote:

[..]

In dat licht is de incest-plegende vader die in de krant komt ook slechts een slachtoffer, want er lopen zat incest plegende vaders rond die geen enkele aandacht krijgen.

Spelers van grote clubs hebben een voorbeeld functie, zeker naar de jeugd toe.
pi_109533373
quote:

[..]

dat is ook een manier ja, gewoon hem in de slachtofferrol zetten. :')
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_109533380
Hey Pascal08 vanavond weer clubben? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')