abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 maart 2012 @ 12:54:03 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109526457
100513_112545_haaktopic.gif

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vorige delen

Topicreeks: Het grote haaktopic

Haaksels uit het vorige topic

melice haakte een padma:

het herfstige voetenbankje van trovey:

Ynske maakte een rammelhamer!

en kwiwi een (gevoerd) tasje:

veel haakplezier weer mensen, één voor één of in X projecten tegelijk. *O*

[ Bericht 3% gewijzigd door trui op 26-03-2012 13:03:16 ]
in de haak.
pi_109527548
Ik vimd dat voetenbankje zo leuk! Binnenkort marktplaats maar eens afspeuren. Ik mag alleen van mijn salaris van deze maand slechts voor 20 euro freubelspulletjes kopen van mezelf dus ik moet mijn keuzes goed afwegen :')

De rammelhamer staat op het lijstje voor mijn pasgeboren neefje, hij is netjes geworden Ynske! Hoe is het met je deken?

Kwiwi: leuk tasje :) Ik heb onlangs een klein granny-tasje gemaakt maar de voering is geweldig mislukt dus heb ik er weer uitgesloopt. Fijn dat het jou wel gelukt is!

Mijn pannenlap met schaapje heb ik begin vorige week eindelijk afgemaakt dus nu en setje:

Ben aan bed gekluisterd geweest de afgelopen dagen door een virus maar nu weer goed genoeg om eventjes te haken, maar niet te moeilijk. Vier granny's gemaakt voor een gezamenlijke deken voor een ziek jongetje:
pi_109527601
Pfff, wat gaan we hard zeg! Happy new topic *O* w/
Ik moet echt sneller leren haken. Ik krijg per topic niet eens een project af............. :P
  maandag 26 maart 2012 @ 13:35:19 #4
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109527796
haha ja zullen we dat als toegangseis invoeren: als je hier mee wil posten moet je minstens 1 FO per topic kunnen laten zien. :+ (moet ik mezelf er ook uit kicken geloof ik, want ik red dat ook niet altijd. 't gaat hier zo hard!)

leuke pannenlappen serinde!

en dit vond ik wel een leuke instructie over tasjes en voering: tasjes en zakjes
in de haak.
pi_109528212
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:29 schreef Bolletjekatoen het volgende:
Pfff, wat gaan we hard zeg! Happy new topic *O* w/
Ik moet echt sneller leren haken. Ik krijg per topic niet eens een project af............. :P
Ik ook niet :P
pi_109529665
*O* *O* *O* *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_109529692
Leuk Serinde die pannenlappen! :Y
pi_109529917
quote:
7s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:28 schreef Serinde het volgende:
Ik vimd dat voetenbankje zo leuk! Binnenkort marktplaats maar eens afspeuren. Ik mag alleen van mijn salaris van deze maand slechts voor 20 euro freubelspulletjes kopen van mezelf dus ik moet mijn keuzes goed afwegen :')

De rammelhamer staat op het lijstje voor mijn pasgeboren neefje, hij is netjes geworden Ynske! Hoe is het met je deken?

Kwiwi: leuk tasje :) Ik heb onlangs een klein granny-tasje gemaakt maar de voering is geweldig mislukt dus heb ik er weer uitgesloopt. Fijn dat het jou wel gelukt is!

Mijn pannenlap met schaapje heb ik begin vorige week eindelijk afgemaakt dus nu en setje:
[ afbeelding ]

Waar heb je dat patroon voor die pannelappen vandaan?
  maandag 26 maart 2012 @ 14:50:58 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109530337
koningin, als ik me niet vergis waren die ook van Christel Krukkert. >>ff gegoogled en jawel<< zie hier.
in de haak.
pi_109530674
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 14:50 schreef trui het volgende:
koningin, als ik me niet vergis waren die ook van Christel Krukkert. >>ff gegoogled en jawel<< zie hier.
Danke, maar die zijn betaald.
  maandag 26 maart 2012 @ 15:06:45 #11
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109530836
eh ja? het klinkt misschien vreemd, maar soms betalen mensen gewoon voor een patroon. :+
in de haak.
pi_109530858
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef trui het volgende:
eh ja? soms betalen mensen voor een patroon. :+
_O- malle Trui...
  maandag 26 maart 2012 @ 15:07:53 #13
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109530877
nou ik koop ze geregeld hoor LL! 8-) zo heb ik laatst ook gewoon netjes betaald voor het 'Luke in the dinosaur suit' patroon. maar ik heb wel de neiging om nu een paar varianten daarop 'zelf' te verzinnen, omdat ik de basis nu weet en de rest me niet zo heel ingewikkeld lijkt.
in de haak.
pi_109530910
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:46 schreef Herfstblad het volgende:

[..]

Ik ook niet :P
Ik gooi er af en toe een kleiner project in en met dubbele draad werken schiet ook lekker op. :P Vanavond even gaan zoeken naar de groene wol voor de Voorjaarshoes voor het voetenbankje...moet ergens in die bakken op zolder liggen. :X :')

Die pannenlappen zijn goed gelukt Serinde. ^O^
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_109531132
Ik koop ook best wel eens patronen hoor... Vooral die van DeliciousCrochet vind ik fantastisch. Maar ja, dan moeten ze wel koop-baar zijn natuurlijk :+

Nee, zonder gekheid, ik snap het heel goed hoor die betaalde patronen en als ik het mooi vind en de prijs ervoor over heb doe ik het ook.
pi_109531190
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:06 schreef trui het volgende:
eh ja? het klinkt misschien vreemd, maar soms betalen mensen gewoon voor een patroon. :+
:o Echt waar? :P

Ik betaal regelmatig voor patronen. Die van Christel Krukkert vind ik wel erg leuk (al moet ik zeggen dat ik de nieuwere dingen wat minder vind).

Van Delicious Crochet heb ik er maar 3 en nog nooit iets gemaakt :P
pi_109531259
Oh ook maken... nee, dat heb ik bij die van DC ook nog niet gedaan... :+ Ik wil die draak ook nog steeds, maar dan bedenk ik me weer dat ik de vorige patronen ook nog niet heb gemaakt.. En dan klik ik de pagina weer weg. Soort van zelfbehoud/beheersing.
pi_109531501
Ik ben nu bezig met de draak van DC (voor de tweede keer). Ik heb ook al het schaap gemaakt. Heb ook nog heel veel patronen van DC liggen die ik nog moet/wil maken O+
pi_109531608
quote:
1s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:28 schreef Bolletjekatoen het volgende:
Ik ben nu bezig met de draak van DC (voor de tweede keer). Ik heb ook al het schaap gemaakt. Heb ook nog heel veel patronen van DC liggen die ik nog moet/wil maken O+
Hoeveel wol/katoen heb je ongeveer voor 1 draak nodig? Ik kan het patroon wel willen maken, maar dan wil ik er ook meteen mee aan de slag en niet nog moeten bij bestellen ;) Ik heb al wel wat thuis liggen, maar denk niet dat het genoeg is voor die draak..
  maandag 26 maart 2012 @ 15:32:13 #20
211083 Angelof9
I must go first
pi_109531616
Als ik een patroon koop, maak ik het ook meteen, anders koop ik het patroon niet. Dan zet ik het gewoon in de wacht tot ik het ech wil gaan maken.

Ik heb een amazon tegoedbon, dus ik wil nog wel wat haakboekjes gaan kopen. Die vind ik ook leuk om door te kijken als ik er niets uit maak :P Als iemand nog suggesties heeft...
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_109531725
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Hoeveel wol/katoen heb je ongeveer voor 1 draak nodig? Ik kan het patroon wel willen maken, maar dan wil ik er ook meteen mee aan de slag en niet nog moeten bij bestellen ;) Ik heb al wel wat thuis liggen, maar denk niet dat het genoeg is voor die draak..
Ik heb voor de draak catania gebruikt en ik heb zo'n 2,5 à 3 bollen nodig gehad voor het lichaam. Voor de buik heb ik minder dan 1 nodig gehad en van de overige kleuren weinig.

Ik had trouwens ook complimenten voor mijn draak van DC zelf gehad. :@
.: Let epsilon be smaller than zero :.
pi_109531738
Ik heb de draak ook nog liggen. Wordt na 30 april mijn grote project :)
  maandag 26 maart 2012 @ 15:39:40 #23
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109531836
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef MizzEnroe het volgende:
jouw draak was ook wel erg mooi en strak gelukt. O+ (het grote nadeel van die draak is dat ie zo vaak wat slap uitvalt, dat lijkt me echt heel frusterend. er gaat toch heel wat tijd in zitten).
in de haak.
pi_109531984
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:35 schreef MizzEnroe het volgende:

[..]

Ik heb voor de draak catania gebruikt en ik heb zo'n 2,5 à 3 bollen nodig gehad voor het lichaam. Voor de buik heb ik minder dan 1 nodig gehad en van de overige kleuren weinig.

Die was ook geweldig mooi! Haast de reden dat ik hem ook wil maken! :P

En dat valt me nog best mee die aantallen, misschien toch maar doen dan binnenkort, heb nog wel wat catania liggen die hier prima voor gebruikt kan worden. Nu alleen nog effe de kleurstelling bedenken!
pi_109532239
Ik had van het weekend van een lieve mede-ravelry-er een verrassingspakketje gekregen, waaronder een mooi restje garen! Daarvan heb ik Frederique gemaakt (vrouwelijke versie van Frits);

maandag 26 maart 2012 @ 15:52:27 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109532339
Ik heb dezelfde hoeveelheden voor mijn draak gebruikt al Mizzenroe. De eerste draak is donker groen (lijf), licht groen (onderbuik) en geel (stekels, vleugels enz). Degene waar ik nu mee bezig ben is roze (lijf), rood (onderbuik) en oranje (stekels, vleugels, enz). Ben er benieuwd hoe hij wordt. Hij lijkt nu al anders dan nummer 1 :@
Lyssa, wat een schattig zeepaardje O+
pi_109532588
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:39 schreef trui het volgende:

[..]

jouw draak was ook wel erg mooi en strak gelukt. O+ (het grote nadeel van die draak is dat ie zo vaak wat slap uitvalt, dat lijkt me echt heel frusterend. er gaat toch heel wat tijd in zitten).
Oh dankjewel! :)

Bij mij is ie niet slap, maar dat komt ws doordat ik met een kleine haaknaald gehaakt heb en idd strak. :-)

@Lyssa: Wat een lieve en mooie Frederique!
.: Let epsilon be smaller than zero :.
  maandag 26 maart 2012 @ 16:05:24 #29
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_109532835
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 13:35 schreef trui het volgende:
haha ja zullen we dat als toegangseis invoeren: als je hier mee wil posten moet je minstens 1 FO per topic kunnen laten zien. :+ (moet ik mezelf er ook uit kicken geloof ik, want ik red dat ook niet altijd. 't gaat hier zo hard!)

leuke pannenlappen serinde!

en dit vond ik wel een leuke instructie over tasjes en voering: tasjes en zakjes
Dan mag ik me ook wel afmelden geloof ik :+
Een deken in een kleine eeuw tijd, en hij is nog steeds niet af :P

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:07 schreef trui het volgende:
nou ik koop ze geregeld hoor LL! 8-) zo heb ik laatst ook gewoon netjes betaald voor het 'Luke in the dinosaur suit' patroon. maar ik heb wel de neiging om nu een paar varianten daarop 'zelf' te verzinnen, omdat ik de basis nu weet en de rest me niet zo heel ingewikkeld lijkt.
Ja *O*
Berenoortjes eraan, poezenoortjes+staart, muizenoortjes.... kan best denk ik :Y

quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:50 schreef Lyssa het volgende:
Ik had van het weekend van een lieve mede-ravelry-er een verrassingspakketje gekregen, waaronder een mooi restje garen! Daarvan heb ik Frederique gemaakt (vrouwelijke versie van Frits);

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:D Cute O+
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_109533099
Heel gaaf Lyssa!! _O_
  maandag 26 maart 2012 @ 16:28:35 #31
112545 Muck
pi_109533796
Om verbanning te voorkomen:
Ik haak echt door!

Iets meer dan een meter breed inmiddels en 35 1/2 ronde gehaakt :D
  maandag 26 maart 2012 @ 16:42:24 #32
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109534400
mooi muck! (misschien leuk om 'm ook hier te laten zien?)

en leuk lyssa!

[ Bericht 45% gewijzigd door trui op 26-03-2012 17:04:44 ]
in de haak.
pi_109534474
wow wat gaat het hier snel! Ik heb nu iets van 6 projecten lopen die geen van allen af zijn voor het einde van dit of de volgende 3 topics vermoed ik hahaha.

Wat een leuke zeepaard! en je deken wordt echt gaaf Muck!
Ik heb ook in het vorige topic zo veel leuke dingen gezien! Ik vind het echt jammer dat ik niet op iedereen persoonlijk kan reageren maar daar heb ik helaas echt geen tijd voor.
Ik heb wel alleen maar leuke dingen gezien :)
pi_109536723
Oef mensen, wat een leuke dingen weer gemaakt! Dat zeepaardje is echt heel schattig :) Die kleuren mixen heel mooi in elkaar over! Soms heb je wel eens van die wolletjes waarbij de kleuren zo hard en snel inelkaar overlopen dat elke steek een andere kleur lijkt te hebben maar dit is mooi!
En Muck, je deken schiet ook aardig op! Ik ben blij dat ik er zelf nooit aan begonnen ben maar wel aan 3 andere dekens kuch

En die rammelhamer! Supergaaf :D Doet me denken aan die dingen die je op kermis kan winnen als opblaashamer en waarmee je anderen altijd de hersens probeert in te slaan; maar dan de wollige variant ;)

En zo'n tasje als Kwiwi maakt moet ik ook maar eens maken, alles dweilt door m'n tas heen _O-

Ik koop zelf eigelijk nooit een patroon. Daarvoor wil ik ze niet graag genoeg :P

Nu ik stage loop heb ik eigenlijk zeer weinig tijd om te haken. Ergens wel jammer, aan de andere kant waardeer ik mijn haaktijd des te meer.

Waar ik momenteel mee bezig ben:
- golf regenboog deken
- african flower deken
- pannelappen voor een vriendin
- een tochtslang (Of zoals vriendje het noemt een afrikaanse piemelkoker met vulling)

En her en der natuurlijk tussendoor snel iets, zoals een bloeddruppeltje voor een vereniging waar ik lid van ben en een aandenken voor moest maken ( ik zit/zat in de donor-werkgroep waarbij we mensen voorlichting gaven over doneren (bloed/organen).)

Ik zag het op pinterest en het leek me leuker dan om de wol van een bepaald project steeds maar in een tas te proppen. Moet het eigenlijk nog een keer net maken maar daar had ik gister geen zin in. De vaas koste me maar 6 euro ofzo bij de action en hij komt echt tot m'n kont, dus behoorlijk hoog ook! (ik was wel bang dat hij zou breken want ja... Vriend zou hem sjouwen maar dat is goed gekomen)

-edit-
hiermee wil ik niet insinueren dat ik een hoge kont of lange benen heb hoor :')

[ Bericht 11% gewijzigd door kirsten. op 26-03-2012 17:49:06 ]
  maandag 26 maart 2012 @ 18:04:31 #35
112545 Muck
pi_109537422
quote:
14s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:42 schreef trui het volgende:
mooi muck! (misschien leuk om 'm ook hier te laten zien?)

en leuk lyssa!
Goed idee! Ik heb het meteen even gedaan :)

En bedankt allemaal *O*
pi_109537795
quote:
6s.gif Op maandag 26 maart 2012 17:42 schreef kirsten. het volgende:
Oef mensen, wat een leuke dingen weer gemaakt! Dat zeepaardje is echt heel schattig :) Die kleuren mixen heel mooi in elkaar over! Soms heb je wel eens van die wolletjes waarbij de kleuren zo hard en snel inelkaar overlopen dat elke steek een andere kleur lijkt te hebben maar dit is mooi!
En Muck, je deken schiet ook aardig op! Ik ben blij dat ik er zelf nooit aan begonnen ben maar wel aan 3 andere dekens kuch

En die rammelhamer! Supergaaf :D Doet me denken aan die dingen die je op kermis kan winnen als opblaashamer en waarmee je anderen altijd de hersens probeert in te slaan; maar dan de wollige variant ;)

En zo'n tasje als Kwiwi maakt moet ik ook maar eens maken, alles dweilt door m'n tas heen _O-

Ik koop zelf eigelijk nooit een patroon. Daarvoor wil ik ze niet graag genoeg :P

Nu ik stage loop heb ik eigenlijk zeer weinig tijd om te haken. Ergens wel jammer, aan de andere kant waardeer ik mijn haaktijd des te meer.

- golf regenboog deken
- african flower deken
- een tochtslang (Of zoals vriendje het noemt een afrikaanse piemelkoker met vulling)

En her en der natuurlijk tussendoor snel iets, zoals een bloeddruppeltje voor een vereniging waar ik lid van ben en een aandenken voor moest maken ( ik zit/zat in de donor-werkgroep waarbij we mensen voorlichting gaven over doneren (bloed/organen).)

[ link | afbeelding ]
Ik zag het op pinterest en het leek me leuker dan om de wol van een bepaald project steeds maar in een tas te proppen. Moet het eigenlijk nog een keer net maken maar daar had ik gister geen zin in. De vaas koste me maar 6 euro ofzo bij de action en hij komt echt tot m'n kont, dus behoorlijk hoog ook! (ik was wel bang dat hij zou breken want ja... Vriend zou hem sjouwen maar dat is goed gekomen)

-edit-
Zo'n vaas zou hier echt niet blijven staan met mijn katten ondanks het feit dat ze nu bejaard zijn...ze zullen en moeten weten wat erin zit dus hoppa om die vaas. :+ . ;(
quote:
12s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
Ik haak echt door!

[ afbeelding ]

Schiet lekker op :D , hoeveel wol ben je daar nu voor kwijt aangezien het een wol-eter is?

quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooi. ^O^
Optimist tot in de kist
  maandag 26 maart 2012 @ 18:28:04 #37
112545 Muck
pi_109538111
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:17 schreef trovey het volgende:

[..]

Zo'n vaas zou hier echt niet blijven staan met mijn katten ondanks het feit dat ze nu bejaard zijn...ze zullen en moeten weten wat erin zit dus hoppa om die vaas. :+ . ;(

[..]

Schiet lekker op :D , hoeveel wol ben je daar nu voor kwijt aangezien het een wol-eter is?

[..]

Mooi. ^O^
Goede vraag...
Ik zou het niet precies weten, omdat het per toer vermeerdert. Inmiddels 'vreet' een toer ongeveer anderhalve bol wol :D
pi_109538200
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Muck het volgende:

[..]

Goede vraag...
Ik zou het niet precies weten, omdat het per toer vermeerdert. Inmiddels 'vreet' een toer ongeveer anderhalve bol wol :D
Dat is behoorlijk wat :o , ging het bij mijn Log Cabin er toch een stuk rustiger toe....ik heb nog zoveel wol over dat ik er nog eentje zou kunnen maken. :') Deken ligt nu als sprei op bed en het ding is warmer dan ik dacht. :P
Optimist tot in de kist
pi_109538292
quote:
12s.gif Op maandag 26 maart 2012 16:28 schreef Muck het volgende:
Ik haak echt door!

[ afbeelding ]

Mooi O+

quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
OOHHhhhh een zeepaardje O+ ^O^
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  maandag 26 maart 2012 @ 19:09:40 #40
211083 Angelof9
I must go first
pi_109539546
quote:
[ link | afbeelding ]

-edit-
Als die vaas zo hoog is, zijn dat wel knoeperds van bollen!
pi_109540954
Hee, dat idee van die vaas zei ik pas nog tegen een vriendin van mij (en nee, nergens gezien, ik kwam erop omdat ik bolletjes katoen in een vaas deed om die als cadeau te geven :P). Toevallig :o
pi_109541163
quote:

- golf regenboog deken
- african flower deken

[ link | afbeelding ]

-edit-
Tof die vaas! _O_
  maandag 26 maart 2012 @ 19:52:38 #43
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109541564
Dat van die vaas is een leuk idee! Ik heb er al jaren zo eentje in de berging staan en wilde 'm eigenlijk weg gaan doen, maar dit is eigenlijk wel een betere oplossing :D

OMG ik snap nu de TT pas _O- Ik dacht steeds: maar na 123 komt toch 124? :') (en ik ben niet eens blond :P )
  maandag 26 maart 2012 @ 19:52:47 #44
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_109541580
Frederique is schattig! :D:D leuk zo in het roze :D

En mooie deken wordt dat Muck!

Tof zo'n vaas Kirsten, maar lijkt me niet heel praktisch, want ik zal altijd precies het onderste bolletje nodig hebben ;) (grabbelt niet zo lekker zeg maar)

nog even neusje borduren en dan is hertje af!
  maandag 26 maart 2012 @ 20:06:44 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109542294
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 19:52 schreef EsseEi het volgende:
Tof zo'n vaas Kirsten, maar lijkt me niet heel praktisch, want ik zal altijd precies het onderste bolletje nodig hebben ;) (grabbelt niet zo lekker zeg maar)
Ik vind het wel een leuk idee als decoratie als je van haken houdt. Wat gekleurde bolletjes erin om een kamer op te vrolijken ofzo :Y Zo zou ik het gebruiken in ieder geval, want echt praktisch is het inderdaad niet.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:15:29 #46
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_109542763
Dat heb je snel gedaan EsseEi! en wat die vaas betreft had ik precies dezelfde gedachte: leuk, maar niet zo praktisch...

[ Bericht 4% gewijzigd door trui op 26-03-2012 22:03:41 ]
in de haak.
  maandag 26 maart 2012 @ 20:30:53 #47
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_109543563
zo mijn aandeel om deel te mogen nemen in dit topic:
Een roze hertje

Zonder alle mooie versieringen want komt op een babykamer, met 2 zusjes die graag met alle knuffels spelen, die op moment vna geboorte ook nog allebei onder de 4 zijn ;) dus kleine frutsels is niet zo handig!
  maandag 26 maart 2012 @ 20:34:51 #48
211083 Angelof9
I must go first
pi_109543810
Shit, nog maar 11 pagina's de tijd om iets af te krijgen :P
  maandag 26 maart 2012 @ 20:35:44 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_109543861
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:34 schreef Angelof9 het volgende:
Shit, nog maar 11 pagina's de tijd om iets af te krijgen :P
Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken... Je haakt het snelste/meeste van ons allemaal volgens mij _O-

En lief dat hertje!
pi_109544220
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 20:30 schreef EsseEi het volgende:
zo mijn aandeel om deel te mogen nemen in dit topic:
Een roze hertje

[ afbeelding ]

Zonder alle mooie versieringen want komt op een babykamer, met 2 zusjes die graag met alle knuffels spelen, die op moment vna geboorte ook nog allebei onder de 4 zijn ;) dus kleine frutsels is niet zo handig!
Oh, cute! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')