Tel/Kijk nog eens goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:00 schreef RavagerXLL het volgende:
Is het niet een beetje gek dat er, gelet op de puntenverdeling van het CE morgen, maar liefst 63 punten te behalen zijn (alle voorgaande NL examens hadden er maximaal 50)? En ook opmerkelijk dat je 7 punten met meerkeuze kunt verdienen, 16 met het samenvatten tegenover 46 punten aan open vragen?
1:2
Vind ik ook prima, ik had al geen zin om zoveel punten bijeen te sprokkelenquote:Op zondag 13 mei 2012 16:10 schreef lamp272 het volgende:
volgens mij is het 18 samenvatting en 31 tekst
In zijn geheel doorlezen, dan de opdracht, dan de relevante dingen markeren en er ten slotte een goed, niet te lang, geheel van breien.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef revolution69 het volgende:
Trouwens als jullie gaan samenvatten lezen jullie dan eerst de tekst door of gaan jullie gelijk beginnen met samenvatten?
Ik lees eerst de punten die ik moet samenvatten.Vervolgens lees ik met die punten in mijn gedachte de tekst en markeer ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef revolution69 het volgende:
Trouwens als jullie gaan samenvatten lezen jullie dan eerst de tekst door of gaan jullie gelijk beginnen met samenvatten?
Maak ons nou niet bangquote:Op zondag 13 mei 2012 16:36 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben bang dat ons examen heel erg veel gaat lijken op die van 2009-I.![]()
Die was best lastig door de vele open vragen en ook zeer slecht gemaakt. Dit jaar hebben we ook maar heel weinig meerkeuze
Gelukkig hebben we dan nog de n-term om de pijn te verzachten![]()
Eerst de vraag lezen. Daarna de tekst lezen waar ik in onderstreep als ik het antwoord gevonden denk te hebben. En daarna dat in mijn samenvatting zetten.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:15 schreef revolution69 het volgende:
Die even maken dan maar.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:36 schreef Zamorak het volgende:
Ik ben bang dat ons examen heel erg veel gaat lijken op die van 2009-I.![]()
Die was best lastig door de vele open vragen en ook zeer slecht gemaakt. Dit jaar hebben we ook maar heel weinig meerkeuze
Gelukkig hebben we dan nog de n-term om de pijn te verzachten![]()
2009-II is de moeilijkste van de 3 die ik tot nu toe bekeken heb.. Dus als je nog een lastige zoekt..quote:
Die vond ik juist makkelijkquote:Op zondag 13 mei 2012 16:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
2009-II is de moeilijkste van de 3 die ik tot nu toe bekeken heb.. Dus als je nog een lastige zoekt..
Die vond ik ook poep, 2009-I daarentegen ging wel goed.quote:Op zondag 13 mei 2012 16:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
2009-II is de moeilijkste van de 3 die ik tot nu toe bekeken heb.. Dus als je nog een lastige zoekt..
Daar heb ik de samenvatting al eens van gemaakt en had alles goed (nagekeken door docente)quote:Op zondag 13 mei 2012 16:59 schreef dramatic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |