Lekkere opsteker toch?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 16:22 schreef Paxcon het volgende:
Oke nouja zal wel.
Mijn docente mailde mij dat mijn ingeleverde werk voldoende is en ik me geen zorgen hoef te maken
Heb je misschien het linkje hierna?quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 16:11 schreef Etsu het volgende:
Ennnnnn puntenverdeling is bekend!
http://www2.cito.nl/vo/ex2012/VW-1001-a-12-1-s.pdf
31 punten tekstverklaren, 18 punten samenvatten.
Best veel open vragen van 1 punt. Iemand eventueel ideeën wat dat zou kunnen zijn?
Das wel balen man, ik had gehoopt op meer meerkeuzevragenquote:
Ik denk het ook ja.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:44 schreef RavagerXLL het volgende:
[..]
Das wel balen man, ik had gehoopt op meer meerkeuzevragen![]()
Wellicht moeten een aantal hoofdgedachten uit de tekst halen of dingen citeren?
Voor mij is het overigens helemaal nieuw dat de puntenverdelingen van de CE's van de talen al bekend zijn, op de een of andere manier lijkt me dit wel handig om te weten.
Niet gezien, bedankt!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 22:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja.![]()
En voor alle vakken is het bekend trouwens, niet alleen de talen.
http://www.cito.nl/examen(...)2012/vwo_ce_tv1.aspx
En dan die S'jes.
Ik wil ook minimaal een 6.8 halen zodat ik een 7 gemiddeld sta, heb door laksheid nog ergens een 1 binnen weten te halen, hopelijk gaat het lukken. Heb eerst havo in 2010 afgerondquote:Op zondag 13 mei 2012 11:20 schreef WJE11 het volgende:
Vandaag nog 2x samenvatten en 1x tekstverklaring, dan ben ik volgens mij wel genoeg voorbereid. Hoop op 6.8, maar dat zal zeker liggen aan de tekst en norm. Baal nu wel een beetje dat ik mijn laatste SE (literatuur) gewoon totaal verneukt heb door niet te leren.
en had voor dat examen een 8.5, dus ik heb er wel vertrouwen in.quote:Op maandag 26 maart 2012 14:27 schreef themole het volgende:
[..]
De variant voor de HAVO scheen dan weer extreem moeilijk te zijn, je zou bijna denken dat ze de examens hebben omgewisseld.
Vind ik soms wel lastig, maar ik merk dat ik echt slecht lees, heel snel vooral. Ik ben steeds maar 1,5 uur bezig met oefenexamens, nu maar wat temporiseren en eerst de hele tekst lezen.quote:Op zondag 13 mei 2012 13:47 schreef Rummikub het volgende:
[..]
Dan zullen het wel veel zijn van: "Bij welke alinea begint het deel blabla"
ikquote:Op zondag 13 mei 2012 15:27 schreef lamp272 het volgende:
bij 2011-II is tekst verklaren wel makkelijk, maar de samenvatting is daar wel heel kut vond ik.
wij hadden die als proefexamen gemaakt op school.
zijn er meer mensen die morgen het examen met de hele school op de computer mogen doen?
Omdat dat gewoon magquote:
Wij doen het gewoon in Word, dus spellingcontrole aan! hahaquote:Op zondag 13 mei 2012 15:34 schreef dramatic het volgende:
[..]
Omdat dat gewoon magRedelijk chill met de samenvatting schrijven. De spellingscontrole is wel uit en elke typefout is een fout.
Wij ook, maar die zetten ze uit.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:43 schreef lamp272 het volgende:
[..]
Wij doen het gewoon in Word, dus spellingcontrole aan! haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |